Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 6/7/2018 at 12:11 AM, Nick the Greek said:

Οι κεραίες μου πιάνουν εδώ και μερικούς μήνες πως έχουμε αλεπάλληλες φουρνιές νεοσύλλεκτων Λιμενοφυλάκων, κάτι που είχαμε να δούμε σε τέτοιο μέγεθος για τουλάχιστον καμιά δεκαετία. Αν δεν υπάρχει ανάλογο κύμα συνταξιοδοτήσεων, τότε μάλλον εκλογές έρχονται.

αλλα 200 ατομα παιρνει το ΛΣ. εκτος πανελληνιων, με διαδικασιες ΑΣΕΠ, για να καλυψουν εκτακτες... παγιες και διαρκεις αναγκες, που δεν γινεται να αναμενουν μεχρι την τοποθετηση των πρωτων λιμενοφυλακων που θα προερχονται απο τις πανελληνιες εξετασεις.

οχι δεν εχει σχεση με τις πολλες φετεινες εκλογες

  • 2 months later...
  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...
Posted

Δεν χρειαζόταν και μεγάλη φιλοσοφία. Ο προηγούμενος Αρχηγός (σωματοφύλαξ του αδαμάστου κυρ-Φώτη Κουβέλη στην κεντρική προεκλογική συγκέντρωση-23/5, Σύνταγμα-του τότε κυβερνώντος κόμματος) κράτησε 3 μήνες και 1 ημέρα. Καλά ήταν, ο αντίστοιχος της ΕΛΑΣ πήγε άκλαυτος σε 4 μέρες. (Δεν βάζω links, πρόσφατα είναι όλα).

  • 3 months later...
Posted

Εκδήλωση εορτασμού 100 χρόνων του ΛΣ στο Μέγαρο Μουσικής στις 05/02. Η μίσθωση της αίθουσας του μεγάρου για δυο ημέρες θα μας κοστίσει 21.700+6.200 = 27.900 ευρώ..

Posted

Στο επετειακό βίντεο που φαντάζομαι προβλήθηκε στην παραπάνω εκδήλωση, εντύπωση προκαλεί η ρητή αναφορά (στο 07:15) ότι το Λιμενικό Σώμα δεν ήταν, δεν είναι και δε θα είναι μέρος του Υπουργείου ναυτιλίας και στο καπάκι έχει δήλωση του υπουργού ότι το λιμενικό σώμα είναι το ίδιο το υπουργείο ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής. Κόντρα για τους ρόλους;

 

  • 2 months later...
Posted

Να σου πω την αλήθεια, αφ' ενός μεν κουφάθηκα που δεν το είχε ιδρύσει ο Αντρέας:D. Αφ' ετέρου έχει για πλάκα καμιά 10αριά πλοιάρια για τη Σπιναλόγκα επί καθημερινής βάσεως από την Ελούντα, θεωρώ πως υπάρχει λογική στη συγκεκριμένη κίνηση.

Posted

Λογική κίνηση ειναι πάντως,επειδή ειχα μια επαφή με το Λιμεναρχείο Αγιου Νικολάου,έχουν τις νηολογήσεις των βαρκών εκεί και ανατολικότερα.

  • 2 months later...
Posted

Κατα καιρούς τους έχουμε περάσει γενεές 14, κάπου εκεί στο μακρινό 1991 όμως, την Ελλάδα συγκλόνισε η υπόθεση του λαθρεμπορίου ουρανίου από κάποια ελληνικά καράβια. Έτσι το μυστήριο ανέλαβε να διαλευκάνει ο αντιπλοιαρχος Βασος Λιωσης, αδερφός της Βιρνας Δράκου. Ο άνθρωπος έγινε σχεδόν ένα με το ρόλο και μας χάρισε δυνατές στιγμές, όπως εδώ μπουκαρωντας με ευγένεια στο γραφείο του ΓΓ του υπουργείου ο οποίος κάλυπτε το κύκλωμα λόγω εκβιασμού.

Παρολες τις προσπάθειες όμως, και το τρέξιμο, τους τραυματισμούς, τους εκβιασμούς, δεν κατάφερε να λύσει το μυστήριο. Έτσι ο υπουργός τον έστειλε για ψάρεμα στο Λ/Χ Καβάλας, και μετά ο Φώσκολος τον έστειλε στην αστυνομία όπου έκανε σαφώς μεγαλύτερη καριέρα σαν Θεοχαρης, αστυνόμος, ταξίαρχος, μέχρι υποστράτηγος έφτασε αμε...

Τη θέση του πήρε ο πλοίαρχος Ορεστης Δερβος ο οποίος είχε βγει σε πρόωρη σύνταξη, καθώς στην τελευταία του αποστολή έφαγε 4 σφαίρες, που ακόμα καίνε το κορμί του. Ειδικά η μια είναι σφηνωμένη ανάμεσα σε δυο αυχενικούς σπονδύλους, πράγμα που δεν αφήνει τους γιατρούς να του τη βγάλουν μην τυχόν του κάνουν μεγαλύτερη ζημιά. Την επιστροφή του στο σώμα και την αναγγελία στους υφιστάμενους, κάνει ο ίδιος ο υπουργός με μεγάλη χαρά. Προσέξτε τον διεφθαρμένο ΓΓ ο οποίος εμφανώς ταραγμένος τα κάνει πάνω του.

 

Ο πλοίαρχος Δερβος με ανακρίσεις σαν την παρακάτω, και άλλες μπλόφες παγίδες, δουλευωοντας 48 ώρες τη μέρα άυπνος νηστικός κτλ, φτάνει τελικά θριαμβευτικά στη λύση του μυστηριου.

Λαθρεμπορος ήταν ο αδερφός του ΥΕΝ, ο οποίος για λόγους ευθιξίας αυτοκτονεί εντελώς συγκλονισμενος

Κάθε φορά που τα βάζετε με ένα λιμενικό, θυμηθείτε τι έχει τραβήξει το σώμα στο παρελθόν, όπως επίσης ότι μπορεί να ήταν και μποξέρ στο παρελθόν.

 

 

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Posted

Δύο υπερσύγχρονα νέα περιπολικά σκάφη στη δύναμη του Λιμενικού Σώματος

Quote

Στην παραλαβή των δύο από τα τέσσερα συνολικά υπερσύγχρονα περιπολικά σκάφη τα οποία έχουν κατασκευαστεί στην Ιταλία, προχώρησε το Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή.

Τα συγκεκριμένα σκάφη, ΛΣ 900 «Μαρίνος Ζαμπάτης» και το ΛΣ 910 «Γεώργιος Κωτούλας»

ναυπηγήθηκαν στην Ιταλία στα ναυπηγεία της Cantiere Navale Vittoria, έχουν ολικό μήκος 36,3 μέτρα και ξεπερνούν σε ταχύτητα τους 35 κόμβους. Παράλληλα διαθέτουν αυτονομία κίνησης που υπερβαίνει τα 1.000 μίλια.

Τα δύο πρώτα πλοία παρελήφθησαν από το Λιμενικό Σώμα για τις απαραίτητες δοκιμές, είναι

τελευταίας τεχνολογίας και η επίσημη ένταξή τους θα πραγματοποιηθεί περίπου στα τέλη Ιανουαρίου.

Το 3ο περιπολικό πλοίο αναμένεται να παραδοθεί τέλος Μαΐου και το 4ο τέλος Νοεμβρίου.

 

 

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Δεν ξέρω αν το παραθέτω στο σωστό νήμα

Παρενόχληση περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. από περιπολικό σκάφος Τουρκικής Ακτοφυλακής

Quote
Πρωινές ώρες 06-01-2021, στη θαλάσσια περιοχή ανατολικά των Ιμίων, περιπολικό σκάφος της Τουρκικής Ακτοφυλακής παρενόχλησε περιπολικό σκάφος της Λιμενικής Αρχής Κω, με αποτέλεσμα την πρόκληση μικρών υλικών ζημιών στο περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. 
Σημειώνεται ότι, το περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. εκτελούσε διατεταγμένη υπηρεσία στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή. Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός μέλους πληρώματος.

 

  • 4 weeks later...
Posted

Δοκιμαστικά κάνουν ακομα τα 2 νέα σκάφη του ΛΣ, Γέωργιος Κότουλας ΛΣ910 και Μαρίνος Ζαμπάτης ΛΣ900 αφου φέρουν την Ιταλική σημαία. Και πές το ΛΣ910 πριν ενα μηνα μόλις είχε παραδοθεί,το ΛΣ900 σήμερα μου έκανε εντυπωση

 

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted

Οι Rolls-Royce του Λιμενικού!

Quote

 

Τα δύο πρώτα (από συνολικά τέσσερα) περιπολικά του Λιμενικού Σώματος που ήδη βρίσκονται στα λιμάνι του Πειραιά, δίπλα στο υπουργείο Ναυτιλίας, είχε την τύχη να επισκεφτεί και να φωτογραφήσει το Portnet. Πρόκειται για το σκάφος 900, «Μαρίνος Ζαμπάτης» που φέρει το όνομα του λιμενοφύλακα από το Μεγανήσι, ο οποίος σκοτώθηκε από πυρά ναρκέμπορων ανοιχτά της Κέρκυρας στα τέλη της δεκαετίας του ΄90 και το 910, «Γιώργος Κωτούλας» πλοιάρχου που έπεσε εν υπηρεσία το 1940.

Ο επισκέπτης μένει εντυπωσιασμένος, όχι μόνο από τη σύγχρονη τεχνολογία που πραγματικά η Rolls-Royce-μεταξύ άλλων εταιρειών- υπογράφει τεχνικά την επιχειρησιακή δυνατότητα αυτών των σκαφών. Αλλά και με την κατανόηση των επιχειρησιακών τους δεδομένων. Πρόκειται για δύο σκάφη μήκους 38.60 μέτρων, που φέρουν ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει σε επίπεδο τεχνολογίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο καπετάνιος, ο πηδαλιούχος, ο μηχανικός, δυο βοηθοί τους, δύο χειριστές οπλικών συστημάτων, ένας υπεύθυνος τηλεπικοινωνίας κι ένας ακόμη, μόνοι τους από την απόλυτα θωρακισμένη γέφυρα, χειρίζονται κάθε μέρους του σκάφους. Από τη μηχανή μέχρι το κατάστρωμα και φυσικά τους χειριστές των οπλικών συστημάτων που και αυτά ελέγχονται από τη γέφυρα.

Εδώ, πρέπει να υπογραμμιστούν οι πολύ απαιτητικές προδιαγραφές που είχαν τεθεί εκ μέρους του υπουργείου Ναυτιλίας και του Λιμενικού Σώματος, που ήταν τεχνολογικά πολύ μπροστά από την εποχή τους. Υπενθυμίζεται ότι διεξήχθη ανοιχτός διεθνής διαγωνισμός το Δεκέμβριο του 2017και η παραγγελία εκ μέρους της Ελληνικής Πολιτείας έγινε το 2019. Μάλιστα μετά την παραγγελία, η υλοποίησή της έγινε με τον πλέον απαιτητικό τρόπο με συχνές, ανά μήνα, επισκέψεις επιτροπών από στελέχη του Λιμενικού Σώματος ούτως ώστε να παρακολουθείται τακτικά η σωστή και έγκαιρη εκτέλεση της.

Προφανώς το Portnet δεσμεύεται να μην απoκαλύψει λεπτομέρειες αναφορικά με την προστασία και τα οπλικά συστήματα των σκαφών - αν και ο ευγενικός Salvatore Modica, project manager του ναυπηγείου Cantiere Navale “Vittoria” μέχρις ένα βαθμό μας εξήγησε.

Παρόλα αυτά μπορούμε να αναφερθούμε σε ορισμένα στοιχεία. Όπως ότι στο σκάφος υπάρχουν όλα διπλά!
Δύο Water jet και stick δίπλα από το τιμόνι που φέρει την εμβληματική υπογραφή RR. Δυο Flaps της Ηumphree, που διευκολύνουν στο πλανάρισμα και στην αύξηση ταχύτητας που σε επίπεδο cruise speed ξεπερνά τα 30 μίλια, δυο κινητήρες MTU, δύο θερμικές κάμερες τελευταίας τεχνολογίας της εταιρείας ELBIT SYSTEMS, δυο πυροβόλα που καλύπτουν 360 μοίρες περιμετρικά το σκάφος, το οποίο έχει 1000 ναυτικά μίλια αυτονομία και μπορεί να καλύψει όταν είναι 100% φορτωμένο ταχύτητα πάνω από 35 knots.

 

 

Posted

Κρίσεις στους ανώτατους αξιωματικούς Λιμενικού Σώματος είχαμε σημερα και σύμφωνα με πληροφορίες δυο επιλέχθηκαν ως ευδοκίμως τερματίσαντες την καριέρα τους. 
Την Πέμπτη αναμένεται να επιλεχθούν οι αντικαταστάτες τους , οι οποίοι αν είναι νεότεροι απο τους παραμένοντες τότε θα συμπαρασύρουν κι αυτούς στην αποστρατεία . 
 

Posted

Σε συνέχεια των κρίσεων που τελικά αποστρατεύτηκε μόνον ο Α' Υπαρχηγός Κωνσταντίνος Πουλής, την θέση του αναλαμβάνει ο Β Υπαρχηγός Νικόλαος Ισάκογλου και την θέση του τελευταίου ως ήταν αναμενόμενο... ο Γεώργιος Αλεξανδράκης, επιτελάρχης του Υπουργού από όταν ανέλαβε καθήκοντα ο Πλακιωτάκης.

Oπότε εφόσον επιλέχθηκε αρχαιότερος για την πλήρωση της θέσης του Α Υπαρχηγού οι υπόλοιποι αυτομάτως καθίστανται παραμένοντες.

  • 1 month later...
  • 7 months later...
Posted

Εχθές πέτυχα για πρώτη φορά το πλωτό ασθενοφόρο το οποίο έφερε ασθενή απο την Αίγινα. Έχει έρθει πολλές φορές (δυστυχώς) αλλα πρώτη φορά το πέτυχα εγώ.

 

Posted

Στον Πειραιά ήρθε και το 4ο παράκτιο περιπολικό απο την Ιταλία .Και αυτο με Ιταλική σημαία μέχρι να παραδοθεί.

 

 

  • 1 month later...
Posted

Αλλαγή αρχηγού είχαμε σημερα καθώς το ΚΥΣΕΑ αποφάσισε οτι νέος αρχηγός αναλαμβάνει ο μέχρι σημερα  Β Υπαρχηγός Γεώργιος Αλεξανδράκης στη θεση του αντιναυάρχου Θεοδωρου Κλιαρη ο οποίος αποστρατεύεται .

Επειδη επιλέχθηκε ο νεότερος υπαρχηγός για αρχηγός , αυτόματα αποστρατεύεται ο Α Υπαρχηγός Νικόλαος Ισακογλου και κατα πάσα πιθανότητα την Παρασκευή θα γίνουν οι κρίσεις για τον ορισμό νέων Υπαρχηγών Λ.Σ

Η ακεραιότητα των κρίσεων ανώτατων αξιωματικών σε όλα τα στρατιωτικά σώματα  και σώματα ασφαλείας, απο ανέκαθεν ήταν «δεδομένη» .

Σε αυτο το πλαίσιο λοιπόν , Ο νέος αρχηγός κατάγεται απο την Σητεια , και πρόκειται για συντοπίτη , συμμαθητή και παιδικό φίλο του ΥΝΑΝΠ Γιάννη Πλακιωτακη. 🤐

  • 2 weeks later...
Posted

Ορίστηκαν σημερα και οι νέοι Υπαρχηγοί του Λιμενικού Σώματος .

πιο συγκεκριμένα Α Υπαρχηγος αναλαμβάνει ο εκ Χίου ορμώμενος Γιάννης Αργυρακης και Β Υπαρχηγος ο Αλέκος Τσελικης μέχρι χτες διευθυντής του κλάδου Ναυτιλίας ( Β κλάδος ) και τέως κεντρικός λιμενάρχης Πειραια. 
 

Ο σημερινός κεντρικός λιμενάρχης Πειραια εκ Χίου κι αυτός ορμώμενος ,Γιωργος Σκανδαλης , προάγεται στον βαθμό του Υποναύαρχου για την πλήρωση κενών οργανικών θέσεων και λογικά θα αναλάβει την διεύθυνση κάποιου κλάδου .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...