Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2016 Share Posted February 25, 2016 Έχει υπογράφει το προσυμφωνο για την αγορά του πλοίου οπότε από τον άλλο μήνα να αναμένουμε τα νεότερα για το πλοίο, δηλαδή την παραλαβή του πλοίου και να ξεκινήσουν οι εργασίες σε αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 Παρά την αλλαγή του πλοιοκτητη το πιθανότερο είναι ότι το πλοίο θα διατηρήσει το ίδιο όνομα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Την γραμμή στις Αζόρες την πήρε σαν Αλκυόνη ή σαν αντικαταστάτης του Hellenic Wind; Μήπως ενδεχομένως και να πρέπει να εγκριθεί αυτή η αντικατάσταση από τους Αζοριανούς, ως προς την καταλληλότητα του πλοίου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Σαν Αλκυόνη την πήρε!! Εξάλλου τα κριτήρια των Αζοριανων είναι να πιάνει κάποια μινιμουμ ταχύτητα (πάνω από 24 κόμβους), κάποια συγκεκριμένη χωρητικότητα σε επιβάτες και να χωράει στα λιμάνια του δρομολογιου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 το ενα δεν αποκλειει το αλλο. πχ η atlantico να ειχε την αγονη για το wind και για να βαλει το αλκυονη να επρεπε να το δηλωσει ως αντικαταστατη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos123 Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Σε ποιον ανήκει πλέον το πλοίο; θα δρομολογηθεί κάπου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Εχει αγοραστει απο την εταιρια που εχει και το Εξπρες Σαντορινη. Εχει παραληφθει αλλα τυπικα και γραφειοκρατικα θεματα καθυστερουν τις εξελιξεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 στο βιλαμπαχο ακομη ξυνουν ξεκολλησε τπτ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Ισως μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται να το δούμε να έρθει στην Ν.Ε.Ζ. για να ξεκινήσουν οι εργασίες Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Στο ΓΕΝΕ αναρτήθηκε πριν 1 βδομάδα αγγελία για πλοίαρχο στο πλοίο, με τηλέφωνο της πορτουκαλενσε. Άρα κάτι κινείται στο θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 εχουμε κατι νεωτερο; το συζηταμε απο τελη δεκεμβρη και απο τελη φλεβαρη, "την επομενη εβδομαδα" ερχεται στη ζωνη για δουλειες. θα παει χαζορες ή θα διαγωνιστει για τη δευτερη θεση του fidemporoire 2016? ΥΓ: η πρωτη θεση του φιδεμπορα εχει κλεισει, κατ'απονομη: fundy rose sto algeciras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Το θεμα της ναυλωσης ειχε κολλησει καποια στιγμη στο οτι οι πορτογαλοι ζητησαν να κανει το πλοιο δρομολογια με πορτογαλικη σημαια. Απο κει και περα δε ξερω αν λυθηκε το ζητημα και πως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 5, 2016 Share Posted May 5, 2016 Από ότι μαθαίνω πρέπει να ξεπεραστηκε το θέμα με τη σημαία και θα έχει Ελληνική σημαία. Στις Αζορες πάντως περιμένουν το πλοίο τον Ιούνιο!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Εχει αγοραστει απο την εταιρια που εχει και το Εξπρες Σαντορινη. Και τώρα που δεν θα πάει στις Αζόρες, ισχύει η αγορά; Και τι θα κανει φέτος; Θα δρομολογηθεί στην Ελλάδα ή θα παραμείνει ανενεργό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Φανταζομαι κανεις δε θα δεχοταν να το πουλησει με τον ορο να παει φετος στις Αζορες για να μην ισχυσει η αγορα του. Φετος μαλλον θα το δουμε εδω, και απο του χρονου να μαστε καλα να χει ξεμπλεξει να παει στην ευχη της Παναγιας? Αλλα μεχρι τοτε οσα φερνει η ωρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 θα ταξιδεψει δηλαδη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Φανταζομαι οχι. Τους αρκει να ξεμπλεξει με τα διαφορα που εχει (γραφειοκρατικα) και να ειναι ετοιμο οταν πρεπει να ξεκινησει δουλειες για να ειναι στην ωρα του για την επομενη σεζον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 please disregard below message Φανταζομαι κανεις δε θα δεχοταν να το πουλησει με τον ορο να παει φετος στις Αζορες για να μην ισχυσει η αγορα του. Φετος μαλλον θα το δουμε εδω, και απο του χρονου να μαστε καλα να χει ξεμπλεξει να παει στην ευχη της Παναγιας? Αλλα μεχρι τοτε οσα φερνει η ωρα... Η πωληση του πλοιου ακυρωθηκε τελικα, καθως δε μπορουσε να ειναι ετοιμο στην ωρα του. Με πληροφορησαν χθες βραδυ ωστε να μην λεω μπουρδες δημοσια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Το Αλκυόνη εδώ και καιρό έχει αλλάξει θέση πρόσδεσης στο ναυπηγείο του Κόρου (είναι δίπλα από το ναυπηγείο Θεοδωροπουλου). Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 6 χρονια παροπλισμου για το πλοιο και παρα τις οποιες φημες δραστηριοποίησης του δεν εχει γινει απολυτως τιποτα.Νομιζω ότι το συγκεκριμενο δυσκολα θα βρει θεση στην ακτοπλοϊα μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Σχετικά με τον πλειστηριασμό του πλοίου εχω μάθει οτι πήγαν μερικοί και το είδαν . Άραγε να ειναι η ώρα του ; Ξέρουμε σε τι κατάσταση διατηρείται ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Εσωτερικά πάντως θυμάμαι ήταν πολυτελέστατο.Λόγω της χαμηλής ταχύτητας του για ταχύπλοο (23-25 στη καλύτερη περίπτωση) και λόγω ότι δεν πέρνει φορτηγά δεν κάνει σχεδον για πουθενά.Ίσως για ενδοκλυκλαδικά αλλά και πάλι θα θεωρείται μεγάλο και ασύμφορο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 (edited) Πάει και 30 μίλια το πλοίο, απλά καίει.... Βέβαια όλα σχετικά είναι, υπάρχουν εταιρείες ταχυπλόων που δε φείδονται χρημάτων και το δείχνουν..... 😂😎 Στη Ραφήνα την πρώτη του χρονιά (ως ΑΛΚΥΟΝΗ, οχι το 2010) τα δρομολόγια λεγότανε ότι θα τα εκτελούσε με 28 μίλια..... Edited August 14, 2018 by giorgos_249 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Το συγκεκριμένο ήταν καλό στο ταξίδεμα;Ειδικά η πλώρη του δεν νομίζω να βοηθάει και τόσο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 (edited) Νταξει αυτου του ειδους τα ταχύπλοα δεν είναι φτιαγμένα για ανοιχτή θάλασσα. Το συγκεκριμένο στην Ιαπωνία εκτελούσε πορθμειακή γραμμή σε κλειστό κόλπο. Είναι ορισμένα ταχύπλοα που είναι κατασκευασμένα αποκλειστικά για τέτοιο σκοπό, όπως οι Τούρκικες παντόφλες ( ταξιδεύουν Yalova-Pendik), το Vlieland που ταξιδεύει στα νησιά Wadden της Ολλανδίας, το το Pentalina (ταξιδεύει στο στενό του pentland firth στην Μ Βρεττανία), το Jeju Cruise (πωλείται) κ.ο.κ. Γενικά αυτού του είδους τα πλοία κατασκευάζονται για ένα συγκεκριμένο σκοπό. Τώρα αν εμείς αυτά τα πλοία τα φέρνουμε εδώ και τα χρησιμοποιούμε διαφορετικά είναι άλλο ζήτημα.... Edited August 14, 2018 by giorgos_249 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now