Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2024 Posted April 1, 2024 On 6/25/2023 at 12:13 AM, wysiwid said: Η magic sea ferries φημολογείται οτι θα αγοράσει καταμαράν ταχύπλοο για να καλύψει το δρομολόγιο πρωινό Σποράδων προς Βόλο - μεσημεριανό Βόλου με ολόχρονη παρουσία Η Magic Sea Ferries φαίνεται ότι αγόρασε το Majestic Joy (IMO No: 1017361), ενα καταμαράν επιβατηγό ναυπήγησης του 2023 με προπέλες αντί για waterjet
wysiwid Posted April 1, 2024 Posted April 1, 2024 @Panagia Ekatontapiliani και θα αγοράσει και 2ο. Βέβαια ( μάλλον ) οχι για Σποράδες πλεον με τα νεα δεδομενα
Nicksy58 Posted April 1, 2024 Posted April 1, 2024 Αυτό είναι το πλοίο νούμερο 8 από το Majestic Fast Ferry στη Σιγκαπούρη που έρχεται στην Ευρώπη. Οι άλλοι 7 πήγαν στην Κροατία.. Majestic 9 -------> AENONA (TP Line) Majestic Dream -------> ARTA (TP Line) Majestic Liberty -------> KOLOVARE (TP Line) ---------> KATA (Jadrolinija) Majestic Grace --------> PUNTAMIKA (TP Line) ----------> DANICA (Jadrolinija) Majestic Peace --------> KALELARGA (TP Line) Majestic Spirit ---------> PROVERSA (TP Line) Excellence of Majestic ----------> KRILO TROPIC (Kapetan Luka)
proud_ionian Posted April 1, 2024 Posted April 1, 2024 13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Η Magic Sea Ferries φαίνεται ότι αγόρασε το Majestic Joy (IMO No: 1017361), ενα καταμαράν επιβατηγό ναυπήγησης του 2023 με προπέλες αντί για waterjet Ισχύει και για τις 02/4;
piraeus ships spotting Posted April 2, 2024 Posted April 2, 2024 Θα χωραγε άραγε στον Σαρωνικό; Too much ε;
kerkini Posted April 23, 2024 Posted April 23, 2024 Η εταιρεία έχει μάλλον οριστικοποιήσει τις συζητήσεις για την πρακτόρευση στην Ύδρα
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2024 Author Posted July 7, 2024 Εάν και είναι νωρίς για να κριθεί η δρομολόγηση του Cat I από το Λαύριο προς τις Δυτικές Κυκλάδες. Αλλά εάν κρίνω από τις πρώτες ημέρες των δρομολογίων θεωρώ ότι το πλοίο θα έπρεπε να έκανε ένα δρομολόγιο από Λαύριο Κέα Κύθνο Σέριφο, έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα για δεύτερο δρομολόγιο από Λαύριο για Κέα Κύθνο, Για παράδειγμα σήμερα στην επιστροφή πρέπει να γέμισε το γκαράζ του (100 ΙΧ) με το συντριπτικό αριθμό των ΙΧ να προέρχονται από τη Κύθνο. Στη μετασκευή φέτος πρέπει να προστέθηκε ανελκυστήρας επιβατών και μια νέα σκάλα επιβίβασης από την αριστερή πλευρά, αφού αφαιρέθηκε ο καταπέλτης των επιβατών από την δεξιά πλευρά.
Annivas Posted July 8, 2024 Posted July 8, 2024 (edited) Προσωπικά πιστεύω ότι ούτε Σεριφο χρειάζεται. Δυο δρομολόγια κατακαλόκαιρο Κεα - Κυθνο ΠΣΚ και ενδεχομένως Δευτερα και ένα δρομολόγιο Τρίτη—Τετάρτη-Πέμπτη μια χαρά θα ήταν . Τώρα ότι βγάζει μέχρι τα Θερμια θα τα τρώει απο εκεί και κάτω . Edited July 8, 2024 by Annivas
Diagoras Posted July 8, 2024 Posted July 8, 2024 Πολύ ευχάριστο και αισιόδοξο ότι γέμισε χθες το γκαράζ του γιατί έχω την αίσθηση πως στις πρώτες του προσεγγίσεις στα νησιά, ειδικά από Σέριφο και κάτω, η κίνηση ήταν πάρα πολύ χαμηλή. Από κει και πέρα θεωρώ λανθασμένη την επιλογή της Κέας εφόσον μπορεί κάποιος να πάει με συμβατικό σε μια ωρίτσα και πολύ πιο οικονομικά. Δεν έχει να κερδίσει κάτι το "ταχύπλοο" σε μια τόσο κοντινή απόσταση, μου θυμίζει την περίπτωση Ραφήνα-Άνδρος. Η Κύθνος έχει μια δυναμική και υποεξυπηρετείται από τον Πειραιά οπότε παρακάμπτοντας την Κέα το Cat I μπορεί να κερδίσει κόσμο από τα συμβατικά του Λαυρίου λόγω ταχύτητας. Αντίστοιχα σε Σέριφο και Σίφνο μπορεί να χτυπήσει όσους ταξιδεύουν με ΙΧ με φθηνότερο εισιτήριο και μια σχετικά καλή ταχύτητα από Λαύριο δεδομένου ότι οι άλλες επιλογές είναι η πανάκριβη Seajets ή τα αργά συμβατικά του Πειραιά. Για τουρίστες και πεζούς δεν το συζητάμε καν, η επιλογή του Λαυρίου είναι καταδικαστική. Εκείνα είναι χωράφια της Seajets. Τέλος, η Μήλος πιστεύω είναι εντελώς ανώφελη λόγω των πολλών μιλίων και της αντίστοιχα χαμηλής ταχύτητας του Cat I, χώρια το σκληρό ανταγωνισμό. Εκεί στα ΙΧ η Minoan σαρώνει... Εν κατακλείδι, Λαύριο-Κύθνος-Σέριφος-Σίφνος θα ήταν η επιλογή μου. Εύχομαι η εταιρεία να βγει αλώβητη μετά τη φετινή πειραματική σεζόν και του χρόνου θα δούμε σε ποια νησιά θα επικεντρωθεί. Πάντως φαίνεται ότι στην Κύθνο θα δώσει μεγάλη ανάσα αλλά οι ταχύτητές του πλοίου παρά τις παρεμβάσεις παραμένουν πολύ προβληματικές...
KARAVI Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 (edited) Από Δευτέρα 15/7 βλέπω στο σύστημα το Cat I, να μην πηγαίνει πλέον Μήλο και να παραμένει στη Σιφνο περίπου της 2 ώρες για να ξεκινήσει την επιστροφή του. Edited July 10, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
George...f Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 Ή και οχι. Είδαν ότι τα πρωτα νησιά τους κάνουν καλύτερα νούμερα και επικεντρώνονται εκεί. Η Μήλος είναι πραγματικά υπερκαλυμμένη από δρομολόγια.
Nick the Greek Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 Δεν έχει σχέση ακριβώς με την Magic Sea Ferries αλλά με την IMS. Μιλάμε όπως για το Γιαλοζογλέικο και αξίζει να μεταφέρουμε αυτό που γράφει η Tradewinds. Ότι δηλαδή η εταιρεία πούλησε το tanker Sugar (IMO 9251547) με τίμημα 14.5 εκατομμύρια ντάλλαρς. Το εντυπωσιακό δεν είναι αυτό, είναι το ότι το είχε αγοράσει πρίν 2 χρόνια για 6 εκατομμύρια. Κέρδος δηλαδή πάνω από 8 εκατομμύρια μόνο στο asset play, σύν ό,τι έβγαλε σε επίπεδο εκμετάλλευσης. Κάτι τέτοια διαβάζεις και αναρωτιέσαι που τους βάζει ο διάολος και ασχολούνται με το Cat I .
Annivas Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 Και δεν είναι μόνο αυτό. Η αγορά στα γκαζάδικα μετά από μήνες που ήταν φερμαρισμένη έχει αρχίσει να γκρεμίζει. Που σημαίνει ότι πούλησε στο σωστό timing γιατί αν λαπσώσει η αγορά θα πάρουν την κατηφόρα και τα τιμήματα των αγοραπωλησιών.
hsw Posted November 12, 2024 Posted November 12, 2024 (edited) On 11/12/2024 at 4:01 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Η Magic Sea Ferries ανακοίνωσε σήμερα ότι απέκτησε ένα νέο ταχύπλοο επιβατηγό ναυπήγησης του 2024 και το όνομα του θα είναι Magic 2, που αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου και αναμένεται να διπλώσει το Magic 1 στις γραμμές του Σαρωνικού. Εξαιρετικά νέα, με το καλό! Η εταιρεία μέχρι τώρα έχει δείξει πολύ καλά δείγματα, τουλάχιστον στο Σαρωνικό, και το γεγονός ότι διπλώνει με ακόμα ένα νεότευκτο μόνο θετικό είναι! Η Hellenic αποδεικνύεται εξαιρετικά λίγη με πολύ αργά αντανακλαστικά και η Alpha ενώ ξεκίνησε πολύ δυναμικά νιώθω ότι παραμένει στάσιμη και χάνει την ευκαιρία της, χωρίς να θέλω να την αδικήσω. Με τα σωστά δρομολόγια μπορεί και πιστεύω/εύχομαι να καθιερωθεί. Edited November 22, 2024 by Nick the Greek Quote
HS_4 Posted November 12, 2024 Posted November 12, 2024 Δηλαδή τι να κάνει η hellenic? Έχει βάλει 3 καινούργια ταχύπλοα στο σαρωνικό ενώ φέτος έπαιξε με όλα τα flying cats εκεί. Επίσης φέτος είχε μετά απο χρόνια και τα 2 γρήγορα ταχύπλοα (3,4) στο σαρωνικό. Περα απο να χαμήλωνε λίγο τις τιμές τι άλλο να κάνει;
Nick the Greek Posted November 21, 2024 Posted November 21, 2024 Και άλλη μια πώληση για την tanker εταιρεία της οικογένειας Γιαλόζογλου, το Splash αναφέρει πως το Bruno (IMO 9273650) πουλήθηκε για 17 εκατομμύρια, με τιμή αγοράς το 2018 μόλις τα 9 εκατομμύρια. Απίστευτο περιθώριο κέρδους. Συνολικά σύμφωνα με το VesselsValue η αξία του στόλου της IMS αγγίζει τα 682 εκατομμύρια δολλάρια με τιμές σημερινής αγοράς. Έτσι για να ξέρουμε για τι μέγεθος εταιρείας μιλάμε.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 21, 2024 Posted November 21, 2024 Εκείνο το κρουαζιερόπλοιο Melody που έγινε δαυλός, της IMS δεν ήταν;;
Nick the Greek Posted November 22, 2024 Posted November 22, 2024 Επί τη ευκαιρία, ας δούμε και ένα MR2 της οικογένειας Γιαλόζογλου στο Πέραμα, είναι το Marlen (IMO 9430179). Ναυπήγηση 2009 στο Jinling(06-0514) της Λαικής Καπιταλιστικής Δημοκρατίας της Κίνας με μηχανή MAN B&W. Προηγούμενα ονόματα FPMC 18 ως το 2019 και Angel No.5 ως το 2021.
Nikos_Chania Posted January 8 Posted January 8 Η εταιρεία ανακοίνωσε την προσθήκη του Magic 3 στον στόλο της.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now