Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 6/25/2023 at 12:13 AM, wysiwid said:

Η magic sea ferries φημολογείται οτι θα αγοράσει καταμαράν ταχύπλοο για να καλύψει το δρομολόγιο πρωινό Σποράδων προς Βόλο - μεσημεριανό Βόλου με ολόχρονη παρουσία

Η Magic Sea Ferries φαίνεται ότι αγόρασε το Majestic Joy (IMO No: 1017361), ενα καταμαράν επιβατηγό ναυπήγησης του 2023 με προπέλες αντί για waterjet

Posted

Αυτό είναι το πλοίο νούμερο 8 από το Majestic Fast Ferry στη Σιγκαπούρη που έρχεται στην Ευρώπη. Οι άλλοι 7 πήγαν στην Κροατία.. 

Majestic 9 -------> AENONA (TP Line)
Majestic Dream -------> ARTA (TP Line) 
Majestic Liberty -------> KOLOVARE (TP Line) ---------> KATA (Jadrolinija)
Majestic Grace --------> PUNTAMIKA (TP Line) ----------> DANICA (Jadrolinija)
Majestic Peace --------> KALELARGA (TP Line)
Majestic Spirit ---------> PROVERSA (TP Line)
Excellence of Majestic ----------> KRILO TROPIC (Kapetan Luka) 

Posted
13 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Magic Sea Ferries φαίνεται ότι αγόρασε το Majestic Joy (IMO No: 1017361), ενα καταμαράν επιβατηγό ναυπήγησης του 2023 με προπέλες αντί για waterjet

Ισχύει και για τις 02/4;

  • 3 weeks later...
Posted

Η εταιρεία έχει μάλλον οριστικοποιήσει τις συζητήσεις για την πρακτόρευση στην Ύδρα

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Εάν και είναι νωρίς για να κριθεί η δρομολόγηση του Cat I από το Λαύριο προς τις Δυτικές Κυκλάδες. Αλλά εάν κρίνω από τις πρώτες ημέρες των δρομολογίων θεωρώ ότι το πλοίο θα έπρεπε να έκανε ένα δρομολόγιο από Λαύριο Κέα Κύθνο Σέριφο, έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα για δεύτερο δρομολόγιο από Λαύριο για Κέα Κύθνο, Για παράδειγμα σήμερα στην επιστροφή πρέπει να γέμισε το γκαράζ του (100 ΙΧ) με το συντριπτικό αριθμό των ΙΧ να προέρχονται από τη Κύθνο. Στη μετασκευή φέτος πρέπει να προστέθηκε ανελκυστήρας επιβατών και μια νέα σκάλα επιβίβασης από την αριστερή πλευρά, αφού αφαιρέθηκε ο καταπέλτης των επιβατών από την δεξιά πλευρά.

Posted (edited)

Προσωπικά πιστεύω ότι ούτε Σεριφο χρειάζεται. Δυο δρομολόγια κατακαλόκαιρο  Κεα - Κυθνο ΠΣΚ και ενδεχομένως Δευτερα και ένα δρομολόγιο Τρίτη—Τετάρτη-Πέμπτη μια χαρά θα ήταν . Τώρα ότι βγάζει μέχρι τα Θερμια θα τα τρώει απο εκεί και κάτω . 

Edited by Annivas
Posted

Πολύ ευχάριστο και αισιόδοξο ότι γέμισε χθες το γκαράζ του γιατί έχω την αίσθηση πως στις πρώτες του προσεγγίσεις στα νησιά, ειδικά από Σέριφο και κάτω, η κίνηση ήταν πάρα πολύ χαμηλή.

Από κει και πέρα θεωρώ λανθασμένη την επιλογή της Κέας εφόσον μπορεί κάποιος να πάει με συμβατικό σε μια ωρίτσα και πολύ πιο οικονομικά. Δεν έχει να κερδίσει κάτι το "ταχύπλοο" σε μια τόσο κοντινή απόσταση, μου θυμίζει την περίπτωση Ραφήνα-Άνδρος.

Η Κύθνος έχει μια δυναμική και υποεξυπηρετείται από τον Πειραιά οπότε παρακάμπτοντας την Κέα το Cat I μπορεί να κερδίσει κόσμο από τα συμβατικά του Λαυρίου λόγω ταχύτητας.

Αντίστοιχα σε Σέριφο και Σίφνο μπορεί να χτυπήσει όσους ταξιδεύουν με ΙΧ με φθηνότερο εισιτήριο και μια σχετικά καλή ταχύτητα από Λαύριο δεδομένου ότι οι άλλες επιλογές είναι η πανάκριβη Seajets ή τα αργά συμβατικά του Πειραιά. Για τουρίστες και πεζούς δεν το συζητάμε καν, η επιλογή του Λαυρίου είναι καταδικαστική. Εκείνα είναι χωράφια της Seajets. 

Τέλος, η Μήλος πιστεύω είναι εντελώς ανώφελη λόγω των πολλών μιλίων και της αντίστοιχα χαμηλής ταχύτητας του Cat I, χώρια το σκληρό ανταγωνισμό. Εκεί στα ΙΧ η Minoan σαρώνει...

Εν κατακλείδι, Λαύριο-Κύθνος-Σέριφος-Σίφνος θα ήταν η επιλογή μου. Εύχομαι η εταιρεία να βγει αλώβητη μετά τη φετινή πειραματική σεζόν και του χρόνου θα δούμε σε ποια νησιά θα επικεντρωθεί. Πάντως φαίνεται ότι στην Κύθνο θα δώσει μεγάλη ανάσα αλλά οι ταχύτητές του πλοίου παρά τις παρεμβάσεις παραμένουν πολύ προβληματικές...

Posted (edited)

Από Δευτέρα 15/7 βλέπω στο σύστημα το Cat I, να μην πηγαίνει πλέον Μήλο και να παραμένει στη Σιφνο περίπου της 2 ώρες  για να ξεκινήσει την επιστροφή του.

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted

Ή και οχι. Είδαν ότι τα πρωτα νησιά τους κάνουν καλύτερα νούμερα και επικεντρώνονται εκεί. Η Μήλος είναι πραγματικά υπερκαλυμμένη από δρομολόγια.

  • 3 weeks later...
Posted

Δεν έχει σχέση ακριβώς με την Magic Sea Ferries αλλά με την IMS. Μιλάμε όπως για το Γιαλοζογλέικο και αξίζει να μεταφέρουμε αυτό που γράφει η Tradewinds. Ότι δηλαδή η εταιρεία πούλησε το tanker Sugar (IMO 9251547) με τίμημα 14.5 εκατομμύρια ντάλλαρς. Το εντυπωσιακό δεν είναι αυτό, είναι το ότι το είχε αγοράσει πρίν 2 χρόνια για 6 εκατομμύρια. Κέρδος δηλαδή πάνω από 8 εκατομμύρια μόνο στο asset play, σύν ό,τι έβγαλε σε επίπεδο εκμετάλλευσης. Κάτι τέτοια διαβάζεις και αναρωτιέσαι που τους βάζει ο διάολος και ασχολούνται με το Cat I :D.

Posted

Και δεν είναι μόνο αυτό. Η αγορά στα γκαζάδικα μετά από μήνες που ήταν φερμαρισμένη έχει αρχίσει να γκρεμίζει. Που σημαίνει ότι πούλησε στο σωστό timing γιατί αν λαπσώσει η αγορά θα πάρουν την κατηφόρα και τα τιμήματα των αγοραπωλησιών.

  • 3 months later...
Posted (edited)
On 11/12/2024 at 4:01 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Magic Sea Ferries ανακοίνωσε σήμερα ότι απέκτησε ένα νέο ταχύπλοο επιβατηγό ναυπήγησης του 2024 και το όνομα του θα είναι Magic 2, που αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου και αναμένεται να διπλώσει το Magic 1 στις γραμμές του Σαρωνικού.

IMG_20241112_170025.jpg

 

Εξαιρετικά νέα, με το καλό! 

Η εταιρεία μέχρι τώρα έχει δείξει πολύ καλά δείγματα, τουλάχιστον στο Σαρωνικό, και το γεγονός ότι διπλώνει με ακόμα ένα νεότευκτο μόνο θετικό είναι! 

Η Hellenic αποδεικνύεται εξαιρετικά λίγη με πολύ αργά αντανακλαστικά και η Alpha ενώ ξεκίνησε πολύ δυναμικά νιώθω ότι παραμένει στάσιμη και χάνει την ευκαιρία της, χωρίς να θέλω να την αδικήσω. 

Με τα σωστά δρομολόγια μπορεί και πιστεύω/εύχομαι να καθιερωθεί.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Δηλαδή τι να κάνει η hellenic? Έχει βάλει 3 καινούργια ταχύπλοα στο σαρωνικό ενώ φέτος έπαιξε με όλα τα flying cats εκεί. Επίσης φέτος είχε μετά απο χρόνια και τα 2 γρήγορα ταχύπλοα (3,4) στο σαρωνικό.

Περα απο να χαμήλωνε λίγο τις τιμές τι άλλο να κάνει;

  • 2 weeks later...
Posted

Και άλλη μια πώληση για την tanker εταιρεία της οικογένειας Γιαλόζογλου, το Splash αναφέρει πως το Bruno (IMO 9273650) πουλήθηκε για 17 εκατομμύρια, με τιμή αγοράς το 2018 μόλις τα 9 εκατομμύρια. Απίστευτο περιθώριο κέρδους. Συνολικά σύμφωνα με το VesselsValue η αξία του στόλου της IMS αγγίζει τα 682 εκατομμύρια δολλάρια με τιμές σημερινής αγοράς. Έτσι για να ξέρουμε για τι μέγεθος εταιρείας μιλάμε.

Posted

Επί τη ευκαιρία, ας δούμε και ένα MR2 της οικογένειας Γιαλόζογλου στο Πέραμα, είναι το Marlen (IMO 9430179). Ναυπήγηση 2009 στο Jinling(06-0514) της Λαικής Καπιταλιστικής Δημοκρατίας της Κίνας με μηχανή MAN B&W. Προηγούμενα ονόματα FPMC 18 ως το 2019 και Angel No.5 ως το 2021.

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...