Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 Τροποποιήσεις-Συμπληρώσεις δηλώσεων Τακτικής Δρομολόγησης Ακτοπλοϊκών Πλοίων περιόδου 01-11-2012 έως 31-10-2013
Panagia Ekatontapiliani Posted February 29, 2012 Author Posted February 29, 2012 Ορθή Επανάληψη Τροποποιήσεις-Συμπληρώσεις δηλώσεων Τακτικής Δρομολόγησης Ακτοπλοϊκών Πλοίων περιόδου 01-11-2012 έως 31-10-2013 Δεν είχαν αναγράφει τρεις τροποποιήσεις των πλοίων της ΑΝΕΘ
MILTIADIS Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Στο Νο20 γραφει ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ στη γραμμη Πειραιας-Χανια απο 1/11/12,δεδομενου οτι αυτες οι τροποποιησεις εγιναν μετα το ΣΑΣ μιλαμε για νεα αιτηση που εγινε ωστοσο η' την εκανε δεκτη την αρχικη αιτηση ο υπουργος και δεν το πηραμε χαμπαρι?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2012 Author Posted March 21, 2012 Αυτές οι αιτήσεις αφορούν την επόμενη δρομολόγια περίοδο!! Όποτε οι Μινωικές εφόσον το δήλωσαν μπορούν να το δρομολογήσουν χωρίς να περιμένουν έγκριση από το ΣΑΣ. Άλλωστε το έχω ξαναπεί ότι με αυτό το τρόπο μπορεί να τα δρομολογήσουν χωρίς κανένα πρόβλημα Ο πιο απλός τρόπος να βρει τη λύση είναι να τα δηλώσει τα δυο πλοία για του χρόνου στα Χανιά, να μπει χωρίς κανένα πρόβλημα στη γραμμή!!!! Και να αφήσει τα επικοινωνιακά τρικ με τα δελτία τύπου
Hellenic Spirit Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 Δήλωση δρομολόγησης Ε/Γ – Ο/Γ «MASTER JET» ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ – ΣΕΡΙΦΟΥ – ΣΙΦΝΟΥ – ΙΟΥ – ΘΗΡΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ από 07-07-2012 έως 09-09-2012 Περί τίνος πρόκειται ;
ToSofoPaidi Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 (edited) Μήπως έχει να κάνει με τούτο εδώ; Edited June 24, 2012 by proud_ionian λινκ
polmyt Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 Αναρτηθηκαν στο site του YEN οι δηλωσεις τακτικης δρομολογησης για το ετος 2013-2014
Petros P Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 Αυτα τα δηλωνουν για τα ματια του κοσμου να υποθεσω ε??
speedrunner Posted February 8, 2013 Posted February 8, 2013 (edited) Αυτές οι δηλώσεις νομίζω ότι γίνονται απλά για να γίνονται αφού μπορούν να αλλάξουν πολύ εύκολα και όπως έχουμε δει και τις περασμένες χρονιές τα πιο "περίεργα" δρομολόγια τις περισσότερες φορές δεν τα βλέπουμε να ξεκινάνε ποτέ, ας δούμε λοιπόν πια είναι αυτά για φέτος!!!!! 33 Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ν. ΜΥΤ. 39 ΣΙ - ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ - ΠΑΡΟ - ΝΑΞΟ - ΘΗΡΑ 34 Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι Ν. ΜΥΤ. 37 ΣΙ - ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ - ΜΥΚΟΝΟ - ΕΥΔΗΛΟ - ΒΑΘΥ 35 Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ Ν. ΜΥΤ. 38 ΣΙ - ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ - ΠΑΡΟ - ΝΑΞΟ - ΘΗΡΑ 130 Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ΣΗΜΑΙΑΣ ΜΑΛΤΑΣ ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. ΑΓΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - ΣΚΙΑΘΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΣ - ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ Εντάξει η ΝΕΛ μας έχει συνηθίσει σε τέτοια!!!!!! 59 Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΑΓΟΡΑΣ Ν.Π. 11957 ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΦΕΡΡΙΣ ΝΑΕ Α) ΠΕΙΡΑΙΑ - ΚΑΛΥΜΝΟ - ΚΩ - ΡΟΔΟ Β) ΠΕΙΡΑΙΑ - ΧΙΟ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ Για την ετήσια (μιλάμε για την επόμενη χρονιά και όχι για φέτος) του Πάτμος μπορεί να δούμε και το Διαγόρας να ανεβαίνει Χίο - Μυτιλήνη. 96 Ε/Γ-Ο/Γ ΚΡΗΤΗ ΙΙ Ν.Χ.25 ΑΝΕΚ Α.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ - ΧΑΝΙΑ Πολύ πιθανό στην θέση του Βενιζέλου!!!!! 124 Ε/Γ-Ο/Γ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΠΑΝΑΜΑ ΑΝΜΕΖ Α.Ε. Α) ΛΑΥΡΙΟ - ΚΥΘΝΟ - ΣΕΡΙΦΟ - ΣΙΦΝΟ - ΚΙΜΩΛΟ - ΜΗΛΟ Β) ΛΑΥΡΙΟ - ΚΕΑ - ΚΥΘΝΟ Αυτό το είχαν δηλώσει και πέρυσι και απο ότι γνωρίζω μπορεί και να γίνει αν τελικά το Άγιος Γεώργιος μας αφήσει αλλά απο Πειραιά και όχι Λαύριο!!!! Με μία μικρή μετασκευή φυσικά!!!!! Edited February 8, 2013 by speedrunner
polmyt Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 (edited) Βγηκε και ο πινακας με τις τροποποποιησεις και συπληρωσεις για την περιοδο 01-11-2013 έως 31-10-2014.Κυριως παντοφλες εχουμε, ενω απο τα μεγαλα πλοια ξεχωριζει η δηλωση του ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι για Πατρα-Σαμη-Ιθακη Edited February 27, 2013 by polmyt
sg3 Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 (edited) επισης ξεχωριζει η δρομολογηση : αχαιος πειραιας αιγινα αγκιστρι ωκυρροη παλουκια περαμα & ωρωπος ερετρια πρωτοπορος παλουκια περαμα & ωρωπος ερετρια οδυσσεας ελυτης πειραιας δυτ. κυκλαδες αγ. νεκταριος πειραιας αιγινα & βολος σποραδες πρωτευς πειραιας αιγινα & βολος σποραδες Edited February 27, 2013 by sg3
Petros P Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 1. ειχε ξανακανει το εγχειρημα...με χαροποιει...πιστευω πως τωρα θα πιασει.. 4.αναμενομενο...αντε να δουμε τι θα γινει .. 5,6 λογικα για τραμπες...
Cruise Europa Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 Για όσους γνωρίζουν: ποια η διαφορά να το δηλώσουν σαν ταχύπλοο ή μη ; Έχει να κάνει με το νέο πολυνομοσχέδιο του ΥΝΑ που ξεκίνησε να εφαρμόζεται (όπως 4μηνη δρομολόγηση των ταχυπλόων). Συγκεκριμένα, στο άρθρο 29 προβλέπεται η δραστική μείωση των ναυτεργατών των γενικών υπηρεσιών (μαγείρων, καμαρότων κ.ά.) των συμβατικών επιβατηγών - οχηματατωγών πλοίων, από την οργανική σύνθεση, κάτι που καθιστά τον Κεντέρη πραγματικά ανταγωνιστικό, καθώς δηλώνοντάς το ως συμβατικό, μπορεί να καρπωθεί το ανωτέρω ώστε να μειώσει τα λειτουργικά του έξοδα!
proud_ionian Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 (edited) η εμφάνιση νέων τοπικών σχημάτων εξ ουρανού και η επαναδραστηριοποίηση εταιρειών που τη μία κατεβάζουν ρολά και ύστερα από λίγο ανασταίνονται, μόνο φυσιολογική δεν δείχνει* υποτιθεται οτι η υποχρεωτικη δεκαμηνη δρομολογηση των συμβατικων, αλλα και η εναρξη του ακτοπλοϊκου ετους την 1η καθε νοεμβριου, εγινε για να προφυλαξει το δικτυο των ακτοπλοϊκων συγκοινωνιων. υποτιθεται οτι ετσι στις γραμμες ελευθερης δρομολογησης (ολες πλην των επιδοτουμενων και των λιγων που εχουν συμβαση αποκλειστικης δημοσιας υπηρεσιας), αφ'ενος προστατευονται οσες εταιρειες τρωνε το αγγουρι το χειμωνα, απο καλοκαιρινες αρπαχτες, αλλα απο την αλλη προστατευεται και το δημοσιο ταμειο απο το ενδεχομενο να χρειαστουν πολλες γραμμες χειμερινη επιδοτηση, στη λογικη οτι οκ φαε ξυλο το χειμωνα, αλλα στις γραμμες με εντονη εποχικοτητα, θα ρεφαρεις το καλοκαιρι. το μετρο παντα καταστρατηγειτο, ειδικα με κατι ετησιες δρομολογησεις των ταχυπλοων της νελ που κραταγαν 40 με 60 μερες, αλλα τα τελευταια χρονια το θεμα παει να ξεχειλωσει και αλλο με κινδυνο να ξυπνησουν και οσοι ηταν συνεπεις ως τωρα. Edited May 19, 2013 by proud_ionian
speedrunner Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 Το newmoney.gr μας ενημερωνει οτι το αιτημα δρομολογησης του Ικαρος στα Χανια απερριφθη απο το Σ.Α.Σ ως εκπροθεσμο. Φαντάζομαι δεν θα έγινε δεκτή ούτε η δρομολόγηση του Νήσος Κεφαλλονιά ούτε του Επτάνησος γιατί και αυτές εκπρόθεσμες είναι!!!!
proud_ionian Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 του επτανησος ανεβληθη η συζητηση και του κεφ η δρομολογηση εγινε δεκτη με υπουργικη αποφαση τι ψαχνεις να βρεις και συ;
proud_ionian Posted May 18, 2013 Posted May 18, 2013 αληθεια τι ισχυει τωρα με τις εγγυητικες επιστολες που ζητουσαν καποτε στις δηλωσεις ετησιας δρομολογησης; εχει καταργηθει τελειως το μετρο; δεν θα ηταν ασχημα σε οσους ζηταν ετησια δρομολογηση το κατακαλοκαιρο, να τους ζηταν μια εγγυητικη επιστολη ιση με το 1/3 του ετησιου τζιρου της γραμμης.
Orestis Posted May 18, 2013 Posted May 18, 2013 To Πάτμος πως και δρομολογήθηκε Ιούλιο; Εκπροθεσμα; To Πάτμος δρομολογήθηκε επειδή (πολύ κακώς κατά τη γνώμη μου και εξυπηρετώντας άλλες σκοπιμότητες), δεν έφερε αντιρρήσεις η HSW
gsenso Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 Εκπρόθεσμο δεν ήταν; Οι μινωικες ως εκπροθεσμες τρώνε πόρτα, όχι επειδή φέρνει αντιρρήσεις η ΑΝΕΚ.
wysiwid Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 (edited) καλησπέρα και με ολο τον σεβασμό δεν κατανοώ την αποψη αυτη, το εξυπηρετώντας άλλες σκοπιμότητες θα ηταν πιο ταιριαστο αν ενα συγχρονο πλοιο (το πατμος), που μολις ειχε παραδοθεί , το οποιο ειχε δηλωθει για 12μηνη δρομολογηση δεν επαιρνε την αδεια δρομολογησης το κατανοώ να μην παρει αν δρομολογούνταν για 1-2 μηνες για αρπαχτή, αλλα οταν καποιος δηλωνει ετησια δρομολογηση καλο ειναι να παιρνει την αδεια και να αναγκάζετε βεβαια οντως να μεινει στην γραμμη για το παραπανω διαστημα οσο αφορα την γραμμη στα χανια, διχως να εχω παρακολουθησει πολυ το θεμα, βλεπω το γεγονος οτι μια εταιρεια τρωει πορτα σε μια γραμμη, την ιδια ωρα που στην γραμμη ηρακλειο-αθηνα λειτουργει ηδη το καθεστως δρομολογησης που ζητείται και για τα χανια ... 2 μετρα και 2 σταθμα λοιπον εξυπηρετωντας ποιες σκοπιμοτητες τελικα? και οσο αφορα το πατμος.. τελικα ο χρονος απεδειξε οτι η εταιρεια σεβεται τον ταξιδιωτη και τον εξυπηρετει χειμωνα καλοκαιρι Edited May 19, 2013 by wysiwid
proud_ionian Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 αλλα οταν καποιος δηλωνει ετησια δρομολογηση καλο ειναι να παιρνει την αδεια και να αναγκάζετε βεβαια οντως να μεινει στην γραμμη για το παραπανω διαστημα επειδη ομως αφ'ενος υπαρχει νομικο κενο και δεν μπορει να εξαναγκαστει και αφ'εταιρου οι περισσοτερες "καλοκαιρινες" ετησιες δρομολογησεις ληγουν το σεπτεμβρη με αφορμη καποια βλαβη (ή βλαβη), δεν γινεται οποιος ζητα δρομολογια καθε μαιο να παιρνει. μπορει το πατμος να εμεινε και σιγουρα ειναι πλοιο που αναβαθμισε τη γραμμη του, αλλα το πατμος και το καθε πατμος, θα μπορουσε να ειχε ζητησει δρομολογια οταν επρεπε. δεν ηρθε ξαφνικα
gsenso Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 (edited) Για ποιό λόγο τότε απαγορεύουν στις Μινωικες να παν στα Χανιά; Εφόσον καλά έκαναν και επέτρεψαν στο Πάτμος να παει εκπρόθεσμα; Φοβούνται μήπως αφήσουν την γραμμή τον Σεπτέμβρη; Καινούργιο πλοίο είναι (σα το Πατμος), αξιόπιστη είναι η Μινοαν (σαν την ΒS). Edited May 19, 2013 by gsenso
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now