Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σήμερα πάντως κάνανε δουλειά και κάτι περιεργαζόντουσαν στους δεξιούς πρυμιούς κάβους του Επτάνησος....Το Κεφαλονιά είναι αριστερά του,με τους κάβους από κάτω (πλακωμένους από τους κάβους του Επτάνησος στην μπίντα)

Link to comment
Share on other sites

πριτς ειναι η απαντηση απο το αλλο τοπικο site.

το kefaloniapress επαναφερει το επτανησος στα δρομολογια και το ionian press ανταπαντα λεγοντας οτι δεν υπαρχει τετοια περιπτωση και αν ποτε γινει κατι θα ειναι με το κεφαλονια (με διαχειριση ορισμενων εκ των μετοχων της strintzis) απο το πασχα και μετα.

με αλλα λογια μη φατε, εχει γλαρο αποψε

Link to comment
Share on other sites

ευτυχως που εχουν διαλυθει αινος και κεφαλληνια, γιατι θα ακουγαμε και γι'αυτα :D

μπορει καποιοι εκ των μετοχων να θελουν να ξαναξεκινησουν με το ενα απο τα δυο, αλλα πρεπει να μπει βαθια το χερι στην τσεπη για να καλυφθουν υφισταμενες εκκρεμοτητες, αλλα και για να αποζημειωθουν οι μετοχοι που δεν θα συνεχισουν (που εχουν και το μεγαλυτερο ποσοστο τωρα)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το ρωτάω για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι για να μάθω αν ευσταθούν διάφορα "ευχολόγια" που κυκλοφορούν για επιστροφή της Strintzis στην γραμμή.

 

 

off topic ΥΓ: για τα ευχολογια περι strintzis θα φανει. ισχυει το οτι καποιοι απο τους εμπλεκομενους θα ηθελαν να συνεχισουν, αλλα πρεπει να μπει βαθια το χερι στην τσεπη

 

 

η αισθηση η δικη μου ειναι οτι η φημολογια εχει την ιδια βαρυτητα με τα 3 πλοια της P &O που περιμενε αλλος κεφαλονιτης εφοπλιστης.

 

οι φημες για επαναδραστηριοποιηση δεν ειναι του internet ή του καφενειου. ξεκινανε απο το στενο κυκλο της οικογενειας. πιστευω ομως οτι εχουν να κανουν με χαλαρωση των πιεσεων για τακτοποιηση εκκρεμοτητων

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η Strintzis Ferries μπορεί να είχε σταματήσει και τα δυο πλοία της, αλλά τα γραφεία της στο Πειραια δεν είχαν σταματήσει την λειτουργία τους, για να πούμε ότι είχε σταματήσει η λειτουργία της εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ διαφωνώ.... Πολλά ελπίζουμε πάντα για ένα βαπόρι που καθημερινά ανάβει για συντήρηση, και ματσακωνίζει.... σίγουρο είναι πως ΟΧΙ για Ιόνιο 

Link to comment
Share on other sites

Βασικα το ειπα πιο πολυ με διαθεση χιουμορ, εξαλλου οι πιθανότητες είναι ελάχιστες.

 

Πάντως σοβαρά τώρα, θεωρώ , με τις ελάχιστες γνώσεις που έχω, ότι δεν μπορεί να σταθεί εταιρεία, μοναχοβάπορη η μη, που να στηρίζεται μόνο στην ακτοπλοία αυτές τις ημέρες. Ελάχιστοι το καταφέρνουν χωρίς να έχει η εταιρεία χρέη αλλά μάλλον κέρδη (βλ Παναγιωτάκης) και αυτό γιατί είναι έτσι οι συγκυρίες !

 

Νομίζω ότι χρειάζεται να έχει και άλλες πηγές εσόδων, πχ ποντοπόρος, που ειναι συνηθισμένο αλλα ομως υπαρχουν και άλλα - πχ ο Σπανός έχει αλυσίδα σούπερ μαρκετ , και να "τσοντάρει" που και που εφ όσον χρειαστεί, ωστε αν η ακτοπλοικη βγει ζημιογόνος , να έχει από τις άλλες ενασχολήσεις κέρδη που να καλύπτουν τη ζημία από την ενασχόληση με την ακτοπλοία, έτσι κλείνει την ακτοπλοική και ουτε η γάτα ούτε η ζημιά της......διαφορετικά καταστράφηκε ουσιαστικα ολη η επαγγελματική πορεία του εφοπλιστή, εφ οσον ουσιαστικά ασχολείται μόνο με ακτοπλοία.......

 

Ο υποφαινόμενος, ως καραβολάτρης, θέλει να βλέπει βαπόρια να κινούνται, πολλές φορές δεν κάθομαι να σκεφτώ από εκεί και μετά το οικονομικό, μου αρκεί να χαζεύω το ρεμέτζο, ας σκεφτούν τα οικονομικά οι αρμόδιοι......

 

Παρ' όλα αυτά δε μπορώ να καταλαβω το σκεπτικο ενος που επενδυει στην ακτοπλοια λεφτα αυτη την περιοδο. Νταξει, ο Παναγιωτάκης, μιας και τον ανέφερα πριν ας παρω αυτον ως παράδειγμα , έριξε λεφτά στο Αικατερίνη, ξέρει όμως ότι θα τα πάρει πίσω σε βάθος χρόνου, γιατί το Θεολόγος δουλεύει καλά, με εξαίρεση πέρυσι, φέτος θα δουλέψει πολύ καλύτερα. Επιπλέον ξέρει ότι θα τα πάρει πίσω γιατί μια μέρα θα μείνει το Αικατερίνη στην πρωινή ζώνη στη θέση του Πηνελόπη, και δε θα αργήσει να γίνει αυτό, το πηνελόπη φέτος πάτησε τα 41 του.....

 

Ο Στρίντζης όμως απο που έχει σίγουρα τα κέρδη σε κάποια γραμμή στο Αιγαίο ; Υπάρχει καμια γραμμή με κίνηση που δεν εξυπηρετείται επαρκώς για να πει "θα χωθώ εκεί" και θα έχει κίνηση; Πως ξέρει ότι θα πάρει πίσω αυτά που επενδύει στο Επτάνησος; Το θεωρώ πολύ επίφοβη ενέργεια προσωπικά, μόνο μια δρομολόγηση - γενικώς , πόσο μάλλον μια δρομολόγηση σε "άγνωστη" γραμμή που θα χρειαστεί αρκετός χρόνος ώστε να μάθουν το πλοίο ο κόσμος (η strintzis lines δεν ειναι και η πιο διασημη εταιρεία) ....

 

Ολα αυτά αποτελούν βέβαια προσωπικές απόψεις , μπορεί να κάνω και λάθος......

 

Οπως και να 'χει θα χαρώ πολύ να το ξαναδώ να ταξιδεύει, (ακομη και αν για την εταιρεία του βγει ζημιογόνο στο τέλος) !

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Η Strintzis Ferries αποφάσισε ότι θα το ξανά ξεκινήσει, μετά τη πώληση της «πέτρας του σκανδάλου» στις ενδοοικογενειακές διαφορές.

 

 

το αν πουληθηκε ή οχι καποιο πλοιο, ή η αποχωρηση απο τη μια ή την αλλη γραμμη της κεφαλονιας μπορει να ηταν αφορμες, αλλα σιγουρα δεν ηταν οι αιτιες που η εταιρεια εφυγε νυχτα απο το γηπεδο της.

τα εχουμε ξανασυζητησει και παλιοτερα εκτενως. η εταιρεια δεν εφτασε στο αμην επειδη δεν πουληθηκε το ενα ή το αλλο πλοιο ή επειδη ο Χ ή ο Ψ μετοχος δεν ηθελε να συνεισφερει αλλο. αυτο ηταν το τελευταιο σταδιο. το παιχνιδι ειχε χαθει πολυ νωριτερα, την εποχη του φτηνου πετρελαιου και της μεγαλης κινησης.

 

 

 

η strintzis εχασε τη δυνατοτητα να ισχυροποιησει την θεση της τον καλο καιρο, την εποχη του φτηνου πετρελαιου και της αυξημενης κινησης, φερνοντας ενα μικρο πλοιο στον πορο (σαν τον καλβο) και ενα μεγαλο (σε γκαραΖ) και γρηγορο (σε δρομο και φορτωεκφορτωση) στην πατρα ωστε να εχει ανταγωνιστικο πλεονεκτημα εκει. επισης ειναι λανθασμενη η σκληρη τιμολογιακη πολιτικη που προκαλει αντιδρασεις, ειδικα στους μονιμους κατοικους των νησιων.

 

και το επτανησος και το κεφαλονια ηταν ακριβα πλοια για τη γραμμη του πορου και δεν ηταν για να ταξιδευουν 7 ωρες τη μερα.

η strintzis ειτε θα επρεπε να εχει φερει (τον καλο καιρο) ενα μικρο και οικονομικο πλοιο σαν τον καλβο στον πορο και να φερει το επτανησος πατρα, ειτε να ειχε μπει στη ζακυνθο. με το κεφαλονια στην πατρα (που ηταν αγαπητο και ειχε το πλεονεκτημα της ταχυτητας απεναντι σε καθε αλλο) και το επτανησος να κανει δυο δρομολογια για ζακυνθο και δυο για πορο (αντι 3-4 για πορο που εκανε), εννοειται με συμφωνια με καποιους ζακυνθινους φορτηγατζηδες. ετσι θα πιεζοταν και οι ζακυνθινοι και πιθανον να ειχε γινει καποια ανακωχη νωριτερα, αντι να εχουμε χειμωνα καιρο 6 δρομολογια στον πορο και δυο δρομολογια για πατρα.

τον καλο καιρο που μπορουσαν να γινουν τετοιες κινησεις δεν εκαναν τπτ. επιδοθηκαν σε πολεμο δρομολογιων, κρατωντας ακριβα εισητηρια και μην κανοντας κανενος ειδους εκπτωση στους ντοπιους (τη περιοδο χαμηλης κινησης εννοειται).

οσο για το απο εδω και περα, συμφωνω με τον giorgos249. οποιαδηποτε δρομολογηση του επτανησος ως strintzis ferries εχει χρονικο οριζοντα ως τον σεπτεμβριο και δεν μπορει παρα να ειναι μια σκεψη για καλοκαιρινη αρπαχτη. εχουν ακουστει διαφορες πιθανες γραμμες (με πιο πολυ να ακουγονται, δυτικες, σποραδες και ραφηνα, στη ραφηνα θα φανε τα μουτρα τους αμεσα, ενω οι αλλες δυο ειναι εντονα εποχιακες γραμμες).

 

εκτος απο την επαναδραστηριοποιηση, εχουν ακουστει και φημες οτι η εταιρεια επιδιωκει να πουλησει αμεσα ή αν δεν το επιτυχει, να ναυλωσει το πλοιο.

 

πρεπει να ειμαστε επιφυλακτικοι σε οτι κυκλοφορει παντως, αλλα και οσον αφορα την πρωτογενη πηγη ολων αυτων των πληροφοριων. δεν ξερουμε τι εκκρεμοτητες μπορει να υπαρχουν απο το παρελθον και τωρα που πουληθηκε το κεφαλονια και μπηκε ρευστο να υπαρχουν αρκετοι που να ζητανε το κατιτιτς τους. ισως η "επαναδρομολογηση" να ειναι και ενας τροπος ανασχεσης των απαιτησεων.

 

αληθεια προς τον κοσμο της κεφαλονιας και της ιθακης, αλλα και τα πληρωματα, που στηριξαν την οικογενεια και την εταιρεια εγινε καμια κινηση ευχαριστιας; B)  δεν εχω ακουσει κατι <_<

 

ΥΓ: ας βγαλουν πια το κεφαλονια και τη γραμμη της πατρας απο το site τους

Link to comment
Share on other sites

παντως σε οποια απο τις γραμμες που αναφερθηκαν και να παει, μονο σε συνεργασια με ηδη υπαρχουσα (στη γραμμη) εταιρεια θα εχει ελπιδες να μεινει κατι στην τσεπη

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

συμφωνα με την ημερα, ζητουν 4 δρομολογια τη μερα απο 1/6 (για το τανι παντα)

Σημάδια ζωής από την εταιρεία ή ένα πεδίο ακόμα στη μάχη του Ιονίου;

Το Επτάνησος ζητάει όντως δρομολόγηση στη Ζάκυνθο!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με το δημοσιευμα του e-kefalonian για την εγκριση των δρομολογιων της kefalonian, η συζητηση για το αιτημα του τανι ανεβληθη.

 

υποθετω για λογους αναλογους με την απορριψη του ικαρου

 

το αιτημα δρομολογησης του Ικαρος στα Χανια απερριφθη απο το Σ.Α.Σ ως εκπροθεσμο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό τι σημαίνει; Πώς συνεχίζεται η κατάσταση; Μπορούν να υποβάλλουν ξανά αίτηση στο επόμενο ΣΑΣ; Υποθέτω όχι, ή;

Link to comment
Share on other sites

Στο επομενο ΣΑΣ..θα παρουν απλα την ιδια απαντηση :P Εαν θελουν τοσο πολυ να μπουν τωρα στη γραμμη μπορουν μονο με υπουργικη αποφαση.

Link to comment
Share on other sites

παντως οι φημες για επικειμενη ναυλωση εξακολουθουν να ειναι εντονες
 

είτε έχει ήδη ναυλωθεί και πληρώνει ο ναυλωτής.

 
 

εκτος απο την επαναδραστηριοποιηση, εχουν ακουστει και φημες οτι η εταιρεια επιδιωκει να πουλησει αμεσα ή αν δεν το επιτυχει, να ναυλωσει το πλοιο.

 

απο εκει και περα εχω καποιες αποριες για το ΣΑΣ που δεν μου εχουν λυθει, οπως πχ ποσο επεμειναν οι στριντζαιοι στο να εγκριθει το αιτημα για δρομολογηση του επτανησος στη ζακυνθο, αλλα και ποιος αντεδρασε περισσοτερο στο ενδεχομενο δρομολογησης του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...