Jump to content
Shipfriends

Δηλώσεις δρομολόγησης - Δρομολογήσεις Γενικότερα


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ορθή Επανάληψη Τροποποιήσεις-Συμπληρώσεις δηλώσεων Τακτικής Δρομολόγησης Ακτοπλοϊκών Πλοίων περιόδου 01-11-2012 έως 31-10-2013

Δεν είχαν αναγράφει τρεις τροποποιήσεις των πλοίων της ΑΝΕΘ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο Νο20 γραφει ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ στη γραμμη Πειραιας-Χανια απο 1/11/12,δεδομενου οτι αυτες οι τροποποιησεις εγιναν μετα το ΣΑΣ μιλαμε για νεα αιτηση που εγινε ωστοσο η' την εκανε δεκτη την αρχικη αιτηση ο υπουργος και δεν το πηραμε χαμπαρι? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι αιτήσεις αφορούν την επόμενη δρομολόγια περίοδο!! Όποτε οι Μινωικές εφόσον το δήλωσαν μπορούν να το δρομολογήσουν χωρίς να περιμένουν έγκριση από το ΣΑΣ. Άλλωστε το έχω ξαναπεί ότι με αυτό το τρόπο μπορεί να τα δρομολογήσουν χωρίς κανένα πρόβλημα

Ο πιο απλός τρόπος να βρει τη λύση είναι να τα δηλώσει τα δυο πλοία για του χρόνου στα Χανιά, να μπει χωρίς κανένα πρόβλημα στη γραμμή!!!! Και να αφήσει τα επικοινωνιακά τρικ με τα δελτία τύπου
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Δήλωση δρομολόγησης Ε/Γ – Ο/Γ «MASTER JET» ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ – ΣΕΡΙΦΟΥ – ΣΙΦΝΟΥ – ΙΟΥ – ΘΗΡΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ από 07-07-2012 έως 09-09-2012

Περί τίνος πρόκειται ;

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Αυτές οι δηλώσεις νομίζω ότι γίνονται απλά για να γίνονται αφού μπορούν να αλλάξουν πολύ εύκολα και όπως έχουμε δει και τις περασμένες χρονιές τα πιο "περίεργα" δρομολόγια τις περισσότερες φορές δεν τα βλέπουμε να ξεκινάνε ποτέ, ας δούμε λοιπόν πια είναι αυτά για φέτος!!!!!

 

33 Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ν. ΜΥΤ. 39 ΣΙ - ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ - ΠΑΡΟ - ΝΑΞΟ - ΘΗΡΑ

34 Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι Ν. ΜΥΤ. 37 ΣΙ - ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ - ΜΥΚΟΝΟ - ΕΥΔΗΛΟ - ΒΑΘΥ

35 Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ Ν. ΜΥΤ. 38 ΣΙ - ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ - ΠΑΡΟ - ΝΑΞΟ - ΘΗΡΑ

130 Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ ΣΗΜΑΙΑΣ ΜΑΛΤΑΣ ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. ΑΓΙΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - ΣΚΙΑΘΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΣ - ΑΛΟΝΝΗΣΟΣ

 

Εντάξει η ΝΕΛ μας έχει συνηθίσει σε τέτοια!!!!!! :P

 

59 Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΑΓΟΡΑΣ Ν.Π. 11957 ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΦΕΡΡΙΣ ΝΑΕ Α) ΠΕΙΡΑΙΑ - ΚΑΛΥΜΝΟ - ΚΩ - ΡΟΔΟ Β) ΠΕΙΡΑΙΑ - ΧΙΟ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ

 

Για την ετήσια (μιλάμε για την επόμενη χρονιά και όχι για φέτος) του Πάτμος μπορεί να δούμε και το Διαγόρας να ανεβαίνει Χίο - Μυτιλήνη.

 

96 Ε/Γ-Ο/Γ ΚΡΗΤΗ ΙΙ Ν.Χ.25 ΑΝΕΚ Α.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ - ΧΑΝΙΑ

 

Πολύ πιθανό στην θέση του Βενιζέλου!!!!!

 

124 Ε/Γ-Ο/Γ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΠΑΝΑΜΑ ΑΝΜΕΖ Α.Ε. Α) ΛΑΥΡΙΟ - ΚΥΘΝΟ - ΣΕΡΙΦΟ - ΣΙΦΝΟ - ΚΙΜΩΛΟ - ΜΗΛΟ Β) ΛΑΥΡΙΟ - ΚΕΑ - ΚΥΘΝΟ

 

Αυτό το είχαν δηλώσει και πέρυσι και απο ότι γνωρίζω μπορεί και να γίνει αν τελικά το Άγιος Γεώργιος μας αφήσει αλλά απο Πειραιά και όχι Λαύριο!!!! Με μία μικρή μετασκευή φυσικά!!!!!

Edited by speedrunner
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Βγηκε και ο πινακας με τις τροποποποιησεις και συπληρωσεις για την περιοδο 01-11-2013 έως 31-10-2014.Κυριως παντοφλες εχουμε, ενω απο τα μεγαλα πλοια ξεχωριζει η δηλωση του ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι για Πατρα-Σαμη-Ιθακη

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

επισης ξεχωριζει η δρομολογηση :

  •  αχαιος πειραιας αιγινα αγκιστρι
  • ωκυρροη παλουκια περαμα & ωρωπος ερετρια
  • πρωτοπορος παλουκια περαμα & ωρωπος ερετρια
  • οδυσσεας ελυτης πειραιας δυτ. κυκλαδες
  • αγ. νεκταριος πειραιας αιγινα & βολος σποραδες
  • πρωτευς πειραιας αιγινα & βολος σποραδες
Edited by sg3
Link to comment
Share on other sites

1. ειχε ξανακανει το εγχειρημα...με χαροποιει...πιστευω πως τωρα θα πιασει..

4.αναμενομενο...αντε να δουμε τι θα γινει ..

5,6 λογικα για τραμπες...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για όσους γνωρίζουν: ποια η διαφορά να το δηλώσουν σαν ταχύπλοο ή μη ;

 

Έχει να κάνει με το νέο πολυνομοσχέδιο του ΥΝΑ που ξεκίνησε να εφαρμόζεται (όπως 4μηνη δρομολόγηση των ταχυπλόων). Συγκεκριμένα, στο άρθρο 29 προβλέπεται η δραστική μείωση των ναυτεργατών των γενικών υπηρεσιών (μαγείρων, καμαρότων κ.ά.) των συμβατικών επιβατηγών - οχηματατωγών πλοίων, από την οργανική σύνθεση, κάτι που καθιστά τον Κεντέρη πραγματικά ανταγωνιστικό, καθώς δηλώνοντάς το ως συμβατικό, μπορεί να καρπωθεί το ανωτέρω ώστε να μειώσει τα λειτουργικά του έξοδα!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

η εμφάνιση νέων τοπικών σχημάτων εξ ουρανού και η επαναδραστηριοποίηση εταιρειών που τη μία κατεβάζουν ρολά και ύστερα από λίγο ανασταίνονται, μόνο φυσιολογική δεν δείχνει* 

 

 

 

υποτιθεται οτι η υποχρεωτικη δεκαμηνη δρομολογηση των συμβατικων, αλλα και η εναρξη του ακτοπλοϊκου ετους την 1η καθε νοεμβριου, εγινε για να προφυλαξει το δικτυο των ακτοπλοϊκων συγκοινωνιων. υποτιθεται οτι ετσι στις γραμμες ελευθερης δρομολογησης (ολες πλην των επιδοτουμενων και των λιγων που εχουν συμβαση αποκλειστικης δημοσιας υπηρεσιας), αφ'ενος προστατευονται οσες εταιρειες τρωνε το αγγουρι το χειμωνα, απο καλοκαιρινες αρπαχτες, αλλα απο την αλλη προστατευεται και το δημοσιο ταμειο απο το ενδεχομενο να χρειαστουν πολλες γραμμες χειμερινη επιδοτηση, στη λογικη οτι οκ φαε ξυλο το χειμωνα, αλλα στις γραμμες με εντονη εποχικοτητα, θα ρεφαρεις το καλοκαιρι.

 

το μετρο παντα καταστρατηγειτο, ειδικα με κατι ετησιες δρομολογησεις των ταχυπλοων της νελ που κραταγαν 40 με 60 μερες, αλλα τα τελευταια χρονια το θεμα παει να ξεχειλωσει και αλλο με κινδυνο να ξυπνησουν και οσοι ηταν συνεπεις ως τωρα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το newmoney.gr μας ενημερωνει οτι το αιτημα δρομολογησης του Ικαρος στα Χανια απερριφθη απο το Σ.Α.Σ ως εκπροθεσμο.

 

Φαντάζομαι δεν θα έγινε δεκτή ούτε η δρομολόγηση του Νήσος Κεφαλλονιά ούτε του Επτάνησος γιατί και αυτές εκπρόθεσμες είναι!!!! :angry:  :angry:  :angry:

Link to comment
Share on other sites

αληθεια τι ισχυει τωρα με τις εγγυητικες επιστολες που ζητουσαν καποτε στις δηλωσεις ετησιας δρομολογησης; εχει καταργηθει τελειως το μετρο;

 

δεν θα ηταν ασχημα σε οσους ζηταν ετησια δρομολογηση το κατακαλοκαιρο, να τους ζηταν μια εγγυητικη επιστολη ιση με το 1/3 του ετησιου τζιρου της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

To Πάτμος πως και δρομολογήθηκε Ιούλιο; Εκπροθεσμα;

 

To Πάτμος δρομολογήθηκε επειδή (πολύ κακώς κατά τη γνώμη μου και εξυπηρετώντας άλλες σκοπιμότητες), δεν έφερε αντιρρήσεις η HSW

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και με ολο τον σεβασμό δεν κατανοώ την αποψη αυτη, το εξυπηρετώντας άλλες σκοπιμότητες θα ηταν πιο ταιριαστο αν ενα συγχρονο πλοιο (το πατμος), που μολις ειχε παραδοθεί , το οποιο ειχε δηλωθει για 12μηνη δρομολογηση δεν επαιρνε την αδεια δρομολογησης

 

το κατανοώ να μην παρει αν δρομολογούνταν για 1-2 μηνες για αρπαχτή, αλλα οταν καποιος δηλωνει ετησια δρομολογηση καλο ειναι να παιρνει την αδεια και να αναγκάζετε βεβαια οντως να μεινει στην γραμμη για το παραπανω διαστημα

 

οσο αφορα την γραμμη στα χανια, διχως να εχω παρακολουθησει πολυ το θεμα, βλεπω το γεγονος οτι μια εταιρεια τρωει πορτα σε μια γραμμη, την ιδια ωρα που στην γραμμη ηρακλειο-αθηνα  λειτουργει ηδη το καθεστως δρομολογησης που ζητείται και για τα χανια ... 2 μετρα και 2 σταθμα λοιπον εξυπηρετωντας ποιες σκοπιμοτητες τελικα?

 

και οσο αφορα το πατμος.. τελικα ο χρονος απεδειξε οτι η εταιρεια σεβεται τον ταξιδιωτη και τον εξυπηρετει χειμωνα καλοκαιρι

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

αλλα οταν καποιος δηλωνει ετησια δρομολογηση καλο ειναι να παιρνει την αδεια και να αναγκάζετε βεβαια οντως να μεινει στην γραμμη για το παραπανω διαστημα

 

επειδη ομως αφ'ενος υπαρχει νομικο κενο και δεν μπορει να εξαναγκαστει και αφ'εταιρου οι περισσοτερες "καλοκαιρινες" ετησιες δρομολογησεις ληγουν το σεπτεμβρη με αφορμη καποια βλαβη (ή βλαβη), δεν γινεται οποιος ζητα δρομολογια καθε μαιο να παιρνει.

μπορει το πατμος να εμεινε και σιγουρα ειναι πλοιο που αναβαθμισε τη γραμμη του, αλλα το πατμος και το καθε πατμος, θα μπορουσε να ειχε ζητησει δρομολογια οταν επρεπε. δεν ηρθε ξαφνικα

Link to comment
Share on other sites

Για ποιό λόγο τότε απαγορεύουν στις Μινωικες να παν στα Χανιά; Εφόσον καλά έκαναν και επέτρεψαν στο Πάτμος να παει εκπρόθεσμα;

Φοβούνται μήπως αφήσουν την γραμμή τον Σεπτέμβρη;

Καινούργιο πλοίο είναι (σα το Πατμος), αξιόπιστη είναι η Μινοαν (σαν την ΒS). 

Edited by gsenso
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...