Jump to content
Shipfriends

Δηλώσεις δρομολόγησης - Δρομολογήσεις Γενικότερα


Recommended Posts

Για ποιό λόγο τότε απαγορεύουν στις Μινωικες να παν στα Χανιά;

 

Μήπως πρώτα αγαπητέ μου, θα πρέπει να απαντηθεί το ερώτημα, γιατί οι Μινωικές δεν υλοποίησαν την άδεια που τους δόθηκε από 1/11/12?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Εκπρόθεσμο δεν ήταν; Οι μινωικες ως εκπροθεσμες τρώνε πόρτα, όχι επειδή φέρνει αντιρρήσεις η ΑΝΕΚ.

 

Από τη στιγμή που οι ανταγωνιστές δεν προβάλουν αντιρρήσεις, το ΣΑΣ δεν έχει κανένα λόγο να μη δεχτεί μια αίτηση δρομολόγησης. Όταν όμως υπάρχουν ενστάσεις, τότε πρέπει όλα να είναι σύννομα, τυπικά και ουσιαστικά.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως πρώτα αγαπητέ μου, θα πρέπει να απαντηθεί το ερώτημα, γιατί οι Μινωικές δεν υλοποίησαν την άδεια που τους δόθηκε από 1/11/12?

 

Για δικούς τους λόγους. Τι σχέση είχε αυτό με τις γνωμοδοτήσεις του ΣΑΣ οι οποίες είναι κατα το δοκούν;

 

 

 

Από τη στιγμή που οι ανταγωνιστές δεν προβάλουν αντιρρήσεις, το ΣΑΣ δεν έχει κανένα λόγο να μη δεχτεί μια αίτηση δρομολόγησης. Όταν όμως υπάρχουν ενστάσεις, τότε πρέπει όλα να είναι σύννομα, τυπικά και ουσιαστικά.

 

Πως δεν προέβαλαν αντιρρήσεις; Η ΝΕΛ προέβαλλε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επειδή δεν γνωρίζω, θέλω να ρωτήσω: εάν ένα πλοίο έχει ετήσια δρομολόγηση σε μια γραμμή και (προφανώς) έχει καταθέσει δρομολόγια και γιά οποιοδήποτε λόγο δεν τα τηρεί και ταξιδεύει "όποτε και αν"...αυτό δεν έχει επιπτώσεις στην άδεια δρομολόγησης?

Link to comment
Share on other sites

Εάν αναφέρεσαι αγαπητέ ΝΗΡΕΑ στην περίπτωση του Πηνελόπη Α, τότε να σου πώ ότι σύμφωνα με τους κανόνες δικαίου, το δικαίωμα της επίσχεσης ή κατάσχεσης, είναι κατ’ ένσταση προσβαλλόμενο ενοχικό δικαίωμα και όταν υπάρξει επίσχεση εργασίας απο το πλήρωμα, υπάρχουν και οι αντίστοιχοι παράγραφοι που καλύπτουν εργαζόμενο αλλά και εργοδότη. Οπότε το κάτωθι που είπες:

γιά οποιοδήποτε λόγο δεν τα τηρεί και ταξιδεύει "όποτε και αν"....

Δεν αναγνωρίζεται απο νομικής πλευράς. Πάντα υπάρχει λόγος που δεν ταξιδεύει ένα πλοίο,για να υπάρξουν και οι ανάλογες προφυλάξεις που δίνει το δίκαιο. Γι αυτό βλέπεις ότι στο συγκεκριμένο πλοίο δεν έχει επέλθει άρση της άδειας δρομολογήσεώς του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν είπα πως καταργήθηκε η 10μηνη δρομολόγηση, αλλά πως άλλαξε (και στην ουσια δεν είναι - βλ. Νησος Μυκονος)

παντα ο νομος δινει το δικαιωμα της αντικαταστασης

νόμιζα πως απλά "αφηνε περιθώριο" (με τις εκ των υστέρων εγκρίσεις του ΣΑΣ) μόνο σε αιτιολογημένες περιπτώσεις (που κατά καιρούς καταστρατηγούταν). :-)

Πάντως, δεν αναφερόμουν μονο αμεσα στην παροναξία αλλά και στην εμμεση "καραμπόλα" με το πλοίο που "περισσεύει" και την 3μηνη δρομολόγησή του ;)

Ψάχνοντας το πρόχειρα, ο πρωην ΥΕΝ Μουσουρουλης εδώ http://www.hcg.gr/node/4965 λέει για τις τελευταίες τροποποιήσεις του νομοσχεδίου (3/2013): 'ευελιξία να προσαρμόζεται το πλοίο στις ανάγκες της γραμμής, δηλαδή στη ζήτηση και την προσφορά'.

Να θυμισω πως ηδη ειχαμε αλλαγές επι Παπουτσή το 2011.

Κάποιος που το χει ψαξει να μας πει αναλυτικά για τις τροποποιήσεις στη 10μηνη δρομολόγηση και αν αυτό που ρωτά ο Νηρέας θα επιτρεπόταν το 2007-08; (άσχετα με τις ορέξεις τις εταιρείας που προφανώς συμφωνώ με τον proud).

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

οι αλλαγες που εγιναν αφορουν τις μειωμενες συνθεσεις το χειμωνα στα ακτοπλοϊκα, την πιο ευκολη αντικατασταση με μικροτερο πλοιο τους χειμερινους μηνες, αλλα και τη δυνατοτητα μια εταιρεια που εχει τουλαχιστον 10μηνη παρουσια σε μια γραμμη, να βαζει δευτερο πλοιο (συμβατικο ή ταχυπλοοο) το καλοκαιρι για τρεις τουλαχιστον μηνες. στην ουσια το 10μηνο ισχυει ανα εταιρεια σε καθε γραμμη και οχι απαραιτητα ανα πλοιο.

 

δεν νομιζω οτι θα αντιμετωπιζαν προβλημα να το δεσουν και τοτε (πχ παραταση της ακινησιας απο τους 2 στους 3 μηνες, αντικατασταση απο αλλο λογω εργασιων κλπ). στα 12νησα πχ παντα εφευγε το ενα πλοιο το χειμωνα.

εδω λογω νομοθετικου κενου, η ΝΕΛ και ο καπτα μακης επαιρναν ετησιες δρομολογησεις τον ιουνιο και το σεπτεμβρη εδεναν.

 

τουλαχιστον τωρα ειναι πολυ λιγοτερα τα κρουσματα.

 

στα ταχυπλοα ειχαμε πιο μεγαλη αλλαγη που το 7μηνο εγινε 4μηνο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και θυμόμαστε τις κλασικές "μαζικές βλάβες" (στις εταιρείες που αναφέρεις, ακόμα και σε ταχύπλοα) που συνέβαιναν όλως τυχαίως κάθε Σεπτέμβρη και σήμαιναν επί της ουσίας αποδρομολόγηση. (είναι το "νομικό κενό" που λες  -αντίστοιχο με το "καταστρατηγούταν" που λέω). 
Οι παρατάσεις της ακινησίας κατά 1-2 μήνες φυσικά και γίνονταν, πάντα όμως με μία συγκεκριμένη αιτιολογία (όχι του στυλ "να μην καίμε πετρέλαια").
Όπως αντίστοιχα και στη Ραφήνα, το SFII άφηνε τη γραμμή περίπου ένα 5μηνο συμμετέχοντας στις κυκλικές ακινησίες των πλοίων της Attica (για να μην μείνουν οι άλλες γραμμές που δραστηριοποιούταν η  εταιρεία χωρίς εξυπηρέτηση ούτε μία μέρα - λχ παροναξία & δωδεκάνησα όπου δεν υπήρχαν ανταγωνιστές). Γεγονός που φαίνεται να είναι "ορθά" αιτιολογημένο.
 
Αν πλέον η κατάσταση έχει ακριβώς όπως λες, πως καλύπτεται νομικά η 3μηνη δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος στην ΙκαροΣαμία; (απ' ότι είδα, η εταιρεία δεν έχει ορίσει αντικαταστάτη). 
Να φανταστώ πως για τους 2,5 μήνες του Ιθάκη στη Ραφήνα δεν αναφερόμαστε σε κάλυψη γραμμής αλλά σε τράβηγμα του νόμου για εξυπηρέτηση νησιών που εξυπηρετούνται από παρόμοια γραμμή;

 

υγ: Συγγνώμη για την αρχική "θολή" διατύπωση (που μπορεί να δημιούργησε λάθος συμπεράσματα). 

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Αν πλέον η κατάσταση έχει ακριβώς όπως λες, πως καλύπτεται νομικά η 3μηνη δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος στην ΙκαροΣαμία; (απ' ότι είδα, η εταιρεία δεν έχει ορίσει αντικαταστάτη). 

Να φανταστώ πως για τους 2,5 μήνες του Ιθάκη στη Ραφήνα δεν αναφερόμαστε σε κάλυψη γραμμής αλλά σε τράβηγμα του νόμου για εξυπηρέτηση νησιών που εξυπηρετούνται από παρόμοια γραμμή;

 

 

Η δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος είναι νόμιμη από τη στιγμή που έχει πάρει την έγκριση του ΣΑΣ. Δρομολόγια από 14/06 έως 08/09 ζήτησαν, έλαβαν το ΟΚ και προφανώς καποιος από το υπουργείο υπέγραψε.

 

Το Ιθάκη είχε δηλώσει εξ'αρχής στις δηλώσεις δρομολόγησης (2012-2013) Πειραιά - Κυκλάδες και Ραφήνα - Κυκλάδες, και στη συνέχεια πέρασε και από το ΣΑΣ για κάποιες τροποποιήσεις,οπότε όλα είναι με το γράμμα του νόμου. 

 

 

Καθορισμός δρομολογίων γραμμής ΡΑΦΗΝΑΣ – ΚΥΚΛΑΔΩΝ από 01-04-13 έως 31-10-13

ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΣΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ Ε/Γ – Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΙΘΑΚΗ» ΚΑΙ «ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ» ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΡΧΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΟΙΠΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

 

 

 

Προσωπικά η μόνη περίπτωση που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό, όπου δεν έγινε δεκτή δρομολόγηση σε άλλη γραμμή χειμώνα και άλλη καλοκαίρι, είναι αυτή του Πρωτέα, που ζητούσαν χειμώνα Δωδεκάνησα και καλοκαίρι Σποράδες και στο τέλος τους έβαλαν να διαλέξουν μια από τις δύο για όλο το χρόνο.

 

Αυτό που έχω να σημειώσω είναι ότι ουσιαστικά μιλάμε για ελεύθερες γραμμές, όπου η κάθε εταιρεία μπορεί να κάνει ότι θέλει, και από τη στιγμή που όλες μαζί μέσω ΣΑΣ (με φωτεινές εξαιρέσεις κατά καιρούς) αποφάσισαν ότι είναι εύκολο να ξεχειλώνει ο νόμος με τις δηλώσεις δρομολόγησης, νομικά δεν υφίσταται θέμα. Ηθικά σίγουρα υπάρχει, αλλά και ο εφοπλισμός δεν κινείται με γνώμονα την ηθική.

Ναι, σίγουρα πλήττεται ο συνεπής πλοιοκτήτης που ακολουθεί το νόμο και κάνει δρομολόγια όλο το χειμώνα, όμως αλήθεια, περιμένουμε από ένα υπουργείο που αδυνατεί να βάλει τάξη στις άγονες γραμμές, όπου είναι εργοδότης, να κάνει το δραγάτη στα συμφέροντα των εφοπλιστών σε γραμμές φιλέτα;

Link to comment
Share on other sites

Χιώτη συμφωνώ στο γενικό σκεπτικό σου (περί κινήτρων και ξεχειλώματος του νόμου), με μία όμως βασική ένσταση:

Μία απόφαση του ΣΑΣ (ή οποιουδήποτε συμβουλίου ή ατόμου σε θέση ευθύνης κλπ) δεν είναι πάντα και de facto νόμιμη (παραδείγματα δικαίωσης προσφυγών εναντίον αποφάσεων συμβουλίων ή ατόμων υπάρχουν πάμπολλα). Κάθε συμβούλιο υπάρχει για να αποφασίζει βάσει νόμου - αυτό από μόνο του δεν σημαίνει πως γίνεται πάντα έτσι (αλλιώς δεν θα υπήρχε σχεδόν πουθενά μίζα στο δημόσιο ;) ). Οι αποφάσεις ενός συμβουλίου (μη νομικού οργάνου) δεν αποτελούν νόμο - όσο δε συγκεκριμένα για το ΣΑΣ  νομίζω πως είναι για γνωμοδότηση βάσει της οποίας αποφασίζει το υπουργείο (γι αυτό και τα αποτελέσματα στυλ: ομόφωνα θετική, με ενστάσεις κλπ). 

 

Αν κάνω καπου λάθος διορθώστε με.

 

υγ: ρωτάω γιατί δεν έχω χρόνο να κάτσω να μελετήσω με λεπτομέρεια το νομικό πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που άλλαξε ουσιαστικά σε σχέση με τη διάρκεια της δρομολόγησης των συμβατικών πλοίων, είναι πως δίνεται η δυνατότητα επιπλέον 45 ημερών ακινησίας (άρα 3,5 μήνες αντί για 2 που ίσχυε μέχρι τώρα), αλλά μόνο στις περιπτώσεις που η γραμμή εξυπηρετείται από άλλα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Ορέστη, αυτό που αναφέρεις πρώτη φορά το ακούω. Μπορείς να μου βρεις ένα λινκ του σημείου του νόμου (ή του κανονισμού); 

Η έκτακτη δρομολόγηση υπήρχε και παλιότερα; 

 

Τελικά, έχω μπερδευτεί. Πρέπει όταν θα βρω χρόνο (δηλ σε πολύ καιρό) να διαβάσω αναλυτικά τη νομοθεσία.

Link to comment
Share on other sites

Thanx Ορέστη*!!

Τελικώς, κατάλαβα λάθος το post του proud που μιλούσε για τη 10μηνη δρομολόγηση.  

Οπότε συμπερασματικά:

Πριν τις τελευταίες αλλαγές, η 10μηνη δρομολόγηση αφορούσε το κάθε συμβατικό πλοίο.

Πλέον (χοντρικά) αυτή τώρα αφορά την παρουσία μιας εταιρείας σε μία γραμμή (με τους αστερίσκους της αντικατάστασης με μικρότερο πλοίο και της επιπλέον ακινησίας υπό προϋποθέσεις κλπ).

Στην ουσία η 10μηνη δρομολόγηση ανά πλοίο που ίσχυε, είναι κάτι πολύ διαφορετικό από το πως ισχύει η 10μηνη δρομολόγηση ανά γραμμή σήμερα.

 

υγ: Έστω και με λίγο παραπάνω κόπο το ξεδιαλύναμε. ;)

 

*αν και το link αναφέρεται στο σχέδιο νόμου και όχι στον ψηφισμένο, υποθέτω πως δεν θα υπήρξαν αλλαγές κατά την ψήφιση. 

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

για να τελειωνουν τα παραμυθια και για να μην κρυβεται ο ενας πισω απο τον κ..., το δαχτυλο συγνωμη B) , του αλλου εγω πιστευω πως πρεπει να δοθουν δρομολογια στο κεφαλονια ΚΑΙ στη ζακυνθο. ζακυνθο θελουν; να την παρουν. τουλαχιστον ενα κυκλικο δρομολογιο τη μερα. υπο δυο ορους. ο ενας, να μην κοψουν το το χειμωνα το αργοστολι, που τοσο χαμο εκαναν τον απριλιο για να το παρουν (και τοσα επιχειρηματα ανεπτυξαν για τη συνδεση της πρωτευουσας για την πελοποννησο) και ο αλλος, να μην τους εγκρινουν περισσοτερα δρομολογια για κεφαλονια την ανοιξη, αν ζητησουν τοτε να φυγουν απο ζακυνθο

 

 

για να μπορεσει και παλι να βρει η γραμμη την ησυχια της.

η εταιρια ζητα 10 δρομολογια την εβδομαδα. καθημερινα πρωινο και διπλο τριτη παρασκευη και κυριακη

τωρα ομως δεν ειναι ιουνιος, για να υποψιαζομαστε καλοκαιρινη αρπαχτη. ερχεται χειμωνας. θα ειναι λαθος να μην τους επιτρεψουν τωρα δρομολογηση

 

Ολόκληρη ετήσια δρομολόγηση του 7νησος Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη δεν νομίζω να μην είναι σημαντικό θέμα.

By far τα θέματα Ζακύνθου - Κεφαλονιάς θα είναι στο συγκεκριμένο ΣΑΣ  τα πιο ενδιαφέροντα.

για να μην μπλεξει λοιπον το ΣΑΣ και κανει το διαιτητη, η λυση ειναι να πει ναι σε ολα, υπο ορους:

ναι σε ολα τα αιτηματα της kefalonian, αρκει να παραμεινει στο αργοστολι τουλαχιστον με ενα δρομολογιο και αν παει ζακυνθο να κανει και καυσιμα και εκτακτα οπως και οι αλλοι. ακομη και αν επιμεινουν σε κυλληνη σαμη πισαετο, να το παρουν.

ναι σε στη δρομολογηση του επτανησος με τα δρομολογια που ζηταει.

ναι σε οτι ζητησουν οι ζακυνθινοι για πορο για το χειμωνα.

εγκριση ομως δρομολογιων μονο μεχρι 31/3 και επανεξεταση των δρομολογιων της καλοκαιρινης περιοδου, αναλογως των πεπραγμενων του χειμωνα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

φετος το χειμωνα βλεπουμε πως θα εφαρμοζεται  απο τουδε και στο εξης η διμηνη (2+1,5 για την ακριβεια) ακινησια. αν το πλοιο ειναι μονο του, θα φευγει 2 μηνες και δεν θα αντικαθισταται στη γραμμη. το πολυ να γινονται ημιμετρα (πχ επτανησος).

αν η γραμμη καλυπτεται και απο αλλο πλοιο, το υποακινησια θα εξαντλει καθε περιθωριο απουσιας. στην ουσια πλεον η "ακινησια" του πλοιου εχει μετατραπει σε αδεια απουσιας της εταιριας

Link to comment
Share on other sites

 για να μην μπλεξει λοιπον το ΣΑΣ και κανει το διαιτητη, η λυση ειναι να πει ναι σε ολα, υπο ορους:

 

 

στο περιπου το εκανε. στην kefalonian ειπε ναι σε ολα απο απριλιο που κλεινει χρονο, αλλα μεχρι τοτε να μεινει στα υφισταμενα.

Link to comment
Share on other sites

εχω μια απορια: μπορει ενα πλοιο που εχει συνεχη παρουσια σε μια γραμμη για μια δρομολογιακη περιοδο, να μεταφερει την ακινησια του στην επομενη;

 

αν πχ ενα πλοιο ταξιδευε συνεχως απο 01.11.2012 ως και 31.10.2013, μπορει τη διμηνη ακινησια του να την παρει πχ απο 01.11.2013-31.12.2013; μπορει στη συνεχεια, πχ 01.01.2014-28.02.2014, να κανει και την ακινησια της επομενης περιοδου (01.11.2013 - 31.10.2014) ?

 

οταν ρωτω μπορει?, εννοω αν μπορει συμφωνα με το γραμμα του νομου και των ισχυουσων διαταξεων και οχι με πατεντες και μαϊμουδιες. B)

 

θερμη παρακληση να απαντησει καποιος που ξερει σιγουρα και οχι καποιος που νομιζει ή πιστευει. ;)

 

ΥΓ: ναι το πατμος και τη BS στο ΒΑ αιγαιο εχω στο μυαλο μου.

Link to comment
Share on other sites

Νομος 2392/2001 άρθρο τρίτο, παράγραφος 2, "Η δρομολόγηση επιβατηγού και οχηματαγωγού επιβατηγού ή φορτηφού πλοίου γίνεται για περίοδο ενός έτους, που αρχίζει την 1η Νοεμβρίου (τακτική δρομολόγηση)"

 

Το άρθρο 6.3.α του ιδίου νόμου αναφέρει μέχρι 2 μήνες (οπότε μπορείς να μην σταματήσεις ούτε μία μέρα).

Οπότε ακινησία Νοέμβρη/Δεκέμβρη και να κολλήσεις Γενάρη/Φλεβάρη δεν μπορείς, καθότι πέφτουν 4 μήνες μέσα σε ένα έτος.

Αλλά αν έχεις δουλέψει από 1 Νοεμβρίου και όλο το χειμώνα, άνοιξη καλοκαίρι, μπορείς να πάρεις ακινησία Σεπτέμβρη/Οκτώβρη  και μετά να ξεκινήσεις το επόμενο έτος με ακινησία Νοέμβρη/Δεκέμβρη και να δουλέψεις μέχρι 1η Νοεμβρίου την επόμενη χρονιά.

Δηλαδή τυπικά μπορείς να κάτσεις σερί 4 μήνες, αρκεί αυτή να είναι από 1η Σεπτεμβρίου μέχρι 30 Δεκέμβρη, αλλά δεν νομίζω να βολεύει καμία εταιρεία έτσι. 

Link to comment
Share on other sites

Νόμος 4150//2013 http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/n4150.htm
Κεφάλαιο Θ', άρθρο 37
 

 

Τροποποίηση του ν. 2932/2001

 

   1. Το άρθρο τρίτο του ν. 2932/2001 (Α' 145), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

 

«Αρθρο Τρίτο Τακτική δρομολόγηση - Προϋποθέσεις

 

   1. Η δρομολόγηση επιβατηγού και οχηματαγωγού, επιβατηγού ή φορτηγού πλοίου γίνεται για περίοδο ενός έτους, που αρχίζει την 1η Νοεμβρίου (τακτική δρομολόγηση).

 

 
Οπότε για αρχή έχει παραμείνει ότι η χρονιά αρχίζει 1η Νοεμβρίου και τελειώνει 30 Οκτωβρίου, οπότε η ακινησία και πάλι πρέπει να έχει συμπληρωθεί μέχρι 1/11, και να αρχίσει η νέα από εκεί και πέρα.

 

 

  3. Διακοπή εκτέλεσης των δρομολογίων επιτρέπεται:

 

   α) Για την προγραμματισμένη, σύμφωνα με το άρθρο τέταρτο, ετήσια επιθεώρηση του πλοίου και για χρονικό διάστημα μέχρι εξήντα (60) ημέρες. Το χρονικό αυτό διάστημα δύναται να αυξηθεί με απόφαση των αρμόδιων αρχών για λόγους ανωτέρας βίας, όπως γενική ή μερική απεργία, εμπορικός αποκλεισμός εισαγωγής ή μεταφοράς αναγκαίων υλικών, φυσικές καταστροφές, που επηρεάζουν άμεσα την πρόοδο και την αποπεράτωση των εργασιών του πλοίου, για ίσο χρονικό διάστημα διάρκειας των λόγων αυτών, ύστερα από αίτημα του πλοιοκτήτη από το οποίο προκύπτει επαρκώς και τεκμηριωμένα η επέλευση και η διάρκεια των λόγων ανωτέρας βίας.

 

   β) Για αποκατάσταση ζημίας ή βλάβης και για χρονικό διάστημα που κρίνεται αναγκαίο γι' αυτήν.

 

   γ) Για εκτέλεση μετασκευών ή διαρρυθμίσεων ή αντικατάσταση των κύριων μηχανών πρόωσης ή εργασιών ευρείας έκτασης συντήρησης του πλοίου. Οι εργασίες αυτές πρέπει να εκτελούνται μόνο κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης ακινησίας για ετήσια επιθεώρηση και κατά παράταση αυτής για τριάντα (30) ακόμα ημέρες, αν κρίνεται αναγκαία η συνέχισή τους και εφόσον οι συγκοινωνιακές ανάγκες της γραμμής το επιτρέπουν. Το χρονικό αυτό διάστημα μπορεί να αυξηθεί με απόφαση των αρμόδιων αρχών για λόγους ανωτέρας βίας, όπως γενική ή μερική απεργία, εμπορικός αποκλεισμός εισαγωγής ή μεταφοράς αναγκαίων υλικών, φυσικές καταστροφές, που επηρεάζουν άμεσα την πρόοδο και την αποπεράτωση των εργασιών του πλοίου, για ίσο χρονικό διάστημα διάρκειας των λόγων αυτών, ύστερα από αίτημα του πλοιοκτήτη από το οποίο προκύπτει επαρκώς και τεκμηριωμένα η επέλευση και η διάρκεια των λόγων ανωτέρας βίας.

 

 

   δ) Λόγω εξαιρετικής ανάγκης ή ανωτέρας βίας ή άλλης σοβαρής αιτίας, όπως δυσμενών καιρικών συνθηκών ή έκτακτης επιθεώρησης. Αμέσως μετά την άρση του γεγονότος το πλοίο εκτελεί τα δρομολόγιά του κατά τον ενδεδειγμένο σύμφωνα με τις περιστάσεις τρόπο.

 

 

Οπότε τυπικά δεν έχει αλλάξει κάτι από τον νόμο του 2001, βέβαια ήρθαν κάτι παραθυράκια, οπότε μπορεί ξαφνικά μια μέρα πριν τελειώσει η ετήσια ακινησία να σου χαλάσει ο στρόφαλος, και να φας ακόμα έναν μήνα για να τον φτιάξεις :P

Συμπέρασμα, δεν γίνεται να κάνεις ακινησία 4 μήνες τον χειμώνα με το γράμμα του νόμου, υπάρχουν όμως παραθυράκια, ειδικά για τις εταιρείες που έχουν πολλά πλοία :
 

   6. Με απόφαση του Υπουργού, ο πλοιοκτήτης μπορεί κατά τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου να αντικαταστήσει το πλοίο με άλλο ιδίου είδους, ανάλογης, μεγαλύτερης ή μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, του ιδίου ή εταιρίας που ανήκει στον ίδιο όμιλο εταιριών ή στην ίδια μητρική επιχείρηση ή σε άλλη ναυτική εταιρία υπό κοινή διαχείριση, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις των παραγράφων 2 και 4 και καλύπτονται οι συγκοινωνιακές ανάγκες

 

 

Δηλαδή αυτό που κάνει η BS στην Σαντορίνη, το καλοκαίρι βάζει το Delos, τον χειμώνα μικρότερο.

Να πω ότι οι αλλαγές του 4150, είναι ίσως οι λογικότερες αλλαγές που έχει κάνει μέχρι σήμερα το Υπουργείο........  ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

σε συνεχεια οσων εχουμε πει περι δεκαμηνης δρομολογησης κλπ, τον τελευταιο καιρο σε αυτο το thread, πιστευω οτι φετος ειναι η πρωτη χρονια που η διμηνη ακινησια γινεται σε τοσες πολλες γραμμες χωρις αντικατασταση. υπηρχε παντα η νομικη προβλεψη γι'αυτο, αλλα φετος εφαρμοζεται εκτεταμενα, σε σημειο που αντι για διμηνη ακινησια ενος πλοιου, να μπορουμε να λεμε για διμηνη (και βαλε) απουσια μιας εταιριας απο τη γραμμη.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

συμφωνα με τις διαταξεις του αρθρου 6 παρ.5 του Ν.2932/2001[...]να ρωτησω: α) τι λεει ο νομος αυτος

 

ρωτας λες και δεν ξερεις B)

 

 

5.Με απόφαση του Υπουργού, ύστερα από αίτηση του πλοιοκτήτη και γνώμη του Σ.Α.Σ., μπορεί να ορίζεται ειδικότερα η διακοπή εκτέλεσης δρομολογίων: α) μέχρι σαράντα πέντε συνεχόμενες ημέρες, εφόσον οι συγκοινωνιακές ανάγκες της γραμμής καλύπτονται από τα ήδη δρομολογημένα πλοία, β) σε γραμμή ή γραμμές μικρών αποστάσεων με εποχιακή μόνο κίνηση

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι τακτικες δηλωσεις δρομολογησεις για τη περίοδο 1/11/14 έως 31/10/15

 

Οι σημαντικότερες δηλώσεις δρομολογήσεις είναι οι εξής για μένα

1) Το Αριάδνη ζητεί Πειραιά Σαντορίνη Ρέθυμνο!!!

2) Το Ίκαρος Παλλάς για τα Χανιά (επιτέλους γιατί θέλω να ταξιδέψω με το πλοίο όταν μπει στη γραμμή)!!

3) Τα δυο πλοία της εταιρείας του Τυρογαλα, πέρα από τις γραμμές από τη Κυλλήνη ζητάνε και για Πάτρα Σάμη Ιθάκη

4) Το Νήσος Μύκονος για Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο

5) Το Blue Horizon και το Κρήτη ΙΙ για Ηράκλειο για την κοινοπραξία

6) Το Olympic Champion για τα Χανιά

7) Παναγιώτης Δ που ζητεί πέρα από  Πέραμα Παλούκια και Αιδηψό Αρκίτσα

8) Πηνελόπη Α δηλώνεται κανονικά από τη Ραφήνα για Άνδρο Τήνο Μύκονο (αλλά δεν πιστεύει κάνεις ότι θα γίνει κάτι τέτοιο)

9) Σαλαμινομαχος που ζητεί πέρα από  Πέραμα Παλούκια και Γλυφα Αγιοκαμπο

10) Σάμος Σπιριτ για Αίγινα Μέθανα Πόρο

11) Σφακιά Ι (θα μετονομαστεί Κέρκυρα Εξπρές) για Κέρκυρα Ηγουμενίτσα Παξοί

12) Το Blue Star 1 στα Δωδεκάνησα εκ νεου

13) Το Fior Di Levante που δηλώθηκε για τη Κυλλήνη Ζάκυνθο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...