Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

εδωσε και μια συνεντευξη στον Ionian Galaxy FM ο γενικος διευθυντης της κοινοπραξιας. λεει πολλα και διαφορα (οπως ειναι απομαγνητοφωνημενη στο e-kefalonia.net). η ουσια ειναι βλεποντας και κανοντας. θα δουμε για διπλα δρομολογια, θα δουμε για μεγαλυτερο βαπορι κλπ.

στο ithacanews, εχει και ενα σχολιό του που δεν με ενθουσιασε (αν το ειπε ετσι).

ενώ μίλησε ιδιαίτερα για την Ιθάκη, θεωρώντας ότι έχει μεγαλύτερη ανάγκη κάλυψης από τη Κεφαλονιά, αφού το νησί μας έχει και τη δυνατότητα του Πόρου.

δηλαδη ενα την ημερα με τον καλβο και καλα ειναι. αν θελετε περισσοτερα να περνατε απεναντι απο πορο ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σχετικά με την κατάσταση σοκ που επικρατεί στα νησιά, θα συμφωνήσω απόλυτα. Αυτοί που ασχολούνται με τα ναυτιλιακά στα νησιά, δεν μπορούν ακόμα να το πιστέψουν ότι έφυγε ο Στρίντζης. Πιστεύω, πως εξαιτίας αυτού και άλλων τοπικίστικων ζητημάτων, αργά ή γρήγορα και με τη μια ή άλλη μορφή, θα ξαναδούμε μπλε πλοίο στα νησιά!

Προσωπικά θεωρώ, πως άσχετα με την κίνηση, η κοινοπραξία έχασε μια χρυσή ευκαιρία να παρουσιάσει το καλό της πρόσωπο στους Ιθακήσιους και φανατικά Στριντζαίους, βάζοντας ένα από τα δύο μεγάλα για τις πρώτες ημέρες. Θα έκανε πολύ καλύτερη εντύπωση στον κόσμο και θα τους έδενε περισσότερο μαζί τους. Αλλά πάει ... Ελπίζω να μπει γρήγορα το Ιονίς ...

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο ενα σεβαστο δειγμα των πρωτων ημερων στη γραμμη ειδα οτι ο Καλβος κανει την καθαρη αποσταση, γυρω στα 200 μετρα απο το ντοκο της Σαμης μεχρι την νοτια εισοδο της Πατρας και αντιστροφα, γυρω στις 3:12 κατα μεσο ορο με μεση ταχυτητα 16.3... Το Κεφαλονια χαλαρα με 20 κομβους μεσο ορο το εκανε περιπου 2:38 ... Για μενα δεν μετρα τοσο η ταχυτητα αλλα δεν παυει να ειναι μια σεβαστη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

με οποιον τροπο και να το μετρησεις (φαναρι φαναρι ή ντοκο ντοκο) θελει κανα 40λεπτο περιπου απο το κεφαλονια και μισαωρο απο το επτανησος. οπως ειπα και παρα πισω ειναι μονο 10λεπτα λιγοτερο απο οσο εκανε το κεφαλληνια

YΓ1: βαλε και το επιλεον πενταλεπτο για πισαετο, βαλετα μετα ολα μαζι επι 3 και θα δεις οτι αν κανει διπλο θα φευγει απο πατρα κατα τις 22.30 και μετα. μου αρεσει που θελουν να πιανει και βαθυ, να τρωνε οι θιακοι αλλα 40 λεπτα ταξιδι.

ΥΓ2: καλως ή κακως τον επιβατη τον νοιαζει ποτε κατεβαινει απο το πλοιο (το ντοκο ντοκο δηλαδη)

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Καλα για διπλα δρομολογια που να ειναι υποφερτα σε αφιξη ειδικα το βραδυ πρεπει να μειωσουν οπωσδηποτε τις παραμονες στην Πατρα γιατι αλλιως θα φτανει στη Σαμη 1:55, μεχρι να ξεφορτωσει να παει Πισαετο και να γυρισει Σαμη χαιρετισματα... Απο Σαμη στις 2:15, αφιξη Πισαετο 2:40, αναχωρηση 2:50 αφιξη στη Σαμη 3:15...

ΥΓ: Οταν μετραω καθαρο χρονο το κανω για να συγκρινουμε μονο ταχυτητες και οχι μανουβρες που σε αυτη τη γραμμη αντε να διαφερουν κανα διλεπτο, σαφως και τον κοσμο τον ενδιαφερει ποτε θα κατεβει...

Link to comment
Share on other sites

μετα την αλλαγη φρουρας ειναι αισθητη οπτικα (στην ουρα οχηματων στην πατρα) η μειωση της κινησης στη γραμμη. υποθετω οτι εχει να κανει με την (αναμενομενη) διοχετευση της κινησης (ειδικα των φορτηγων) προς τον πορο.

σημερα και αυριο δεν εχει δρομολογια λογω απεργιας. ο αγριος καλβαρος θα ξαναφυγει πεμπτη μεσημερι, οπως μας ενημερωνει η ανακοινωση στο κιοσκι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

ο καλβος ειναι αυτο που ακουγεται πιο πολυ απο την αρχη, με σκαντζες απο το ιονις για να βγαινουν τα "ωραρια" της κοινοπραξιας.

για να δουμε τωρα με το δεξαμενισμο του καλβου, θα γυρισουμε στα παλια με ιονις;

Link to comment
Share on other sites

τροποποιηση των δρομολογιων για τις δευτερες 24/12 & 31/12

αναχωρηση απο πισαετο για σαμη πατρα στις 11, απο σαμη στις 12 και απο πατρα στις 16.30 για σαμη πισαετο και επιστροφη στη σαμη. χριστουγεννα και πρωτοχρονια στη σαμη

ΥΓ: και στις 05.01 το τροποποιημενο δρομολογιο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

To τελευταίο δρομολόγιο του "Κάλβος" είναι στις 07/10 (10/10 δεξαμενίζεται). Θα αναχωρήσει για Πέραμα από τις 07/10 μετά την εκτέλεση του δρομολογίου του άραγε; Και στη θέση του ποιό;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ευχαριστώ Proud :)

Μια ερώτηση μόνο: Είσαι σίγουρος για το 1986; Έχω σημειωμένο το Αργοστόλι Πάτρα-Σάμη-Βαθύ εκείνη τη χρονιά το καλοκαίρι με προέκταση κάθε Δευτέρα και Παρασκευή για Παξούς-Κέρκυρα.

το ιονις το εκανε και νομιζω ηταν τεταρτη και σαββατο η προεκταση.

το αργοστολι το '86 βγηκε ενα μηνα το πασχα πατρα σαμη βαθυ (για πρωτη φορα με τα χρωματα της Ε.Α.) και μετα κατεβηκε κυλληνη. μεχρι μεσα ιουλιου ηταν το κεφαλληνια μονο του πατρα σαμη βαθυ (και μια φορα την εβδομαδα "αγονη") και μετα ηρθε το ιονις (που μεχρι τον μαιο ηταν κυλληνη και μετα εκανε επισκευη).

το ιονις εκανε πατρα σαμη ιθακη, τεταρτες σαββατο παξους κερκυρα και πεμπτη αστακο για καυσιμα. μαλλιστα πεμπτη και κυριακη το πρωινο δρομολογιο απο βαθυ γινοταν καμια ωρα αργοτερα (νομιζω 8 ή 8 παρα τεταρτο εφευγε).

το κεφαλληνια μεχρι αρχες σεπτεμβρη εκανε μονο πατρα σαμη (μονα ή διπλα αναλογως).

μετα το ιονις εμεινε μονο μεχρι το γεναρη του '87.

YΓ: στα θεματα των ιονις, αργοστολι, κεφαλληνια, "Ε.Α." & ionian lines εχουν γινει πολλες αναφορες κατα καιρους για τα δρομολογια εκεινης της δεκαετιας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Proud, ευχαριστώ ξανά.

 

Το ξέρω, πως στα αντίστοιχα θέματα υπάρχουν ανεξάντλητες πληροφορίες. Άλλωστε, μου το υπενθυμίζεις κάθε λίγο και λιγάκι :)

Αλλά, και εκεί υπάρχουν αντιφάσεις. Για αυτό ρωτώ και ξαναρωτώ, για να θυμηθείς καλύτερα :D

Link to comment
Share on other sites

μια και πιασαμε τα παλια να πουμε οτι μεχρι σχεδον του Λαζαρου το '86 δεν ξεραμε αν θα υπαρχει πλοιο απο πατρα για βαθυ.

το αργοστολι ειχε περασει απο το χειμωνα στην Ε.Α. η οποια ειχε ενημερωσει οτι το βαπορι θα βγει τον απριλιο.

το κεφαλληνια, που ταξιδευε κανονικα στη γραμμη απο το δεκεμβριο μετα την ακινησια του, ειχε πουλησει ολα τα εισητηρια του για την πασχαλινη περιοδο μονο για σαμη.

οι πρακτορες της Ε.Α. δεν ηξεραν αν θα προλαβει να βγει το αργοστολι και δεν εκαναν καν κρατηση, ενω γινοταν χαμος απο (τηλεφωνικες) κρατησεις απο και προς αστακο με το θιακι.

τελικα το αργοστολι ξεκινησε παρασκευη ή σαββατο του λαζαρου (με το ατυχημα στο τσερνομπιλ B) ) και εμεινε στη γραμμη κανα τριαρι εβδομαδες.

απο κινηση το πασχα πηρε ενα μερος των θιακων και οσους κεφαλονιτες δεν ειχαν προλαβει να κλεισουν με τον στριντζη

Link to comment
Share on other sites

περα απο τα φιγουρατζηδικα των πολιτικων, πιστευω οτι οι ζακυνθινοι κλωτσουν μοναδικη ευκαιρια να καθιερωθουν μονιμα στις γραμμες της κεφαλονιας και της ιθακης.

 

ακυρωσεις της τελευταιας στιγμης, συχνες αλλαγες δρομολογιων και ολα αυτα μερες γιορτων, δεν τα εχουμε ξαναδει

 

μπορει να πατανε στο οτι ειναι μονοι τους και δεν υπαρχει αλλος ενδιαφερομενος στη γραμμη, αλλα ο καιρος εχει γυρισματα.

δεν χρειαζεται να επαναλαμβανουν τα λαθη αλλων

 

Μία απορία που έχω, είναι το αν μία γραμμή "κατοχυρώνεται" σε κάποια εταιρία, ειδικά μάλιστα αν είναι μονοβάπορη (η γραμμή), αν εξυπηρετείται από ένα μόνο πλοίο. Η Strintzis Ferries δραστηριοποιείται επί χρόνια στη γραμμή Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη, τα περισσότερα με το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και τον τελευταίο χρόνο με το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ το οποίο ως γνωστόν βρίσκεται εκτός δρομολογίων το τελευταίο δίμηνο. Αν -υπόθεση κάνω- η εταιρία αποφασίσει λόγου χάριν τον Μάιο να επιστρέψει και πάλι στη γραμμή, μετά από απουσία δηλαδή επτά μηνών και μάλιστα μηνών ....."χειμερινών", είτε με το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ είτε με το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ, μπορεί έτσι απλά να το πράξει, και παράλληλα (από την στιγμή που ίσως η γραμμή δεν σηκώνει και δεύτερο πλοίο) η κοινοπραξία να πρέπει να πάρει το δικό της και να φύγει ???

 

Το ρωτάω για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι για να μάθω αν ευσταθούν διάφορα "ευχολόγια" που κυκλοφορούν για επιστροφή της Strintzis στην γραμμή, και ο δεύτερος (εφόσον δύναται τυπικά κάποιο από τα ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ να επιστρέψει οποιαδήποτε ώρα και στιγμή) μήπως στην κοινοπραξία γνωρίζουν "κάτι περισσότερο" και γι αυτό δεν κόπτονται και τόσο πολύ για την εξυπηρέτηση της Κεφαλονιάς.      

Link to comment
Share on other sites

τα εχουμε πει και στο θεμα των δηλωσεων δρομολογησης.

 

με εξαιρεση καποιες γραμμες δημοσιας υπηρεσιας μπαινει οποιος θελει. για την επομενη δρομολογιακη περιοδο, απο τον (καθε) επομενο νοεμβρη κανεις δηλωση δρομολογησης και μπαινεις. για την (εκαστοτε) τρεχουσα πρεπει να εγκρινει το υπουργειο ειτε εκτακτη δρομολογηση, ειτε τακτικη (δεκαμηνη). τα ειχαμε πει και με αφορμη τις δρομολογησεις του ιθακη και του αικατερινη στη ραφηνα.

 

εδω στα καθ'ημας εχουμε και το εξης περιεργο, δεν ειδαμε πουθενα ανακληση δρομολογησης για τη γραμμη της πατρας (ενω ειχαμε δει περσυ ανακληση δρομολογησης για το κεφαλονια απο την κυλληνη).

αρα ειναι καθαρα θεμα ερμηνειας των διαταξεων, αλλα και των κονε που θα εχει η εταιρεια που θα εμφανισθει στο ΣΑΣ και το υπουργειο.

αν ολοι οι τοπικοι παραγοντες παρεμβουν υπερ της (οποιας) νεας εταιρειας, θα εγκριθει

 

ολα αυτα ομως δεν αναιρουν το γεγονος οτι ειναι μοναδικη ευκαιρια για τους ζακυνθινους να καθιερωθουν εκμεταλλευομενοι την αποχωρηση των στριντζαιων νυχτα.

αν πχ το δρομολογιο της κυριακης πηγαινε δυο ωρες ακομη πιο αργα (πχ 15.30 απο πισαετο,16.30 απο σαμη και 20.30 απο πατρα) και αν ηταν πιο βολικη η αναχωρηση απο πατρα την παρασκευη θα υπηρχε λιγοτερη γκρινια. αν πχ ηταν το ιονις και οχι ο καλβος με το μισο σαλονι ακομη καλυτερα.

 

δεν ζητα ο κοσμος υπερβολες, αλλα ο καλβος στην πατρα και τα ακαταστατα δρομολογια στην κυλληνη μονο με μια λεξη αποδιδονται: "φτυσιμο"

οι ζακυνθινοι δεν ειναι χτεσινοι στην κεφαλονια ουτε τους περισσευει η "πιττα" της. οτι καταφεραν με συνεπεια 10 ετων μπορει να το χασουν σε λιγους μηνες.

 

 

off topic ΥΓ: για τα ευχολογια περι strintzis θα φανει. ισχυει το οτι καποιοι απο τους εμπλεκομενους θα ηθελαν να συνεχισουν, αλλα πρεπει να μπει βαθια το χερι στην τσεπη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

οι ζακυνθινοι δεν ειναι χτεσινοι στην κεφαλονια ουτε τους περισσευει η "πιττα" της. οτι καταφεραν με συνεπεια 10 ετων μπορει να το χασουν σε λιγους μηνες.

 

Έλα, που ακριβώς αυτό δεν καταλαβαίνω! Δε βγάζει άκρη. Εάν συνεχίσουν έτσι ειδικά στον Πόρο, θα πάνε όλα περίπατο που στήσανε προσεκτικά τα τελευταία χρόνια στην Κεφαλλονιά (συνέπεια και αξιοπιστία - βλέπε αποχώρηση Στρίντζη από Αργοστόλι και Πόρο, φήμη της πιο "ανθρώπινης" εταιρείας που είναι πιο κοντά στα προβλήματα των νησιωτών, κ.ο.κ.) ... Σχεδόν, βγάζουν μόνοι τους το μάτι τους! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...