Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο Instagram έχουν δημοσιευθεί φωτογραφίες από την πρόοδο εργασιών

Στο ξενοδοχειακό του η αλήθεια είναι ότι θέλει λίγη δουλίτσα ακόμη και μάλλον είναι και από τους λόγους καθυστέρησης των δρομολογίων του

Link to comment
Share on other sites

Το οποίο εσωτερικό δεν ξέρω αν έχουμε αναφέρει ότι έχει αναλάβει το γραφείο του κ Δρακάτου. Εξ ου και οι κρυφοί φωτισμοί κλπ που είναι χαρακτηριστικό των έργων που αναλαμβάνει..... 🙂

Link to comment
Share on other sites

Το οποίο να πούμε ότι φαίνεται θα βγάλει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα 

Θα σας παραθέσω και  έναν σύνδεσμο στην συγκεκριμένη λίστα με τα στορυ αναφορικά με το πλοίο και της εργασίες εσωτερικού και εξωτερικού τομέα Πατώντας εδώ

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Στο Andros Queen είχαν μείνει λίγες εκκρεμότητες στο ξενοδοχειακό του από όσο είδα στη τελευταία επίσκεψη μου στο πλοίο. Στο πρυμναίο σαλόνι έχουν τοποθετηθεί τα αεροπορικά καθίσματα, στο σαλόνι της υποδοχής έβαζαν τα τραπέζια για να τοποθετηθούν τα καθίσματα που θα φέρουν αύριο και μεθαύριο. Στο πλωριό σαλόνι της οικονομικής έχουν τοποθετηθεί τα αεροπορικά καθίσματα στις μπάντες των σαλονιών και στο σαλόνι της Α θέσης είχε μείνει να τοποθετηθούν τα τραπέζια με τα καθίσματα που θα έρθουν. Τέλος στη πρύμη τοποθετήθηκε ο ηλεκτρονικός πίνακας ανακοινώσεων. Εάν πάνε όλα σύμφωνα με το πρόγραμμα της εταιρείας τη Πέμπτη 29 Ιουνίου θα φύγει από το Πέραμα για τη Ραφήνα και 6 Ιουλίου θα ξεκινήσει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Καταπληκτικό βαπόρι,θυμίζοντας Ροδάνθη Μυτιλήνη στις δόξες τους.

Μακάρι να δουλέψει και να φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισε το πλοίο στα νέα του λιμέρια. Να είναι πάντα τυχερό, καλοτάξιδο και κερδοφόρο.

Τελικά εν αντιθέση με τις δηλώσεις της εταιρίας και κάποιων μελών, οτι το πλοίο θα δρομολογηθεί 1/6/23, είχα δίκιο προ 3μήνου που έλεγα πως το πλοίο δύσκολα θα προφτάσει την ημερομηνία αυτή του και πως έχει αρκετή δουλίτσα ακόμα.

Από την καλλιτεχνική λήψη του hayabusagr φαίνεται πως ακόμα και τώρα δεν έχουν τελειώσει ολοκληρωτικά οι εργασίες του. Τα τελευταία μαζέματα μάλλον θα γίνουν εν Αραφήναις! 

Καλορίζικο να είναι και να γράψει την δική του ένδοξη ιστορία στην ακτοπλοϊα μας, όπως θρυλικοί προκάτοχοι του.

Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές.

Link to comment
Share on other sites

Όσο του πάνε τα σινιάλα τόσο άσχημα φαίνονται στο μάτι τα ακανόνιστα (και στραβά) παράθυρα τόσο στο ξενοδοχειακό όσο και στα γκαράζ. Τέλος πάντων, καλοτάξιδο να είναι 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο το βίντεο. Μπράβο στους πλοιοκτήτες για το μεράκι τους στην ακτοπλοΐα. Το πλοίο καταπληκτικό για όσους προτιμούν 'Ιάπωνα'. 

Link to comment
Share on other sites

Ωρα 11:30 και το νέο πλοίο της γραμμής ξεπροβάλλει για πρώτη φορά πίσω από το Πανόραμα και έρχεται προς το λιμάνι....

Ώρα 11.55 ρίχνει για πρώτη φορά καταπέλτη. 

7 χρόνια μετά το Σουπερφερρυ όπως επισημάνθηκε ήδη, ενώ ξεκινά και μια μερα πριν απο τα 7 χρονια δρομολογίων του Superferry..... 

Οι τσιμινιέρες του από μακριά δείχνουν πραγματικά πάρα πολύ ψηλές! Γενικά είναι το πιο ψηλό βαπόρι που έχει περάσει από τη Ραφήνα μακράν (πιο ψηλό και από το Θεολόγο), αλλά φαίνεται και βαρύ. Έχει επίσης πάρα πολλά εξωτερικά καταστρώματα, ωραίους χώρους, είναι πλατύ και πρέπει να είναι πολύ άνετο μέσα! Πρόκειται για πολύ αξιόλογη προσθήκη αναμφισβήτητα, καλά ταξίδια στο πλήρωμα!  

Και μαζί με το Θεολόγο....

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι θα προσφέρει στη γραμμή, είναι μια πολύ καλή προσθήκη!

Λίγο έμπλωρο δεν φαίνεται κατά την άφιξη του;

 

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται ένα πολύ ενδιαφέρον πλοίο. Καλοτάξιδο! Μακάρι να πάει καλά και να μείνει στη γραμμή. 

Πιστεύετε θα πάρει μέρος από τη κίνηση του Θεολόγου στις νταλίκες;

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην είναι τυπικά όμορφο αλλά είναι επιβλητικό (για τα λιμάνια και τη γραμμή του). Καλό του ξεκίνημα! Να πω και γω μια παραξενιά μου: προσωπικά δεν μου κάθεται καλά η γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται στο όνομα και το νηολόγιο (είναι η ίδια με όλα της GSF), μου βγάζει λίγη χαλαρότητα/ερασιτεχνισμό/ανεμελιά/φιλικότητα που δεν ταιριάζει σε πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Από κοντά, πολυ ασυμμετρο βαπόρι, δεν μου καθόταν καθόλου καλά στο μάτι. Ωστόσο πολυ επιβλητικό πλοιο. Πραγματικά, άμα το δει κάνεις από την πρυμνη στο λιμάνι θα πάθει την πλακα του. Ειδικά δε σε σύγκριση με την Αικατερίνη που ήταν δίπλα, λες κ συγκρίνεις το Superferry με το Ευβοια Σταρ😁.

Οι Αφοί Στέφανου δώσανε ρέστα, με πολυτελείς χώρους μέσα, εξωτερικά καταστρωματα μπόλικα, διπλό γκαράζ και πολυ καλή ταχυτητα, το πλοιο αποτελεί έναν ανώτερο Θεολόγο. Ο σεβασμός στον επιβάτη για μένα φαίνεται. 

Καλές θάλασσες και καλό ξεκίνημα. 

Link to comment
Share on other sites

Ο καθρέπτης του και η πρύμνη του είναι χάλια.Ειδικά η πρύμνη του είναι πολυ χτισμένη και δεν σπάει πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Ειδικά το εσωτερικό του, αλλά και η συνολική του εμφάνιση. Και ας είναι χτισμένο στην πρύμνη. Αν καταφέρει και κρατήσει ταχύτητες πάνω από τα 20 μίλια θα κάψει καρδιές. Το πλοίο είναι για πολλές και διαφορετικές γραμμές. Και είναι μόλις 25 ετών. Μην το ξεχνάμε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...