Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Την ίδια άποψη την έχω εκφράσει στο παρελθόν μέσα στο φόρουμ αναφερόμενος σε φωτογραφικούς διαγωνισμούς κτλ.

Όμως ας εστιάσουμε στο Νήσος Αίγινα.Δε με ενδιαφέρει ποιος το έχει και τι κάνει.Έχουν πέσει χρήματα πάνω του.Και σαν πλοίο θα ήταν χρήσιμο για τους νησιώτες σε πολλές ενδονησιωτικές γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 8/12/2022 at 8:13 PM, Ariadne said:

Ρε παιδιά, κάθε μέρα εκπλήσσομαι εκ νέου με το επιχειρηματικό καθεστώς στην πατρίδα μας

 

On 8/12/2022 at 9:15 PM, proud_ionian said:

Επιχειρηματικότητα ελλινικώ τώ τρόπω.

Στα κέρδη μόνοι, στις ζημιές μαζί. Βοηθά κράτος μη σου μοιάσω.

 

15 hours ago, nomikos said:

Όταν επιχειρείς το οτιδήποτε υπάρχει και ο παράγοντας Ρίσκο.

 

13 hours ago, SAMAINA said:

Φίλε Νομικέ θα συμφωνούσα μαζί σου, αν στην πράξη δεν αποδεικνυόταν στημένες δρομολογήσεις, επιλεκτικές επιδοτήσεις και ασυλία σε κακές πρακτικές κλπ[...] Γιαυτό πρέπει να είμαστε περισσότερο υποψιασμένοι σε επιχειρηματικές κινήσεις, ειδικά στην ακτοπλοϊα!

 

10 hours ago, nomikos said:

Όμως ας εστιάσουμε στο Νήσος Αίγινα.

E δεν γινεται να το κανουμε αυτο @nomikos, οταν η ιστορια εχει πτυχες που παραμενουν μακρια απο το φως και καταλήγουν εμμεσως στην τσεπη μας. 

Προσωπικα δεν πιστευω στα τυχαια γεγονοτα και οτι απλα σαν καραβολατρες επιχειρηματιες εφεραν ενα μικρο πλοιο για να εξυπηρετησουν την Αιγινα, με την οποια ηταν δεμενοι, το κακο κρατος δεν τους εδωσε αδεια να το δρομολογησουν, το ναυλωσαν στους Παξους για να κανουν οι εκει ομολογοι τους επανασταση, ο ανταγωνισμος τους εβαλε εμποδια και δεν μπορεσαν να πετυχουν ουτε εκει και αναγκαζονται να το δεσουν στο Περαμα καλοκαιριατικα.

Υποθετω οτι καποιο αλλο παρασκηνιο υπαρχει, του στυλ ΟΚ χανετε τη μεταφορα νερου, αλλα μπορειτε να παρετε μια αγονη. (Ταυτιζομαι απολυτα με οσα ανεφερε ο @SAMAINA).

Απο εκει και περα, χρησιμα πλοια σε πολλες νησιωτικες γραμμες, θα ηταν και αλλα νεοτερα. Δεν θα μας λειψει αυτο το πραγμα.

Μη στενοχωριεστε παντως. Θα το λουστουμε απο οτι φαινεται και θα το πληρωνουμε ολοι μεσα απο τον κρατικο προϋπολογισμο

Link to comment
Share on other sites

Στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Παξοί πως να πάρει κόσμο από τον ανταγωνισμό χωρίς να υπάρχει σε κάποιο σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων; Έχει περάσει η εποχή που ο ταξιδιώτης πήγαινε στο λιμάνι και περίμενε να δει ποιο είναι το επόμενο πλοίο για τον προορισμό του. Αυτό γινόταν πριν 30 χρόνια. Με δυό-τρεις αναρτήσεις σε τοπικά μέσα πίστευαν ότι θα το μάθει ο κόσμος που θέλει να ταξιδέψει; Ήταν τελείως πρόχειρο το συγκεκριμένο εγχείρημα άσχετα με τυχόν παρασκηνιακά.

Link to comment
Share on other sites

Σέβομαι απόλυτα αυτό που λες αλλά διαφωνώ. Αν ήξεραν ότι υπάρχει τόσο μεγάλο παρασκήνιο και δεν ήθελαν να επενδύσουν χρήματα δεν καταλαβαίνω γιατί κατέβασαν το πλοίο στη γραμμή, δεν βγάζει νόημα.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, proud_ionian said:

Ή ακριβώς επειδή υπήρχε παρασκήνιο και ξέρανε ότι δε θα μείνει για πολύ, δεν μπήκαν στη διαδικασία να πληρώνουν προμήθειες κλπ

Γενικά η Joy Cruises έχει δικό της σύστημα που δεν εμφανίζεται σε καμία πλατφόρμα κρατήσεων σε ευρεία κοινό. Εγώ θυμάμαι πριν 8 χρόνια είχα ταξιδέψει από Κέρκυρα Παξούς και επιστροφή με το Ήλιδα ΙΙ και έκανα κράτηση θέσεων μέσω email στην εταιρεία και τα εισιτήρια εκδόθηκαν στο πρακτορείο τους στη Κέρκυρα.

Link to comment
Share on other sites

On 8/14/2022 at 11:03 AM, Strofalos said:

Ας το κάνουν δωρεά στο ΠΝ να συνοδεύει τις παντόφλες. 

Μπα...δεν κάνει με τπτ στο ΠΝ
Μόνο σε καμιά επιστράτευση όλα βρίσκουν κάποιο ρόλο...

On 8/14/2022 at 6:36 PM, mikoud said:

Στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Παξοί πως να πάρει κόσμο από τον ανταγωνισμό χωρίς να υπάρχει σε κάποιο σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων; Έχει περάσει η εποχή που ο ταξιδιώτης πήγαινε στο λιμάνι και περίμενε να δει ποιο είναι το επόμενο πλοίο για τον προορισμό του. Αυτό γινόταν πριν 30 χρόνια. Με δυό-τρεις αναρτήσεις σε τοπικά μέσα πίστευαν ότι θα το μάθει ο κόσμος που θέλει να ταξιδέψει; Ήταν τελείως πρόχειρο το συγκεκριμένο εγχείρημα άσχετα με τυχόν παρασκηνιακά.

Μην το λες,υπάρχει κόσμος που πάει έτσι στο λιμάνι ειδικά αν υπάρχει κάποια συχνότητα στα δρομολόγια κ με ενημερωση πάντως όχι από το διαδίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δε καταλαβα παντως γιατι δε ξεκινησε ποτε στην αιγινα. Υπαρχουν πληροτητες και αναγκη, και ελλειψεις απο τη στιγμη που εφυγε και η ανες

Link to comment
Share on other sites

Ειχε παρει το αυτι μου οτι τα δρομολογια που του δινανε δεν ηταν και τα πιο βολικα,λογικο βεβαια αν σκεφτεις οτι ειναι ο πιο νεος στη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Που να μπει ; Με ΑΝΤΙΓΟΝΗ , ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ, ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ, ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ , ΑΧΑΙΟΣ και να μπει αν τον αφήσουν τι θα βάλει μέσα ; Γιατι σιγά μην κάνουν κινήσεις οι αλλοι ωστε να μην χασουν επιβάτες . Ηδη άκουσα καποια σενάρια που εστω και ενα να επικρατήσει απο αυτά το Νήσος Αίγινα δεν εχει ουτε μία ελπίδα 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Η μονη λυση κατα την αποψη μου να δουλεψει θα ηταν αν εβαζε ανταγωνιστικες τιμες οπως το Αγιος Νεκταριος,  σε συνδυασμο με το οτι  η εταιρια δουλευει τοσο με τις υδροφορεσ αλλα και στο παρελθον με το Ιονις , οπου αν δεν κανω λαθος ειχε αφησει καλο ονομα ως προς την εξυπηρετηση της ισωσ και να δουλευε.

Σαφως και το Ιονις ειναι κλασης ανωτερο αλλα αν τους εξυπηρετει με συνεπεια αλλα και χωρις βλαβες-καθυστερεισεις πιστευω θα εχει αναποκριση.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

δεν θεωρω οτι με το Ιονις αφησε καθόλου καλη άποψη στους επιβάτες. Επίσης οι ανταγωνιστές του σίγουρα όλο και κατι θα κανουν τιμολοηγιακά ωστε να μην βγουν ζημιωμένοι .. Και λογικό θα είναι οταν ξαφνικα σε μια γραμμη που με το ζόρι ειναι κερδοφόρα παει να μπει και άλλος ωστε να παψει πια να είναι .. 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνο οτι θα δημιουργησει ζημια και σε αυτο αλλα και στους αλλους της γραμμης ,οσον αναφορα το Ιονις εννοω οτι ηταν το ταχυτερο και με τους καλυτερους εωτερικου χωρους σε σχεση με τα αλλα συμβατικα της γραμμης απο οτι ειχε ακουστει απο τους επιβατες.

Link to comment
Share on other sites

Το Ιονίς ήταν καλό πλοίο (όχι απαραίτητα καλύτερο από όλα της κοινοπραξίας) αλλά η διαχείριση Λεβεντάκη δεν ήταν και ιδανική. Κέρδισε μερίδιο με τις εκπτώσεις αλλά δεν νομίζω να είχε φανατικό κοινό. Το ότι έφυγε νύκτα φυσικά μέτρησε αρνητικά όπως και η φημολογία. Αυτά βέβαια αφορούν κυρίως τους Αιγινίτες/τακτικούς επιβάτες/φορτηγά.

Στοιχεία δεν έχω αλλά η εντύπωσή μου είναι ότι μετά από τα δύσκολα χρόνια (Covid) η κίνηση εφέτος ήταν σε υψηλά επίπεδα. Ειδικά νομίζω ότι είχε πολλούς επισκέπτες με σύντομες διαμονές ή και ημερίσιες εκδρομές. Παρά την προσθήκη του Αντιγόνη (έχω την εντύπωση ότι στο δρομολόγιο της Σουβάλας δεν "τα έσπασε" ) δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι δεν δούλεψε το Αγ. Νεκτάριος (πιστεύω θα του στοιχίσει). Πιθανότατα υπάρχει χώρος αλλά αμφιβάλλω αν σταθεί το Ν Αίγινα (εκτός ίσως αν είναι πολύ ανταγωνιστικό από πλευράς τιμολογίου, δεδομένου ότι οι τιμές έχουν "τσιμπήσει" αρκετά). Επαναλαμβάνω μιλάω βάσει προσωπικής εντυπώσεως και όχι στοιχείων.

Link to comment
Share on other sites

On 8/30/2022 at 8:21 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Όπως αναμενόταν δεν εγκρίθηκε η μεταδρομολογηση του Νήσος Αίγινα στη γραμμή της Αίγινας. Θα πάει για την επόμενη δρομολόγιακη περίοδο 

Προς το παρόν ζητάει την αποδρομολογηση του από τη γραμμή Ηγουμενίτσα Παξοί, χωρίς να ζητάει κάποια μεταδρομολόγηση στην Αίγινα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...