Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Όποτε παμε για ακυρώση ή τα γνωστά κόλπα της Αττικά με ποινικές ρήτρες ώστε να τους βγουν κοψοχρονιά;

Posted

Εάν δεν έχει σταθερά πάνω από 32 μίλια τώρα που είναι άδειο, δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να το παραλάβουν. Ήθελαν να έχει τα ταχύτητα του δελφινιού με φορτίο (31-32 κόμβους) και μέγιστη 34 κόμβους.

Posted

Έπιασε μέχρι 33.6 και στο δοκιμαστικό ταχύτητας όπως φαίνεται κυμάνθηκε μεταξύ 32.2-33.6.Για να δούμε αν είναι αρκετό για να το παραλάβουν...

Είχε αναφερθεί ότι μπορεί να αλλάξει μηχανές.Υπάρχει περίπτωση το νέο δοκιμαστικό αυτό να έγινε με τις νέες μηχανές; 

Posted

Μαλλον ψαχνουν αφορμη για να μην τα παραλαβουν βασικα.

Και με το δικιο τους,αν ειναι να δωσουν ενα σκασμο λεφτα για κατι που σε μερικα χρονια θα βγαζει με το ζορι τα 30 καλυτερα να στραφουν σε καποια πιο συμφερουσα αγορα.

Posted

Σε τέτοιο ενδεχόμενο όμως, και αν υποθέσουμε οτι ήδη έχει ξεκινήσει να χτίζεται και το 2ο, τότε μιλάμε για μεγάλη χασούρα του ναυπηγείου. Εκτός αν πωληθούν φυσικά σε κάποιον που δεν έχει θέμα με τα χαρακτηριστικά τους. Φαντάζομαι βέβαια τι ρήτρες πέφτουν και το τι σημαίνει όλο αυτό για το ναυπηγείο.

Posted

Στην εποχή του αειμνήστου Περικλέους , τα περισσότερα ναυπηγεία έπειτα από παράδοση νεότευκτων στην Superfast Ferries , είτε βόγκηξαν , είτε ακόμη και έκλεισαν από τα claim και από τις ρήτρες αποζημίωσης . Είχε ένα πολύ δυνατό team που κυνηγούσε από τα πιο σημαντικά έως και την παραμικρή λεπτομέρεια.

Ειδικότερα οι αποζημιώσεις που κλήθηκαν να πληρώσουν τότε για το Superfast V , το οποίο στα δοκιμαστικά εμφάνισε πρόβλημα στους μειωτήρες των κυρίων μηχανών ήταν τεράστιες.

Όπως και να έχει η Attica Group , είναι πολύπειρη εταιρεία στα νεότευκτα , ο project manager των νέων κατασκευών Κωστής Σταμπουλέλης είναι βαθύτατα γνώστης καθώς βρίσκεται στην θέση αυτή από την εποχή του αειμνήστου ΠΠ,  οπότε γνωρίζει την πολιτική που πρέπει να ακολουθηθεί , αν όντως κάποια χαρακτηριστικά του πλοίου δεν συμβαδίζουν με τα spec που έχει δώσει το ναυπηγείο.

Περισσότερο λοιπόν σε αυτή την περίπτωση το πρόβλημα όπως είπε κι ο @Nikos_Chania είναι στην πλευρά του ναυπηγείου . 

Posted (edited)

Δοκιμαστικά στη ανοιχτή θάλασσα φαίνεται να κάνει το πλοίο με την ταχύτητα του να κυμαίνεται γύρω στους 28-30 κόμβους

Όταν έφυγε από το ναυπηγείο βάρεσε και ένα 34αρι...

Edited by Champion Jet_2
Posted (edited)

Καλα δεν φταει η  superfast  τοτε για τους μειωτηρες κ μην ξεχνας πηγε πισω σχεδον 9 μηνες το βαπορι στη γραμμη κ κ αλλους 6 το Vi!κ εχασε κ μεριδιο απο τη γραμμη τοτε

Edited by margaritis24
Posted (edited)

Μα δεν είπε κανείς ότι έφταιγε η SUPERFAST για τους μειωτηρες του V τουναντίον χειρίστηκαν την υπόθεση με τον καλύτερο δυνατόν τροπο . 
 

Το ναυπηγειο γονάτισε απο τις αποζημιώσεις που κλήθηκε να πληρώσει στην εταιρεία . 

Edited by Annivas
Posted (edited)

Νέο δοκιμαστικό για το πλοίο με max ταχύτητα 33.9.Κυμάνθηκε μεταξύ 29.5-32.5 στη μεγαλύτερη διάρκεια

 

Edited by Champion Jet_2
Posted
16 hours ago, Champion Jet_2 said:

Νέο δοκιμαστικό για το πλοίο με max ταχύτητα 33.9.Κυμάνθηκε μεταξύ 29.5-32.5 στη μεγαλύτερη διάρκεια

 

Δε νομίζω οτι ειναι ταχύτητες που ικανοποιούν την Attica. Δεν βλέπω πρόοδο στο ζήτημα της ταχύτητας όσο κι αν προσπαθούν. 

Posted

Νομίζω πως θα έπρεπε να υπάρχει ενημέρωση από την εταιρεία. Και ως εισηγμένη έχει και μια υποχρέωση παραπάνω.
Για την φετινή σεζόν μάλλον τα ξεχνάμε

Posted

Δεν ειναι υποχρεωμενη για κατι τετοιο.Συνηθως ανακοινωσεις βλεπουμε κατα την παραγγελια και κατα την παραλαβη,αν εβγαινε καθε 10 μερες να ανακοινωνει ποσο επιασε το Aero στο εκαστοτε δοκιμαστικο θα ακουγονταν μαλλον γελοια αυτα τα δελτια τυπου.

Posted (edited)
Quote

 Η κατασκευή των τριών νέων πλοίων θα ξεκινήσει αμέσως μετά την υπογραφή της δανειακής σύμβασης και η παράδοση των πλοίων αναμένεται  εντός του πρώτου τετραμήνου του 2022.

(Δελτίο Τύπου Attica)


Δεν εννοούσα ως υποχρέωση από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς κλπ
Και όχι, δεν εννοούσα ανακοίνωση για το πως πάνε τα δοκιμαστικά. Αλλά το απόσπασμα παραπάνω από το Δελτίο Τύπου της Attica Group με την ανακοίνωση της συμφωνίας (28/02/2021) μιλούσε για παράδοση εντός του πρώτου τετραμήνου. Και νομίζω πως αφορά το επενδυτικό κοινό η εξέλιξη του project.

Edited by kerkini
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Ήρθε στα αυτιά μου , χωρίς κάτι επίσημο απλά σαν φήμη , ότι ίσως έρθουν τελικά αλλά με αρκετή καθυστέρηση . Εγώ θα ευχηθώ να έρθουν μήπως και έχουμε μια νότα εκσυγχρονισμού σιγά σιγά της ακτοπλοΐας μετά από πολλά χρόνια . 

Edited by Nick the Greek

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...