Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

καλά ναι εννοείται το blue star 1 κουμπώνει πολύ καλύτερα  και από άποψη ταχύτητας και είναι πιο γρήγορο-ευέλικτο στις μανούβρες ειδικα στα λιμάνια των κυκλάδων ποσο μαλλον με τα  μελτέμια κλπ.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Strofalos said:

Καλό, χρυσό και Άγιο το Αριάδνη αλλά τον δρόμο του 1 δεν το έχει ούτε με σφαίρες

Το Αριάδνη παει σχεδον με 10 κόμβους κατω από το bs 1 . Παρόλα αυτα είναι πιο κατάλληλο για την γραμμή των Κυκλάδων έως Ανάφη. Το bs 1 εχει τεράστια έλλειψη κοινόχρηστων χωρών. Και στο κατω κατω το bs1 δεν κανει και ιδιαίτερους χρόνους. Τα ταχύπλοα δεν τα ανταγωνίζεται ούτως η άλλως,  όποτε το Αριάδνη με +20 λεπτα ταξιδι είναι προτιμότερο. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Syros Sailor said:

Αν μπορεί το bs1 μπορεί και το Αριάδνη. Δεν έχουν και καμία τεράστια διαφορά.

Ούτε κατά διάνοια! Πέρα από το ότι το bs1 είναι 20 μέτρα μικρότερο από το Αριάδνη, έχει και καλύτερες ελικτικες ικανότητες για τα μικρότερα λιμάνια. Προσωπικά θεωρώ οτι θα ήταν εξαιρετικά επισφαλής η προσέγγιση του Αριάδνη στην Ανάφη (την επισκέφθηκα φέτος το καλοκαίρι και είδα το λιμανι της🙄). 

Όσον αφορά την ταχύτητα, ΟΚ δεν είναι και τεράστιο πρόβλημα τα 22- 23 μίλια της Αριάδνης, σε σχέση με τα 25-26 του Bs1, αλλά και πάλι και αυτή η διαφορά είναι υπέρ του δεύτερου 🙂

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την μανία ορισμένων κατά καιρούς όπως και στα social media να θεωρούν και να επιβάλλουν ότι το ΑΡΙΑΔΝΗ είναι καλύτερο από πλοία όπως:BLUE STAR 1,2,SUPERFAST,OLYMPIC CHAMPION/SPIRIT,FESTOS/KNOSSOS/KYDON PALACE.Δηλαδή πρέπει να μπει ένα μέτρο σ αυτόν τον παροξυσμό και φανατισμό με το συγκεκριμένο πλοίο.Δεν μπορεί να συγκριθεί με τα προαναφερόμενα τα οποία είναι σκάλες ανώτερα απ αυτό.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, olympia palace said:

Δηλαδή πρέπει να μπει ένα μέτρο σ αυτόν τον παροξυσμό και φανατισμό με το συγκεκριμένο πλοίο.

Ότι πεις αδερφέ... 

Για κάποιο λόγο αρέσει σε τόσο κόσμο.. μάλλον δεν θα τον καταλάβεις ποτέ 

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν νομίζω τουλάχιστον εδώ να έχουμε πει ότι το Αριάδνη είναι ανώτερο από αυτα τα πλοια,το ότι σε καποιον αρέσει παραπάνω σαν πλοίο το Αριάδνη από καραβολατρικης άποψης,δεν σημαίνει ότι το θεωρουμε ανώτερο σαν πλοίο από τα προαναφερόμενα,γούστα είναι αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά σύμφωνω με τον @olympia palace;). Δεν ανήκουμε σε παραθρησκευτική οργάνωση, για να πιστεύουμε όλοι το ίδιο πράγμα με εμμονή και φανατισμό.

Κατά τη γνώμη μου, από αισθητικής απόψεως πάντα, το Αριάδνη είναι αδιάφορο.

Έχουμε δει στην Ελλάδα πολύ ομορφότερα πλοία, είτε συνολικά, είτε όσον αφορά την πλώρη, με όποιο μέτρο σύγκρισης επιλέξει κανείς (γιαπωνέζικα, ευρωπαϊκά, ήρθαν μετασκευασμένα, ήρθαν νεότευκτα κλπ).

Αυτά περί αισθητικής, επί της ουσίας τα έχουμε πει πολλές φορές και σε πολλά τοπικ. 6 γραμμές ερίζουν σε ποιά θα πάει. Η κάθε μία λέει να πάει στις άλλες πέντε :D 

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη δική μου γνώμη το Αριάδνη εκτός από πανέμορφο είναι τουλάχιστον ισάξιο μη πω ανώτερο με τα πρώτα νεότευκτα που ήρθαν του τύπου Αρετούσα,Πασιφάη,Ίκαρος Παλας Superfast i κτλ.Ενώ δεν υστερεί σημαντικά έναντι των τελευταίων νεότευκτων που ήρθαν σε κανένα τομέα ούτε τεχνολογικά.Μη ξεχνάμε είναι made in Japan με ότι συνεπάγεται αυτό.Η διαφορά με τα υπόλοιπα είναι η διάταξη των καταπελτών του κάτι που ενδεχομένως να το καθυστερούν σε ορισμένα λιμάνια.Αν φέρναν τον πλαινό στη πρύμνη όπως έκαναν στο Έλυρος τότε θα μιλάγαμε για άλλο βαπόρι.

Δεν έχει απασχολήσει με βλάβες όπως κάτι άλλα,χτυπάει όποτε θέλει 23+ κόμβους έχει ένα ολόκληρο ντεκ κοινόχρηστους και 500 αεροπορικά(όταν κάτι άλλα δεν έχουν ούτε τα μισά) και όλα αυτά με καμιά 450 κλίνες και γκαραζάρα.

Αυτό που κάνει την Αριάδνη να ξεχωρίζει από οτιδήποτε δίπλα της είναι η μοναδικότητα της.Έχει προσωπικότητα και χαρακτήρα έχει και μια πλωράκλα που όταν την είδαμε ορισμένοι πάθαμε εγκεφαλικά.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ,μιας και αναφέραμε και για τα πιο νεότευκτα,κατά την γνωμη μου από τα πιο νεότευκτα το Superfast XII είναι πραγματικά από τα καλύτερα και σε σχέση με τα Παλάτια κλπ,τι να πρωτοπεί κανεις,για την ταχύτητα του,για την άνεση του,πραγματικά δυστυχώς όμως δεν το χαρήκαμε όσο θα θέλαμε,και στο Ηράκλειο θα ηταν πολύ καλος αντίπαλος για τα Παλάτια και για τα Δωδεκανησα,αν ήταν και λιγοο μικρότερο μπορεί να εκανε και για Παροναξία Σαντορίνη.

φαντάζομαι τα ίδια θα ισχύουν και για το XI.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, nomikos said:

Δεν έχει απασχολήσει με βλάβες όπως κάτι άλλα,χτυπάει όποτε θέλει 23+ κόμβους έχει ένα ολόκληρο ντεκ κοινόχρηστους και 500 αεροπορικά(όταν κάτι άλλα δεν έχουν ούτε τα μισά) και όλα αυτά με καμιά 450 κλίνες και γκαραζάρα.

Αυτό που κάνει την Αριάδνη να ξεχωρίζει από οτιδήποτε δίπλα της είναι η μοναδικότητα της.Έχει προσωπικότητα και χαρακτήρα έχει και μια πλωράκλα που όταν την είδαμε ορισμένοι πάθαμε εγκεφαλικά.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα. Μια μικρή επισήμανση: Ουσιαστικά μιλάμε για ένα πλοίο με 3 ντεκ κοινοχρήστων χωρων. 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για να τελειώνουμε με αυτήν την ιστορία γιατί έχει καταντήσει κουραστικό.Το ΑΡΙΑΔΝΗ ούτε κατά διάνοια δεν είναι  και ούτε θα είναι ανώτερο από τα BLUE STAR,SUPERFAST,όλα τα PALACE κ.α.Φυσικα και είναι μια αξιόλογη μονάδα στην ακτοπλοϊα αλλά μέχρι εκεί.Ουτε κάτι το ιδιαίτερο είναι εμφανισιακά(εχει απλά μια μεγάλη πλώρη),αλλά και ούτε κάτι το ιδιαίτερο είναι εσωτερικά.Οποτε σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται όλος αυτός ο φανατισμός και η ισοπέδωση όλων των υπολοίπων πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως είναι δικαίωμα του καθενός να έχει αδυναμία σε ένα πλοίο και να εκφράζει την άποψη του και την αγάπη του. Δεν ξέρω γιατί ενοχλεί κάποιους τόσο πολύ! Μην ξεχνάμε επίσης πως εν αντιθέσει με άλλα πλοία το Αριάδνη έχει δοκιμαστεί σε όλες σχεδόν τις κύριες γραμμές του Αιγαίου και έχει ανταπεξέλθει με επιτυχία. 

Link to comment
Share on other sites

Το Αριαδνη ειναι φτιαγμενο για ανοιχτες δυσκολες θαλασσες εξ αρχης και για τα λιμανια τα εκει...Τα υπολοιπα σχεδιαστηκαν για λιγο απο ολα...Κατα την αποψη μου αυτη ειναι η ουσιαδτικη διαφορα...Περ ορεξεως κολοκυθοπιτα..

Link to comment
Share on other sites

On 9/3/2023 at 4:58 PM, olympia palace said:

Λοιπόν για να τελειώνουμε με αυτήν την ιστορία γιατί έχει καταντήσει κουραστικό.Το ΑΡΙΑΔΝΗ ούτε κατά διάνοια δεν είναι  και ούτε θα είναι ανώτερο από τα BLUE STAR,SUPERFAST,όλα τα PALACE κ.α.Φυσικα και είναι μια αξιόλογη μονάδα στην ακτοπλοϊα αλλά μέχρι εκεί.Ουτε κάτι το ιδιαίτερο είναι εμφανισιακά(εχει απλά μια μεγάλη πλώρη),αλλά και ούτε κάτι το ιδιαίτερο είναι εσωτερικά.Οποτε σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται όλος αυτός ο φανατισμός και η ισοπέδωση όλων των υπολοίπων πλοίων.

Γεια Σας ! 

Είδα την άποψη σας για το συγκεκριμένο ποστ και την σέβομαι απόλυτα .

Αλλά Νομίζω Ότι Ο καθένας έχει τις επιλογές του Και τα γούστα του και τις αδυναμίες του Σε κάθε πλοίο 

Όπως και σε εσάς αρέσει το Olympia palace έτσι και σε κάποιον μπορεί να αρέσει το Αριάδνη Ούτε το κατακρίνω ούτε το σχολιάσω 

On 9/2/2023 at 7:44 PM, olympia palace said:

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την μανία ορισμένων κατά καιρούς όπως και στα social media να θεωρούν και να επιβάλλουν ότι το ΑΡΙΑΔΝΗ είναι καλύτερο από πλοία όπως:BLUE STAR 1,2,SUPERFAST,OLYMPIC CHAMPION/SPIRIT,FESTOS/KNOSSOS/KYDON PALACE.Δηλαδή πρέπει να μπει ένα μέτρο σ αυτόν τον παροξυσμό και φανατισμό με το συγκεκριμένο πλοίο.Δεν μπορεί να συγκριθεί με τα προαναφερόμενα τα οποία είναι σκάλες ανώτερα απ αυτό.

Επίσης Δεν επέβαλε κάνεις την άποψη του σε κάποιον 

Ο Κάθε δημιουργός Βίντεο Επιλέγει αυτό που τον εκφράζει

Θεωρώ αυτά τα βίντεο Για τους καραβολατρες τους βοηθάει να ξέρουν παραπάνω λεπτομέρειες για τα πλοία αλλά καθώς να γνωρίζουν την ιστορία τους 

 

Αυτή ήταν η γνώμη μου και ούτε θέλω να την επιβάλλω σε κάποιον ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις και οπτικές σε όλα τα πράγματα

 

Link to comment
Share on other sites

Ο καθένας μας έχει τις αδυναμίες του. Μη τρελαίνεστε. Όλα καλά. 
Άλλον του αρέσει η πλώρη, άλλον η πρύμνη, άλλον το ξενοδοχειακό, άλλον το πλώριο μπαλκόνι, άλλον τα καταστρώματα και οι πελώριοι χώροι, κ.ο.κ.
 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
5 hours ago, George...f said:

Αυτή η μυρωδιά δυστυχώς επικρατεί και στο πρυμνιο σαλόνι των αεροπορικών και κυρίως στα πρυμνια κλιμακοστάσια και είναι αρκετά έντονη. Ελπίζω να διορθωθεί.

Ενθυμούμαι ότι για ένα άλλο "Άνεμος" στο οποίο διαπιστώθηκε οσμή καυσαερίων, η ετυμηγορία ήταν αυτόχρημα καταδικαστική, ενώ τώρα τσάι και συμπάθεια...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
11 hours ago, nomikos said:

 

Βλέπω ακόμα και σήμερα το Κεφαλονια στο Ιόνιο να χτυπάει ακόμα 19+ τα κοντοξάδελφα του Ροδανθη και Μυτιλήνη γιατί να μη ταξίδευαν ακόμα;

To KEΦΑΛΟΝΙΑ μικρότερη έκδοση μπορείς να το πεις Χαρακτηριστικά σουλούπια του ναυπηγείου Νaikai
Ξεκινούσαν από αυτό κ έφταναν μέχρι ΛΑΤΩ/ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11/23/2023 at 7:56 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Σε τι έμοιαζε η μετασκευή με του ΠΡΕΒΕΛΗ;

 

On 11/23/2023 at 3:55 PM, nomikos said:

Αν στη μετασκευή διατηρούνταν το άνω γκαράζ για νταλίκες και για τα δύο,ίσως να είχαν μία καλύτερη καριέρα στα ελληνικά νερά.

Πολύ αξιόλογα βαπόρια και τα δύο με αδυναμία όμως στο Πάτμος,η μετασκευή του οποίου έμοιαζε με αυτή του Πρέβελη!

Τώρα είδα το ποστ και έχω χρόνο να το δικαιολογήσω.

Η μετασκευή του Πρέβελης έμοιαζε πολύ με αυτή του Πάτμος και πιστεύω πήρε πολλά στοιχεία από αυτήν.

Είχαν και τα δύο την ίδια διαρρύθμιση εσωτερικά με μικρες διαφοροποιήσεις.Είχαν ανω γκαράζ για ιχ στο ντεκ 5,καμπίνες στα καταστρώματα 5 και 6(ο Πρέβελης έχει αεροπορικά στο ντεκ5,το Πάτμος πρέπει να είχε στο ίδιο σημείο dormitories) αλλά και δύο reception μια πλώρα και μια πρύμα στο 6.Στο ντεκ 7 είχαν δύο σαλόνια ένα πλωρα και ένα πρύμα και ενδιάμεσα εστιατόρια και self service.Η διαφορά είναι πως ο Πρέβελης είχε διάδρομο και επικοινωνούσαν όλα μεταξύ τους ενώ στο Πάτμος ήταν όπως ρο Μυτιλήνη.Στο 8 το Πάτμος είχε αεροπορικα και καμπίνες,ενώ ο Πρέβελης τη ντίσκο με καμπίνες.

Τα δύο αυτά βαπόρια έμοιαζαν και εξωτερικά και ας μην είχαν καμία σχέση πριν μεταξύ τους,δείτε τα φιλιστρίνια..φώτο shipfriends.

Αν έπερνε η ΑΝΕΚ το Πάτμος μαζί με Διαγόρα και Ρόδος το 2006 και το 1ο επιβίωνε θα ήταν μαζί με το Πρέβελης ένα δίδυμο ταιριαστό για πολλές γραμμές..

 

Screenshot_20231226_155950_Chrome.jpg

Screenshot_20231226_160025_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 9/22/2023 at 11:27 PM, georgios express said:

Ενθυμούμαι ότι για ένα άλλο "Άνεμος" στο οποίο διαπιστώθηκε οσμή καυσαερίων, η ετυμηγορία ήταν αυτόχρημα καταδικαστική, ενώ τώρα τσάι και συμπάθεια...

Που είχε ξεπέσει όμως το τότε Μυρτιδιοτισσα από πλευράς διαχείρισης και ποιος διαχειρίζεται ετούτο εδώ έπεσαν κάποια εκατομμύρια ευρώ για την μετασκευη του και σίγουρα το πρόβλημα λύθηκε εν μέρει τότε και στο μέλλον θα εξαλειφθει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...