Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Το Blue Star 1 εν βγει off hire με υπαιτιοτητα της εταιριας ειτε απο ζημια ειτε απο port state ειτε απο πολλους αλλους λογους θα καθεται χωρις να πληρωνεται. Επισης σαφως η blue star θελει να κανει οτι εργασιες γινονται στην ελλαδα που ξερει συνεργεια επιβλεπει τα παντα και ξερει τι γινεται. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 610
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Υποψιάζομαι πως θα γίνει μια μίξη, ειδικά στο ξενοδοχειακό. Αλλά και στη γέφυρα θεωρώ δεδομένο πως θα υπάρχουν 1/2 Ιρλανδοί ή Άγγλοι αξιωματικοί με άδεια πλοηγού για τα λιμάνια στα οποία θα πιάνει.

Link to post
Share on other sites

Εντωμεταξύ γνωστό ναυτιλιακό site έκανε copy-paste το παραπάνω άρθρο χωρίς καμία αναφορά στη πηγή,αλλά ούτε και μετάφραση στα ελληνικά! Αυτά (δεν) μ'αρέσουν:D

Link to post
Share on other sites

Χθες το Blue Star 1 έκανε περιστροφή γύρω από τον άξονα και έδεσε με τη πρύμη, έτσι ώστε να ξεκινήσουν να γράφουν το όνομα της Irish Ferries στη δεξιά μπάντα. Η τσιμινιέρα φαίνεται δεν άρεσε με τα νέα χρώματα και πλέον βάφεται με πιο σκούρο πράσινο χρώμα και θα ξανά βαφτεί το σινιάλο της Irish Ferries

Link to post
Share on other sites

ππροσωπικα δεν περιμενω να μας στειλει η Attica συγκριτικο πινακα εσοδων απο τη ναυλωση και εξοδων που απαιτηθηκαν, σε σχεση με το αν εμενε Ελλαδα. προφανεστατα θα ειναι επικερδεστατη η ναυλωση για την εταιρια, ειδικα δεδομενων των συνθηκων της πανδημιας

επιμενω ομως σε οτι ειπα οταν μαθευτηκε οτι φευγει το πλοιο

On 3/7/2021 at 3:24 PM, proud_ionian said:

Το πλοιο ειναι εξαιρετικοτατο (και το αδελφο του). Δεν ειναι πια νεοτευκτο, ειναι εικοσαετιας, αλλα εχει περασει τις εξετασεις του σε ολες τις γραμμες που εχει παει. Ειχαν παιδικες ασθενειες τα πρωτα χρονια, αλλα απο τοτε που η εταιρια καταλαβε οτι η ταχυτητα τους ειναι 25 και οχι 28 που ειχαν οταν ξεκινησε, δεν μας ξανααπασχολησαν.  

Συμφωνω οτι δεν εχει πολλους εξωτερικους χωρους, αλλα μονο εμεις (και με το εμεις εννοω ολους τους συνασθενεις), το εχουμε προσεξει. 

Δεν ειναι να χαιρεται κανεις που φευγει, ειτε το συμπαθει, ειτε οχι

πλοιο πολυεργαλειο, που εχει σταθει παντου. ειναι κριμα που φευγει

Link to post
Share on other sites

Χθες το Blue Star 1 έκανε πάλι περιστροφή γύρω από τον άξονα έκανε και έδεσε με τη πλώρη, οποτε μπορούμε να δούμε ολοκληρωμένα τα σινιάλα της Irish Ferries στη τσιμινιέρα. Σήμερα το πρωί το πλοίο παίρνει πετρέλαια και αργότερα στην ήμερα θα ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ιρλανδία.

Link to post
Share on other sites

Με αυτή την τσιμινιερα θα μπορούσε να πει κάποιος που δεν γνωρίζει, ότι θα μπορούσε το πλοίο να έχει αγοραστεί από τον Παναθηναϊκό..🤣

Link to post
Share on other sites

Για τις 6 Απριλίου τοποθετείται η έναρξη δρομολογίων με το βραδινό δρομολόγιο για Pembroke. 

Για την ωρα τα ωράρια στο σύστημα κρατήσεων είναι ίδια με του προκατόχου του. 

Link to post
Share on other sites
On 3/28/2021 at 11:06 PM, proud_ionian said:

προσωπικα δεν περιμενω να μας στειλει η Attica συγκριτικο πινακα εσοδων απο τη ναυλωση και εξοδων που απαιτηθηκαν, σε σχεση με το αν εμενε Ελλαδα. προφανεστατα θα ειναι επικερδεστατη η ναυλωση για την εταιρια, ειδικα δεδομενων των συνθηκων της πανδημιας

 

Με λίγη υπομονή θα μάθουμε πιθανώς από τα αποτελέσματα της Irish Continental Group, μαμάς εταιρείας της Irish Ferries.

Link to post
Share on other sites
On 3/31/2021 at 2:21 PM, Nikos_Chania said:

Πήρε πετρέλαια εχθές, νομίζω πως έχει την εμβέλεια αυτή για non stop.

Επειδή είμαι άσχετος, για τέτοιου είδους ταξίδια, ένα πλοίο πρέπει να πάρει έξτρα καύσιμα ή είναι μια στάνταρ χωρητικότητα για κάθε πλοίο στις δεξαμενές καυσίμου; 

Link to post
Share on other sites

Η χωρητικότητα δεν είναι σταθερή, είναι ανάλογα με το design του κάθε πλοίου. Και εξαρτάται επίσης και από την πολιτική της εταιρείας όσον αφορά το ποσοστό γεμίσματος. Για να αποφευχθεί καμιά ατυχής ρύπανση, συνήθως μπαίνει ένα πλαφόν στο 85-90% της χωρητικότητας της κάθε δεξαμενής. Και φυσικά η αυτονομία κάθε πλοίου, ή μάλλον το αν χρειαστεί να κάνει στάση ανεφοδιασμού για να ολοκληρώσει ένα συγκεκριμένο ταξίδι, είναι συνάρτηση όχι μόνο της χωρητικότητας αλλά και των στροφών/κατανάλωσης της κύριας μηχανής/ών.

Link to post
Share on other sites

Για να μη σταματήσει στο Γιβραλτάρ, προφανώς μπορεί. Αλλά όπως είπα και παραπάνω, το αν μπορεί ένα οποιοδήποτε πλοίο να κάνει ένα συγκεκριμένο ταξίδι χωρίς ανεφοδιασμό, είναι συνάρτηση των παραγόντων που ανέφερα. Υποθέτω πως για να πηγαίνει τσίτα, τρέχει για να προλάβει το καντσέλο του. Το πρώτο του δρομολόγιο από το Rosslare φαίνεται να είναι την Τρίτη 6 Απριλίου στις 2045 τοπική ώρα(2245 Ελλάδος).

Link to post
Share on other sites

Για την ιστορία πάντως και τα 1&2, και τα Fosen ήρθαν από τα ναυπηγεία τους μέχρι τον Πειραιά με μια στάση στο Γιβραλτάρ. Μάλλον το Πειραιάς-Ροσλαίρ, με τίγκα τις δεξαμενές, το βγάζει ίσα-ίσα με συγκεκριμένες στροφές των μηχανών. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...