LoveBoat Posted April 8 Posted April 8 (edited) Είναι μέχρι να συμβεί κάποιο ατύχημα ... Edited April 8 by polmyt
sarantatrio Posted April 10 Posted April 10 Μαζεύει καθυστέρηση σιγά σιγά κατά τη διάρκεια της ημέρας,κυρίως λόγω κίνησης. Επίσης οι αίθουσες των αεροπορικών, λόγω εξωτερικής απόχρωσης (μαύρο) και απουσίας κλιματισμού, πλέον είναι ο,τι πρέπει να βάλει το πλήρωμα καμιά ντοματούλα και κάνα αγγουράκι.😁 Όχι επιβάτες! 🙃
observer Posted May 16 Posted May 16 πράγματι το πλοίο κάνει το πέρασμα λίγων ημερών και απ'το Κυλλήνη-Πόρος όπως έδειχνε εδώ και καιρό το σύστημα κρατήσεων, περιμένουμε εντυπώσεις από όσους το δουν επί του πεδίου για το πως ανταποκρίθηκε.
nionios Posted May 16 Posted May 16 3 hours ago, observer said: πράγματι το πλοίο κάνει το πέρασμα λίγων ημερών και απ'το Κυλλήνη-Πόρος όπως έδειχνε εδώ και καιρό το σύστημα κρατήσεων, περιμένουμε εντυπώσεις από όσους το δουν επί του πεδίου για το πως ανταποκρίθηκε. Είχε κάνει και πιο πριν Κυλληνή-Πόρος. Χαρακτηριστικά το είχα πετύχει σε Πόρος->Κυλλήνη Μ.Πέμπτη με ένα 5αράκι. Μου φάνηκε οτι ήταν πολύ κοντα στο πλάι του λιμανιού αλλά ότι του πήρε λίγοτερο χρόνο από τις μανούβρες σε Ζάκυνθο,Κυλλήνη. Κατά τα άλλα το ταξίδι μια χαρά, τί 5 μποφόρ τί νηνεμία, ένα και το αυτό. Αυτό που σκεφτόμουν είναι μήπως θα μπορούσε να σταθεί καλύτερα στο Πόρος-Κυλλήνη, όπου θα έχει και πιο μεγαλό νόημα η λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα του και ίσως να μην είχε τόσο θέμα με τον κόσμο, μιας και η Κεφαλονια έχει και τις επιλογές Σαμη-Πάτρα και Σάμη-Αστακός και μοιράζεται.
ΘΗΣΕΑΣ Posted May 16 Posted May 16 Σωστή σκέψη. Προχθές που το ταξίδεψα απ' τη Ζάκυνθο, ήταν στα όρια του από κόσμο. Μάιο μήνα...
LoveBoat Posted May 17 Posted May 17 Πάντως πρέπει να βελτιώσει τις συνθήκες εισόδου των επιβατών , ειδικά στο κάτω γκαράζ...
observer Posted May 18 Posted May 18 Πολλά πρέπει να βελτιώσει/αλλάξει αν πρόκειται να μετατραπεί από πλοίο κυρίως για τρένα+βαρέα οχήματα+λίγα συμπληρωματικά ΙΧ σε πλοίο για πολλούς επιβάτες, πολλά ΙΧ και ό,τι άλλο να'ναι το συμπληρωματικό...
LoveBoat Posted May 18 Posted May 18 Έτσι όπως είναι με την υπάρχουσα διαρρύθμιση και πρωτόκολλο επιβατών δύσκολη και η γραμμή....
observer Posted May 28 Posted May 28 τώρα πάντως το πλοίο δουλεύει full-time στο Κυλλήνη-Πόρος και θα συνεχίσει. Μου φαίνεται λίγο περίεργη επιλογή εφόσον νομίζω ότι όλα τα πλοία της Λεβάντε είναι διαθέσιμα (το Κεφαλονιά δεν τελείωσε συντήρηση-ακινησία;). Είναι λίγο σαν να κάνει rotation ο προπονητής για να κρατά όλους τους παίκτες ζεστούς, αλλά έχει αυτό νόημα στην ακτοπλοΐα;
margaritis24 Posted May 29 Posted May 29 Προσωπικα το βρηκα πολυ συμπαθητικο το βαπορακι!σιγουρα το εωτερικο του ειναι μικρο αλλα ειναι καθαρο καινουργιο κ ωραιο.το γκαραζ το πανω γεμισε απο ι.χ. κ το κατω ειχε πουλμαν κ φορτηγα!συμφωνω για το μειονεκτημα του κατω γκαραζ με το κοσμο να περναει διπλα απο! τα φορτηγα με κωνους στην επιβιβαση αλλα κ για τις αργες μανουβρες!αλλα αλλοι ρυθμοι στο Ιονιο αλλα στις κυκλαδες,οσο κοσμο ειχε χτες να παρει κ αυτοκινητα το Delos σε 10.λεπτα θα τους ειχε φορτωσει κ θα ειχε φυγει😁 κ μεις εδω αργα αργα!πηραμε κ 2 βυτια πετρελαια μεσα στο γκαραζ ενω φορτωνε,πως κ δε περνει το βραδυ;
ΘΗΣΕΑΣ Posted May 29 Posted May 29 (edited) Αν εννοείς την "πετρέλευση", ανέκαθεν τα ζακυνθινά έπαιρναν καύσιμα την ώρα της αποβίβασης/επιβίβασης. Δεν ξέρω γιατί. Και δεν ξέρω κατά πόσον είναι και ασφαλές αυτό... Edited May 29 by Nick the Greek Quote
ΘΗΣΕΑΣ Posted May 29 Posted May 29 Πολλές φορές έχω κατέβει με το αμάξι τη ράμπα του άνω γκαράζ στο Mare και δίπλα "τρέχει" η μάνικα της τροφοδοσίας του πετρελαίου...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 29 Posted May 29 Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται! Το ΛΣ κάνει τα στραβά μάτια ως συνήθως
nionios Posted June 2 Posted June 2 Κάνει οικονομία στα καύσιμα η Levante; Θυμάμαι το Σμύρνα πήγαινει με 19 μεχρι πρότεινος και τωρα τις τελευταιες μέρες το βλέπω κλειδωμένο στα 17.1
Villandry Posted June 2 Posted June 2 (edited) Συν πλην 18 είναι η ταχύτητα του πάντως. Edited June 2 by polmyt quote
ΚΡΗΤΗΚΟΣ Posted 18 hours ago Posted 18 hours ago Δημόσια Παρέμβαση της Κοινότητας Πόρου για την Όχληση από το Πλοίο «Σμύρνα di Levante»της Levante Ferries Πηγή: www.inkefalonia.gr Δεν μπορώ να καταλάβω πόσο ενοχλητικό μπορεί να είναι το βαπόρι κατά τη διάρκεια φορτοεκφόρτωσης νομίζω ότι έχει ξεφύγει ο κόσμος. 😡
SHIP PARTNER Posted 18 hours ago Posted 18 hours ago Ότι να ναι πραγματικά Το πλοίο ποτέ δεν κορνάρει επειδή δεν θέλει να ενοχλήσει τους κατοίκους που μπορεί να κοιμούνται.Εντωμεταξύ στην φορτοεκφόρτωση πέρα από τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα που κάνουν λίγο φασαρία.Το πλοίο δεν φέρει καμία ευθύνη για την ηχορύπανση που δημιουργούν τυχόν επιβάτες μετά την αποβίβαση τους οι τα οχήματα που αποβιβάζονται και επιβιβάζονται.
LoveBoat Posted 16 hours ago Posted 16 hours ago Έτσι πριν από χρόνια λέγαν και οι Θιακοι και το τέλος είναι γνωστό..
Mr_Zoo Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago Όχι οι Θιακοί.... Ένας συγκεκριμένος, που απλά ήταν μέσα στα κόλπα.... Ας παραδειγματιστούν τώρα οι υπόλοιποι από εμάς, που αν συνεχίζουν να γκρινιάζουν, μπορεί να γίνουν "Βαθύ ΙΙ"
LoveBoat Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 16 minutes ago, Mr_Zoo said: Όχι οι Θιακοί.... Ένας συγκεκριμένος, που απλά ήταν μέσα στα κόλπα.... Ας παραδειγματιστούν τώρα οι υπόλοιποι από εμάς, που αν συνεχίζουν να γκρινιάζουν, μπορεί να γίνουν "Βαθύ ΙΙ" Και να έλεγες ότι Πόρος έχει τουρισμό... Just now, LoveBoat said: Και να έλεγες ότι Πόρος έχει τουρισμό... Τουλάχιστον στην Ιθάκη πήραν αξία τα χωράφια του στον Πισαετό ...εδώ όλοι θα χάσουν...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now