Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Ναι!! Η υπηρεσιακή θα είναι 24-24,5 περίπου, αλλά θα έχει τη δυνατότητα να καλύπτει κάποιες καθυστερήσεις που θα προκύπτουν με τη maximum!!!
christos Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Λογικά δηλαδή η υπηρεσιακή θα είναι λίγο μεγαλύτερη απο των Blue.
gpan Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Αν θυμάμαι καλά στις πρώτες διαφημίσεις επι blue star η ταχύτητα ήταν 27 μίλια, η HS ανακοινώνει 26 και αν υποθέσουμε πως θα πηγαίνει λίγο πιο κομμένο λόγω πετρελαίων δεν πιστεύω να πέσει κάτω απο τα 25 τουλάχιστον στα καλοκαιρινά πιεσμένα δρομολόγια (τώρα αν θα είναι καλοκαιρινά 2005 ή 2006 είναι άλλο θέμα). Λογικά πρέπει να είναι εμφανώς πιο γρήγορο απο τα μικρά blue star, ξέρει κανείς τι ιπποδύναμη έχει το κουφάρι και τι τα bs?? Αυτό πρέπει να δώσει την απάντηση.
christos Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Η ιπποδύναμη του πλοίου είναι δύο φορές μεγαλύτερη από αυτή των Blue ships!
proud_ionian Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 ρε παιδια δυο σελιδες λεμε για την ταχυτητα και την ιπποδυναμη αλλα ενα λινκ η ενα αλλο στοιχειο δεν εχουμε . ειναι δυνατον να εχει διπλασια ιπποδυναμη αλλα μονο ενα μιλι παραπανω; στην ουσια προκειται για το ιδιο σκαρι με τα κορεατικα λιγο πιο μακρυ. εχει καποιος να κανει μια παραπομπη σε επισημα στοιχεια να μαθουμε και μεις οι παραεξω :D
christos Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 ρε παιδια δυο σελιδες λεμε για την ταχυτητα και την ιπποδυναμη αλλα ενα λινκ η ενα αλλο στοιχειο δεν εχουμε . ειναι δυνατον να εχει διπλασια ιπποδυναμη αλλα μονο ενα μιλι παραπανω; στην ουσια προκειται για το ιδιο σκαρι με τα κορεατικα λιγο πιο μακρυ. εχει καποιος να κανει μια παραπομπη σε επισημα στοιχεια να μαθουμε και μεις οι παραεξω :D Και το Carthage της COTUNAV είναι το ίδιο σκαρί με το Champion και Spirit αλλά δεν έχουν καμία σχέση. Το ίδιο συμβαίνει και με το Janas της Tirrenia σε σχέση με τα palace. ----Όσο για τα Blue και το Koufarι: 1) Bl. star: 16.560kW 2)Koufar: 31.680kW ----Η διαφορά τους δεν είναι 1 κόμβος αλλά 2. Τα blue έχουν 25 και το Κουφάρι 27. Σε μερικά site αναφέρουν την ταχύτητα των Blue ως 24 κόμβους.
Angelos Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Τα τελευταια επισημα στοιχεια οπως μου τα ειπαν στις 17 Φεβρουαριου Κύρια Χαρακτηριστικά ΠλοίουΟλικό Μήκος: 141.00μ Μήκος Ισάλου: 132.60μ Πλάτος Μεγιστο: 21.00μ Βύθισμα: 5.30μ Επιβάτες: 2100 ΙΧ : 238 Φορτηγά: 530 τρέχοντα μέτρα Υπ. Ταχύτητα: 26 knots
christos Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Νομίζω πως το ολικό μήκος είναι 136 μέτρα. ----Ξέρετε πόσες καμπίνες θα έχει;
Angelos Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Νομίζω πως το ολικό μήκος είναι 136 μέτρα.----Ξέρετε πόσες καμπίνες θα έχει; σε ενα πλοιο υπαρχουν πολλα μήκη, αναφέρω μερικα απο αυτα συνολικο μηκος, μηκος ισάλου, μηκος μεταξυ καθέτων, και δεν ξέρω πως λενε τα υπολοιπα στα ελληνικα
George Posted April 3, 2005 Posted April 3, 2005 Το ολικό μήκος (LOA) θα είναι 141,3 μ. απ'όσο ξέρω εγώ.
Sebtouf Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 στο 'E' Xραφει: το 1o ΚΟΥΦΑΡΙ θα έχει 80 κρεβατία, το 2o ΚΟΥΦΑΡΙ θα έχει 240 κρεβατία, και πρωτοκολλο 1.800.
Neptune Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Ιστορικα τα καλυτερα πλοια της ακτοπλοιας που φευγουν απο Πειραια για κυκλαδες πανε κατα σειρα. 1.Παροναξια 2.Συρο-Τηνο-Μυκονο 3.Δυτικες Κυκλαδες 4.Ικαρια Σαμο Περαν αυτου δεν εχει καμπινες οποτε δεν θα εξυπηρετησει και να ερθει.
Sebtouf Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Ναι ειναι τον Εφοπλιστή, τεύχος 141, φ.58 μεχρι 63.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Το πλήρωμα θα είναι μόνο σίγουρα!! Μπορεί λίγο αυξημένο στο ξενοδοχειακό!!! Αλλά δε πρόκειται να φύγουν με τη μια όλα τα βαπόρια της γραμμής για του Κουφάρι!!!! Τα δυο HSW, θα φύγουν, το Superferry II, μόνο αν πουληθεί από την εταιρεία διότι η εταιρεία ζητάει πολλά χρήματα!! Ξέχασες το Πηνελόπη Α και Aqua Jewel!!!!
Earl Granville Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Γιατί το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ που έφεραν φέτος για 3 μήνες είχε καμπίνες?60 κρεβάτια έχει εκ των οποίων τα μισά κάτω από το γκαράζ.
Neptune Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Κοιτα θα το θεσω και αλλιως. Αν ειναι να γυρισει ο Πηγασος Δυτικες Κυκλαδες παρτε και το Κουφαρι παρτε και το Παλας. Και πες οτι παει Ικαρια Σαμο το χειμωνα. Το καλοκαιρι θα παει Ραφηνα. Τον εποοοομενο χειμωνα αν ειμαστε καλα και ζουμε θα χει γεννησει φορτηγα η Ραφηνα? Θα χει ξαφνικα κοσμο μες το χειμωνα? Μην τρελενομαστε Αρα πια η λογικη να δρομολογηθει τον Απριλη και οχι μολις κατασκευαστει απο Ραφηνα αμεσως. Ασχετα αν και γω τη θεωρω λανθασμενη αυτη την κινηση
Earl Granville Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Δεν θα έχει γεννήσει φορτηγά και μέχρι τότε βλέπουν πως είναι τα πράγματα.Θα έχουν αποστρατεύσει κι άλλα βαπόρια(ΑΠΟΛΛΩΝ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) Στην Ραφήνα ο ανταγωνισμός μπορεί να είναι μικρότερος και στην τελική τα σκαντζάρουν σε άλλη γραμμή με αμοιβαία συνενόηση με την ΑΤΤΙΚΑ. Αλήθεια το ξέρετε ότι η ΑΤΤΙΚΑ πήρε δρομολόγια για Πάρο-Νάξο-Ικαρία-Σάμο?
Neptune Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Ειναι γνωστο αυτο. Και ειχαν πει οτι ισως δρομολογηθει εκει ενα απο τα Παρος Ναξος. Κατι το οποιο ειναι σαφως πιθανοτερο απο το να δρομολογηθει το κουφαρι
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Δε νομίζω ότι φέτος έχουν πάρει αυτή τη γραμμή. Αν θυμάμαι είχαν ζητήσει και είχαν πάρει πέρυσι!!! Αλλά δεν την αξιοποίησαν!
Earl Granville Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Τι να σας πω εγώ εξακολουθώ να πιστεύω αλλά και από αυτά που μαθαίνω ότι το πλοίο δεν θα καθίσει χειμώνα Ραφήνα. Η θα γίνει κάποια αμοιβαία συμφωνία με την ΑΤΤΙΚΑ και θα κατεβει Παροναξία την εποχή των επισκευών ή θα πάει Ικαρία Σάμο. Τώρα εδώ είμαστε και θα δούμε τι θα συμβεί.
christos Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Τα παιχνίδια που παίζονται είναι πολλά....Το πλοίο θα σταθεροποιηθει σε μία γραμμή σε 1-2 χρόνια. Στην αρχή όλα θα δοκιμαστούν μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη θέση του ....και που ξέρουμε ίσως το δούμε και Πειραιά!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Σίγουρα θα δοκιμαστεί και εκτός Ραφήνας!!! Για να δουν τις αντιδράσεις των επιβατών και σε άλλη γραμμή!!!! Εκτός εάν έχουν άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα στη Ραφήνα σε περίοδο χειμώνα!!!
Earl Granville Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Πάντως για 1ή Ιουλίου που έλεγαν δεν βγαίνει με τίποτα.Αμα ήταν να το έβγαζαν τότε ήδη θα πρέπει να είχε κάνει το πρώτο δοκιμαστικό. Στο νου τους είναι σίγουρα η δοκιμή του και σε άλλες γραμμές αλλιώς δεν θα έκαναν 80 κρεβάτια για 4 ώρες μέχρι την Μύκονο ημερίσιο ταξίδι που θα κάνει.
Neptune Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Αλλα και παλι για το μεγεθος του ειναι λιγα κρεβατια. Δε μου φαινεται σωστη εκμεταλλευση. Τεσπα. Αυτοι οπως παντα ξερουν καλυτερα απο μας.
Earl Granville Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Λόγω ταχύτητας οι γραμμές που εκμεταλλεύεται η HSW θα τις κάνει πολύ σύντομα οπότε ίσως και να είναι αρκετά για παροναξία ή για Ικαρία Σάμο τον χειμώνα μόνο.Σίγουρα για το καλοκαίρι και πιθανόν και για τον χειμώνα να ήθελαν παραπανω κρεβάτια. Για Χίο Μυτιλήνη ή για Δωδεκάνησα εντάξει τα κρεβάτια είναι πάρα πολύ λίγα αλλά εκεί δεν πάει και η εταιρία του. Το πλάνο είναι για Ραφήνα κι εκεί να δουλεύει τουλάχιστον 6 μήνες τον χρόνο οπότε μεγαλύτερος αριθμός επιβατών θα ανέβαζε πολύ την σύνθεση του ξενοδοχειακού χωρίς να υπάρχει και λόγος αφού Ραφήνα αυτά τα 80 κρεβάτια αμφιβάλω αν θα γεμίσουν ποτέ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now