ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 25 Posted April 25 Κρατει και ελεγχος εναν εναν τα εισητηρια ...Υπεραριθμους το συστημα δε βγαζει εκτος κι εαν ειναι Δευτερα του Πασχα...
Z.Gk. Posted April 25 Posted April 25 Όντως, ήμουν και εγώ στον Πειραιά στην άφιξη του πλοίου αργά το βράδυ της Πέμπτης, 24/4, για να παραλάβω λατρευτό μου πρόσωπο ερχόμενο από Σάμο. Μου είχε τηλεφωνήσει καμιά ώρα περίπου πριν την άφιξη, για να μου πει ότι τους είχε ενημερώσει το πλήρωμα ότι είχε γίνει καταγγελία από επιβάτες και ότι στο λιμάνι του Πειραιά θα γινόταν καταμέτρηση επιβατών. Πήρε σχεδόν μια ώρα για να βγει από το πλοίο και να καταφέρουμε να πάρουμε και τις βαλίτσες που είχε αφήσει στον ειδικό χώρο του γκαράζ του πλοίου. Αρκετά μεγάλη η δύναμη του Λιμενικού για να γίνει η καταμέτρηση όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Γενικά, από τα σχόλια των επιβατών που άκουσα όσο περίμενα, η κατάσταση δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, το πλοίο ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Βέβαια, αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει σε δρομολόγια όπως των επιστροφών του Πάσχα και του Δεκαπενταύγουστου. Αυτό που με προβληματίζει, μια και ταξιδεύω στη συγκεκριμένη γραμμή από το 1993, είναι ότι υπάρχει ένα κλίμα απαξίωσης του πλοίου, ενός πλοίου που έχει προσφέρει πάρα πολλά στη Σάμο-Ικαρία. Ωστόσο, ακόμα με τις δυστοκίες που παρατηρούνται (πολλές φορές και με ευθύνη της ίδιας της εταιρείας του) το πλοίο παραμένει μακράν η καλύτερη επιλογή και είναι στη γραμμή όλον τον χρόνο, κάτι πολύ σημαντικό.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted April 25 Posted April 25 Δεν σημαίνει τίποτα ότι έχει προσφέρει στη γραμμή. Λεφτά με το τσουβάλι έχουν βγάλει με το μεταναστευτικό, με την επιδότηση της άγονης, με τις δεκάδες ακυρώσεις δρομολογίων ειδικά στο τοπικό δρομολόγιο μέχρι Σάμο, με τα ακριβότερα εισιτήρια ανά την Ελλάδα. Την απαξίωση την φέρνει η ίδια η εταιρεία και όχι φυσικά ο επιβάτης.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 25 Posted April 25 (edited) Ε ας τους μετεφεραν οι ντοπιοι με τα καικια να παρουν αυτοι τα λεφτα... Edited April 25 by polmyt quote
Villandry Posted April 25 Posted April 25 (edited) Υπάρχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Δεν υπάρχουν μόνο τα καικια. Edited April 25 by polmyt quote
pkos Posted April 25 Posted April 25 Ας δούμε το πιο πολυσυζητημένο πλέον πλοίο των ημερών στη Μυτιλήνη που την εξυπηρετεί από τη χρονιά που κατασκευάστηκε λίγο πριν αναχωρήσει για Αη Στράτη Λήμνο Καβάλα. Είναι κρίμα πάντως να γίνεται το συγκεκριμένο βαπόρι αντικείμενο συζήτησης μιας που όπου κι αν έχει πάει έχει προσφέρει τα μέγιστα και είναι μακράν το καλύτερο που έχει περάσει από την άγονη και έχει καλά και ταχύτατα ωράρια για όλα τα νησιά.
hsw giorgos Posted May 1 Posted May 1 On 4/25/2025 at 11:25 AM, Z.Gk. said: Όντως, ήμουν και εγώ στον Πειραιά στην άφιξη του πλοίου αργά το βράδυ της Πέμπτης, 24/4, για να παραλάβω λατρευτό μου πρόσωπο ερχόμενο από Σάμο. Μου είχε τηλεφωνήσει καμιά ώρα περίπου πριν την άφιξη, για να μου πει ότι τους είχε ενημερώσει το πλήρωμα ότι είχε γίνει καταγγελία από επιβάτες και ότι στο λιμάνι του Πειραιά θα γινόταν καταμέτρηση επιβατών. Πήρε σχεδόν μια ώρα για να βγει από το πλοίο και να καταφέρουμε να πάρουμε και τις βαλίτσες που είχε αφήσει στον ειδικό χώρο του γκαράζ του πλοίου. Αρκετά μεγάλη η δύναμη του Λιμενικού για να γίνει η καταμέτρηση όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Γενικά, από τα σχόλια των επιβατών που άκουσα όσο περίμενα, η κατάσταση δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, το πλοίο ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Βέβαια, αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει σε δρομολόγια όπως των επιστροφών του Πάσχα και του Δεκαπενταύγουστου. Αυτό που με προβληματίζει, μια και ταξιδεύω στη συγκεκριμένη γραμμή από το 1993, είναι ότι υπάρχει ένα κλίμα απαξίωσης του πλοίου, ενός πλοίου που έχει προσφέρει πάρα πολλά στη Σάμο-Ικαρία. Ωστόσο, ακόμα με τις δυστοκίες που παρατηρούνται (πολλές φορές και με ευθύνη της ίδιας της εταιρείας του) το πλοίο παραμένει μακράν η καλύτερη επιλογή και είναι στη γραμμή όλον τον χρόνο, κάτι πολύ σημαντικό. και τελικά οι επιβάτες ήταν περίπου 100 λιγότεροι από το το πρωτόκολλο του πλοίου.
Z.Gk. Posted May 2 Posted May 2 @hsw giorgosσε ευχαριστώ για την πληροφορία, γιατί ήμουν περίεργος να μάθω, αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό σε ανακοίνωση από το Λιμενικό Σώμα.
George...f Posted May 4 Posted May 4 Με 25,7 το πλοίο προσεγγίζει τώρα την Σάμο, ταχύτητες που είχαμε να δούμε νομίζω πολύ καιρό από το συγκεκριμένο. Φαίνεται ότι όντως στη φετινή επισκευή έγινε σοβαρή δουλειά εκεί που πονούσε. Μακάρι να την κρατήσει όλη τη σεζόν αυτή την ταχύτητα και γιατί όχι να 26αρισει, όπως κάποτε…
George...f Posted May 6 Posted May 6 Το ματιασαμε μάλλον το βαποράκι. Από τη χθεσινή επιστροφή κάπου πονάει…
Cpt_Georgee41 Posted May 6 Posted May 6 γιατι απαραιτητα να το "ματιασαμε" και να μην παει επιτηδες ετσι μιας που εφυγε στην ωρα του;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 7 Posted May 7 Το δρομολογιο μεχρι Σαμο και πισω ειναι υπολογισμενο με 22+...
cyclades_shipping Posted May 8 Posted May 8 Έκτακτες προσέγγισες του πλοιου στην Τηνο στις 9/5 προερχόμενο από Πειραιά &13/5 προς Πειραιά, από όσο γνωρίζω ο λόγος είναι σχολική εκδρομη από την Τήνο στην Σάμο.
SAMAINA Posted May 15 Posted May 15 Λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών η αναχώρηση από Πειραιά για αύριο Παρασκευή, θα γίνει στις 2359 αντί την 1500, με ανάλογη χρονική τροποποίηση των προσεγγίσεων κατά 9 ώρες.
George...f Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago Ταξίδι με το πλοίο την Δευτέρα που μας πέρασε από την Μύκονο για τον Πειραιά. Κλασσικο δρομολόγιο του Μύκονος από εποχες Hellenic, που επιλέγω από πάντα καθώς κερδίζεις όλη την μέρα στο νησί και φτάνεις σχετικά νορμαλ ώρα Πειραιά. Το πλοίο αν και από μεγάλη επισκευή για τα δεδομένα του, δείχνει ταλαιπωρημένο. Τα εξωτερικά καταστρώματα ειδικά πρύμνα και στο πλάι έχουν φοβερά σκασίματα και στην μπογιά αλλά κυρίως στη λαμαρίνα. Λακούβες που σίγουρα δεν θυμίζουν ένα πλοίο νεότερο σε σχέση με τον υπόλοιπο ακτοπλοϊκό στόλο. Μην ξεχνάμε ότι το πλοίο γίνεται αισίως 20 χρόνων και έχει εξυπηρετήσει ακατάπαυστα τις γραμμές του Βορειοανατολικού Αιγαίου με ότι ταλαιπωρία αυτό συνεπάγεται. Το εσωτερικό του είναι σε καλη κατάσταση, οι πρύμνες αεροπορικές έχουν ντυθεί με μια γκρι δερμάτινη που το κάνει κάπως άχαρο στο σύνολο, καθως η διακεκριμένη παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση. Κάποια καθίσματα σαφώς έχουν χαλάσει, αλλά στο σύνολο δεν είναι κάτι μεμπτό. Απο ταχύτητα βολίδα, ακατέβατα 25,5-26 με αποτέλεσμα με ώρα άφιξης στον Πειραιά 01:15, 01:19 ρίχναμε ήδη καταπέλτη αφού κάναμε μια σβέλτη μανούβρα. Εντύπωση μου έκανε ότι ούτε στη Μύκονο χρησιμοποίησε τον καταπέλτη επιβατών, και έχω την εντύπωση ότι γενικά στο συγκεκριμένο πλοίο και λόγω θέσης πρόσδεσης στον Πειραιά έχουν ξεχάσει την ύπαρξη του. Σίγουρα χρειάζεται μια ανακαίνιση και ένα φρεσκάρισμα εσωτερικά και εξωτερικά ώστε να έρθει στα στάνταρ της Blue, και σίγουρα με την έλευση του Superstar II αυτό θα είναι πιο έντονο στη σύγκριση. Παραμένει μια αξιόπιστη βολίδα ωστόσο με τις ανέσεις και τα τεράστια του καταστρώματα που όμως θέλουν την ανάλογη φροντίδα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Ευχαριστούμε γιά την όμορφη περιγραφή μιά διόρθωση οι αεροπορικές είναι πρυμναίες
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now