Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Όντως, ήμουν και εγώ στον Πειραιά στην άφιξη του πλοίου αργά το βράδυ της Πέμπτης, 24/4, για να παραλάβω λατρευτό μου πρόσωπο ερχόμενο από Σάμο.

Μου είχε τηλεφωνήσει καμιά ώρα περίπου πριν την άφιξη, για να μου πει ότι τους είχε ενημερώσει το πλήρωμα ότι είχε γίνει καταγγελία από επιβάτες και ότι στο λιμάνι του Πειραιά θα γινόταν καταμέτρηση επιβατών.

Πήρε σχεδόν μια ώρα για να βγει από το πλοίο και να καταφέρουμε να πάρουμε και τις βαλίτσες που είχε αφήσει στον ειδικό χώρο του γκαράζ του πλοίου. 

Αρκετά μεγάλη η δύναμη του Λιμενικού για να γίνει η καταμέτρηση όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Γενικά, από τα σχόλια των επιβατών που άκουσα όσο περίμενα, η κατάσταση δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, το πλοίο ήταν ασφυκτικά γεμάτο.

Βέβαια, αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει σε δρομολόγια όπως των επιστροφών του Πάσχα και του Δεκαπενταύγουστου. 

Αυτό που με προβληματίζει, μια και ταξιδεύω στη συγκεκριμένη γραμμή από το 1993, είναι ότι υπάρχει ένα κλίμα απαξίωσης του πλοίου, ενός πλοίου που έχει προσφέρει πάρα πολλά στη Σάμο-Ικαρία.

Ωστόσο, ακόμα με τις δυστοκίες που παρατηρούνται (πολλές φορές και με ευθύνη της ίδιας της εταιρείας του) το πλοίο παραμένει μακράν η καλύτερη επιλογή και είναι στη γραμμή όλον τον χρόνο, κάτι πολύ σημαντικό.

 

Posted

Δεν σημαίνει τίποτα ότι έχει προσφέρει στη γραμμή. Λεφτά με το τσουβάλι έχουν βγάλει με το μεταναστευτικό, με την επιδότηση της άγονης, με τις δεκάδες ακυρώσεις δρομολογίων ειδικά στο τοπικό δρομολόγιο μέχρι Σάμο, με τα ακριβότερα εισιτήρια  ανά την Ελλάδα. Την απαξίωση την φέρνει η ίδια η εταιρεία και όχι φυσικά ο επιβάτης.

Posted (edited)

Υπάρχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια.

Δεν υπάρχουν μόνο τα καικια.

Edited by polmyt
quote
Posted

Ας δούμε το πιο πολυσυζητημένο πλέον πλοίο των ημερών στη Μυτιλήνη που την εξυπηρετεί από τη χρονιά που κατασκευάστηκε λίγο πριν αναχωρήσει για Αη Στράτη Λήμνο Καβάλα. Είναι κρίμα πάντως να γίνεται το συγκεκριμένο βαπόρι αντικείμενο συζήτησης μιας που όπου κι αν έχει πάει έχει προσφέρει τα μέγιστα και είναι μακράν το καλύτερο που έχει περάσει από την άγονη και έχει καλά και ταχύτατα ωράρια για όλα τα νησιά.

Posted
On 4/25/2025 at 11:25 AM, Z.Gk. said:

Όντως, ήμουν και εγώ στον Πειραιά στην άφιξη του πλοίου αργά το βράδυ της Πέμπτης, 24/4, για να παραλάβω λατρευτό μου πρόσωπο ερχόμενο από Σάμο.

Μου είχε τηλεφωνήσει καμιά ώρα περίπου πριν την άφιξη, για να μου πει ότι τους είχε ενημερώσει το πλήρωμα ότι είχε γίνει καταγγελία από επιβάτες και ότι στο λιμάνι του Πειραιά θα γινόταν καταμέτρηση επιβατών.

Πήρε σχεδόν μια ώρα για να βγει από το πλοίο και να καταφέρουμε να πάρουμε και τις βαλίτσες που είχε αφήσει στον ειδικό χώρο του γκαράζ του πλοίου. 

Αρκετά μεγάλη η δύναμη του Λιμενικού για να γίνει η καταμέτρηση όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Γενικά, από τα σχόλια των επιβατών που άκουσα όσο περίμενα, η κατάσταση δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, το πλοίο ήταν ασφυκτικά γεμάτο.

Βέβαια, αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει σε δρομολόγια όπως των επιστροφών του Πάσχα και του Δεκαπενταύγουστου. 

Αυτό που με προβληματίζει, μια και ταξιδεύω στη συγκεκριμένη γραμμή από το 1993, είναι ότι υπάρχει ένα κλίμα απαξίωσης του πλοίου, ενός πλοίου που έχει προσφέρει πάρα πολλά στη Σάμο-Ικαρία.

Ωστόσο, ακόμα με τις δυστοκίες που παρατηρούνται (πολλές φορές και με ευθύνη της ίδιας της εταιρείας του) το πλοίο παραμένει μακράν η καλύτερη επιλογή και είναι στη γραμμή όλον τον χρόνο, κάτι πολύ σημαντικό.

 

και τελικά οι επιβάτες ήταν περίπου 100 λιγότεροι από το το πρωτόκολλο του πλοίου.

Posted

@hsw giorgosσε ευχαριστώ για την πληροφορία, γιατί ήμουν περίεργος να μάθω, αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό σε ανακοίνωση από το Λιμενικό Σώμα.

Posted

Με 25,7 το πλοίο προσεγγίζει τώρα την Σάμο, ταχύτητες που είχαμε να δούμε νομίζω πολύ καιρό από το συγκεκριμένο. Φαίνεται ότι όντως στη φετινή επισκευή έγινε σοβαρή δουλειά εκεί που πονούσε. Μακάρι να την κρατήσει όλη τη σεζόν αυτή την ταχύτητα και γιατί όχι να 26αρισει, όπως κάποτε…

Posted

Το ματιασαμε μάλλον το βαποράκι. Από τη χθεσινή επιστροφή κάπου πονάει…

Posted

γιατι απαραιτητα να το "ματιασαμε" και να μην παει επιτηδες ετσι μιας που εφυγε στην ωρα του;

Posted

Έκτακτες προσέγγισες του πλοιου στην Τηνο στις 9/5 προερχόμενο από Πειραιά &13/5 προς Πειραιά, από όσο γνωρίζω ο λόγος είναι σχολική εκδρομη από την Τήνο στην Σάμο. 

Posted

Λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών η αναχώρηση από Πειραιά για αύριο Παρασκευή, θα γίνει στις 2359 αντί την 1500, με ανάλογη χρονική τροποποίηση των προσεγγίσεων κατά 9 ώρες.

  • 3 weeks later...
Posted

Ταξίδι με το πλοίο την Δευτέρα που μας πέρασε από την Μύκονο για τον Πειραιά. Κλασσικο δρομολόγιο του Μύκονος από εποχες Hellenic, που επιλέγω από πάντα καθώς κερδίζεις όλη την μέρα στο νησί και φτάνεις σχετικά νορμαλ ώρα Πειραιά. Το πλοίο αν και από μεγάλη επισκευή για τα δεδομένα του, δείχνει ταλαιπωρημένο. Τα εξωτερικά καταστρώματα ειδικά πρύμνα και στο πλάι έχουν φοβερά σκασίματα και στην μπογιά αλλά κυρίως στη λαμαρίνα. Λακούβες που σίγουρα δεν θυμίζουν ένα πλοίο νεότερο σε σχέση με τον υπόλοιπο ακτοπλοϊκό στόλο. Μην ξεχνάμε ότι το πλοίο γίνεται αισίως 20 χρόνων και έχει εξυπηρετήσει ακατάπαυστα τις γραμμές του Βορειοανατολικού Αιγαίου με ότι ταλαιπωρία αυτό συνεπάγεται. Το εσωτερικό του είναι σε καλη κατάσταση, οι πρύμνες αεροπορικές έχουν ντυθεί με μια γκρι δερμάτινη που το κάνει κάπως άχαρο στο σύνολο, καθως η διακεκριμένη παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση. Κάποια καθίσματα σαφώς έχουν χαλάσει, αλλά στο σύνολο δεν είναι κάτι μεμπτό. Απο ταχύτητα βολίδα, ακατέβατα 25,5-26 με αποτέλεσμα με ώρα άφιξης στον Πειραιά 01:15, 01:19 ρίχναμε ήδη καταπέλτη αφού κάναμε μια σβέλτη μανούβρα. Εντύπωση μου έκανε ότι ούτε στη Μύκονο χρησιμοποίησε τον καταπέλτη επιβατών, και έχω την εντύπωση ότι γενικά στο συγκεκριμένο πλοίο και λόγω θέσης πρόσδεσης στον Πειραιά έχουν ξεχάσει την ύπαρξη του. Σίγουρα χρειάζεται μια ανακαίνιση και ένα φρεσκάρισμα εσωτερικά και εξωτερικά ώστε να έρθει στα στάνταρ της Blue, και σίγουρα με την έλευση του Superstar II αυτό θα είναι πιο έντονο στη σύγκριση. Παραμένει μια αξιόπιστη βολίδα ωστόσο με τις ανέσεις και τα τεράστια του καταστρώματα που όμως θέλουν την ανάλογη φροντίδα. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...