Jump to content
Shipfriends

Σποράδες Σταρ (IMO 7207451)


Recommended Posts

Σε γενικότερο πλαίσιο πάντως, σε ένα πλοίο με τόσο στενή πρύμη για να κάνεις ανεξάρτητο embarkation επιβατών , ο τετραγωνισμός της είναι μονόδρομος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 839
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δηλαδη η πρυμνη του Σουπερφερρυ ΙΙ και του Παναγια Τηνου 2 ηταν καλυτερες οταν αγοραστηκαν? Αυτες δεν εφαγαν αναλογη μετατροπη?

Εμενα μου φαινεται πολυ πιο ωραιο σε σχεση με το Σουμελα το οποιο δεν ειχε καν καταπελτη οποτε αναγκαστικα εγινε εκτρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ περίμενα πρόχειρο δουλειά του τύπου θα βάλουμε έναν καταπέλτη τσόντα όπως π.χ στο Άκουα μπλου.Εδω φαινεται σοβαρή δουλειά και ουσιαστικά η πρύμνη θα έχει το ίδιο πλάτος με το υπόλοιπο πλοίο ενώ φαίνεται πως το ίδιο θα γίνει και στο ανοιχτό κατάστρωμα πρύμα. όταν τελειώσει και βαφτεί εδώ θα είμαστε να το κρίνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω, και προς τιμήν του Ηλιόπουλου που τον κράζουμε (κι εγώ μέσα) με κάθε στραβή που κάνει, ότι ρίχνει λεφτά σε πλοίο που έχει βάλει κάτω τον ανταγωνισμό και είναι πρώτη επιλογή, ακόμα και αν είναι 50χρονών. Θα μπορούσε να πει πως αφού και έτσι όπως είναι το προϊόν μου πουλάει, άστο καθώς δεν έχει και πολλά χρόνια μπροστά του. Το'χουν κάνει,και το κάνουν κάμποσοι. Αντ'αυτού όμως, είδε που χώλαινε, και το έφτιαξε. Το Σποράδες Σταρ είναι η Νο1 επιλογή από Βόλο για Σποράδες, και με το σπαθί του καθώς είναι ένα αξιόλογο καραβάκι, και με την μετασκευή του τώρα, θα δουλεύει καλύτερα. 

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Neptune said:

Εμενα μου φαινεται πολυ πιο ωραιο σε σχεση με το Σουμελα το οποιο δεν ειχε καν καταπελτη οποτε αναγκαστικα εγινε εκτρωμα.

Φίλε @Neptune εννοείται, δεν υπάρχει σύγκριση, σαν το Σουμελά δεν έχει...Χαβαλέ κάναμε επειδή οι μετασκευές του κυρίου Φώτη έχουν αφήσει εποχή.

Καθαρά πρακτικά, είναι πολύ ευχάριστη κίνηση, πόσο μάλλον από μια εταιρία στην οποία η διαδικασία επιβίβασης στα ταχύπλοά της θυμίζει κοπάδι. Θα έχει θετικό αντίκτυπο και για τους επιβάτες και για το πλήρωμα και για τους οδηγούς, πρώτα απ' όλα για λόγους ασφαλείας. Από κει και πέρα το κομμάτι της αισθητικής είναι υποκειμενικό. Το πλοίο είχε μια όμορφη πρύμνη, πλην όμως δυσλειτουργική εν έτει 2023. Πάντως το βρίσκω σωστό ότι θα γίνει τοποθέτηση 2 καταπελτών τόσο για λόγους καλύτερης εξυπηρέτησης όσο και για λόγους συμμετρίας. Ο μονός καταπέλτης επιβατών του Aqua Blue προσωπικά με χαλάει.

Link to comment
Share on other sites

On 4/20/2023 at 12:19 PM, Strofalos said:

Εγώ βλέπω, και προς τιμήν του Ηλιόπουλου που τον κράζουμε (κι εγώ μέσα) με κάθε στραβή που κάνει, ότι ρίχνει λεφτά σε πλοίο που έχει βάλει κάτω τον ανταγωνισμό και είναι πρώτη επιλογή, ακόμα και αν είναι 50χρονών. Θα μπορούσε να πει πως αφού και έτσι όπως είναι το προϊόν μου πουλάει, άστο καθώς δεν έχει και πολλά χρόνια μπροστά του. Το'χουν κάνει,και το κάνουν κάμποσοι. Αντ'αυτού όμως, είδε που χώλαινε, και το έφτιαξε. Το Σποράδες Σταρ είναι η Νο1 επιλογή από Βόλο για Σποράδες, και με το σπαθί του καθώς είναι ένα αξιόλογο καραβάκι, και με την μετασκευή του τώρα, θα δουλεύει καλύτερα.

Mα είμαστε τόσο σίγουροι ότι το πλοίο θα συνεχίσει να είναι στις Σποράδες και ότι ο Ηλιόπουλος νοιάζεται τόσο πολύ για την εξυπηρέτηση του κόσμου; Γιατί συνέχεια λέγεται ότι το πλοίο κατηφορίζει προς Δυτικές ή Παροναξία, οπότε σε αυτήν την περίπτωση όπου υπάρχει δυνατός ανταγωνισμός και στις δύο γραμμές μπορεί να θέλει να ανεβάσει το επίπεδο παρόλο που το πλοίο είναι παλιό..

Πάντως αν όντως έχει κερδίσει τόσο μεγάλο κομμάτι της πίτας από τον ανταγωνισμό για μένα οφείλεται αποκλειστικά στις τιμές που έχει, οπότε μπορεί να έχει καλύτερα νούμερα αλλά αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι βγάζει τα έξοδά του. Αξιοσημείωτο βέβαια ότι και το εσωτερικό του είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

To πλοίο δεν κάνει ούτε για Δυτικές, ούτε για (εμπορικές) κι αργό είναι και χώρους σε γκαράζ και σαλόνια δεν έχει (είναι μικρό με λίγους χώρους)για τέτοιες γραμμές, μόνο άγονες μπορεί να χτυπήσει!!

Link to comment
Share on other sites

Εχει καταπληκτικά σαλόνια! Το γκαράζ μονο θέλει μια μετατροπή όταν εχει ασυνόδευτα καθυστερούν να κατεβουν απο αυτά τα ιχ ! Είναι καταπληκτικό πλοίο!

εννοώ απο τα πατάρια , απο ταχύτητα πάει 18.5-18.7 είναι μια χαρά! Εμεις στις Σποράδες και τα 2 τα θεωρούμε εξαιρετικά πλοία και καραβολατρικά..

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ένας ακόμη λόγος που το Σποράδες Σταρ ταιριάζει στην γραμμή των Σποράδων είναι πως δεν έχει πολλές καμπίνες σαν το ΣουπερΣταρ. Θυμάμαι πως υπήρχε και πρόβλημα τότε που πήγε να  αντικαταστήσει το Ακουα μπλου επειδή δεν είχε αρκετές καμπίνες. Εγώ  πιστεύω πως το Σποράδες Σταρ ταιριάζει στις Σποράδες για όλους τους λόγους που έχουμε αναφέρει  και το έχουν αγαπήσει  πολύ οι κάτοικοι! 

Για τις δυτικές δεν νομίζω πως αυτό το πλοίο θα καταφέρει να αντεπεξέλθει λόγω ταχύτητας, γκαράζ, κτλ...

 

Link to comment
Share on other sites

Οι Σποραδες θελουν 18-19 μιλια οπως και η Ραφηνα 19-20 μεση...Αρα για Σποραδες ειναι οτι πρεπει...Εσωτερικα ειναι υπεροχο ταξιδευει καλυτερα απο ολα τα υπολοιπα της γραμμης, ο κοσμος το προτιμα...Ολα τα αλλα ειναι για να λεμε....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ταξιδεύω συχνά αλλά είχα μπει το προηγούμενο καλοκαίρι και με είχε εντυπωσιάσει πάρα πολύ το εσωτερικό του. Ήταν καταπληκτικό και είτε μέσα είτε έξω δεν φαινόταν ότι είναι 50 χρόνων καράβι. Οι τιμές φέτος είναι πιο χαμηλές από πέρσι, έχουν διαφορά με τον ανταγωνισμό στην γραμμή.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από 8 Μαϊου φαίνεται να επιστέφει στην γραμμή σύμφωνα με τα συστήματα κρατήσεων... Ξέρουμε σε τι φάση βρίσκεται η μετασκευη και αν αληθεύει η ημερομηνία επιστροφής?

Link to comment
Share on other sites

Οι εργασίες στους καταπέλτες των επιβατών έχουν σχεδόν τελειώσει και σήμερα είδα μινιαρισμενες τις νέες λαμαρίνες στη πρύμη. Ίσως αύριο να βγει για δοκιμαστικό, οπότε πολύ πιθανόν να είναι έτοιμο τη Δευτέρα.

Link to comment
Share on other sites

On 5/4/2023 at 3:57 PM, Ferry Himuka said:

Από 8 Μαϊου φαίνεται να επιστέφει στην γραμμή σύμφωνα με τα συστήματα κρατήσεων... 

Άκυρο για την Δευτέρα... Για τέταρτη και βλέπουμε 

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε το τελικό αποτέλεσμα μετά την μετασκευη... Προσωπική μου άποψη είναι ότι ασχήμηνε πολύ... Ήταν από τις τελευταίες κλασικές πρυμνες της ακτοπλοΐας... Όμως,θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερο αν η κατασκευή έφτανε μέχρι το μέγιστο πλάτος του πλοίου (με μεγαλύτερο κόστος βέβαια) θα ήταν σαν το Superstar άρα πολύ καλύτερο... Επίσης δεν καταλαβαίνω τον λόγο που αριστερά δεν μπήκε καταπέλτης ενώ υπάρχει ο χώρος...

Φωτογραφία από Γιώργο Γιαννάκη

IMG_20230511_174244_567.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ η αλήθεια είναι πως το περίμενα πιο ωραίο το αποτέλεσμα...

1 hour ago, Ferry Himuka said:

 Επίσης δεν καταλαβαίνω τον λόγο που αριστερά δεν μπήκε καταπέλτης ενώ υπάρχει ο χώρος...

 

 

Η κανονική σκάλα δεν είναι όπως οι κυλιόμενες αλλά καταλήγουν στην αντίθετη πλευρά  (ελπίζω να καταλαβαίνεις τι λέω)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...