Jump to content
Shipfriends

Προτάσεις για...νέες γραμμές


Recommended Posts

Από ότι είδαμε - διαβάσαμε στο forum το πλοιο δούλεψε καλύτερα στο κομμάτι από Μύκονο και κάτω , όποτε με μικροαλλαγές θα μπορούσε να κάνει Ηρακλειο - Σαντορίνη - Ιο - Πάρο - Μυκονο και επιστροφή  ούτε Ραφηνα κλπ,έτσι θα κερδίσει και τον αυθημερόν επισκέπτη της Σαντορίνης από Ηρακλειο αλλά και το ενδοκυκλαδικο που από τι έχει γραφτεί πήγε καλύτερα σε σχέση με το κομμάτι απο/προς Πειραια.

Αυτα με τα τωρινά δεδομένα που δεν έχει παρτενέρ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καταπληκτικό θα ήταν αυτό, αλλά με στάση κ στην Παλαιοχωρα. Δηλαδή Γυθείο- Κύθηρα- Αντικύθηρα- Κισσαμος- Παλαιοχωρα- Γαύδος 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, gtogias said:

Πέρα από το αν υπάρχει ζήτηση, πόσο συντομότερα θα πήγαινε κάποιος σε σχέση με σήμερα?

Θεωρώ ότι θα έκανε πιο εύκολα προσπελάσιμα τα νότια Χανιά κ τη Γαύδο στους Αθηναίους (δεδομένου ότι Αθήνα- Γύθειο πας σε 2μισι ώρες), και επιπλέον θα ενισχυονταν και τα Κύθηρα περισσότερο συγκοινωνιακα,  προσφέροντας μια καλύτερη έξτρα επιλογή σε σχέση με το Πορφυρουσα. Όλα αυτά βέβαια υπό τον όρο το πλοίο να έχει 18 με 19 μίλια δρόμο.

Θα μπορούσα να φανταστώ ένα πλοίο τύπου Αδαμάντιος Κοραής στη συγκεκριμένη γραμμή. 

Για κάποιον που ταξιδεύει χωρίς αυτοκινητο (για να μην πω και με αυτοκίνητο 😏) από Αττική,  είναι μεγάλη ταλαιπωρία το να φτάσει στην Παλαιοχωρα κ ακόμα περισσότερο στη Γαύδο 

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει ντόκος-προβλήτα στη Νότια Κρήτη(καλά για λιμάνι δε λέω) αλλά ούτε και στη Γαύδο που να μπορεί να πέσει βαπόρι μεγέθους 100 μέτρων όπως ο Κοραής.Πιστεύω πως ένα τέτοιο δρομολόγιο δε θα είχε επιτυχία γιατί δεν υπάρχει και πολύ κίνηση να εξυπηρετηθεί.Ούτως η άλλως η περιοχή αυτή εξυπηρετείται από το λιμάνι του Κισσάμου και μετά οδικώς προς λιμανάκι Παλαιόχωρας.

Link to comment
Share on other sites

Η Γαύδος εξυπηρετείται μόνο από το λιμάνι των Σφακίων. Το χειμώνα έχει μόνο ένα δρομολόγιο την εβδομάδα και κάποια έκτακτα.

Ένα δεύτερο είναι ότι πιο άνετα κάποιος θα κάνει το Αθήνα – Γύθειο, παρά το Χανιά – Σφακιά.

Υπό το παραπάνω σκεπτικό, να μην ασχοληθούμε με τα Ψαρά γιατί έχουν δίπλα τη Χίο, ή τον Άγιο Ευστράτιο γιατί έχουν τη Λήμνο, ή ακόμα ακόμα την Κάσο… και άλλα τόσα νησιά.

Επίσης, Παναγιά Σκιαδενή, Αγία Θεοδώρα και Kerkyra Express, είναι πρόχειρα τρία πλοία που μπαίνουν άνετα Καραβέ.

Link to comment
Share on other sites

On 1/14/2021 at 11:00 PM, Marios Superfast said:

 Απ' όταν μετακόμισα στην Μάλτα πάντα έλεγα πόσο θα βόλευε μια γραμμή μεταξύ Πατρίδας και της Νήσου Μάλτας. 

Στο νησί υπάρχει ένας τίμιος αριθμός ομογενών,ο οποίος υπολογίζεται κάπου στους 5 χιλιάδες Έλληνες. Θα μου πείτε,ποιος τρελός θα ανοίξει μια τέτοια γραμμή για τόσους λίγους επιβάτες? Πέρα από μας λοιπόν,στο νησί ζουν πολλοί βαλκάνιοι από γειτονικές και μη χωρες της χερσονήσου,οι οποίοι υπολογίζονται στους 30-35 χιλιάδες κατοίκους. 

 Έχοντας έναν μεγάλο αριθμό πιθανών επιβατών για τις χωρες των Βαλκανίων  νομίζω έχουμε ένα "solid number" κίνησης.

 Το βολικοτερο λιμάνι για μια τέτοια σύνδεση πιστεύω θα ήταν η Ηγουμενίτσα κι από θέμα προσβασιμότητας αλλά κυρίως από θέμα ασφάλειας προς τους επιβάτες,σε αντίθεση με ένα Αλβανικό λιμάνι πχ.

Σε περίπτωση που τα νούμερα της πιθανής επιβατικής κίνησης δεν είναι αρκετά,η γραμμή θα μπορούσε επίσης να στηριχθεί στην κίνηση φορτηγών,σε συνδυασμό με προσεγγίσεις στην Κατάνια.

Οπότε έχουμε και λέμε, χρειαζόμαστε ένα πλοίο με έναν γενναίο αριθμό κρεβατιών,και με μεγαλουτσικο γκαράζ,και με σχετικά καλή ταχύτητα,ώστε η διάρκεια του ταξιδιού να είναι σε σχετικά λογικά πλαίσια και προσιτή προς τους επιβάτες.

Ένας πιθανός υποψήφιος σε αυτή την περίπτωση, θα μπορούσε να ταν κάποιο Visentini σαν το Venezia. Αξιοπρεπής ταχύτητα, αρκετά Lane meters και ξενοδοχειακό τόσο όσο για τα πιθανά standards μιας τέτοιας γραμμής.

 Σε περίπτωση που το option των προσεγγίσεων με την Σικελία δεν έχει κάποιο ενδιαφέρο κι από την στιγμή που το γκαράζ και η ταχύτητα δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο,ένας υποψήφιος θα ήταν το Galaxy του Αρκουμανη. Μικρό καράβι με ιδανικό ξενοδοχειακό για τις απαιτήσεις της γραμμής.

Δύο κυκλικά δρομολόγια  την εβδομάδα  κατά την θερινή σεζόν και ενα κατά την χειμερινή περίοδο την εβδομάδα πιστεύω θα ήταν υπεραρκετά.

Όλα αυτά πέρα από την διευκόλυνση(είτε οικονομική, είτε χρονική) που θα προσέφερε στους βαλκανιους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν αναγκαστικά μέσω Ιταλίας,θα έκανε εφικτές,αλλά και πιο προσιτές τις ήδη υπάρχουσες εμπορικές συναλλαγές μεταξύ των χωρών .

 Εννοείται,ότι έγραψα παραπάνω ενδιαφέρει μόνο όσους πηγαινοέρχονται στα Βαλκάνια τακτικά οδικώς,σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να κλέψει αεροπορική κίνηση.

 

On 1/15/2021 at 2:44 PM, Strofalos said:

Πολύ "φιλόδοξη" κίνηση για όποιον την κάνει!! Έχει πιθανότητες πάντως να επιτύχαινε μια τέτοια κίνηση. 

Το Σμύρνα θα μπορούσε να κάνει αυτό το δρομολόγιο? Κι αν ναι θα είχε πιθανότητες επιτυχίας? 

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το Σμύρνα, θεωρώ πως πρώτα θα πρέπει να κατασταλάξει ο Θεοδόσης στο τι θέλει από το πλοίο και μετά να ψάξουμε να του βρούμε γραμμή. Εξού και ο τρόπος που το έχει μετασκευάσει, είναι "λίγο απ'όλα" καθώς δεν έχει κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό του για το καραβάκι. 

Link to comment
Share on other sites

Μια γραμμη για το Ανεμος θα ηταν 

Πειραιάς - Σύρος - Πάρος - Σίφνος - Πειραιάς
 

Πειραιάς - Μύκονος 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω πως αυτή η γραμμή είναι ιδανική για το Άνεμος. Με την ταχύτητα που έχει (ας πούμε 17,5 - 18 kn), ποιος θα το επιλέξει για Σύρο; Η διάρκεια ταξιδιού θα ξεπεράσει και τις 4,5 ώρες. Όσο για την Πάρο, ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα. Με στάση σε Σύρο ή Σίφνο όπως αναφέρεις, φτάνουμε τις 6,5+ πλεύσιμες ώρες. Όσο φθηνό και να είναι το εισιτήριο, δύσκολα θα προσελκύσει τους επιβάτες. Τώρα στο κομμάτι Σίφνος - Πειραιάς, κάτι γίνεται. Αρκετοί θα προτιμούσαν το απευθείας δρομολόγιο, αντί αυτό του ποιητή, που προσεγγίζει σε Κύθνο και Σέριφο. 

Όσο για το 2ο δρομολόγιο (Πειραιάς - Μύκονος), η αποτυχία είναι αναπόφευκτη. Το πλοίο δεν γεμίζει με τίποτα αποκλειστικά από την Μύκονο. Όπως έχουμε δει στο δελτίο του νησιού, η κίνηση του Blue Star Myconos μειώνεται με γοργούς ρυθμούς. Ειδικά στα φορτηγά, τα στοιχεία είναι απελπιστικά. Όποτε, δύσκολα στέκεται το πλοίο στη γραμμή, χειμώνα - καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το 2ο δρομολόγιο (Πειραιάς - Μύκονος), η αποτυχία είναι αναπόφευκτη.
 

δεν μπόρεσα να διορθώσω το σχολιο να το αφαιρεσω γιαυτο εμεινε 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, wysiwid said:

Μια γραμμη για το Ανεμος θα ηταν 

Πειραιάς - Σύρος - Πάρος - Σίφνος - Πειραιάς
 

Πειραιάς - Μύκονος 

 

Με την έλευση της minoan στη Μήλο, νομίζω πως μόνο το δρομολόγιο Σίφνος- Ίος- Θήρα θα μπορούσε να είναι αρκετά προσοδοφορο, αλλά με άλλες ώρες αναχώρησης σε σχέση με πέρσι. Επίσης θα μπορούσε να μελετηθεί και το ενδεχόμενο προσέγγισης σε νησιά όπως η Φολέγανδρος (ελλιπείς οικονομικές συγκοινωνίες με συμβατικά), ή η Ανάφη (ελλιπείς συγκοινωνίες γενικώς).

Το να "αλλάξει ροτες" σε άλλα νησιά και συμπλέγματα δε νομίζω να τη συμφέρει στην παρούσα φάση την εταιρεία (εκτός κι αν διεκδικήσει κάποια άγονη)

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Η Αναφη απο περυσι με το Χιος μια χαρα συγκοινωνία έχει σε 8 ωρες απο Πειραια. Αν εφτιαχνε και η μερα αναχωρησης να μην συμπιπτει καποιες μερες με το blue star 1 θα ηταν μια χαρά.

Η φολέγανδρος όντως υστερεί απο συγκοινωνία όπως και η σίκινος που θα αρχίσει να ανεβαίνει.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτες τις μερες που ειμαι στη Μυτιληνη ακουσα οτι προσπαθουν να προχωρησουν την ιδεα του ταχυπλοου απο Αλεξανδρουπολη για Μυτιληνη μεσω Λημνου.Ακουσα μαλιστα οτι αν οντως προχωρησει η Dodekanissos Seaways θα ειναι η τυχερη με καποιο απο τα δυο μικρα.

Προσωπικα, και αν οντως προχωρησει κατι τετοιο, δεν ξερω πως θα μπορουσε το πλοιο να συνδιασει και τα υπαρχουσα δρομολογια του.Ισως 1-2 φορες την εβδομαδα να κανει ενα τουρ απο ολα τα νησια ,κατι που γινοταν παλιοτερα με συμβατικο.Για μενα η καλυτερη επιλογη σε τετοιο ρολο θα ηταν το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ που εχει και  γκαραζακι ωστε να παρει ο επιβατης και το οχημα μαζι.Οποιος εχει παει στο Β.Αιγαιο ξερει οτι χωρις μεταφορικο μεσο σε τοσο μεγαλα νησια ειανι απλα απαγορευτικο και ταλαιπωρια

Link to comment
Share on other sites

Ένα συμβατικό σαν το ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ θέλει αυτή η γραμμή. Αλεξ-ΣΑΜ-ΛΗΜ-ΜΥΤ-ΧΙΟ-ΣΆΜΟ-ΠΑΤ-ΛΕΡ-ΚΑΛ-ΚΩ-ΡΟΔΟ. Δύο δρομολόγια την εβδομάδα τους θερινούς μήνες.
Μέχρι Μυτ ή Χίο ένα ταχύπλοο τύπου ΝΑΞΟΣ ΤΖΕΤ νομίζω είναι ιδανικό.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, SuperRunner said:

Ένα συμβατικό σαν το ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ θέλει αυτή η γραμμή. Αλεξ-ΣΑΜ-ΛΗΜ-ΜΥΤ-ΧΙΟ-ΣΆΜΟ-ΠΑΤ-ΛΕΡ-ΚΑΛ-ΚΩ-ΡΟΔΟ.

Από τη στιγμή που το καλοκαίρι ο Διαγόρας κατεβαίνει μια φορά την εβδομάδα μέχρι Λέρο, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο δεν συνεχίζει μέχρι Ρόδο. Θα μάζευε περισσότερο κόσμο από Ρόδο, Κω, Κάλυμνο σε σχέση με τα γνωστά του δρομολόγια.
Και μία ερώτηση, το κομμάτι από τη Σάμο μέχρι τα Δωδεκάνησα (που εκτελεί ο Διαγόρας) αποτελεί ελεύθερη δρομολόγηση ή είναι επιδοτούμενο;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

Σε ελεύθερη δρομολόγηση φαντάζομαι;

Αν ρωτας για το ταχυπλοακι εχω την εντυπωση οτι θα κυνηγησουν επιδοτηση.

Νομιζω παντως οτι και οταν υπηρχε η γραμμη μεχρι Ροδο ,με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ τελευταια φορα καπου το 2006 επιδοτουμενη ηταν η γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Θα είναι πρόκληση, στα όρια του σκανδάλου, να επιδοτηθεί μία ακόμη εποχιακή σύνδεση ταχυπλόου. Δεν την φτάνουν τη Δωδεκάνησος οι επιδοτήσεις του "Μετρό της Δωδεκανήσου";

Αν πιστεύουν ότι έχει δυναμική μία τέτοια σύνδεση, ας έρθουν να δοκιμάσουν μόνοι τους.

Η γραμμή που έκανε η ΛΑΝΕ και κατέληγε Αλεξανδρούπολη, ήταν όντως επιδοτούμενη και ήταν ρουσφέτι του ΠΑΣΟΚ στον Αλεβίζο της ΛΑΝΕ. Κόπηκε, αν θυμάμαι καλά, γιατί γκρίνιαζαν οι Λημνιοί και οι μεταφορικές που ζητούσαν περισσότερες προσεγγίσεις στην Καβάλα. Είχαν αλλάξει και οι προτεραιότητες της ΑΝΕΚ, που έκανε τότε κουμάντο στη ΛΑΝΕ. Μιλάμε βέβαια για 20+ χρόνια πίσω.

ΥΓ:

@rhodian επιδοτούμενο είναι

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/15/2024 at 11:31 AM, polmyt said:

Ακουσα μαλιστα οτι αν οντως προχωρησει η Dodekanissos Seaways θα ειναι η τυχερη με καποιο απο τα δυο μικρα

Έχω την αίσθηση πως το συγκεκριμένο σενάριο είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί. Η 12ne τα καλοκαίρια δουλεύει πολλές γραμμές από Σάμο και Ρόδο, αδύνατο να αφήσει το φυσικό της χώρο για μια άκρως εποχική γραμμή με 2-3 δρομολόγια τη βδομάδα.

Ακόμα και σιδηρόδρομος να γίνει, νομίζω τα δύο μικρά είναι τα πλέον ακατάλληλα για ένα τέτοιο ρόλο. Πρώτον λόγω ανοιχτής θάλασσας (απορώ πως θα την παλέψουν), δεύτερον λόγω των πολύ μεγάλων αποστάσεων (Αλεξανδρούπολη-Λήμνος-Μυτιλήνη πρέπει να βγαίνει σε 5 ώρες όντας οι επιβάτες κλεισμένοι σε ένα μικρό ταχύπλοο) και τρίτον το προφίλ μιας τέτοιας γραμμής θέλει σίγουρα γκαράζ λόγω της γεωγραφίας των νησιών και των επιβατών στους οποίους απευθύνεται (αδειούχοι και Βαλκάνιοι με ΙΧ).

Από κει και πέρα, αν λάβουμε υπόψη ότι Αλεξανδρούπολη-Λήμνος είναι γύρω στα 75 μίλια και Λήμνος-Μυτιλήνη περισσότερα, πλοία σαν τον Κοραή των 16,5-17 μιλίων και το Σκιαδενή των 15 μιλίων θέλουν μια μέρα για να κατέβουν ενώ δεν έχουν και καμπίνες. 

 

Link to comment
Share on other sites

Για να ειμαι ειλικρινης δεν ξερω ποιοι ακριβως απο τα νησια ξεκινησαν τη κουβεντα και τις επαφες και με ποια λογικη προσεγγισαν τους Δωδεκανησιους και οχι καποιον αλλο.

Και στο δικο μου το μυαλο τα μικρα ειναι ακαταλληλα και δεν ξερω και αν αξιζει το κοπο μια τετοια γραμμη.Η Καβαλα ειναι κοντα στην Αλεξανδρουπολγ για να θελουμε πλοιο και απο εκει.Η Λεσβος με τη Λημνο εχει αρκετα δρομολογια και δεν βρισκω για θα πρεπει να υπαρχουν κι αλλα.Καλυτερο ειναι να γινει καλυτερη κατανομη των ηδη υπαρχοντων δρομολογιων και να μην εχουμε 2 την ιδια μερα και μετα τιποτα για 3 μερες.

Προσωπικη αποψη παντως ειναι οτι στο τελος δεν θα γινει τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...