Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

για να μην παρεξηγηθω, οταν μιλαω για υλικο, δεν αναφερομαι στα οργανα ναυσιπλοΐας, ουτε στο παχος της λαμαρινας;). αναφερομαι σε πολλα μικρα. πχ η φωτεινη πινακιδα στο venetico ειναι απο πλαστικο της πλακας και ετοιμη να φυγει μολις στηριχτει καποιος εκει. μια δυο πορτες απο τουαλετες δεν κλεινουν, για την ακριβεια κινουνται μπρος πισω σαν saloon, σε αλλη πορτα εχει ξεφτισει κατω κατω η μελαμινη. ολα αυτα ειναι πραγματα που τα δεχεσαι σε βαπορι 5ετιας, αλλα σε ενα βαπορι ενος ετους χτυπανε ασχημα σε εναν ξυνο και γκρινιαρη σαν και μενα:D

ξεκαθαρισα απο την αρχη οτι τα λεω με ολη την καλη διαθεση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απ την επομενη εβδομαδα επιστρεφει στα χειμερινα του ωραρια(Παρασκευη 4.30,Σαββατο 5.30 απο Πειραια).Ας ελπισουμε πως θα μεινει μεχρι το επομενο καλοκαιρι σε αυτα....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ρητορική ερώτηση - πρόταση : Δεν θα μπορούσε σε καποια σημεία του πλοίου (έξω από την είσοδο του σαλονιού της πρώτης και δίπλα στην reception) να τοποθετηθούν 1-2 οθόνες που να δείχνουν live την πορεία του πλοίου και 4-5 στοιχεία παραπάνω (ταχύτητα πλοίου, βάθος θάλασσας, ένταση ανέμου) ;

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά το είχε εφαρμόσει πρώτη η M.F.D, απο τη μέρα που άρχισε δρομολόγια, στο F.D 2000 μετέπειτα F.C 2, με 2 οθόνες που έδειχναν συνεχώς την πορεία του πλοίου και τη διαφήμηση της εταιρείας και οι της bussines φώναζαν για T.V

Link to comment
Share on other sites

Ωραια η ιδεα φιλε Χιωτη αλλα δεν βλεπω να πραγματοποιειται...Στα μονα πλοια που εχω δει κατι αναλογο(στοιχεια απ το GPS τους μαλλον)ειναι SUPERFAST V,VI,XI,XII και OLYMPIA,EUROPA PALACE.Μαλιστα αρκετοι ειναι αυτοι που καθονται και χαζευουν στην οθονη εστω κ αν δειχνει μονο τη θεση του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Στο CRISTAL που είχα ταξιδέψει πέρυσι είχε στις τηλεοράσεις των καμπινων ένα κανάλι που έδειχνε τον χαρτη με την πορεία του πλοίου.Γενικά είναι μια πολύ ωραία ιδέα για οποιαδήποτε πλοίο διότι σε όσα πλοία έχω μπει που έχουν τέτοιο σύστημα ο επιβάτης δείχνει ενδιαφέρον ακόμα και να μην είναι ιδιαίτερα σχετικός με το αντικείμενο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα έλαχε να ξαναταξιδέψω μετά από πολύ καιρό με το πλοίο. Πηγαίνω στο πρακτορείο να κόψω εισιτήριο, μου κάνουν ντέκ ή διακεκριμένη...

Ανεβαίνω στο πλοίο, το venetico lounge κλειστό και κλειδωμένες οι πόρτες... Ελπίζω μόνο να μην το έχουν κλειστό για να πληρώνουν λιγότερους καμαρώτους.

Κατά τα άλλα, κάτι λεπτομέρειες: Κάποιες κάσες στις εξωτερικές πόρτες θέλουν βάψιμο, αρκετά σκέπαστρα λείπουν και δεν μου άρεσε καθόλου η διάταξη αποθήκευσης των πλαστικών καρεκλών στα ντεκ. Αν περισσέουν τώρα την χειμερινή περίοδο καλό θα είναι να απομακρυνθούν, αν όχι ας βρούν ένα άλλο μέρος να τις βάλουν.

post-24-128326976667_thumb.jpg

post-24-128326976669_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ανεβαίνω στο πλοίο, το venetico lounge κλειστό και κλειδωμένες οι πόρτες... Ελπίζω μόνο να μην το έχουν κλειστό για να πληρώνουν λιγότερους καμαρώτους.

Μήπως προετοιμάζονται για αλλαγή δρομολογίων και προσθήκη νέων προορισμών και σκοπεύουν να το κάνουν καμπίνες;;;;

Link to comment
Share on other sites

Ακομα και γραμμη να αλλαξει,στο συγκεκριμενο σημειο δεν γινονται καμπινες,1ον γιατι δεν ειναι το καταλληλο σημειο,2ον γιατι δεν του χρειαζονται(εχει ηδη αρκετες)και ειναι αυτονοητο πως το πρωτοκολο θα πεσει σε πολυ χαμηλα νουμερα.Με αλλα λογια πρεπει να γινονται καποιες μικροεπισκευες στο συγκεκριμενο σαλονι.Ετσι νομιζω τουλαχιστον.

Οσο για τις καρεκλες του εξωτερικου ντεκ ειναι χαζο να τις εχουν ετσι...Καπου αλλου πρεπει να σκεφτουν να τις βαλουν(π.χ κατω απ το γκαραζ..).

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Ανεβαίνω στο πλοίο, το venetico lounge κλειστό και κλειδωμένες οι πόρτες... Ελπίζω μόνο να μην το έχουν κλειστό για να πληρώνουν λιγότερους καμαρώτους.

Ο αριθμός (και συνεπώς και το κόστος) του πληρώματος δεν έχει σχέση με τα σαλόνια που χρησιμοποιούνται σε ένα πλοίο (μόνο ο αριθμός των καμπινών που χρησιμοποιούνται μπορεί να μεταβάλει τη σύνθεση του πληρώματος). Συνεπώς υποθέτω πως μάλλον γινόντουσαν κάποιες εργασίες συντήρησης.

Link to comment
Share on other sites

Τους κοριους τους φερνουν τα φανταρακια που ταξιδευουν σε Χιο-Μυτιληνη αφου τα δυο νησια μαζι εχουν δεκαδες μοναδες στρατου. Τί να κανουμε τωρα?Να τα σκοτωσουμε?Σεβασμος και αγαπη για τα Ελληνοπουλα φανταρακια παρακαλω.;)

Link to comment
Share on other sites

Βαρέθηκα να ακούω περί κοριών στα βαπόρια ή περί κατσαρίδων και άλλων ζωηφίων.

Είναι η πιο εύκολη λύση να κατηγορήσεις άνευ λόγου ένα βαπόρι είτε υπήρξαν είτε δεν υπήρξαν.

Σε οποιοδήποτε βαπόρι μπορεί να βρεθούν τέτοια ζωντανά είτε είναι καινούριο είτε είναι παλιό.Από εκεί και πέρα όλα τα βαπόρια κάνουν μυοκτονίες στις ετήσιές τους αλλά ενδοιάμεσα δεν είναι δυνατόν να βγει ο κάθε καμαρώτος στο κυνήγι ημιαόρατων ζωηφίων.

Η εμπειρία μου από τις κάμπινες του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ είναι άψογη και θυμίζουν σωστό χειρουργείο.Το αυτό κατά πάσα πιθανότητα συμβαίνει και στο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ που είναι νεότευκτο.

Τέτοια κρούσματα δεν τα αποφεύγεις ιδιαίτερα όταν η γραμμή έχει πολλούς φαντάρους.

Link to comment
Share on other sites

Μία καμμένη λάμπα πρέπει να είναι η αιτία όπου η αριστερή φωτεινή επιγραφή του ονόματος του πλοίου διαβάζεται πλέον ΝΗΣΟΣ ΙΟΣ. Βρήκε και το γράμμα να καεί.

Για του λόγου το αληθές:

post-24-128326976729_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για Παροναξια λιγο δυσκολο. Χιο-Μυτιληνη το βλεπω να μενει. Τωρα αν ειναι απογευματινα τα δρομολογια και μεσω Συροτηνομυκονιας δε ξερω :rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...