Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πλοιο γεμισε με την παρουσια του ,το λιμανι της Μυκονου.Αρκετα εντυπωσιακο οταν το εβλεπες απο τον περιφεριακο κατεβαινοντας για τον Τουρλο

Στο νησι εκατσε περιπου μια ωρα και  καθαρισε αρκετο κοσμο μιας και ηταν η μοναδικη απογευματινη επιλογη απο Μυκονο τη Δευτερα του Πασχα προς Πειραια

Ισα που το προλαβα εχοντας μολις σηκωσει καταπελτη και αναχωροντας για Πειραια

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

13 hours ago, manos75 said:

.εδω ανακαινισανε και πασαρανε το νησος  σαμος που ηταν παρατημενο ποσα χρονια στη πατρα θα κολησουν στο αστεριωνα.

Στο Νησος Σαμος εγινε πολυ σοβαρη επισκευη.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στιγμαια χτες έπιασε μέχρι 20,6 μιλια (ίσως και με την βοήθεια ρευμάτων). Συχνα ήταν στα 20-20,5. Τέτοιες ταχύτητες μου θύμισαν την πρώτη του χρονιά στα Μέστα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 7/31/2023 at 12:30 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

NEW AKASHIA
Eπιβατηγό/οχηματαγωγό
Shin Nihonkai Ferry,Otaru

Ishikawajima Harima HI, Κure 1988

19796 grt  192.9x29.4x6.7m


2 Pielstick 19418 kw  22.0 kts
Eπιβάτες 800   1860 γραμμικά
Γραμμή Otaru-Niigata-Tsuruga-Maizuru
2004 Πώληση Εndeavor Lines (Tζανετάτος)
Μετονομασία σε ΙΟΝΙΑΝ GLORY

Aδελφά FERRY AZALEA,FERRY LAVENDER,FERRY SHIRAKABA.

Πηγή wikimedia commons

NEW AKASHIA.jpg

Νήσος Ακάσια

Link to comment
Share on other sites

Επιβολή κυρώσεων στο Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Σάμος στην Μυτιλήνη

Quote

Κατόπιν διενέργειας ελέγχου στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο "ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ" Ν. Π. 12396 στον λιμένα Μυτιλήνης, διαπιστώθηκε ότι οι τιμές θερμοκρασίας εντός του πλοίου, δεν ήταν οι προβλεπόμενες, σύμφωνα με το αρθ. 11 του Π.Δ. 44.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι Ιούλιος, και το γεγονός ότι το Νήσος Σάμος επιστρέφει από δρομολόγιο που περιέχει Οινούσσες και Ψαρά, σημαίνει ότι ο ήλιος έχει σηκωθεί πάνω από τα κτίρια του κεντρικού Πειραιά και τον Προφήτη Ηλία, προσφέροντας εξαιρετική φωτογραφική ευκαιρία. Δεν μπορούσα λοιπόν να αντισταθώ, έτσι βλέπουμε το πλοίο επάνω στο γύρισμα για τη θέση των δεξαμενών, πράγμα που μας δίνει και όμορφη πρυμνιά άποψη.

Link to comment
Share on other sites

On 8/7/2023 at 9:11 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στις 21/7/2023 που ταξιδέψαμε εν μέσω καύσωνα και πάρα πολύ κόσμου απλά δεν μπορούσες να καθήσεις μέσα στα σαλόνια και στις αεροπορικές λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και της έντονης μυρωδιάς από τον ιδρώτα του κόσμου, τη βγάλαμε στο κατάστρωμα αν και είχαμε αεροπορική θέση, σε ερώτηση δε σε μέλος του πληρώματος γιατί δεν λειτουργεί καλά ο κλιματισμός μου απάντησε αγενέστατα ότι "μηχανήματα είναι κουράζονται".

Η αντίθεση με το Ρόδος στην επιστροφή στις 26/7 όπου ο κλιματισμός ήταν στο φουλ, πάγωνες και αναγκαστικά ήσουν με ζακέτα και μέσα στον υπνόσακο. Και μετά λένε γιατί απαξιώνουμε τα πλοία και πάμε με αεροπλάνα στον προορισμό μας, κάτσε μέσα στη μπόχα και στην ιδρωτίλα ή στη παγωνιά 12-13 ώρες και θα σου πω που πάνε οι καραβολατρίες, οι ρομάτζες στα καταστρώματα και άλλες τέτοιες μπούρδες..   

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα είναι να κάνεις και ένα γραμματακι στην εταιρεία, αντί να τα γράφεις μόνο εδώ και να τα σχολιάζουμε μεταξύ μας. Η μεν εταιρεία πρέπει να μάθει ότι δεν είναι μόνο της αρπαχτης, το πλήρωμα δε ότι από τους επιβάτες που πληρώνουν βγαίνει ο μισθός τους, διότι κατά καιρούς έχω πετύχει και εγώ κάποια "μπουμπούκια".

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με το να γράφετε σε οποιαδήποτε μεγάλη εταιρεία είναι ότι αν κάποιος διαβάσει καν το παράπονό σας, αυτό το άτομο θα είναι ένα ασήμαντο τσιράκι. Η δουλειά τους είναι να απαντούν με κοινοτοπίες. Τα άτομα που παίρνουν τις αποφάσεις και που πρέπει να διαβάσουν το παράπονό σας δεν \διαβάζουν το παράπονό σας. Ούτε θέλουν. Δεν ενδιαφέρονται.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πού να φανταζόντουσαν οι Ιάπωνες ότι αυτά τα βαπόρια στη δεύτερη καριέρα τους στην Ελλάδα θα έδεναν σε απίθανα "λιμάνια"!

Πιστεύω κάποιοι συνασθενείς στην Ιαπωνία,αν κ δεν είναι πολλοί,να έχουν ανακαλύψει βίντεο σαν αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Αν αυτο το βαπορι ειχε 2-3 μιλια δρομο περισσοτερο και καμια καμπινα παραπανω ,νομιζω οτι θα ηταν οτι καλυτερο εχει περασει απο το Β.Αιγαιο συνολικα

Το ταξιδεψα και φετος το καλοκαιρι.Χωρις κατι ιδιαιτερο το ταξιδι σε γενικες γραμμες.Καιρο ειχε κανα 5αρι αλλα προφανως και δεν καταλαβε πολλα.Ο κλιματισμος δουλευε σωστα και στα σαλονια και μεσα στην καμπινα

Αρνητικο το οτι με 18-19 μιλια το βαζουν και κανει την κρουαζιερα μεσω Ψαρων και Οινουσσων.Καναμε 14.5 ωρες μεχρι Μυτιληνη με 1.5 ωρα καθυστερη(μιση στην αναχωρηση και αλλη μια που μαζεψε στο δρομο).Φτασαμε ξανα σε εποχες ΣΑΠΦΩ και ΟΜΗΡΟΣ. 

Να το δουμε και στη Μυτιληνη.Βαποραρος ειδικα οταν το βλεπεις απο το πλαι

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/13/2023 at 10:02 AM, polmyt said:

Αν αυτο το βαπορι ειχε 2-3 μιλια δρομο περισσοτερο και καμια καμπινα παραπανω ,νομιζω οτι θα ηταν οτι καλυτερο εχει περασει απο το Β.Αιγαιο συνολικα

Aφού δεν κατάφεραν μετά που το πήρε η HSW να φέρουν (δεν βρήκαν ή δεν συνέφερε) από την Ιαπωνία εκείνο το εξάρτημα που λείπει από τις μηχανές ώστε να πιάνει την υπηρεσιακή των 21,8 κ.!
Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που το βαπόρι δεν πάει Αδριατική ή δεν ναυλώνεται στο εξωτερικό.
Όντως είναι ένα υπέροχο κλασικό βαπόρι με τις περαντζάδες κ τα μπαλκόνια του,κάτι που λείπει από την ακτοπλοϊα σήμερα Από πλώρα κ από την πάντα είναι βάπορας Μεγάλος  έρωτας!
Γιά τις λίγες καμπίνες θα συμφωνήσω.
Θα έπρεπε εφόσον είναι στη γραμμή το Ν ΡΟΔΟΣ,αυτό να πιάνει Ψαρά,Οινούσσες

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φαντάζομαι η ακύρωση έχει να κάνει με όλη την ανακατωσούρα που έχουν προκαλέσει η βλάβη στο Κρήτη ΙΙ και ο αναγκαστικός παροπλισμός του Horizon.

Το βλέπουμε απαστράπτον στον Πειραιά, μόλις έχει ξεφορτώσει.

Κάνετε τη σύγκριση με αυτή τη φωτό, όταν είχε εγκαταλειφθεί στην Πάτρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι η ακύρωση του διαγωνισμού του έχει σχέση με αυτό που γράφεις. Εξάλλου μόλις πριν 7 μήνες είχε κάνει δεξαμενισμό και επιπλέον συνήθως την ακινησία του την κάνει μέσα στις αρχές κάθε έτους.

Link to comment
Share on other sites

Στη Καβάλα ανέβηκε σήμερα να μαζέψει τον ασυμμάζευτo σπάγκο από τον χαρταετό του γνωστού και μη εξαιρετέου φορτηγού-οχηματαγωγού που τον πετάει. Πόσα φορτηγά να φορτώσει το κακόμοιρο το Μύκονος από τη Θεσσαλονίκη; Οπότε και πολλοί οδηγοί κάνανε ένα πέρα-δώθε να μοιράσουν τις καρότσες. 

Edited by SuperRunner
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...