Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 10/19/2019 at 1:48 PM, enas chiotis said:

To Νήσος Σάμος φαίνεται συνεχίζει από Μυτιλήνη για Καβάλα, προφανώς για να βελτιώσει λίγο την κατάσταση στη Λέσβο.

Το Νήσος Σάμος έκανε το έκτακτο δρομολόγιο από Μυτιλήνη για Καβάλα το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, για την εξυπηρέτηση των φορτηγών και όχι για να μεταφέρει μετανάστες. Από ότι μαθαίνω πήρε γύρω στα 105 ΦΓ για τη Καβάλα. 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Θάνατος επιβάτιδος στο Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Σάμος στον Πειραιά

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Πειραιά από μέλος πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ “ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ” Ν.Π. 12396 ότι 54χρονη αλλοδαπή επιβάτιδα, βρέθηκε στην καμπίνα της χωρίς τις αισθήσεις της.

Άμεσα ενημερώθηκε ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ, το πλήρωμα του οποίου διαπίστωσε τον θάνατό της 54χρονης.

Από Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας -  νεκροτομής.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Νήσος Σάμος σταμάτησε τη Παρασκευή 24 Ιανουαρίου τα δρομολόγια του μετά από σχεδόν δυο χρόνια συνεχής δρομολόγια. Το πλοίο έχει δέσει δίπλα στις δεξαμενές του Βασιλειάδη και θα παραμείνει περίπου 10 ημέρες εκεί. Όταν είχε αγοραστεί από τη HSW πολύ κατηγορούσαν τη διοίκηση της για την αγορά και την μετασκευή του πλοίου, αλλά μέχρι στιγμής έχει φανεί πολύ χρήσιμο στην εταιρεία του και έχει κουμπώσει στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης

Link to comment
Share on other sites

και εξακολουθουν να την κατηγορουν.

ασκοπη σπαταλη χρηματος, σε ενα πλοιο που ειναι πλεον 32 ετων και "κουτσο"

η νεα του πλοιοκτησια (Attica) απο τη στιγμη που το λουζεται, λογικο ειναι να προσπαθησει να το εκμεταλλευτει με τον βελτιστο τροπο.  αυτο δε σημαινει οτι ηταν σοφρων και συνετη η αρχικη επιλογη

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου ευτυχώς που υπάρχει, διότι έχουν ένα οικονομικό, πολυτελές πλοίο με πολλές καμπινες και καταστρωματα, και εχουν και την ναυλωση απο το αριαδνη να πέφτει.. 

Και με τους καπετάνιος που το κουμανταρουν πάει και παντού.. 

Link to comment
Share on other sites

Οταν αγοραστηκε θεωρητικα δεν ηταν κακη κινηση μιας και υπηρχε και το θεμα με τη συνεχομενη μετακινηση των μεταναστων, τα καραβια τοτε φευγανε ολα πιτα, οποτε υπηρχε η αναγκη για ενα βαπορι ακομα

Δεν βρισκω κακο που πεσανε χρηματα στην επισκευη του και στην οποια ανακαινηση εγινε.Προβλημα για μενα θα υπηρχε αν το αφηνανε οπως ηταν.Ειναι σαν να λεμε οτι κακως πηρε και εσκασε χρηματα ο Ηλιοπουλος για να ξανακανει βαπορι το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ή κακως εριξε χρηματα και ξαναεκανε βαπορι η Levante το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.Και μιλαμε για βαπορια που ειναι ηδη 40 και βαλε ετων ,οχι 27 που ηταν το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ οταν εγινε η αγορα και η επισκευη του και εχει αρκετα χρονια μπροστα του για να κανει αποσβεση

 

Link to comment
Share on other sites

κατα τη γνωμη μου ηταν κακη κινηση εξ αρχης 

οντως απο τη στιγμη που το αγορασε, επρεπε να το φτιαξει, αλλα για μενα κακως αγοραστηκε.

δεν υπαρχει σχεση με το aqua blue και το κεφαλονια, οπου αυτοι που πηραν την αποφαση, βαζουν και το χερι στην τσεπη (το κεφαλονια ηταν μια ειδικη περιπτωση καθως αγορασε ενα εν ενεργεια πλοιο, μαζι και το ανταγωνιστη πλοιοκτητη του).

το σαμος ηταν  αποφαση μιας διοικησης που διοικουσε μια εταιρια που ανηκε σε αλλους και ηξερε οτι ο χρονος της στο τιμονι της εταιριας τελειωνει (τα ειχαμε πει αναλυτικα τοτε και στο θεμα του πλοιου και στο θεμα της HSW).

εμενα δεν μου εχει λυθει (με στοιχεια) η απορια, για το ποσο θα ειχε οφεληθει η εταιρια, αν τα λεφτα που δαπανησε για το queen/σαμος, τα ειχε διαθεσει αλλιως

On 2/15/2017 at 9:47 PM, proud_ionian said:

σωπα. χαλασανε ενα σκασμο λεφτα σε ενα πλοιο 28 ετων, δεν ξερουν ποσα θα τους ζητησει ακομη και κερδισαν κατι ψιλα επειδη καιει λιγοτερο[...]

αν τα... ιδιαB) διαθεσιμα που πηγαν στην αγορα και μετασκευη του queen, ειχαν παει σε μειωση δανεισμου, ποσο πιο γενναια οικονομια θα ειχαν κανει, απο τους λιγοτερους τοκους που θα πληρωναν;

μηχανολογικα το πλοιο πασχει παντως ακομη. ταξιδευει με 1,5 κομβο κατω απο οσο ταξιδευε στην αδριατικη

υποτιθεται οτι περσυ εγινε ολοκληρωτικη ανακαινιση παντου (μηχανολογικα αναφερομαι), μετα απο τριαμισυ χρονια παροπλισμου και εγκαταλειψης και τωρα μετα απο 6 μηνες κοντευουν να... συμπληρωσουν ωρες; 

μαλλον βγαζει θεματα ακομη και τρεχουν να τα μαζεψουν. 

 

On 3/29/2017 at 8:15 PM, proud_ionian said:

παναγια μου, δεν αμφισβητησε κανεις οτι το Σαμος ειχε λιγοτερη καταναλωση απο το αριαδνη.

το ερωτημα ηταν (και ειναι), κατα ποσο η εταιρεια θα ηταν πολυ περισσοτερο κερδισμενη, αν το κοστος αγορας και μετασκευης του σαμος, πηγαινε σε μειωση δανεισμου

επισης ποσα θα ζητησει ακομη το πλοιο, οταν αρχιζουν να εφαρμοζονται και εδω οι νεοι περιβαλλοντικοι κανονισμοι.

να θυμηθουμε και τι ελεγαν οι Μινωικες, καταστατικη μειοψηφια τοτε στη HSW.

Quote

Α) Επένδυσε «πολλά εκατομμύρια» για την επισκευή – ανακαίνιση ενός παλαιού συμβατικού πλοίου 30 ετών που βρισκόταν επί έτη αγκυροβολημένο

μην ξεχναμε οτι τοτε πουληθηκε και το HS6 (ετσι βρισκονται τα... ιδια διαθεσιμα)

θυμηθειτε επισης οτι τα πρωτα δυο χρονια δεν μπορουσε να στεριωσει σε γραμμη. υποτιθεται οτι  θα πηγαινε θεσσαλονικη σμυρνη, πηγε πειραια μεστα χιο μυτιληνη θεσσαλονικη, για να αναβαθμισει τα μεστα και τη θεσσαλονικη, εμεινε ενα καλοκαιρι εκει και μετα απο ενα επιτυχημενο, σε σχεση με τα αναμενομενα, καλοκαιρι στις κυκλαδες εμεινε αμανατι στους χιωτες και τους μυτιληνιους.

οκ, εχει αβερτα καταστρωματα, ειναι εντυπωσιακο κλπ κλπ, αλλα μεχρι εκει

Link to comment
Share on other sites

Η μεχρι τωρα πορεια του πλοιου παντως δειχνει οτι σωστα αγοραστηκε κ η δρομολογηση του εχει πετυχει!οσο για τα αν τα λεφτα του μειωναν το δανεισμο εκει την εποχη μπορει ναι αλλα η δρομολογηση του κ η εξασφαλιση της γραμμης τοτε παλι το ιδιο αποτελεσμα θα ειχε μακροπροθεσμα...

Οσο για τα 12νησα εαν η αττικα το κατεβαζε πιο νοτια δεν νομιζω οτι θα χρειαζοτανε την αγορα του carrier για να καλυπτει τις αναγκες της γραμμης

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως εδώ συγχέονται δυο -κατ' εμέ- διαφορετικά ερωτήματα.

 

Το πρώτο είναι αν η επένδυση στο συγκεκριμένο πλοίο θα είναι τελικά κερδοφόρος.

Το δεύτερο είναι αν η απόφαση αγοράς από την τότε διοίκηση της HSW ήταν σωστή ή όχι.

 

Επιχειρώντας να απαντήσω στο πρώτο ερώτημα, νομίζω η κοινή πεποίθηση είναι πως το πλοίο βγάζει λεφτάκια και κάποια στιγμή θα αποσβέσει τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την απόκτηση και ανακαίνισή του. Φαίνεται να έχει στεριώσει στη γραμμή που είναι τώρα.

 

Η θετική απάντηση στο πρώτο ερώτημα όμως, δεν σημαίνει αυτόματα και θετική απάντηση στο δεύτερο. Όπως είπε και ο Proud, το πλοίο αποκτήθηκε για να πηγαίνει Μεστά, τη δεύτερη σεζόν έκανε Παροναξία, η τωρινή του γραμμή ήταν η τρίτη προσπάθεια. Θέλω να πω ότι αν το αγόρασαν έχοντας στο μυαλό τους τα Μεστά που δεν βγήκαν, την Παροναξία που δεν βγήκε, το ότι τους έκατσε ίσως με την τρίτη προσπάθεια, δεν σημαίνει πως η αρχική τους απόφαση δικαιώνεται. Αν είχαν κάτι εντελώς διαφορετικό στο μυαλό τους και αυτό που κάνει το πλοίο τώρα απλά τους έκατσε, τότε τους βγήκε απλά συγκυριακά. 

 

Για να δώσω ένα άλλο παράδειγμα: Ας πούμε πως το αποκλειστικό σου κριτήριο για να πας διακοπές, είναι να πας σε κάποιο νησί που να είναι glamorous και γεμάτο celebrities. Και αποφασίζεις να πας διακοπές στην Κάλυμνο και στην Ανάφη. Πας εκεί και συμβαίνει να γνωρίσεις τη γυναίκα της ζωής σου, αλλά από γκλαμουριά και celebrities τίποτα. Το ότι σου έκατσε η γυναίκα της ζωής σου, δε σημαίνει πως η αρχική σου επιλογή προορισμού διακοπών ήταν σωστή, με βάση τα κριτήριά σου:D

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Σάμος υποτίθεται ότι θα πήγαινε στη γραμμή Θεσσαλονίκη Μυτιλήνη Σμύρνη, αλλά υπήρξαν αντικειμενικές δυσκολίες με τη γείτονα χώρα, οπότε δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ τα σχέδια αυτά. Από τη στιγμή δεν προχώρησαν τα σχέδια για τη γραμμή Θεσσαλονίκη Μυτιλήνη Σμύρνη, ζήτησαν τη γραμμή Πειραιά Μεστά Μυτιλήνη, έτσι ώστε να δρομολογηθεί σαν έξτρα πλοίο στη γραμμή από τη HSW και ταξίδευε τις ημέρες της Blue Star Ferries, διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο στη γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη. Στη γραμμή της Παροναξιας μπήκε για να διεκδικήσει μερίδιο στη πίτα της γραμμής από την Blue Star Ferries.

Για μένα ήταν μια πολύ καλή κίνηση η αγορά και η μετασκευή του Νήσος Σάμος (μην ξεχνάτε και η Blue Star Ferries το είχε διεκδικήσει στο πλειστηριασμό του. Εάν αγόραζαν ένα πλοίο στην ηλικία του από την Ιαπωνία στο μέγεθος του θα είχαν δώσει περισσότερα λεφτά σαν κόστος αγοράς αλλά και μετασκευής, οπότε με το Νήσος Σάμος τους ήρθε πιο οικονομικά.

Link to comment
Share on other sites

Παρεμπιπτόντως, η δρομολόγηση στις Κυκλάδες ήταν μάλλον επιτυχής, δεν αποχώρησε η εταιρεία, εξαγοράστηκε. Τώρα αν το συνολικό κόστος μπορούσε να επενδυθεί σε κάτι άλλο πιο επικερδές είναι μια μεγάλη αέναη κουβέντα, χωρίς να βγαίνει άκρη εύκολα. 

Link to comment
Share on other sites

Η ναύλωση του Αριάδνη δεν θα προέκυπτε εάν δεν υπήρχε διαθέσιμο το Νήσος Σάμος. Οι άνθρωποι της Attica Group δεν ήθελαν να γίνει η ναύλωση του Αριάδνη, αλλά όταν τους ενημέρωσαν για το ημερήσιο ναύλο του Αριάδνη, συμφώνησαν άμεσα!!

Link to comment
Share on other sites

Όντως, εάν δεν είχε εξαγοραστεί η Hellenic από την Attika ακόμα θα το βλέπαμε στην Παροναξία καθώς είχε πιάσει καλά στην γραμμή, τόσο σε επιβάτες όσο και σε μεταφορικές..!
Εννοείται όμως πως με την εξαγορά της μιας από την άλλη, τη ναύλωση του Αριάδνη και το κενό που άφησε, έγινε μια ανακατανομή που βάση την μεγιστοποίηση του κέρδους. Αφήνω όλη την πίτα στο Δήλος&Πάτμος(απογευματινό) και βάζω το Σάμος στα παπούτσια του Αριάδνη. Αν δεν ναυλωνόταν το Αριάδνη, πιο πιθανό έχω να τρέχανε την γραμμή Χίου-Μυτιλήνης τα Αριάδνη/Σάμος και το Ρόδος να γινόταν ο γυρολόγος της υπόθεσης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...