polmyt Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 (edited) Superferry II Main Particulars / Σουπερφερρυ ΙΙ Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: SUPERFERRY II Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Prince Laurent(1974-1992) IMO Number: 7346221 LOA / Μέγιστο Μήκος: 121,70 m Breadth / Πλάτος: 19,20 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 8789 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1974 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Boelwerf Zosen,BELGIUM Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 18PC2V-400 13240 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18.5 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1992 Operator/Διαχειριστής: Blue Star Ferries Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Rafina-Andros-Tinos-Mykonos ______________________________ (1974, ex-Prince Laurent, Ionian Express) . Edited February 15, 2018 by Nick the Greek
proud_ionian Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 (edited) γνωριζουμε τι θα γινει με το superferry II μετα το τελος της σαιζον; συμφωνα με την ανεπισημη πληροφορηση και εσα στο forum και εκτος το βαπορι πρεπει να βαλλει sprinklers αλλα και να δαπανηθουν επιπλεον χρηματα για την εναρμονιση του. επειδη η εταιρεια του αποκλειεται να διαθεσει δεκαρα τσακιστη υποθετουμε οτι θα φυγει. οποιος γνωριζει κατι παραπανω ας μας ενημερωσει. (υπαρχουν ενδιαφερομενοι αγοραστες; θα πουληθει ελλαδα ή εξωτερικο; ) σε προσφατο ταξιδι μου παντως υπηρχαν καποιες μικρες λεπτομερειες που δειχνουν οτι η εταιρεια του μετρα τις μερες μεχρι να το ξεφορτωθει: παρα πολλα ξεφτισμενα καθισματα στο ανω εξωτερικο καταστρωμα. αρκετα μικρα τρεξιματακια κυριως εκει που το γαλαζιο του ντεκ συναντουσε το λευκο της υπερκατασκευης. μεσα βεβαια το βαπορι ηταν πεντακαθαρο ενω η ταχυτητα του ηταν σε ολο το ταξιδι απο 18.8 ως 19.1 με περισσοτερη ωρα στο 19.0 Edited October 23, 2021 by Nick the Greek tag
Nick the Greek Posted August 6, 2005 Posted August 6, 2005 Κατι αλλο που παρατηρησα και μου εκανε εντυπωση, ειναι πως στα Φλοκαφε του πλοιου δεν υπαρχει τοστιερα με συνεπεια οταν καποιος ζητησει να του ζεστανουν λιγο το σαντουιτς αυτη η δυνατοτητα να μην υπαρχει. Ειναι κατι τοσο απλο που μου εκανε μεγαλη εντυπωση. Εκτος αν γιναμε πια τοσο Παριζιανοι που να θεωρειται "Βου" το να τρωει κανεις ζεσταμενο σαντουιτς...
Earl Granville Posted August 13, 2005 Posted August 13, 2005 Εγώ είχα ακούσει πριν κανα δυο χρόνια ότι είχε έρθει εγκύκλιος σε όλα τα βαπόρια που απαγόρευε την υπαρξη τοστιέρας και γκαζάκι για καφέ στα πλοία ως επικύνδυνα για ανάφλεξη πυρκαγιας. Βέβαια αυτή την πληροφορία δεν την διασταύρωσα πουθενά οπότε την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη.
Earl Granville Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Το πλοίο χρειάζεται μετατροπές και προσθήκες(υδατοστεγείς φράκτες στο γκαράζ... )για να αναβαθμίση το a/max του ωστε να μπορέσει να συνεχίσει στην ακτοπλοία μας για τα εναπομείναντα ακτοπλοικά του χρόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες αυτά θα γίνουν στην ετήσια του και θα συνεχίσει να ταξιδεύει. Μάλιστα θα το δούμε και από Πειραιά για Σύρο Τήνο Μύκονο στην επισκευή του ΙΘΑΚΗ αλλά και για όσο λείψει αυτό κάνοντας τις επισκευές των ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ.
Nick the Greek Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Μακαρι, ελπιζω οι πληροφοριες σου να ειναι ως συνηθως σωστες και να μην το χασουμε! Σουπερφερακλα στον Πειραια, αυτο ειναι μεγα γεγονος εστω και για λιγο καιρο!
valencay Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 peripou stis 16 oktovriou paei siro-tino-mik,gia 2 mines peripou. ,mallon me ploiarxo ton gianni pasxali...Meta ,to an tha to enarmonisoun auto akoma pezetai....
gpan Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Ο καπτα-Κώστας θα βγει με άδεια τους μήνες αυτους??
Nick the Greek Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Να πουμε για την ιστορια οτι το καμπανακι του πλοιου, μαλλον αναπαυεται στο σαλονι του καπτα-Κωστα γιατι σε προσφατο ταξιδι μου ειχε αντικατασταθει απο το καμπανακι του τανκερ Μαντινεια.
valencay Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 loipon , simfona me neotera....to ploio tha desei teli oktovriou ,tha kanei ena mina episkeyi kai META dio mines siro-tino-mikono .to thema einai pos meta mallon tha xanadesei gia na kanei tis prosarmoges tou ,kathoti se ena mina mono den nomizo pos prolavenei....Ektos an...to steiloun ....
George Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Υπάρχει λόγος να κάνει επισκευή αν έχουν σκοπό να το στείλουν; Δε νομίζω!!!
Earl Granville Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Tην Κυριακή πραγματοποιεί κατά πάσα πιθανότητα το τελευταίο του δρομολόγιο και πάει για επισκευή μετά.Στην θέση του κανένα αφού ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΑΘΗΝΑ όπως και το AQUA JEWEL που θα επιστρέψει καλύπτουν την κίνηση ΄΄ανετα όπως κι αυτή του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου.
Superfast VI Posted October 30, 2005 Posted October 30, 2005 Telika pia ine i katastasi me to Supeferry II? I eteria dini sto site tis plano gia olo to 2006 (oso bori na vasisti kanis safto vevea). Telika ine ipo polisi?
proud_ionian Posted October 30, 2005 Posted October 30, 2005 ασε, πλανα εδινε και για τη βενετια και για ηγουμενιτσα brindisi και για χανια κλπ κλπ. παντως απο οσο ξερω η επισκευη που εγινε ηταν η συνηθης και δεν ακουστηκε να εγιναν οι μετατροπες για το a-max
valencay Posted October 30, 2005 Posted October 30, 2005 ego pantos paidia, matheno oti topothetountai portes sto garaz....ara to ploio paramenei....
gpan Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Ηρθε η Μεγάλη Μέρα Στο Aislive φαινεται η αρχοντιά του Superferry να πλησιάζει στον Πειραιά, μπορεί κάποιος να μας πει κ με ποιον πλοίαρχο τελικά? Η να κάτσω να δω μια μανούβρα κ να σας πω μετά ποιος ειναι κ ποιος όχι
express skiathos Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Κάτι άκουσα για τον καπτα Γιάννη Πασχάλη.
gpan Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Κάτι άκουσα για τον καπτα Γιάννη Πασχάλη. Ναι, το εχει γραψει παραπάνω ο valencay, απλα ρωτάω μήπως άλλαξε κάτι τελευταία στιγμή κ έγινε η έκπληξη
George Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Στα 200άρια έδεσε το πλοίο. Λογικά αύριο με το χάραμα η μεθόρμιση στα Λεμονάδικα για το πρώτο δρομολόγιο.
Earl Granville Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Για Τρίτη το πήγαν τώρα και δεν είναι 100% σίγουρο.Αύριο θα φύγει κανονικά το Ιθάκη για δρομολόγιο. Τελικά μάλλον με τον Τζώρτζη θα κάνει τα δρομόλογια στην Συροτηνομυκονία.
Earl Granville Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Να πούμε ότι το πλοίο έβαλε τις υδατοστεγείς πόρτες στο γκαράζ που ορίζουν πλέον κι έτσι ανέβασε το amax του. Πιθανότατα να έκαναν και κάποιες άλλες βελτιώσεις για την αύξησή του αλλά μόνο οι υδατοστεγείς ήταν ορατές δια γυμνού οφθαλμού από την προβλήτα.
Neptune Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 To Superferry II ειχε καποιες παρατηρησεις απο την επιθεωρηση που το καθυστερησαν. Σημερα πηρε και τα υπολοιπα πιστοποιητικα και εκανε μεθορμηση για τη νεα του θεση με τον καπτα-Κωστα οριστικα στη γεφυρα..
proud_ionian Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 για να μη γινομαστε κακοι, δεν το εχει αφησει το πλοιο του ο τζωρτζης. το ακολουθησε 4 φορες στο ιονιο δε νομιζω οτι θα εχανε την ευκαιρια για ενα διμηνο στον πειραια. Ιανουαριος 1995 τρεις εβδομαδες στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη μετα την πωληση του Μυρτος μεχρι να επιστρεψει το Δηλος απο την επισκευη του και να ανεβει το Επτανησος (ενα ηταν) πατρα. Μαϊος 2001. 5 βδομαδες κυλληνη αργοστολι για την επισκευη του ionian sun Νοεμβριος-Δεκεμβριος 2002. 5 βδομαδες πατρα σαμη ιθακη για την ετησια του Κεφαλονια. Νοεμβριος 2003 ομοιως παντα με το τζωρτζη στη γεφυρα (βουλιαξε και μερικες βαρκες στο βαθυ )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now