Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θα σε μαλώσω δεν έκανες καλά την εργασία σου. :P Μια χαρά το γράφει ο δημοσιογράφος, ο άνεμος φυσούσε απο τα δυτικά προς τα ανατολικά.

...Κι επειδή το αεράκι εκείνη την στιγμή είχε κατεύθυνση ανατολική...

Οπότε ότι νέφος υπάρχει πάνω απο το λιμάνι, κατευθύνετε ανατολικά προς την Παλιά Πόλη (συνοικία/χερσόνησο της Παναγίας). Χαρακτηριστικά η φωτογραφία του Σαντορίνη είναι απο σπίτι που βρίσκεται στη συνοικία αυτή, ανατολικά του λιμανιού. Θυμάμαι χαρακτηριστικά που ήμουν μικρότερος και κάθε τρεις και λίγο περνούσε όλος ο στόλος της ΝΕΛ, ειδικά μέρες με ζέστη κ σχετική άπνοια έβλεπες μια μαυρίλα να αιωρείται πάνω απο το πλοίο. Δεν γνωρίζω στη περίπτωση του Πήγασου τι καπνός βγήκε οπότε δεν εστερνίζομαι πλήρως το άρθρο.

Σχετικά με τον συνταξιούχο, (που έχουμε ουκ ολίγους που τους αρέσει να χώνουν την μύτη τους παντού) μπορώ να σου πώ και με σχετική σιγουριά σε ποια πιθανά καφενεία συχνάζει στο λιμάνι. ;):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελικά ή το επεισόδιο με τον καπνό ήταν σημάδι της επερχόμενης βλάβης ή ο "συνταξιούχος" είναι Σαββατογεννημένος. Και το ΠΗΝΕΛΟΠΗ που είχε βάλει στο μάτι...όχι μόνο έφαγε πρόστιμο, όχι μόνο δεν στέριωσε στη γραμμή, αλλά τώρα το ψάχνουν και για την υπόθεση των αγόνων.

Link to comment
Share on other sites

Μπα οχι. Το βαπορι παντα εβγαζε τον καπνο για τον οποιο το κατηγορουν. :mad: Αυτο το περιστατικο το πιθανοτερο ειναι να ειναι συμπτωματικο. Δηλαδη ηταν η κακια η ωρα και εγινε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Βλάβη ??? Ποιά βλάβη ??? Βλέπετε να έχει τίποτα το καμάρι του Αιγαίου ??? :D

Εγώ προσωπικά μιά χαρούλα το βρήκα. :)

Σημ. Ευχαριστούμε για τα καλά μαντάτα Π100. :)

Τα μαντάτα τελικά είναι ευχάριστα για τους fun του Εξπρές Πήγασος. Η εταιρεία θα δώσει παράταση ζωής στο Εξπρές Πήγασος. Μιας και βρέθηκε block για να αλλαχθεί αυτό που είχε πάθει ζημιά.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τις τελευταίες ήμερες το Εξπρές Πήγασος έχει αρχίσει να επανδρώνεται από πλήρωμα για να ξεκινήσει την επισκευή της ζημιάς στη μηχανή, αλλά και να υποστεί κάποια μετασκευή. Γιατί νομίζω ότι το ξενοδοχειακό δεν περνά από τη Solas (άκαυστα υλικά)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κι έχει ξηλωθεί μεγάλο μέρος του εσωτερικού.Η δουλειά που έχει να πέσει είναι μπόλικη και το πλοίο δύσκολα θα τελειώσει τις εργασίες του πριν τον Μάρτιο.

Link to comment
Share on other sites

Έχει ξηλωθεί όλο το ξενοδοχειακό των επιβατών αλλά και του πληρώματος. Το πλοίο από ότι ακούγεται θα γίνει ημερόπλοιο (δε θα έχει καμπίνες). Τώρα πόσες γραμμές υπάρχουν για ημερόπλοια σας αφήνω να τις βρείτε εσείς.

Link to comment
Share on other sites

1) Συρος-Τηνος-Μυκονος (πρωινο)

2) Παρος-Ναξος (πρωινο)

3) Κυθνος-Σεριφος-Σιφνος (πρωινο)

4) Σποραδες (φευγει το Σκιαθος)

5) Αγονη (δε θελει καμπινες η αγονη :D)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ειμαι περιεργος αν οντως θα γινει ολος αυτος ο οργασμος εργασιων που λενε στο πλοιο. Περα απο τα ηδη γνωστα (εσωτερικοι χωροι, μηχανη) η εταιρια επενδυει και σε αλλα πραγματα δευτερευοντα αυτη τη στιγμη (τουλαχιστον ετσι ακουγεται) Οποτε δεν τον ξεφορτωνομαστε ευκολα το βαπορα ευτυχως. Βεβαια δε ξερω τι παιζει με τα αφερφακια του στην Ιταλια αλλα ας μην παμε off topic τωρα.

Ελπιζω η μηχανουλα που φερνουν να ειναι σε καλη κατασταση και το βαπορι να παει 18.5-19 μιλακια ωστε να μπορεσει να σταθει και να ειναι και γρηγορο τωρα που θα ειναι κατακαινουριο και ολοφωτο μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια γραμμή για ημερόπλοια είναι και η Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο.

Η μηχανή που θα φέρουν είναι μεταχειρισμένη και έχει κάποια διαφορά με την υπάρχουσα οπότε θα πρέπει να γίνει καλό «πάντρεμα» των εξαρτημάτων των δυο μηχανών

Edited by proud_ionian
υπάρχο...
Link to comment
Share on other sites

Οι πιθανότητες να πάει το πλοίο στη Ραφήνα, είναι τόσες όσες να βγει ο Ψωμιάδης πρόεδρος της ΝΔ. :P

Το να πάει σε μία γραμμή υπερκορεσμένη, με πλοία που έχουν φανατικό κοινό, από την οποία η εταιρεία (έστω και με την παλιά της διοίκηση) αποχώρησε και άφησε μόνο τα ταχύπλοα δεν νομίζω ότι έχει και πολλές πιθανότητες. Εγώ μάλλον για Σποράδες το βλέπω το καράβι να ανηφορίζει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μέσα είναι οικόπεδο.Έχουν ξηλωθεί όλα τα σαλόνια οι καμπίνες των επιβατών και των αξιωματικών, δηλαδή 3 ντεκ από το κομοδέσιό του.

Πάντως πολλά λεφτά θα πέσουν στο βαπόρι και το ερώτημα παραμένει αναπάντητο.

Σποράδες μου ακούγεται πιο λογικό.Βεβαια στην Σκόπελο μόνο στον Αγνώντα χωράει (στην Γλώσσα και στην χώρα δεν μπαίνει).

Από την άλλη η παράτα που πήρε το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ με βάζει σε σκέψεις.

Δυτικές κυκλάδες που κάνει ως ημερόπλοιο το αποκλείω διότι τα 2 βαπόρια τον χειμώνα + τον ΠΗΓΑΣΟ είναι υπερβολικά τον χειμώνα.

Πέραν των Σποράδων υποψιάζομαι μήπως παίξει κι από Πειραιά για Σύρο-Τήνο-,Μύκονο που κάνει ως ημερόπλοιο.

Πάντως όπως έχω ξαναπεί το πλοίο θέλει πολύ δουλεία πριν τον Μάρτη-Απρίλη δεν προλαβαίνει να βγει οπότε μέχρι τότε βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ολοι μας εχουμε σκεφτει καποια στιγμη το σεναριο να επιανε μια εταιρια ενα πλοιο 30ετιας και εσωτερικα να το εκανε νεοτευκτο.Απο αυτη την σκοπια θα εχει πολυ ενδιαφερον το θεμα,ειδικα αν ο ΠΗΓΑΣΟΣ εσωτερικα γινει ολοκαινουργιος.Απ την αλλη δεν ξερω κατα ποσο θα αποδωσει τα αναμενομενα η δρομολογηση του πλοιου σε οποιαδηποτε γραμμη σε σχεση με τα ποσα που θα δαπανηθουν για την μετασκευη του.Σιγουρα παντως η HSW θα μπορει να το ναυλωσει η να το πουλησει αργοτερα με συμφερουσες τιμες αφου αν το εκανε τωρα(με κουτσουρεμενη την μια μηχανη)δεν νομιζω να επιανε στην αγορα καποιο σημαντικο ποσο(ισως μονο για scrap).

Κραταω βεβαια της επιφυλαξεις μου γιαυτο που λεει ο Π100,δηλαδη αν θα καταφερουν να κομπλαρουν σωστα η εστω να αποδιδει,η μεταχειρισμενη μηχανη;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι, θετικά σκεπτόμενος, δεν μπορώ να φανταστώ ότι μία σοβαρή (όπως τόσα χρόνια μας έχει αποδείξει) εταιρία σαν την HSW, που επιπλέον δεν είναι πιά και αυτόνομη αλλά "θυγατρική" τρόπο τινά μίας άλλης μεγάλης και σοβαρής εταιρίας, προχωράει σε τόσο εκτεταμένες εργασίες σε ένα πλοίο 32 ετών, χωρίς να έχει προγραμματίσει εκ των προτέρων που θα το δρομολογήσει - χρησιμοποιήσει, και να μην έχει υπολογίσει το "κατα ποσο θα αποδωσει τα αναμενομενα η δρομολογηση του πλοιου σε σχεση με τα ποσα που θα δαπανηθουν για την μετασκευη του".

Είναι ποτέ δυνατόν μία σοβαρή (το τονίζω) εταιρία, να ξοδεύει ένα Χ ποσό για να βελτιώσει ένα πλοίο, χωρίς να γνωρίζει όχι μόνο αν θα τις αποφέρει κέρδη αυτή η ενέργεια, αλλά ούτε καν αν θα κάνει απόσβεση αυτού του ποσού ??? :confused: Είναι ποτέ δυνατόν να κάνει τόσο εκτεταμένη ανακαίνιση στο εσωτερικό του πλοίου χωρίς να γνωρίζει "αν θα καταφερουν να κομπλαρουν σωστα η εστω να αποδιδει,η μεταχειρισμενη μηχανη" ??? :confused: Και τέλος, είναι δυνατόν η HSW (ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε την) να κάνει τόσες εργασίες σε ένα πλοίο μόνο και μόνο για να το πουλήσει σε καλύτερη τιμή ??? Μα για ποιά καλύτερη τιμή μιλάμε, στους δυσκολοτάτους οικονομικά καιρούς που βιώνουμε ? Άντε το πολύ - πολύ να πιάσει τα λεφτά που θα έπιανε προ επισκευής, συν τα λεφτά που θα ξοδέψει για την ανακαίνιση και την καινούργια - μεταχειρισμένη μηχανή.....

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην οταν λεμε να ταιριαξει η μηχανη και οτι εχει καποιες διαφορες με την παλια πρεπει να ξερουμε γιατι διαφορες λεμε? Ξερει κανεις γιατι εγω ειμαι σκραπας απο μηχανες να μας εξηγησει τι παιζει αν παιζει οντως? Μη μου πειτε οτι η καινουρια ειναι του 80 αντι του 77 που ειναι η παλια και τα καπακια της ειναι βαμμενα κοκκινα αντι πρασινα :D Επισης ξεχναμε οτι η εταιρια κερδισε το claim και η αντικατασταση της μηχανης δε θα φανει καθολου στην τσεπη της. Αρκετο κοστος δηλαδη της ολης ιστοριας το γλιτωνει ;)

Link to comment
Share on other sites

...Ξερει κανεις γιατι εγω ειμαι σκραπας απο μηχανες...

Μία από τα ίδια κι εγώ φίλτατε...:D Κι εγώ (διατί να το κρύψομεν άλλωστε) όχι μόνο από μηχανές...:(

Αλλά σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν. Και σίγουρα τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν και στο δυναμικό της HSW. Kαι γι αυτό (τύποις βέβαια) ματά - αναρωτιέμαι : Eίναι δυνατόν μία εταιρία να κάνει μία εκτεταμένη ανακαίνιση σε ένα πλοίο χωρίς να γνωρίζει αν η μηχανή που ήδη (???) έχει αγοράσει θα "ταιριάξει" στο πλοίο ??? Δεν ξέρω, είμαι όντως σκράπας, αλλά μου φαίνεται κάπως αστείο και μόνο που το συζητάμε... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πρόθεση του Γ. Βαρδινογιάννη είναι να αυξήσει τον στόλο της εταιρίας. ¨Ενα νέο σεναριο θέλει τα ΛΙΣΣΟΣ και ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ να γινονται κρουαζιερόπλοια για την easyCruise
Με τη σχετική μετασκευή ή όπως είναι?

Καλά θα ήταν να μάθουμε τί θα κάνει η easyCruise στο μέλλον...

Αναρωτιέμαι μήπως τελικά ο κλήρος έπεσε στον Πήγασο ? Το Ελ. Βενιζέλος να παραείναι μεγάλο για τις ανάγκες τους και απο την άλλη το Λισσός σαν παλαιότερο του Πήγασου (και την αγάπης που τρέφει ο NHSOS XIOS και το θέλει στη γραμμή της Χίου) να μην αξίζει κάποια παραπάνω επένδυση και να κρατήσει το ρόλο του.

Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν το νομίζω μιας και το βαπόρι θα γίνει αποκλειστικα ημερόπλοιο χωρίς καμπίνες.

Σίγουρα το γραφείο έχει κάνει τον σχεδιασμό του για το μέλλον του πλοίου , απλά εμείς δεν έχουμε μάθει ακόμη.:D

Link to comment
Share on other sites

Μου διέφυγε το σχόλιο του Π100 για την έλειψη καμπινών. Πάσο τότε, αφήνομαι στις ικανότητες των βιονικών αυτιών σας και στις μαγικές σφαίρες σας. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επειδή όμως,εξ όσων γνωρίζω,τά πλοία δέν έχουν..capot γιά να τό ανοίγουν να βάζουν μέσα τίς μηχανές,δέν είναι λογικό οτι πρώτα πρέπει να βάλουν την μηχανή στό ήδη ξηλωμένο πλοίο καί μετά ν'αρχίσουν να το χτίζουν εσωτερικά;

Αλλωστε,όπως τό καταλαβαίνω το πράγμα,δέν πρόκειται να ξηλώσουν την υπερκατασκευή πάνω απ'τό μηχανοστάσιο γιά να κατεβάσουν κάτω την μηχανή.Είναι χοντρή δουλειά που θά έπαιρνε ενδεχομένως πάνω από εξάμηνο (τουλάχιστον τόσο είχε πάρει στό QE2 όταν τού αλλάξανε τίς τουρμπίνες μέ ντηζελομηχανές και ξηλώσανε το φουγάρο γιά να κάνουν άνοιγμα).

Πάντως,όπως λέει και ο ΣΕΙΡΙΟΣ,επειδή η HSW είναι σοβαρή εταιρεία,δέν μπορεί να μήν έχη κάνει τόν προϋπολογισμό της γιά όλη αυτή την διαδικασία και τήν οικονομική απόσβεσή της.Ούτε είναι ο μόνος λόγος η αύξηση τής αξίας τού πλοίου γιά νά τό πουλήση μετά.Οι ναυτιλιακές εταιρείες δέν είναι μεταποιητικές επιχειρήσεις.Κάπου έχει προγραμματίσει να το δρομολογήση και σίγουρα όχι γιά ένα καλοκαίρι μόνο....

Link to comment
Share on other sites

στα ferries συνηθως, ξηλωνουν κομματι του γκαραζ, βγαινει η παλια και μπαινει η καινουργια(ες) μηχανη. παραλληλα μπορει να προχωρα η ανακαινηση του ξενοδοχειακου

Link to comment
Share on other sites

...Στην παρούσα φάση μάλλον δεν πρόκειται να δούμε εξωτερικές αλλαγές σε κανένα απο τα δύο πλοία.

E όλο και κάποια μικροαλλαγούλα (τουλάχιστον) θα δούμε... ;)

Όπως λόγου χάριν, τα νέα τετράγωνα παράθυρα που έχουν ανοιχτεί στον ΠΗΓΑΣΟ, στην θέση των παλαιών μικρών στρογγυλών (φινιστρινίων). ;)

Σημερινή φωτό από τον ΝΜΔ.

post-929-128326984022_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

E όλο και κάποια μικροαλλαγούλα (τουλάχιστον) θα δούμε... ;)

Όπως λόγου χάριν, τα νέα τετράγωνα παράθυρα που έχουν ανοιχτεί στον ΠΗΓΑΣΟ, στην θέση των παλαιών μικρών στρογγυλών (φινιστρινίων). ;)

Μικροαλλαγές ναι, μετασκευή τύπου ΕΛΥΡΟΣ ή ΑΡΙΑΔΝΗ μαλον οχι :D

Link to comment
Share on other sites

Τα μεγαλύτερα παράθυρα σε συνδυασμό με το γκρέμισμα των πλαινών εξωτερικών καμπινων θα δώσουν φωτεινότητα στα σαλόνια του πλοίου που έπασχαν σε αυτό τον τομέα.

Πιστεύω θα είναι καλό το αποτέλεσμα της μετασκευής και η ΠΗΓΑΣΑΡΑ θα ξανανιώσει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...