Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΝΗΡΕΑ δεν ξέρω αν ήταν αρκετή, πάντως το μεσημέρι έθεταν σε λειτουργία μία προς μία τις λέμβους... Ενώ όλη μέρα εξωτερικό συνεργείο και οι μηχανικοί μπαινοβγαίναν συνέχεια...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο Πηγασάκος, δέκα ολάκερους μήνες μετά την απουσία του, επιστρέφει στα πάτρια Πειραικά ύδατα, όπου ανδρώθηκε, μεγαλούργησε και δοξάστηκε !!! :D

Αυτήν την ώρα στο στενό του Καφηρέα.

Link to comment
Share on other sites

Φώτα, αυλαία, πάμε !!! :D

Και ναι κυρίες, κύριοι κι αγαπημένα μου παιδιά !!! Το μοναδικό, το ένα, το ανυπέρβλητο, το πολυοργασμικό (με μία λέξη εντέλει) βαπόρι, είναι και πάλι κοντά μας.

Στον νέο μώλο Δραπετσώνας, σε σημερινή φωτό, ομορφαίνει τα πάντα γύρω του, δίνει λάμψη και φως ακόμα και στον έρμο τον Ταξιάρχη.

Αφιερωμένη με περισσή αγάπη, σε όλους τους μονόπλωρους φίλους !!! :rolleyes:

post-2102-0-26384400-1302381340_thumb.jp

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μετά τη παρατήρηση μας διορθώθηκε το λάθος με τις καμπίνες του Εξπρές Πήγασος, που δεν έχει πλέον. Δε ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να έχουμε μια virtual ξενάγηση του πλοίου, όπως έχει γίνει σχεδόν με όλα τα πλοία του στόλου της εταιρείας??

Link to comment
Share on other sites

Μιας και έχουμε πολύ καιρό να δούμε σε φωτό το πανέμορφο και μοναδικό σκαρί :) , να το δούμε επιτέλους σε μία χθεσινή φωτό από την Δραπετσώνα.

gallery_2102_80_317123.jpg

(Που θα μου πάει ??? Θα το ξεπεράσω κάποια στιγμή. Μόνο ...81 φωτογραφίες χρειάζονται ακόμα !!! :P )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

17 χρονια σε ελληνικα χερια κλεινει φετος η πηγασαρα. ξεκινησε πατρα bari για τη ventouris ferries, θυμιζοντας ασπρο espresso grecia. γρηγορα πηρε μεταθεση για τις δυτικες κυκλαδες, οπου τη δευτερη σαιζον, ξυρισε τον πατροκλο.

περασε και αυτο, οπως ολα τα αλλα στην MFD, εγινε για δυο χρονα εξπρες διονυσος:rolleyes:, ξαναγινε πηγασος και μετα απο 9 χρονια στις δυτικες, το 2004 πηγε για τρια χρονια ικαροσαμια. νομιζω οτι ηταν το πρωτο που φορεσε τα χρωματα της HSW μετα τη μετονομασια της εταιρειας το 2004.

τον ταξιδεψα το 2004 απο μηλο για πειραια, ανημερα του αγιου πνευματος. το βαπορι ηταν τιγκα στον κοσμο, αλλα ολο το ταξιδι το εβγαλα εξω. τα καταστρωματα του ειναι απιστευτα και ιδανικα για καλοκαιρινο θαλασσινο ταξιδι. το εσωτερικο του ηταν κλειστοφοβικο. (υποτιθεται οτι διορθωθηκε αυτο με την τελευταια ανακαινηση).

τα τελευταια χρονια, ειναι και αυτο, οπως ολα τα παλια συμβατικα της HSW στο περιθωριο. μακροχρονες ακινησιες. εποχιακες απασχολησεις, ποτε στις σποραδες και ποτε στην αγονη και δημοσιοτητα κερδιζει μονο απο τις βλαβες (στροφαλος το 2005 και μπλοκ το 2009).

μην ξεχασουμε και το φιασκο της ΑργουςB)

φωτο της τελευταιας 7 ετιας στο γκαλερυ σε μηλο, συρο και πειραια.

gallery_1817_80_270570.jpg

gallery_1817_80_218865.jpg

gallery_1817_80_454853.jpg

ΥΓ: 18 φωτο εβαλα;). σαν πολυ μικραινει η διαφορα:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπως είπε και το tolis milos το πλοίο αναχώρησε στις 12:00 απο τον Ν.Μ.Δ. με προορισμό τον Βόλο στον οποίο θα φτάσει λίγο μετά τα μεσάνυχτα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο εκτέλεσε εχτες και σήμερα τα δρομολόγια του Εξπρές Σκιάθος και στις 21:00 σήμερα αναχώρησε απο τον Βόλο με προορισμό τον Αγ. Κωνσταντίνο ωστε αύριο να ξεκινήσει δρομολόγια στην γραμμή Αγ. Κωνσταντίνο-Σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν ξέρω τι με έπιασε Τεταρταυγουστιάτικα :rolleyes: και μούρθε να γράψω για τoν Πήγασο ή Πηγασάκο ή Πηγασάρα. Με το πλοίο δεν έτυχε να ταξιδέψω ποτέ και μάλλον δεν πρόκειται…οπότε δεν έχω και πολλά να πω. Αυτό που δεν μου άρεσε ποτέ ήταν αυτό το σήκωμα που κάνει προς την πρύμνη και μου κάθεται κάπως άσχημα, αλλά δεν είναι και προς θάνατο. Αυτό που κυρίως θα θυμάμαι ευχάριστα από το πλοίο ήταν κάτι βράδια στην Ερμούπολη που χάζευα το ρεμέτζο του, καθώς είναι ολίγο δυσκίνητο (γαϊδούρι που λένε και οι ειδήμονες :D ) έμπαινε με αρκετό δρόμο γύρναγε δεξιά με την πλώρη να φθάνει κοντά στο τελωνείο και έλεγες εάν θα προλάβει να σταματήσει. Αλλά σταματούσε και όλα καλά, ωραία μανούβρα, κοψοχολιαστική. :)

Κατά τα άλλα δεν μπόρεσα να καταλάβω (όπως και πολλοί άλλοι ,φαντάζομαι) τον λόγο που αποφασίσθηκε η πρόσφατη μετασκευή του σε ημερόπλοιο, καθώς ούτε σε κάποια αντίστοιχη γραμμή μπήκε σε ετήσια βάση και έχασε και τις καμπίνες του που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε κάποια άγονη ή σε κανένα μπάλωμα καμιάς άλλης τρύπας. Πόσο να κόστισε άραγε αυτή η μετασκευή και σε πόσο χρόνο περιμένουν να αποσβεσθεί? Αλήθεια, τώρα στις Σποράδες πως τα πάει, δουλεύει καλά ή το παλεύει?

Και επειδή ίσως να στεναχώρησα κάποιους :rolleyes: θεωρώντας το ασχημούτσικο, για να απαλύνω τον πόνο τους , θα τους αφιερώσω μια φωτό του Πηγασάκου να μπαίνει αγέρωχος στον Πειραιά, ενώ του αποδίδει τιμές ο τότε ακόμα παροπλισμένος και ολόλευκος Διαγόρας.

gallery_1833_80_201182.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eμένα πάλι συμπαρίσταμε στον θαυμασμό του Neptune και μου αρέσει πολύ εξωτερικά. Έχει κλασσικές ποσταλίιες γραμμές ενώ η σιμότητα που έχει και του δίνει εξωτερικά γραμμή μπανάνας είναι όλα τα λεφτά. Το προτιμούσα εξωτερικά την εποχή του Βεντούρη χωρίς την μετασκευή στην πρύμη αλλά και τώρα δεν με χαλάει.

Το πλοίο όντως είναι δύσκολο στην μανούβρα του είναι μονοτίμονο με μικρό ζεύγος στις προπέλες και το προπελάκι βρίσκεται στον αέρα με αποτέλεσμα να μην κάνει και πολλά πράγματα. Με όλα αυτά χρειάεται δρόμο να γυρίσει γιατί αν το σταμτήσεις μπορεί να μην γυρίσει επιτόπου και ποτέ.Έχει όμως μηχανάρες με πολλά άλογα κι έχει πολύ δυνατό ανάποδα το οποίο σώζει την κατάσταση.Παρόλα αυτά έχει πάει σε πολύ δύσκολα λιμάνια για τις δυνατότητες του κατά καιρούς όπως τα Αντικύθηρα, ο Εύδηλος, το παλιό της Κύθνου και τα κατάφερε περίφημα χάρη και στους πλοιάρχους που το ταξίδεψαν.

Παλαιότερα υπήρχε μια νοοτροπία στην εταιρεία που όποιος το πήγαινε έμενε γιατί δεν υπήρχε άλλος να το πάει.Τελικά έχουν περάσει 4 πλοίαρχοι ο καπτα Βαγγέλης Αντωνόπουλος, ο καπτα Βασίλης Γεροντάκης, ο καπτα Νίκος Χάλαρης κι ο καπτα Στέλιος Καρβέλης που τα πήγαν περίφημα με το βαπόρι.Απλά δεν ήθελαν και πολλοί να μπουν στο τρυπάκι ενός δύσκολου βαποριού στην μανούβρα.

Η μετασκευ΄΄η που του έγινε εσωτερικά το ανανέωσε πολύ.Το πλοίο αν έμενε κι άλλο στην Ελλ΄δα φώναζε ότι ήθελε ανανέωση στους περισσότερους χώρους του. Παρόλα αυτά η μετατροπή του σε ημερόπλοιο και κατά την δική μου γνώμη ήταν λανθασμένη. Μπορεί να γλύτωσε η εταιρεία κάποια λεφτά από το να έβαζε καμπίνες, αλλά ουσιαστικά έκανε ένα βαπόρι για μια υγκεκριμένη γραμμή το οποίο το εκμεταλλεύεται 3-4 μήνες τον χρόνο. Του στέρεισε την δυνατότητα να παίζει μπάλα και σε άλλες γραμμές είτε για τις σκάντζες των επισκευών είτε ως αμοιβό σε περίπτωση που χρειαστεί να προσφέρει.

Στις Σποράδες δουλεύει καλά αλλά όπως είπα και πριν είναι για λίγους μήνες τον χρόνο. Από Άγιο Κωνσταντίνο μόλις τελειώσει η τουριστική περίοδος πέφτει κατακόρυφα η κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι μου αρεσει εξωτερικα οσο δε μου αρεσει εσωτερικα τα εχω πει κι αλλου. Αλλα Νηρεα who knows που λεν και στο χωριο μου... Ισως το χειμωνα χρειαστει αρον αρον για να καλυψει καμια αγονη μετα απο κανενα μπαμ biggrin.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

και αν λειψει για παντα τι θα γινει; θα δουμε να επιστρεφει κανας πηγασος;

Βρε λες ??? "Κοντός ψαλμός αλληλούια" πάντως.... Το πολυαγαπημένο και χιλιοτραγουδισμένο βαπόρι :) , αν δεν κάνω λάθος (και αν δεν κάνει λάθος και το OPENSEAS), σήμερα εκτελεί το τελευταίο του δρομολόγιο για την σεζόν προς και από τις Σποράδες. Να δούμε αν θα κατηφορίσει προς την Σούδα ή θα έρθει προς τα μέρη του Πειραιά.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...