Nikos_Chania Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Εγώ απορώ που θα δέσει στο λιμάνι μας... Θα φροντίσω να μάθω περισσότερα και θα σας πω... Δύσκολα θα το πετύχω στην άφιξη, αλλά υπόσχομαι για καλό ρεπόρτο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 στο λιμάνι της Σούδας για να παροπλιστεί μέχρι την επόμενη σεζόν!!! Μάλλον λόγω φθηνότερων λιμανιατικων Οπωσδήποτε ακούγεται "κάπως" αυτός ο παροπλισμός του πλοίου στην Σούδα. Όχι βέβαια για τον ίδιο τον παροπλισμό επί μακράν, αλλά για την επιλογή του λιμανιού... Και το ερώτημα βέβαια που τίθεται νομίζω ότι είναι εύλογο. Πόσο ποιό φθηνά λιμανιάτικα μπορεί να πληρώσει ένα πλοίο στην Σούδα από κάποια ντάνα στην Ελευσίνα, ή ακόμα ακόμα και από το αγκυροβόλιο της Κυνόσουρας ??? Πολύ πρωτότυπη (τουλάχιστον) κίνηση, το δίχως άλλο.
Earl Granville Posted September 16, 2010 Author Posted September 16, 2010 ΣΕΙΡΙΕ δυστυχώς τα ποσά διαφέρουν όντως πολύ. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα πριν 2 χρόνια συγγενικό μου πρόσωπο έφερε ενα μπαλκ καρριερ 60αρι για επισκευή. Στο Πέραμα πλαγιοδέτηση πλήρωνε 12 χιλιαρικα την ημέρα, στην Κυνόσουρα όπου το πλοίο κρέμεται στις άγκυρες και στους κάβους (όπου με το πρωτο δυτικο καιρό πέρνεις ρυμουλκά για να σε βαστάνε και πληρωνει 1 χιλιαρικό την ώρα) , και χρησιμοποιείς λάντζες για το πήγαινε έλα του κόσμου , πλήρωνε 7 χιλιάρικα!!!!!! κι όταν βρήκε θέση στα ναυπηγεία του Διαμαντή στα αμπελάκια το πήγε εκεί πλαγιοδέτηση και πλήρωνε μόλις 2 χιλιαρικά!!! Τώρα αναλογικά κάτι τέτοιο θα ισχύει και με τα επιβατικά. Ο ΠΗΓΑΣΟΣ το μεγάλο του μειονέκτημα είναι ότι δεν έχει σε καμία μπάντα μπαρκαρίζο οπότε αναγκαστηκά αν πήγαινε ντάνα θα έπρεπε να είχε το καταπέλτη ανοιχτό με όλους τους κινδυνους που συνεπάγεται αυτό.Δεν ξέρω και κατά πόσο θα ήταν αποδεκτό από το λιμεναρχείο αυτό.Χώρια οι ζημιές που προκαλούνται στις ντάνες. Πάντως δεν θα είναι το πρώτο ΕΓ/ΟΓ που παροπλίζεται στην Σούδα.Το μακρινό 1994 είχε παροπλίσει η ΑΝΕΚ το ΚΡΗΤΗ το οπόιο ενα χρόνο αργότερα αγόρασε ο Βασίλης Αγαπητός και το έφερε στον Πειραιά.
Nikos_Chania Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Το πλοίο θα καταπλεύσει στις 8:30 και θα πλαγιοδετήσει μπροστά από το ΣΦΑΚΙΑ 1. Παράξενο, αφού όπως ειπώθηκε, δεν έχει μπαρκαρίζο στην μπάντα...
Earl Granville Posted September 16, 2010 Author Posted September 16, 2010 Δεμ ξέρω αν ανοίχτηκε στην φετινή εκτεταμένη μετασκευή αλλιώς πριν δεν είχε.Αν εξακολουθεί να μην έχει τότε θα έχει ανοιχτό καταπέλτη και θα δουλέψει σκάλα.
Nikos_Chania Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Τόσους μήνες, στην συγκεκριμένη θέση, με καταπέλτη ανοιχτό θα είναι δύσκολο... Προφανώς θα υπάρχει μπαρκαρίζο, ή θα ανοιχτεί τώρα.
proud_ionian Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 να ανοιχτει τωρα για τον παροπλισμο, χλωμο ως καταχλωμο. το πιο πιθανο ειναι να εχει ανοιχτο ειτε τον επιβατων, ειτε του ανω γκαραζ, αναλογα πως θα δεσει. κατι ασχετο. εκανε τετοια επισκευη/ανακαινηση η εταιρεια, για ενα βαπορι που θα ταξιδεψει μονο 3 μηνες??
Nikos_Chania Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν είναι μόνο για παροπλισμό... Στον λευτεράκη πέρυσι είχαν ανοίξει δύο μπαρκαρίζα σε 3 μέρες...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 17, 2010 Posted September 17, 2010 εκανε τετοια επισκευη/ανακαινηση η εταιρεια, για ενα βαπορι που θα ταξιδεψει μονο 3 μηνες?? Αυτή είναι μια καλή απορία!!! Γιατί το Εξπρές Πήγασος είναι προγραμματισμένο να ξαναβγεί για δρομολόγια στις Σποράδες πριν του Αγίου Πνεύματος το 2011. Το κακό είναι ότι χωρίς καμία καμπίνα δε μπορεί να αντικαταστήσει κάποιο άλλο πλοίο το χειμώνα σε γραμμές που δραστηριοποιούνται πλοία του ομίλου!!! Πόσο χώρο θα έχαναν να έφτιαχνα 20-30 καμπίνες για να μπορούσε να κάνει σκάντζες το χειμώνα ειδικά στις άγονες γραμμές
Nikos_Chania Posted September 17, 2010 Posted September 17, 2010 Και η λύση στο ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ βρέθηκε... Το πλήρωμα μπαινοβγαίνει από το σημείο όπου γίνεται η πετρέλευση... Το ύξος δεν ξεπερνάει το 1,5 μέτρο, κάτι που αναγκάζει το πλήρωμα να κάνει "δοκιμασία" για να μπει!
Cruise Europa Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 Από έγκυρη πηγή να αναφέρουμε ότι απο Νοέμβριο η διοίκηση της HSW σκέφτεται να το επαναδρομολογήση! Τα σενάρια 2. 1)Ικαρία-Σάμο, όταν σταματήσει το ΜΥΚΟΝΟΣ 2)Παροναξία απογευματινό Για να δούμε
NHSOS XIOS Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ετσι οπως ειναι τωρα(μετα την εσωτερικη ανακατασκευη δηλαδη),δεν θα εκανε για Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο? (αντι του HS6 που ειναι τωρα κ βλεποντας,αναλογα με την κινηση της γραμμης,μηπως το κρατουσαν κ μετα τον Οκτωβρη)
gpap2006 Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 (edited) Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ετσι οπως ειναι τωρα(μετα την εσωτερικη ανακατασκευη δηλαδη),δεν θα εκανε για Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο? (αντι του HS6 που ειναι τωρα κ βλεποντας,αναλογα με την κινηση της γραμμης,μηπως το κρατουσαν κ μετα τον Οκτωβρη) Λογική σα σκέψη αλλά νομίζω πως μετά το τέλος του Οκτώβρη η κίνηση στη γραμμή είναι πολύ μικρή και δε σηκώνει παρά 1,5 πλοίο. Από μέσα Μάρτη αρχίζει πάλι η άνοδος. Άλλωστε η γραμμή της Ραφήνας το χειμώνα έχει πολλούς τακτικούς ταξιδιώτες οι οποίοι έχουν μάθει να μπαίνουν με κλειστά μάτια στα γνωστά τους βαπόρια. Μία αρπαχτή και μάλιστα χειμερινή από μια εταιρία που στο παρελθόν παράτησε τη γραμμή και έφυγε, δε νομίζω να είχε καμία τύχη όσο συμπαθής και βαπόραρος κι αν είναι ο ΠΗΓΑΣΟΣ. Edited October 2, 2010 by gpap2006
Earl Granville Posted October 2, 2010 Author Posted October 2, 2010 Eκτός αυτών το πλοίο λόγο του ότι δεν έχει και τις καλύτερες ελικτικές δυνατότητες θα έχει θεματάκι στα λιμάνια της γραμμής οπότε θα πρέπει να επιστρατευτεί πλοίαρχος ο οποίος αν μη τι άλλο ΄θα είναι γνώστης των λιμανιών και θα τα έχει δουλέψει. Πάντως πολλά θα εξαρτηθούν πιστεύω γι αυτό το ενδεχόμενο από την τύχη του Superferry ii.αν επιστρέψει δριμύτερο τότε αν υπάρχουν σκέψεις για τέτοιο ενδεχόμενο ίσως θα πρέπει να επανεξεταστούν. Αν για κάποιο λόγο δεν επιστρέψει τότε ίσως υπάρξει κενό που θα μπορέσει να το εκμεταλλευτεί ο ΠΗΓΑΣΟΣ. Για Ικαρία Σάμο το αποκλείω.Το βαπόρι δεν έχει καμπίνες, δεν θα μπορέσει να βγάλει τα ωράρια και τα 6 δρομολόγια με την καμία, θα πρέπει να παρατήσει σχεδόν τον Εύδηλο αφού τα 3 επιδοτούμενα δρομολόγια με Άγιο και Φούρνους σχεδόν θα συμπληρώσουν το πρόγραμμα που μπορεί να βγάλει εβδομαδιαίως.Χώρια που νομίζω ότι για την ετήσια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ τον Φλεβάρη η εταιρεία του αν δεν κάνω λάθος έχει προγραμματίσει ήδη την κάλυψη από το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Και να σκεφτεί κανείς πως το VENEZIA είναι μόλις 32 ετών, κατασκευασμένο το 1978. Νέο πάει για Αλιάγα. Πλέον ο ΠΗΓΑΣΟΣ θα μείνει το μοναδικό από τα αδερφά πλοία που συνεχίζει. Όχι βέβαια, υπάρχει και το έκτρωμα RIVIERA DEL CONERO (ex-ESPRESSO CAGLIARI) αλλά και το GRECIA που όσο παραμένει στον Πειραιά τουλάχιστον, δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι για το όποιο μέλλον του.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 11, 2011 Posted February 11, 2011 Εξπρές Πήγασος (ΙΜΟ 7521651) (1977, ex-Εξπρές Διόνυσος, Πήγασος, Espresso Venezia) Ξανά τα φώτα στην μεγάλη αγάπη που ξεχειμωνιάζει στη Σούδα, με την παράθεση των υπό συζήτηση θεμάτων στο νέο ΣΑΣ, Δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ “ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ” στη γραμμή ΑΓ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ- Β.ΣΠΟΡΑΔΩΝ για το χρονικό διάστημα από 09-06-11 έως 04-09-11 αλλά και με μία πολύ όμορφη φωτογραφία που βρήκα χθες στο flickr. Ο ΠΗΓΑΣΟΣ στα Λεμονάδικα, τον Φεβρουάριο του 1998 (χρονολογία που παρατίθεται στην φωτό), με όμορφη και εκλεκτή παρέα.
Neptune Posted February 11, 2011 Posted February 11, 2011 Η Πηγασαρα με τα ασπρα και μπλε χρωματα πραγματικα ειναι αξεπεραστη. Καλυτερο και απο το Κεφαλονια μη σου πω. Με το μπλε σκουρο οσο να ναι χανει αρκετα σε ομορφια το βαπορι. Αυτο το σπασιμο που ειναι ολα τα λεφτα χανεται. Τουλαχιστον ταξιδευει ακομα και εχει κοτσια μετα την περσινη πολυδαπανη μετασκευη του. Ισως στο τελος θαψει και το Κεφαλονια χιχι
KARAVI Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 Αυτή η βαπόρα τελικά θα την "φάει' ακινησία;.!!!!
express skiathos Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 Μέχρι του Αγίου Πνεύματος που πρόκειται να ξεκινήσει δρομολόγια, θα τον φάει η ακινησία.
harryludens Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Δεν θα το φάει η ακινησία....Ήδη άνοιξε το AIS του και ετοιμάζεται για Βόλο, στη θέση του Express Σαντορίνη που ήδη κατευθύνεται προς Βεγγάζη. Το openseas το δίνει στο αυριανό δρομολόγιο για Σποράδες.
proud_ionian Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 αν ακουσα καλα, το πληρωμα του κατεβηκε στην κρητη με το ελ.βενιζελος
gpap2006 Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Αύριο θα κάνει δρομολόγιο από Βόλο για Σποράδες. Αντί για 9.00 το πρωί θα φύγει στις 15.00 για να προλάβει να έχει φτάσει Βόλο. Οπότε απόψε φεύγει από Σούδα..Τί ενδιαφέρον που έγινε ξαφνικά ο φετινός Φεβρουάριος! Ο πιο φτωχός μήνας από κίνηση καραβιών!
nomikos Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Αναχώρησε από την Σούδα(πάντα από τον ρουφ )
Nikos_Chania Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 (edited) Θα τον επιβεβαιώσω... Αναχώρησε λίγο πριν τις 20:00 το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ με προορισμό τον Βόλο, προκειμένου να αντικαταστήσει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ που κατευθύνεται στην Λιβύη για απεγκλωβισμό ομογενών. Αφού αναχώρησε, έδεσε στο κεφάλι του λιμανιού, παρέλαβε τα οχήματα του πληρώματος και αναχώρησε για Βόλο.www.soudaport.gr Edited February 23, 2011 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now