Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Εγώ απορώ που θα δέσει στο λιμάνι μας... Θα φροντίσω να μάθω περισσότερα και θα σας πω... Δύσκολα θα το πετύχω στην άφιξη, αλλά υπόσχομαι για καλό ρεπόρτο :D

  • Replies 963
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
στο λιμάνι της Σούδας για να παροπλιστεί μέχρι την επόμενη σεζόν!!! Μάλλον λόγω φθηνότερων λιμανιατικων

Οπωσδήποτε ακούγεται "κάπως" αυτός ο παροπλισμός του πλοίου στην Σούδα. Όχι βέβαια για τον ίδιο τον παροπλισμό επί μακράν, αλλά για την επιλογή του λιμανιού...

Και το ερώτημα βέβαια που τίθεται νομίζω ότι είναι εύλογο. Πόσο ποιό φθηνά λιμανιάτικα μπορεί να πληρώσει ένα πλοίο στην Σούδα από κάποια ντάνα στην Ελευσίνα, ή ακόμα ακόμα και από το αγκυροβόλιο της Κυνόσουρας ??? Πολύ πρωτότυπη (τουλάχιστον) κίνηση, το δίχως άλλο.

Posted

ΣΕΙΡΙΕ δυστυχώς τα ποσά διαφέρουν όντως πολύ. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα πριν 2 χρόνια συγγενικό μου πρόσωπο έφερε ενα μπαλκ καρριερ 60αρι για επισκευή. Στο Πέραμα πλαγιοδέτηση πλήρωνε 12 χιλιαρικα την ημέρα, στην Κυνόσουρα όπου το πλοίο κρέμεται στις άγκυρες και στους κάβους (όπου με το πρωτο δυτικο καιρό πέρνεις ρυμουλκά για να σε βαστάνε και πληρωνει 1 χιλιαρικό την ώρα) , και χρησιμοποιείς λάντζες για το πήγαινε έλα του κόσμου , πλήρωνε 7 χιλιάρικα!!!!!! κι όταν βρήκε θέση στα ναυπηγεία του Διαμαντή στα αμπελάκια το πήγε εκεί πλαγιοδέτηση και πλήρωνε μόλις 2 χιλιαρικά!!!

Τώρα αναλογικά κάτι τέτοιο θα ισχύει και με τα επιβατικά.

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ το μεγάλο του μειονέκτημα είναι ότι δεν έχει σε καμία μπάντα μπαρκαρίζο οπότε αναγκαστηκά αν πήγαινε ντάνα θα έπρεπε να είχε το καταπέλτη ανοιχτό με όλους τους κινδυνους που συνεπάγεται αυτό.Δεν ξέρω και κατά πόσο θα ήταν αποδεκτό από το λιμεναρχείο αυτό.Χώρια οι ζημιές που προκαλούνται στις ντάνες.

Πάντως δεν θα είναι το πρώτο ΕΓ/ΟΓ που παροπλίζεται στην Σούδα.Το μακρινό 1994 είχε παροπλίσει η ΑΝΕΚ το ΚΡΗΤΗ το οπόιο ενα χρόνο αργότερα αγόρασε ο Βασίλης Αγαπητός και το έφερε στον Πειραιά.

Posted

Δεμ ξέρω αν ανοίχτηκε στην φετινή εκτεταμένη μετασκευή αλλιώς πριν δεν είχε.Αν εξακολουθεί να μην έχει τότε θα έχει ανοιχτό καταπέλτη και θα δουλέψει σκάλα.

Posted

Τόσους μήνες, στην συγκεκριμένη θέση, με καταπέλτη ανοιχτό θα είναι δύσκολο... Προφανώς θα υπάρχει μπαρκαρίζο, ή θα ανοιχτεί τώρα.

Posted

να ανοιχτει τωρα για τον παροπλισμο, χλωμο ως καταχλωμο. το πιο πιθανο ειναι να εχει ανοιχτο ειτε τον επιβατων, ειτε του ανω γκαραζ, αναλογα πως θα δεσει.

κατι ασχετο. εκανε τετοια επισκευη/ανακαινηση η εταιρεια, για ενα βαπορι που θα ταξιδεψει μονο 3 μηνες:o??

Posted

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν είναι μόνο για παροπλισμό...

Στον λευτεράκη πέρυσι είχαν ανοίξει δύο μπαρκαρίζα σε 3 μέρες... :unsure::D

Posted
εκανε τετοια επισκευη/ανακαινηση η εταιρεια, για ενα βαπορι που θα ταξιδεψει μονο 3 μηνες:o??

Αυτή είναι μια καλή απορία!!! Γιατί το Εξπρές Πήγασος είναι προγραμματισμένο να ξαναβγεί για δρομολόγια στις Σποράδες πριν του Αγίου Πνεύματος το 2011. Το κακό είναι ότι χωρίς καμία καμπίνα δε μπορεί να αντικαταστήσει κάποιο άλλο πλοίο το χειμώνα σε γραμμές που δραστηριοποιούνται πλοία του ομίλου!!! Πόσο χώρο θα έχαναν να έφτιαχνα 20-30 καμπίνες για να μπορούσε να κάνει σκάντζες το χειμώνα ειδικά στις άγονες γραμμές

Posted

Από έγκυρη πηγή να αναφέρουμε ότι απο Νοέμβριο η διοίκηση της HSW σκέφτεται να το επαναδρομολογήση! Τα σενάρια 2.

1)Ικαρία-Σάμο, όταν σταματήσει το ΜΥΚΟΝΟΣ

2)Παροναξία απογευματινό

Για να δούμε

  • 2 weeks later...
Posted

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ετσι οπως ειναι τωρα(μετα την εσωτερικη ανακατασκευη δηλαδη),δεν θα εκανε για Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο? (αντι του HS6 που ειναι τωρα κ βλεποντας,αναλογα με την κινηση της γραμμης,μηπως το κρατουσαν κ μετα τον Οκτωβρη)

Posted (edited)

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ετσι οπως ειναι τωρα(μετα την εσωτερικη ανακατασκευη δηλαδη),δεν θα εκανε για Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο? (αντι του HS6 που ειναι τωρα κ βλεποντας,αναλογα με την κινηση της γραμμης,μηπως το κρατουσαν κ μετα τον Οκτωβρη)

Λογική σα σκέψη αλλά νομίζω πως μετά το τέλος του Οκτώβρη η κίνηση στη γραμμή είναι πολύ μικρή και δε σηκώνει παρά 1,5 πλοίο. Από μέσα Μάρτη αρχίζει πάλι η άνοδος. Άλλωστε η γραμμή της Ραφήνας το χειμώνα έχει πολλούς τακτικούς ταξιδιώτες οι οποίοι έχουν μάθει να μπαίνουν με κλειστά μάτια στα γνωστά τους βαπόρια. Μία αρπαχτή και μάλιστα χειμερινή από μια εταιρία που στο παρελθόν παράτησε τη γραμμή και έφυγε, δε νομίζω να είχε καμία τύχη όσο συμπαθής και βαπόραρος κι αν είναι ο ΠΗΓΑΣΟΣ.

Edited by gpap2006
Posted

Eκτός αυτών το πλοίο λόγο του ότι δεν έχει και τις καλύτερες ελικτικές δυνατότητες θα έχει θεματάκι στα λιμάνια της γραμμής οπότε θα πρέπει να επιστρατευτεί πλοίαρχος ο οποίος αν μη τι άλλο ΄θα είναι γνώστης των λιμανιών και θα τα έχει δουλέψει.

Πάντως πολλά θα εξαρτηθούν πιστεύω γι αυτό το ενδεχόμενο από την τύχη του Superferry ii.αν επιστρέψει δριμύτερο τότε αν υπάρχουν σκέψεις για τέτοιο ενδεχόμενο ίσως θα πρέπει να επανεξεταστούν. Αν για κάποιο λόγο δεν επιστρέψει τότε ίσως υπάρξει κενό που θα μπορέσει να το εκμεταλλευτεί ο ΠΗΓΑΣΟΣ.

Για Ικαρία Σάμο το αποκλείω.Το βαπόρι δεν έχει καμπίνες, δεν θα μπορέσει να βγάλει τα ωράρια και τα 6 δρομολόγια με την καμία, θα πρέπει να παρατήσει σχεδόν τον Εύδηλο αφού τα 3 επιδοτούμενα δρομολόγια με Άγιο και Φούρνους σχεδόν θα συμπληρώσουν το πρόγραμμα που μπορεί να βγάλει εβδομαδιαίως.Χώρια που νομίζω ότι για την ετήσια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ τον Φλεβάρη η εταιρεία του αν δεν κάνω λάθος έχει προγραμματίσει ήδη την κάλυψη από το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.

Posted

Και να σκεφτεί κανείς πως το VENEZIA είναι μόλις 32 ετών, κατασκευασμένο το 1978. Νέο πάει για Αλιάγα. Πλέον ο ΠΗΓΑΣΟΣ θα μείνει το μοναδικό από τα αδερφά πλοία που συνεχίζει.

Όχι βέβαια, υπάρχει και το έκτρωμα RIVIERA DEL CONERO (ex-ESPRESSO CAGLIARI) αλλά και το GRECIA που όσο παραμένει στον Πειραιά τουλάχιστον, δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι για το όποιο μέλλον του.

  • 4 months later...
Posted

Εξπρές Πήγασος (ΙΜΟ 7521651)

(1977, ex-Εξπρές Διόνυσος, Πήγασος, Espresso Venezia)

Ξανά τα φώτα στην μεγάλη αγάπη που ξεχειμωνιάζει στη Σούδα, με την παράθεση των υπό συζήτηση θεμάτων στο νέο ΣΑΣ,

Δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ “ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ” στη γραμμή ΑΓ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ- Β.ΣΠΟΡΑΔΩΝ για το χρονικό διάστημα από 09-06-11 έως 04-09-11

αλλά και με μία πολύ όμορφη φωτογραφία που βρήκα χθες στο flickr. Ο ΠΗΓΑΣΟΣ στα Λεμονάδικα, τον Φεβρουάριο του 1998 (χρονολογία που παρατίθεται στην φωτό), με όμορφη και εκλεκτή παρέα.

Posted

Η Πηγασαρα με τα ασπρα και μπλε χρωματα πραγματικα ειναι αξεπεραστη. :D Καλυτερο και απο το Κεφαλονια μη σου πω. :lol:

Με το μπλε σκουρο οσο να ναι χανει αρκετα σε ομορφια το βαπορι. Αυτο το σπασιμο που ειναι ολα τα λεφτα χανεται. Τουλαχιστον ταξιδευει ακομα και

εχει κοτσια μετα την περσινη πολυδαπανη μετασκευη του. Ισως στο τελος θαψει και το Κεφαλονια χιχι

Posted

Δεν θα το φάει η ακινησία....Ήδη άνοιξε το AIS του και ετοιμάζεται για Βόλο, στη θέση του Express Σαντορίνη που ήδη κατευθύνεται προς Βεγγάζη. Το openseas το δίνει στο αυριανό δρομολόγιο για Σποράδες.

Posted

Αύριο θα κάνει δρομολόγιο από Βόλο για Σποράδες. Αντί για 9.00 το πρωί θα φύγει στις 15.00 για να προλάβει να έχει φτάσει Βόλο. Οπότε απόψε φεύγει από Σούδα..Τί ενδιαφέρον που έγινε ξαφνικά ο φετινός Φεβρουάριος! Ο πιο φτωχός μήνας από κίνηση καραβιών!

Posted (edited)

Θα τον επιβεβαιώσω... :D:P

Αναχώρησε λίγο πριν τις 20:00 το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ με προορισμό τον Βόλο, προκειμένου να αντικαταστήσει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ που κατευθύνεται στην Λιβύη για απεγκλωβισμό ομογενών. Αφού αναχώρησε, έδεσε στο κεφάλι του λιμανιού, παρέλαβε τα οχήματα του πληρώματος και αναχώρησε για Βόλο.

www.soudaport.gr

gallery_2440_85_80384.jpg

gallery_2440_85_44179.jpg

gallery_2440_85_3781.jpg

Edited by proud_ionian

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...