Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, gpap2006 said:

Θα ακουνε Κασιωτες και Καρπαθιοι αυτες τις ανοησιες και θα κουτουλανε την οθονη...

Και Ρεθυμνιώτες, ειδικά όσοι γεννήθηκαν πριν τα μέσα δεκαετίας του 2000😉

Σοβαρά τώρα, ότι χειρότερο;;

Δηλαδή το Θεόφιλος ας πούμε ήταν και γ..ώ τη καραβάρα;

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις μιλαμε για 10 και βαλε χρονια μετα το ΘΕΟΦΙΛΟ και οταν απο τη γραμμη εχουν περασει ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ,ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ,BLUE STAR ΠΑΤΜΟΣ ,BLUE STAR 1 &2 ,ΑΡΙΑΔΝΗ και τωρα τελευταια τα ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ ,το οποιο ειναι μεν πιο αργο αλλα και παλι ειναι μεγαλο και σιγουρα πιο γρηγορο απο το ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Τι συγκρινουμε;

Πιστευετε δηλαδη εσεις οτι αν σε 5-6 χρονια ξανακανει δρομολογια το ΠΡΕΒΕΛΗΣ και υστερα απο συνεχη παρουσια εστω απο το ΧΙΟΣ και το ΠΑΤΜΟΣ, οτι θα λενε οι Κασσιωτες και οι Καρπαθιοι ,αχ ευτυχως που μας ηρθε το ΠΡΕΒΕΛΗΣ .Ολα συγκριτικα ειναι 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μωρέ προφανώς κι έχουν έρθει καλύτερα πλοία από τότε. Εστίασα στην γκρίνια σχετικά με το θέμα. Μου φαίνεται αδιανόητο να υπάρχει τέτοια γκρίνια, από την στιγμή που:

1. Το πλοίο ήρθε για σκάντζα, κι όχι για μόνιμη δρομολόγηση

2. Μέχρι χθες ταξίδευε, και μάλιστα σε μια δύσκολη γραμμή που ο κόσμος όμως το αγαπούσε. 

Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να κάνουν λίιιγη υπομονή ακόμη μέχρι να τελειώσουν οι δεξαμενισμοί. 

Link to comment
Share on other sites

Τόσα χρονια στην Κασοκαρπαθια το βαπόρι υπηρέτησε τα νησια με απόλυτη συνέπεια . Παρά την ταλαιπωρία που έτρωγε με τα πολλά δύσκολα και οριακά standby και τις άπειρες  ώρες λειτουργίας των μηχανών του που έγραφαν , οι βλάβες του ήταν μηδαμινές . 
Ιδιατερη όμως μνεία αξίζει στους πλοιάρχους που το ταξίδεψαν άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο και χωρίς την ναυτοσύνη τους και την δεξιότητα τους το δύστροπο στη μανούβρα σκαρί δεν θα μπορούσε να καταξιωθεί στην απαιτητική κασοκαρπαθια . 
Θα προσπαθήσω να τους θυμηθώ αλλά αν μου διαφεύγει κανείς ας προστεθεί απο κάποιον φίλο :

Βασιλης Πασχαλης , Τάσος Τρεσσος , Νεκταριος Ρηγας , Νίκος Κασιδιάρης , Διαμαντης Παπαγεωργιου , Νίκος Χάλαρης , Βαγγελης Στουραιτης , Κωστας Δρίβας , Στέλιος Περιστερακης , Βασιλης Γεροντακης , Νίκος Ξυλογιαννοπουλος , Νίκος Μπαλοπητος , Ακης Σκαμαγκας , Νίκος Κορρες , Ανδρεας Γασπαράτος και οι δυο που το ταξιδεύουν  μέχρι σημερα Βησαριων Γουλας και Βαγγελης Παπουτσάκης . 

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα συγκινητικό αποχαιρετιστήριο για την Πρεβελάρα..! Τα αφήνει τα καρφάκια του η αλήθεια αλλά παρ'όλα αυτά αποτυπώνει ανάγλυφα το πέρασμά του από την γραμμή. 

https://www.karpathiakanea.gr/adio-prevelis-isos-kapou-na-xanavrethoume/

Νομίζω φίλε αυτοί είναι. Κι εμένα αυτοί χοντρά-χοντρά μου έρχονται στο μυαλό. 

Link to comment
Share on other sites

Όλα ξεκινούν από το ότι το ΥΕΝ και η εταιρεία υπέκυψαν στις πιέσεις μετακίνησης του πλοίου από τη Χίο και τη Μυτιλήνη. Με το που παίρνεις άρον-άρον μακριά το πλοίο από εκεί, αυτομάτως εξασφαλίζεις ότι στην επόμενη περιοχή/γραμμή που θα το στείλεις, οι εκεί ενδιαφερόμενοι θα διαμαρτυρηθούν μόνο και μόνο από καχυποψία. Και λογικό είναι. Δεν είναι υποχρεωμένο το τοπικό κοινό να ξέρει λεπτομέρειες περί των πλοίων, ούτε και να περιβάλλει με εμπιστοσύνη ΥΕΝ και εταιρεία που μόλις έκαναν την παραπάνω τράμπα. Πρόσθεσε το γεγονός ότι είμαστε σε προεκλογική περίοδο, ένα τέτοιο δημοφιλές θέμα για τους νησιώτες άρα και πολιτικά εύκολα εκμεταλλεύσιμο, είναι προφανής αφορμή για γκρίνιες και παράπονα. Δικαιολογημένα ή όχι.

 

 Όλα καταλήγουν στο ότι αν είσαι θαμώνας για χρόνια σε μια καφετέρια που κάθε μέρα σε σερβίρει μια νεαρή κοπέλα που είναι φρέσκια, χαμογελαστή, ευδιάθετη και έχει και ομορφιά Καρυάτιδας, και μια μέρα ξαφνικά -έστω και προσωρινά όπως σου έχουν πεί- ξεκινά να σε σερβίρει μια ταλαιπωρημένη 45άρα με χαρακτήρα και ταμπεραμέντο Ζωής Κωνσταντοπούλου:D, έ, θα διαμαρτυρηθείς. Κι άντε να σε πείσουν πως έχεις άδικο..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Πρέβελης ξεκίνησε σήμερα δρομολόγια στην γραμμή Καβάλα/Θεσσαλονίκη - Νησιά Β.Α. Αιγαίου - Δωδεκάνησα (Πάτμος, Λέρος).

Link to comment
Share on other sites

 Κανονικά είναι γραμμή του BLUE STAR MYCONOS, η οποία προσωρινά και κατά την ακινησία του, αντικαταστάθηκε από το BLUE STAR PATMOS, αλλά σε συνδυασμό με την γραμμή Πειραιά Ικαροσαμίας. Τώρα το καλοκαίρι σπάει στα δυο με το πρώτο να μένει από Πειραιά μέχρι Σάμο και το ΔΙΑΓΟΡΑΣ (προσωρινά και μέχρι 26/6 από το ΠΡΕΒΕΛΗΣ) από Λέρο και Σάμο για Βόρειο Αιγαίο μόνο.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα!??..το γύρισε..! Κασοκαρπαθία, Ικαροσαμία, Καστελόριζο, Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Β. Αιγαίο, Παροναξία, Κρήτη, μόνο οι Σποράδες του ξέφυγαν. 

Link to comment
Share on other sites

Τραυματισμός ναυτικού του Ε/Γ-Ο/Γ Πρέβελης στη Μυτιλήνη

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Μυτιλήνης, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου "ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν. Ρεθύμνου 06, για τον τραυματισμό ημεδαπού μέλους πληρώματος και συγκεκριμένα ειδικότητας μεταφορέα.

Ο εν λόγω ημεδαπός, αισθάνθηκε πόνο και πρήξιμο στο αριστερό γόνατο και κατά τον κατάπλου του ανωτέρω πλοίου στον λιμένα Μυτιλήνης, μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο “ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ” για ιατρικό έλεγχο.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...