Jump to content
Shipfriends

Το ναυάγιο του Costa Concordia στο νησί Giglio στην Ιταλία


Recommended Posts

Aφορμή παίρνω από τις ειδήσεις: "H καταναλωτική οργάνωση Codacons...υποστηρίζει ότι πρόκειται για «ελεημοσύνη» (τα 11,000€ ανά επιβάτη που δίνει η Costa/Carnival σε όσους δεν υπέστησαν σωματικές βλάβες) και συνιστά στους επιβάτες να μην τη δεχτούν, θεωρώντας απαράδεκτη την διάκριση που περιέχεται στην συμφωνία μεταξύ όσων υπέστησαν φυσικούς τραυματισμούς και σ' αυτούς που δεν τραυματίστηκαν, θεωρώντας ότι δεν πρέπει να παραβλεφθούν τα ψυχικά τραύματα.... καλεί τους επιβάτες να κάνουν εξετάσεις που θα πιστοποιούν το ψυχοσωματικό στρες εξαιτίας του ναυαγίου, κάτι που θα τους δώσει το δικαίωμα να διεκδικήσουν μεγαλύτερη αποζημίωση".

Eπειδή και ή φάτσα και η ράτσα προσομοιάζουν, υποθέτω ότι συγκεκριμένα δικηγορικά γραφεία σε Pώμη, Mιλάνο και αλλαχού σε αγαστή συνέργεια με πρόθυμους θεράποντες του Iπποκράτους, τρίβουν τα χέρια τους ενώ επειδή η Zάκυνθος είναι κοντά στην Iταλία, κάποιο καλό παράδειγμα θα πήραν. Bλέπω τους επιβάτες του Concordia προκειμένου να διεκδικήσουν μεγαλύτερες αποζημιώσεις να τριγυρνάνε με στολή Nαπολέοντα και να ισχυρίζονται ενόρκως ότι έπαθαν ψυχοσωματικό στρες εν πλώ, αιφνιδίως και ομοθυμαδόν.

Yγ: Kανείς δεν αμφισβητεί το δικαίωμα των παθόντωννα διεκδικήσουν τη μέγιστη δυνατή αποζημίωση για πράξεις ή παραλείψεις της Costa και των υπαλλήλων της. Aλλά να είναι παθόντες, όχι μπαμπουίνοι με ουρά ;).

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 402
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γεώργιε. παρόλο που δεν ανήκω στους αγωγομανείς και στους αποζημιωσιομανείς...ούτε και σε αυτούς που θα έπαιρναν ποτέ πέτσινα χαρτιά για εφιάλτες και πονοκέφαλους :rolleyes: ....νομίζω ότι αυτά τα 11 χιλιάρικα είναι πράγματι ψίχουλα μπροστά στα όσα υπέστησαν όλοι οι ναυαγοί εκείνο το βράδυ. Ιδιαίτερα όταν σε αυτά περιλαμβάνονται και οι απώλειες των αποσκευών, μόνο ένα λάπτοπ να είχε κάποιος πάνε τα 1.000 ευρώ. Βάλε και ρούχα, κοσμήματα και χαρτιά κλπ Δεν ξέρω βέβαια ποιο μπορεί να είναι ένα λογικό ποσό, αλλά αυτά μου φαίνονται λίγα. Και λογικό είναι, από την πλευρά της εταιρείας, δεν θα μπορούσε να προτείνει πχ 100 χιλ, γιατί και τότε πάλι λίγα θα φαίνονταν σε πολλούς...και θα ανέβαζε τον πήχυ των δικαστικών διεκδικήσεων.

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή δεν γνωρίζω ερωτώ: Oι αποσκευές κλπ, δεν ασφαλίζονται (επί καταβολή ασφαλίστρου ασφαλώς...) με το κλείσιμο θέσης στην (όποια) κρουαζιέρα;

Αν όχι, το ανωτέρω επιχείρημα του Nηρέως μοιάζει ισχυρό.

Aν ναί, η ασφαλιστική εταιρεία είναι εκείνη που θα αποζημιώσει τον καθένα έκαστο αναλόγως της δηλωθείσας αξίας και του εισπραχθέντος ασφαλίστρου, επομένως η αποζημίωση της Costa πέφτει ακέραιη στον μπεζαχτά...

Link to comment
Share on other sites

Επτά με δέκα μήνες για την ανέλκυση του Concordia.

Επτά με δέκα μήνες θα χρειαστούν για να ανελκυστεί το κρουαζιερόπλοιο Κονκόρντια το οποίο ναυάγησε κοντά στο νησάκι Τζίλιο, από τη στιγμή που θα ανατεθεί το έργο αυτό σε κάποια εταιρεία, όπως δήλωσε σήμερα ο Φράνκο Γκαμπριέλι, ο αξιωματούχος της ιταλικής κυβέρνησης που έχει αναλάβει το χειρισμό της καταστροφής.

Η Costa Crociere, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου, ετοιμάζεται να ζητήσει προσφορές από τις ελάχιστες εταιρείες σε όλο τον κόσμο οι οποίες είναι σε θέση να αναλάβουν την επιχείρηση αυτή. Οι εταιρείες με τη σειρά τους, εφόσον ενδιαφέρονται, θα απαντήσουν ετοιμάζοντας ένα σχέδιο ανέλκυσης του κρουαζιερόπλοιου.

Το πρωί οι έρευνες για τον εντοπισμό των υπόλοιπων αγνοούμενων διακόπηκαν γιατί το κρουαζιερόπλοιο άρχισε να κινείται.

Το Concordia, που κανονικά κινείται κατά 2 με 3 χιλιοστά ανά ώρα, τη νύχτα μετακινήθηκε κατά περίπου 3,5 εκατοστά καθώς στην περιοχή επικρατούσαν ισχυροί άνεμοι και μεγάλα κύματα. Oι ιταλικές αρχές πάντως προτίθενται να συνεχίσουν τις έρευνες μόλις αυτό καταστεί δυνατόν, διαβεβαιώνοντας ότι είναι ηθική υποχρέωση να δοθούν οι σοροί στις οικογένειες

newsbeast.gr

Link to comment
Share on other sites

Και αφού είναι ηθική υποχρέωση να δοθούν οι σωροί γιατί δεν δένουν το βαπόρι στον βράχο;; 5-6 καδένες να δεσουν, δεν νομίζω ότι είναι παράλογο. Εάν το βαπόρι χαθεί από την επιφάνεια, τότε θα ζοριστούν πολύ και να το ανελκύσουν και να απεγκλωβίσουν τα πτώματα...

Link to comment
Share on other sites

Καντηλίτσα.... Neptune το "καδένες" μπορεί να γίνει οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο για να κρατηθεί το βαπόρι εκεί που είναι. Δεν νομίζω ότι πρέπει να κολλήσουμε στο πως θα το συγκρατήσουν, αλλά να το συγκρατήσουν.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ασφαλως θα αστιευεστε ετσι;

βαπορι 300 μετρα μηκος και δεν ξερω ποσα υψος, χιλιαδες τονοι σιδερο, μισοβυθσμενο σε πρανες και με ασχημους καιρους εν οψει, θα κρατηθει στηην επιφανεια με καδενες, καθετες και καντηλιτσες; ας μην ευτελιζουμε τη συζητηση.

Link to comment
Share on other sites

δημιουργηθηκε αρνητικη ευσταυθεια στο πλοιο.το κεντρο βαρους του (g) μετατοπιστηκε προς τα κατω στο πλοιο οποτε με την κλιση αντι να επαναλθει οπως θα γινοτανε με φυσιολογικες συνθηκες αυτη μεγαλωνε γιατι εχει δημιουργηθει καινουργια θεση ευσταθειας!

όταν το κέντρο βάρους κατέβει η ευστάθεια βελτιώνεται γιατί μεγαλώνει το GM,πέρα απο αυτό τι εννοείς ως καινούργια θέση ευστάθειας η κλιση μεγάλωνε επειδή έμπαινε ολο και περισσότερο νερό και η προοδευτική κατάκλυση όλων των στεγαν'ων θα οδηγούσε είτε σε βύθιση είτε σε ανατροπή δεν υπάρχει κάτι περίεργο στο γιατί ανέτραπει ούτε χρειάζεται να εξηγηθεί με μαθηματικά.

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

παιδια ασφαλως θα αστιευεστε ετσι;

βαπορι 300 μετρα μηκος και δεν ξερω ποσα υψος, χιλιαδες τονοι σιδερο, μισοβυθσμενο σε πρανες και με ασχημους καιρους εν οψει, θα κρατηθει στηην επιφανεια με καδενες, καθετες και καντηλιτσες; ας μην ευτελιζουμε τη συζητηση.

Δεν την ευτελίζουμε βρε proud ούτε είπαμε κάτι παράλογο. Αφού έχει βγει πιθανός τρόπος "στερέωσης" του πλοίου.

Αυτούς του άσχημους καιρούς θέλουμε να προλάβουμε όμως... σκέψου να ήταν δικός σου άνθρωπος εκεί μέσα και φυσικά να ήθελες την σορό του και λογικό ακούγεται. Εάν βυθιστεί τότε εκεί θα γίνει και ο υγρός τους τάφος, διότι αφενός θα ανελκυστεί το ναυάγιο (πολυσύχναστη περιοχή) αφετέρου δεν θα έχει μείνει πτώμα για πτώμα...

Δεν ήρθα εδώ για να πω καμμία υπερβολή ούτε να εκδώσω μνημόνιο για να σώσω το κοστα, αλλά να σκεφτώ πιθανούς τρόπους που θα βοηθούσαν. και όπως πόσταρε και ο ΝΗΡΕΑΣ:

Υπάρχει πάντως η σκέψη να δεθεί το πλοίο για να μην πάει στα βαθιά, τώρα με ποιόν τρόπο (και αν) θα γίνει, δεν ξέρω. Μιά ιδέα πάντως αγκύρωσης με συρματόσχοινα υπάρχει εδώ

έχει βγει ιδέα... (άλλο το πόσο υλοποιήσιμη μπορεί να είναι....)

Link to comment
Share on other sites

Ακομα και να ειναι υλοποιήσιμη,το θεμα ειναι τι κοστος εχει ,και το αν εχει διαθεση η Costa να δωσει τα χρηματα για κατι τετοιο.

Αν το πλοιο χαθει η Costa θα εχει καποια επιπλεον νομικη κυρωση;Ισως να λεω και σαχλαμαρες αλλα αν δεν εχει ισως να μην την εδιαφερει την εταιρεια και τοσο να σωσει το πλοιο.Και δυστυχως τετοιες μεγαλες εταιριες δεν εχουν και πολλους ηθικους φραγμους

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Καποιες φωτο λιγο μετα την αφιξη του πλοιου στο Giglio.Επισης κανουν χρυσες δουλειες οι εταιριες που δουλευουν την γραμμη Monte Argentario - Giglio καθως πολλοι ειναι αυτοι που θελουν να δουν το πλοιο απο κοντα η εστω να βγουν φωτογραφια 'μαζι του' B) (το blog κανει λογο για τουρισμο του πονου)

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτές τις φωτό φαίνονται και οι άριστες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν εκείνο το βράδυ, που εν τέλει ήταν και οι καθοριστικές για το ναυάγιο. Και η ειρωνία είναι ότι εάν δεν ήταν τόσο καλός ο καιρός, δεν θα αποτολμούσε να περάσει κοντά στο νησί. Όσον αφορά τους "τουρίστες του πόνου", δεν είναι νέο είδος, σε κάθε καταστροφή είναι παρόντες. Τα έχουμε δει και στην χώρα μας σε σεισμούς και πυρκαγιές.

Link to comment
Share on other sites

Total loss το πλοιο συμφωνα με στελεχη της εταιριας.Μεχρι παντως να οργανωσουν το σχεδιο ανελκυσης,θα κανει καμια 10αρια κακοκαιριες,θα παει πιο βαθια το πλοιο και αντε μετα να το βγαλουν.

Εδω εχει καποια βιντεο απο τους δυτες της πυροσβεστικης.

Link to comment
Share on other sites

Τις προηγουμενες μερες το πλοιο μετακινηθηκε 60εκατοστα προς τα κατω και ολοι επισημαινουν οτι αν συνεχισει ετσι,στο τελος θα βρεθει στο σημειο που το βαθος ειναι μεγαλο(οπως εγινε και με το SEA DIAMOND).

Βγηκε κ ενα βιντεο απο την γεφυρα που δειχνει πως το πληρωμα αντιμετωπισε την ολη κατασταση.Απ οτι φαινεται αργησαν να ειδοποιησουν τους επιβατες να εκκενωσουν το πλοιο.(50λεπτα απο την προσκρουση πηραν την αποφαση να εγκαταλειψουν το πλοιο και 10λεπτα αργοτερα το ανακοινωσαν στα μεγαφωνα).

Στην γεφυρα επικρατει χαος,καποιος λεει στον καπετανιο 'οι επιβατες αρχισαν να επιβιβαζονται μονοι τους στις βαρκες' και η απαντηση ειναι 'καλως'...Καποια στιγμη ερχεται ενας αλλος καπετανιος της Costa,που ταξιδευε σαν απλος επιβατης,και αναλαμβανει τον συντονισμο καθως βλεπει οτι εχει ξεφυγει τελειως η κατασταση απο τον πλοιαρχο(Σκετινο).

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Βρεθηκε το beauty case,1 μπικινι, 1 βαλιτσα γυναικεια που αναγνωριστηκαν απο τη μολδαβη ιδιοκτητρια τους.

Στην καμπινα του καπτεν ολα αυτα.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά. δεν έχω καταλάβει όλη αυτή τη φασαρία που έχει γίνει εξ αρχής με αυτή τη Μολδαβή. Εάν ήταν ή όχι μέλος του πληρώματος, εάν ήταν φιλενάδα του πλοίαρχου, εάν βρισκόταν στη γέφυρα την ώρα της πρόσκρουσης, εάν, εάν... Τι σημασία έχουν όλα αυτά, αυτή έκανε χρέη πλοιάρχου? Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την λογική...να ασχολούνται όλοι με αυτή την κοπέλα...και την δήθεν "μυστηριώδη" παρουσία της.

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την λογική...να ασχολούνται όλοι με αυτή την κοπέλα...και την δήθεν "μυστηριώδη" παρουσία της.

Δίνει όμως ένα τόνο ίντριγκας και κουτσομπολιού που χρειάζονται για να συντηρείται το θέμα στη δημοσιότητα. Αν το θέμα ήταν μόνο η όποια ανικανότητα του πλοιάρχου-εταιρείας-αρμοδίων γενικώς πλην των αμέσως ενδιαφερόμενων ποιος άλλος θα έδινε σημασία?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...