giorgos_249 Posted May 29, 2017 Posted May 29, 2017 O cpt Γιαννης Βουτσελάκος το 2014 και 15.... ( για το 2016 δε γνωριζω)
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2017 Posted May 29, 2017 Το 2014 δούλεψε στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη και το 2015 δούλεψε στη γραμμή Ηράκλειο Σαντορίνη Ιό Νάξο Μύκονο μέχρι τα τέλη σχεδόν του Αυγούστου με το cpt Γιάννη Βουτσελακο. Μετά πήγε για την μεταφορά μεταναστών στην αρχή με τον ίδιο πλοίαρχο και μετά με το cpt Χάρη Τσουκαλα. Το 2016 το καλοκαίρι δεν δούλεψε.
polmyt Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Προχτες ακουσα διαφημηση για το TERA JEΤ και το αναφέρανε σαν το μεγαλυτερο ταχυπλοο στον κοσμο.Επειδη δεν θυμαμαι αν το εχουμε ξανασυζητησει παιζει να ισχυει κατι τετοιο;
.voyager Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Ναι, και σε μήκος και σε χωρητικότητα. Παίζει σε περίπου 15 σταθμούς το σποτάκι, χαμός!
hayabusagr Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Εγώ απορώ πως θα βγαίνει κέρδος, αν πηγαίνει με τις ταχύτητες και τις τιμές που λέει δεδομένης της κατανάλωση του.
.voyager Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 (edited) Ευελπιστεί να βγαίνει, αν "σαρώνει" όλη την κίνηση με το μεγάλο πρωτόκολλό του, αφού συμφέρει έναντι των ανταγωνιστών του, λόγω της αναλογίας τιμής-χρόνου ταξιδιού, οπότε θα ήταν εύλογο να προτιμάται από το επιβατικό κοινό. Edited May 31, 2017 by .voyager
Petros P Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Το πλοίο αυτο είναι το μπιμπελό του Ηλιόπουλου,μπαίνει μέσα η βγάζει λεφτά,δε τον πολυνοιάζει κιόλας
giorgos_249 Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Ειναι ξεκαθαρο οτι ο Ηλιοπουλος κανει "πολεμο" με σκοπο να παρει μεριδιο κινησης ωστε να φερει συμβατικο για αρχη στη Ραφηνα........ Και θα το πετυχει. Σε 5 χρονια απο τωρα θα ελεγχει τη μιση ακτοπλοϊα........
gtogias Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Πάντως δεν είναι χθεσινός στα της Ραφήνας ο Ηλιόπουλος, είναι πολλλλλλλά χρόνια εκεί. Ούτε τον έχω να χάνει χρήματα στα καλά καθούμενα, το αντίθετο θα έλεγα.
Nick the Greek Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Με έχει ιντριγκάρει πολύ το εγχείρημα του Tera Jet, για να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε ένα μπακάλικο υπολογισμό έτσι σαν βάση συζήτησης. Ας πάρουμε το δρομολόγιο του πλοίου το Σάββατο 1η Ιουλίου που σύμφωνα με το Viva.gr είναι Ραφήνα – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Νάξος και πίσω με την αντίστροφη σειρά. Αναχώρηση από Ραφήνα στις 0730 με άφιξη 1145 Ναξο. Αναχώρηση από Νάξο στις 1210 και άφιξη 1630 Ραφήνα. Κυκλικό δρομολόγιο 9 ωρών, αν βάλουμε 20 λεπτά παραμονή σε κάθε ένα από τα 7 ενδιάμεσα λιμάνια, από τις 9 ωρες του κυκλικού έχουμε 2 ώρες 20 λεπτά(2.33 ώρες) στα λιμάνια και πλευσιμες 6 ώρες 40 λεπτά(6.66 ώρες). Οι πηγές μου λένε για κατανάλωση μαζί με ηλεκτρομηχανές περίπου 15 τόνους την ώρα. Για τον υπολογισμό έστω όταν είναι standby στα λιμάνια καίει 5 τόνους την ώρα. Σημερινή τιμή MGO στον Πειραιά(χωρίς το κόστος του βυτίου για Ραφήνα) είναι στρογγυλά 500 δολλάρια ο τόνος μαζί με φόρους και παπλώματα. Κόστος καυσίμου λοιπόν το ακόλουθο: 6.66 x 15 x 500 = 49,950 USD 2.33 x 5 x 500 = 5,825 USD USD 55,775 = 49,850 EUR με τη σημερινή ισοτιμία. Το βαπόρι έχει πρωτόκολλο 2000 άτομα, έστω πως εκείνο το Σάββατο μεταφέρει 1200 άτομα από τη Ραφήνα και 1000 πρός τη Ραφήνα + τα ενδοκυκλαδικά, το οποίο σαν αριθμό το θεωρώ και αισιόδοξο, δεδομένου πως υπάρχει κι άλλο ταχύπλοο με νωρίτερη αναχώρηση + τα συμβατικά εκείνη την ημέρα. Ας δούμε λοιπόν τα πιθανά έσοδα με έναν –αισιόδοξο κατ’ εμέ- αριθμό επιβατών και ΙΧ: 200 άτομα για Τήνο x 29 EUR εισιτήριο = 5,800 600 άτομα για Μύκονο x 33 EUR εισιτήριο = 19,800 300 άτομα για Πάρο x 33 EUR εισιτήριο = 9,900 100 άτομα για Νάξο x 33 EUR εισιτήριο = 3,300 100 άτομα από Νάξο για Ραφήνα x 33 EUR εισιτήριο = 3,300 200 άτομα από Πάρο για Ραφήνα x 33 EUR εισιτήριο = 6,600 300 άτομα από Μύκονο για Ραφήνα(είναι Σάββατο, δεν επιστρέφουν πολλοί) x 33 EUR εισιτήριο = 9,900 400 άτομα από Τήνο για Ραφήνα(επιστροφή από τη Χάρη Της) x 29 EUR εισιτήριο = 11,600 200 άτομα από Μύκονο για Πάρο (θεωρούμε πως το Superrunner που έχει περάσει πρώτο έχει σκουπίσει τους πολλούς) x 33 EUR εισιτήριο = 6,600 100 άτομα από Μϋκονο για Νάξο x 32 EUR εισιτήριο = 3,200 100 άτομα από Νάξο για Μύκονο x 32 EUR εισιτήριο = 3,200 200 άτομα από Πάρο για Μύκονο x 32 EUR εισιτήριο = 6,400 Σύνολο 89,600 EUR οι επιβάτες Προσθέτουμε 300 ΙΧ από και πρός Μύκονο, πρός χάριν ευκολίας του υπολιγισμού, στα 62 EUR έκαστο = EUR 18,600. Στα ενδοκυκλαδικά δεν έχει πολύ αυτοκίνητο, νομίζω τα 300 ΙΧ πήγαιν’ έλα είναι λογικός αριθμός. Συνολικά έσοδα 108,200 EUR μείον φόροι, κρατήσεις κλπ που είναι 40% ας πούμε, μένουν περίπου 65,000 EUR. Προφανώς δεν υπολογίζω τα έσοδα από το μπάρ, από την άλλη δεν υπολογίζω και έξοδα όπως ημερήσιο κόστος πληρώματος, νερού και λιπαντικών, συν τις ώρες λειτουργίας κυρίας μηχανής και γεννητριών πρίν/μετά το δρομολόγιο. Είπαμε ο υπολογισμός είναι μπακάλικος και δείχνει να βγάζει ένα κέρδος, όχι κάτι τρομερό όμως. Και μιλάμε για δρομολόγιο Σαββάτου, δε νομίζω πως οι καθημερινές θα έχουν την ίδια εικόνα σε αριθμούς επιβατών. Συμπεράσματα δικά σας.
margaritis24 Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Συμφωνω σε σχεδον σε ολα nick εκτος απο τους 15 τονους την ωρα!οχι οτι δεν τους καιει οταν το ανοιγουν αλλα δεν νομιζω να το πανε τοσο ψηλα ωστε να ανεβασουν την καταναλωση του..πιστευω γυρω στους 34κομβους θα κυνειτε, παλι ο πιο γρηγορος θα ναι αφου το runner δεν παει πανω απο 32 για διαφορους λογους... 6 minutes ago, HIGHSPEED 6 said: ! Ο κεντερης δεν είχε ελπίδα στο τοτε Highspeed 5 νυν 7!! 40 με 42 ακατεβατα...
Nick the Greek Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 1) Την κουβέντα περί σύγκρισης των Tera Jet και Highspeed την μετέφερα στο κομμάτι με τις συγκρίσεις ταχυπλόων που είναι πιο σχετικό 2) Πολύ λογικό αυτό που λές Μαργαρίτη, αναρωτιέμαι λοιπόν τι να καίει σε αυτές τις ταχύτητες, 34-35 ας πούμε. Τα δρομολόγια με τι ταχύτητα έχουν υπολογιστεί?
margaritis24 Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Αλλο πως υπολογιζονται κ αλλος ποσο θα πηγαινει!γιατι μπορει να τα εχουν δηλωσει με 38 κ να πηγαινουν με 33!!!φανταζομαι πανω απο 8 τονους την ωρα ειναι αυτοκτονια οικονομικη
Nick the Greek Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 5 minutes ago, pathfinder said: Επειδή δεν γνωρίζω τα της ακτοπλοίας σοκαρίστηκα με το 40% φόρους και κρατήσεις που υπολογίζει ο Nick. Μου ακούγεται εξαιρετικά υψηλό ποσοστό (εκτός αν προσπάθησε να συμπεριλάβει και τον φόρο εισοδήματος αλλά και πάλι...) Ο αρχιλογιστής μου λέει 24% ΦΠΑ, 5-6% προμήθεια πράκτορα, 5% για ταμεία, λιμανιάτικα κλπ, άρα 35-36% οπότε δεν είμαι μακριά. Θα ξανατρέξω αργότερα να νούμερα να δούμε πως δείχνει με 10 τόνους και 35% φορολογία.
pathfinder Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 έχεις δίκιο, δεν έλαβα υπόψιν το Φ.Π.Α. Βέβαια υποθέτω ότι τουλάχιστον ένα μέρος του Φ.Π.Α. ανακτάται/εκπίπτει από δαπάνες, αλλά ας μην σκοτίζουμε και τον αρχιλογιστή . Για να είμαι ειλικρινής δεν σκοπεύω να δρομολογήσω ταχύπλοο στο εγγύς μέλλον
valencay Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Και με την μια τουρμπίνα να πηγαίνει (γύρω στους 28-30 knots) δεν καίει λιγότερο από 8 τόνους την ώρα....ΑΝ παραμείνει όλο το καλοκαίρι θα μπαίνει μέσα.Αλλα αυτό φαίνεται πως δεν είναι κάτι που τον ενδιαφέρει....Παει να διαλύσει και μετά να καρπωθεί το αποτέλεσμα,κάνοντας την επόμενη κίνηση...Σε αυτό βεβαίως θα παίξουν ρόλο παράγοντες και εξελίξεις...ακομα και πολιτικές....
hayabusagr Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος σας παρακαλώ τι αποτέλεσμα μπορεί να καρπωθεί η οποιαδήποτε εταιρεία τινάζοντας την αγορά κάποιας γραμμής στο αέρα ; Πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2017 Posted June 2, 2017 Το Tera Jet ξεκίνησε πριν από λίγο από τη Δραπετσώνα με προορισμό τη Ραφήνα, έτσι ώστε αύριο το πρωί να ξεκινήσει δρομολόγια. Το πλοίο αύριο θα μείνει στη Νάξο μέχρι τη Δευτέρα.
Svo Posted June 3, 2017 Posted June 3, 2017 Στο ΑΙΣ βλεπω να εμφανιζεται το πλοιο σαν συμβατικο. Ή είναι λαθος της στιγμης ή το ΑΙΣ πληροφορηθηκε τις τιμές των εισιτηριων
hayabusagr Posted June 3, 2017 Posted June 3, 2017 Ετσι εμφανίζεται εδώ και πάρα πολλούς μήνες. Και οι ταχύτητες του παρεμπιπτόντως, μετά την Τήνο δεν έχουν πάει ξεπεράσει τα 27.5-27.6 μίλια.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2017 Posted June 3, 2017 Μετά τη Τήνο έτσι θα είναι ταχύτητες!! Γιατί υπάρχει θέμα με τα απόνερα που κάνει
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2017 Posted June 4, 2017 Το Tera Jet έχει δέσει στη θέση που κοιτάει στο Βοριά της προβλήτας Νάξου για τη παραμονή του λογαριασμού του 3 ημερου, για να μην ενοχλεί τα παραπλεοντα πλοία!!
hayabusagr Posted June 5, 2017 Posted June 5, 2017 To τελευταίο στίγμα του πλοίου στο AIS ήταν πριν από 3 ώρες στο λιμάνι της Μυκόνου και έκτοτε φαίνεται να έχει κλείσει, ενώ θα έπρεπε να έχει φτάσει Ραφήνα εδώ και 40-45 λεπτά. Ξέρει κανείς τι γίνεται ;
rafina-lines Posted June 5, 2017 Posted June 5, 2017 Σε 10 λεπτά περίπου μπαίνει σε μας. Μάλλον κόλλησε το AIS του...
pie Posted June 5, 2017 Posted June 5, 2017 Με παρα πολύ κόσμο και οχήματα.. και με ενα δωρεαν εισιτήριο για τους επιβάτες του σημερινού δρομολογίου λόγω καθυστέρησης.(στη Μύκονο φόρτωνε περίπου 45')
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now