Jump to content
Shipfriends

Tera Jet (IMO 9179660)


George
 Share

Recommended Posts

On 7/24/2011 at 7:15 PM, 'NHSOS XIOS said:

Σημερα στο Cagliari της Σαρδηνιας εγινε αλλαγη σημαιας στο SCORPIO

To άκρως επιτυχημένο :rolleyes: ταχύπλοο της Tirrenia που επέζησε της Aliaga, βρίσκεται παρατημένο στον λιμενοβραχίωνα του Cagliari. Προηγουμένως είχε κοσμίσει με τη διακριτική του παρουσία τα λιμάνια της Castellamare Di Stabia και του Arbatax. Φαίνεται να έχει πουληθεί και αυτό για ανακύκλωση ενώ έχει μετονομαστεί σε SCORPIO I και φέρει πλέον σημαία Νήσων Tuvalu με νηολόγιο Funafuti. Τα βράδια έχει αρχίσει να μένει αναμένο πράγμα που δείχνει πως η ώρα πλησιάζει.

 

YΓ:(1999, ex-Scorpio, Scorpio I, Ronke, Amor, Sea Breeze III)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 550
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Σημερινη ιταλικη εφημεριδα γραφει οτι το TAURUS του καπτα Μακη :P θα μετασκευαστει σε lux yacht αλλα επειδη μαλλον δεν γνωριζουν οτι εχει παει στον Selim,υποθετω οτι το SCORPIO πρεπει να ειναι το υποψηφιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το μονο σιγουρο ειναι οτι το BRUCOLI,προφανως μαζι με το SCORPIO ειναι στη ραδα.Τη μοναδικη λογικη (αν μπορεις να το πεις λογικη) που μπορω να βρω ειναι οτι το πηρανε κοψαχρονια αλλα και παλι προκειται για τεραστιο ρισκο.Τοσα χρονια παρατημενο πως ειναι δυνατον να πιστεουν οτι το πλοιο δεν θα βγαλει προβληματα.Ασε που καιει τα ιδια και χειροντερα με τον ΚΕΝΤΕΡΗ

Link to comment
Share on other sites

Το μονο σιγουρο ειναι οτι το BRUCOLI,προφανως μαζι με το SCORPIO ειναι στη ραδα.

Σίγουρο είναι ακόμα ότι το ταχύπλοο παρέμεινε στα μέρη του Πειραιά, μιας και το BRUCOLI αναχώρησε με κανονική ταχύτητα (όχι ρυμούλκησης) και με πορεία δυτική και ουχί ανατολική.

Link to comment
Share on other sites

Για την σειρα αυτων ταχυπλοων εχει ενα πολυ αναλυτικο κομματι στην wikipedia αλλα δεν ξερω αν σας το βγαζει σε αλλη γλωσσα περα απο τα ιταλικα.Στα αγγλικα μπορειτε να δειτε ενα αλλο ενδιαφερον σχολιο εδω.

Στο forum του navi ειχε γινει μια πολυ καλη τεχνικη αναλυση για το συστημα προωσης αυτων των high speed ferries τον καιρο που αποφασιζαν να τα στειλουν ολα μαζι για scrap.

Τα Jupiter εχουν δυο τυπους προωσης

Τα εξωτερικα(στις 2 ακρες) waterjet που γυριζουν(για να στριβει το ταχυπλοο) τροφοδοτουνται με 2 ζευγη μηχανων diesel ενω τα δυο σταθερα εσωτερικα waterjet απο δυο τουρμπινες(οι οποιες καταπινουν το καυσιμο)

Ετσι το ταχυπλοο μπορει να εχει 3 υπηρεσιακες ταχυτητες

-μια μηχανη diesel ανα waterjet

-δυο μηχανες diesel ανα waterjet

-δυο μηχανες diesel ανα waterjet + τα δυο τουρμπο(και εδω εχουμε την φημισμενη καταναλωση των 290 κιλων καυσιμου ανα λεπτο.

Οι απλες μηχανες diesel ομως ειναι 'γρηγορου τυπου'(20κυλιδρων?)και δουλευουν μονο με gass oil και αυτος ειναι ο κυριος λογος που αυτα τα πλοια εχουν μεγαλη καταναλωση(ακομα κι αν δουλευουν χωρις τα τουρμπο)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέροντα τα γραφόμενα και ενδεικτικά της μοίρας αυτών των σκαφών.

Το είχα πετύχει στο Cagliari λίγο μετά που άλλαξε σημαία και μετονομάστηκε σε SCORPIO I.

Σε αυτή τη φωτο φαίνεται καθαρά το σύστημα πρόωσης που ανέφερε ο NHSOS XIOS

Τα εξωτερικα(στις 2 ακρες) waterjet που γυριζουν(για να στριβει το ταχυπλοο) τροφοδοτουνται με 2 ζευγη μηχανων diesel ενω τα δυο σταθερα εσωτερικα waterjet απο δυο τουρμπινες(οι οποιες καταπινουν το καυσιμο)

Link to comment
Share on other sites

Ξαναδιαβάζοντας όλα τα παραπάνω και αναλογιζόμενος την οικονομική κατάσταση της χώρας και της ακτοπλοΐας, καθώς και τις προοπτικές για το καλοκαίρι, ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω. Μπορώ να καταλάβω την προσωρινή στάση για «γδύσιμο» του πλοίου ή την τυχόν μετατροπή του σε πολυτελή θαλαμηγό…αλλά δρομολόγηση και μάλιστα από το Λαύριο, αδυνατώ. Και δεν μιλάμε για καμιά νεόκοπη εταιρεία, αλλά για μια εταιρεία με γνώση στην εκμετάλλευση ταχυπλόων, αλλά και της γενικότερης κατάστασης της ακτοπλοίας. Εδώ κατά πολύ οικονομικότερα ταχύπλοα παραμένουν δεμένα, ακόμα και σε επιδοτούμενες γραμμές.

ΥΓ Με μιά diesel ανά waterjet, άραγε τι ταχύτητα βγάζει και πόση κατανάλωση έχει?

Link to comment
Share on other sites

Το Λαύριο κατα την προσωπικη μου αποψη παντα και εκτιμηση, χωρις πληροφοριες, είναι ράδιο αρβύλα, δεν υπάρχει περίπτωση.....τι να κανει απο εκει, στα επιδοτούμενα στα πιο πολλά λιμάνια δε χωράει, άντε να μπει το θεριό 140 μέτρων στις μικρές κυκλάδες.....συν το ότι οι καταπέλτες του είναι πολύ ψηλοί γι αυτά τα λιμάνια......Απο Λαύριο που να πάει, αφού σε επιδοτούμενα είναι πολύ δύσκολο, ελεύθερη δρομολόγηση δε συζητάμε από Λαύριο, εδώ τα ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ που είναι πολύ μικρότερα δε γέμιζαν ούτε στο μισό όταν έκαναν κυκλάδες.....

Μόνη γραμμή που μπορώ να το φανταστώ είναι ή στην Κρήτη ή στην Αδριατική προσωπικά......Και από Πειραιά αν πάει στην Κρήτη, Ραφήνα - Κρήτη, ή πολύ χειρότερα Λαύριο-κρήτη είναι αυτοκτονία........Ίσως και καμία Ικαρία-Σάμο ενδεχομένως αλλά σαν εγ/ογ.....

Link to comment
Share on other sites

Πιθανότατα ο ταχυβάπωρ να βρίσκεται κάπου στην Ελευσίνα (ίσως στα ναυπηγεία). Στην σημερινή μου βόλτα δεν το είδα πουθενά σε Δραπετσώνα - Κερατσίνι - Πέραμα - Σαλαμίνα.

Εκτός πιά...... κι αν για άγνωστο λόγο άλλαξε απλά ρυμουλκό και συνεχίζει το ταξίδι του προς το Aliaga (λέμε τώρα, κουβέντα να γίνεται !!!).

Link to comment
Share on other sites

πιο πιθανη ειναι καμια τετοια φαση παντως, παρα ολη η κολοκυθια που ακουμε απο χτες ;)

ας κανουμε ολοι μια προσπαθεια για μια... ωρα :rolleyes: να μην πουμε αλλη γραμμη που μπορει να παει.

σε αντιθετη περιπτωση θα αρχισω να απαριθμω γραμμες του ιονιου και τις δυτικης ελλαδος :) . (πραγματικες και φανταστικες :D )

Link to comment
Share on other sites

H εφημεριδα http://www.unionesarda.it/ πριν 3μερες ειχε το παρακατω σχολιο σε σχεση με το SCORPIO που μπορει να μας δινει και την απαντηση γιατι πραγματικα σταματησε το πλοιο στον Πειραια.

H Tirrenia τον περασμενο Ιουλιο πουλησε το πλοιο στην Karina Shipping (ναυτιλιακη απο την Βουλγαρια που ανηκει σε ασφαλιστικη του Dubai) η οποια στις 30 Απριλιου το πουλησε με την σειρα της στην Millenia Shipping (επισημως εταιρια του Αγιου Δομινικου αλλα με μια αναζητηση στο internet φαινεται να ειναι Ελληνικη) .Η νεα εταιρια αλλαξε το ονομα του σε RONKE και με Δομινικανη σημαια θα το ρυμουλκησει μεχρι το Aliaga.

το garnata ειχε ερθει για γδυσιμο, γιατι ο σκραπομεσιτης ηταν ελληνας. το grecia και αυτο για γδυσιμο ερχεται (πιθανολογω) και μετα θα παει στο Selim San Sancak

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...