Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απορρίφθηκε το αίτημα της ΝΕΛ για ετήσια κάλυψη της γραμμής του βορείου Αιγαίου

 

Απορρίφθηκε με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, το αίτημα της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), για ετήσια κάλυψη χωρίς επιδότηση της γραμμής του βορείου Αιγαίου (Καβάλα, Λήμνος, Μυτιλήνη, Χίος, Σάμος, σε συνέχεια του δρομολογίου από Πειραιά).

Η ΝΕΛ είχε αιτηθεί την κάλυψη της συγκεκριμένης γραμμής με το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Μυτιλήνη», δρομολόγιο που εξυπηρετεί αυτήν τη στιγμή το «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways δύο φορές την εβδομάδα, έναντι μισθώματος 196.650 ευρώ εβδομαδιαίως.

Στην απόφαση του υπουργού τονίζεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή της αίτησης, ήταν να γίνεται από επιχειρηματικά φερέγγυο πρόσωπο ή πλοιοκτήτη, δεδηλωμένης οικονομικής και λειτουργικής αξιοπιστίας, προκειμένου- όπως αναφέρει- να μην τίθεται σε κίνδυνο η άρτια εκτέλεση των δρομολογίων της γραμμής, της κοινωνικής συνοχής των κατοίκων των νησιών, της τροφοδοσίας της υγείας του εμπορίου και της εθνικής ασφάλειας.

Επίσης, αναφέρεται ότι σύμφωνα με τον νόμο 2932/2001 ο νομοθέτης ορίζει τον αποκλεισμό όσων πλοιοκτητών τελούν σε διαδικασίες πτώχευσης, εκκαθάρισης και αναγκαστικής διαχείρισης. Εξάλλου, γίνεται λόγος για προβληματική εκτέλεση της συγκεκριμένης γραμμής από την ίδια εταιρεία, όταν αυτή την εκτελούσε έναντι επιδότησης και στην οποία κηρύχθηκε έκπτωτη με σχετική απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας στις 9 Σεπτεμβρίου 2014. Σημειώνεται πάντως, ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), σε πρόσφατη γνωμοδότησή του, είχε ταχθεί υπέρ του αιτήματος της ΝΕΛ που ζητούσε να καλύψει τη γραμμή του βορείου Αιγαίου χωρίς επιδότηση.

www.capital.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Mέχρι τέλος του Δεκέμβρη παραμένει στην γραμμή το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.. μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός ελεύθερης δρομολογήσης πλοίου για 3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Να με θυμηθείτε σε ένα χρόνο από τώρα (όλοι όσοι γράφεται στο topic αυτό) όταν στην άγονη Βορείου Αιγαίου θα εκτελούνται 2 δρομολόγια έως Καβάλα από πλοίο κατώτερης ποιότητας από αυτά της ΝΕΛ και με υψηλότερο τίμημα, όταν τα "πάλαι ποτέ" 12 δρομολόγια από Πειραιά για Χίο - Μυτιλήνη (ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΘΕΟΦΙΛΟΣ - ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ) γίνουν 2 - βία 3. Να με θυμηθείτε όταν δαγκώσουν την άγονη Λαύριο - Αι Στράτη - Λήμνο - Καβάλα από την ΝΕΛ και μειώσουν τα δρομολόγια ή τα εντάξουν σε προέκταση δρομολογίου Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη για να φαίνονται περισσότερα τα δρομολόγια στη κύρια γραμμή. Να με θυμηθείτε όταν το " Στων Ψαρών την ολόμαυρη ράχη περπατώντας η Δόξα μονάχη " αποκτήσει νέα σημασία. Η ΝΕΛ δεν θέλησε ποτέ να υποβαθμίσει τις γραμμές που είχε / έχει, ζήτησε μόνο από τους "υπεύθυνους" να καταλάβουν ότι τα μισθώματα που εισέπραττε ήταν ιδιαίτερα χαμηλά. Τι έκανε ο Barbie και η Piraeus Bank Ferries (εύχομαι να μην μιλάμε του χρόνου για διαπλεκόμενα ανάμεσα σε Βαρβιτσιώτη - HSW - Blue Star - Σάλλα - δεν είναι τυχαία η αναφορά); Τι έκαναν; Συμφώνησαν με αυτά που τους επισήμανε η ΝΕΛ, τους πήρανε τις γραμμές (κυνηγάνε και άλλες) και τις δώσανε σε υποκατάστημα τους με πολλαπλάσια μισθώματα και λιγότερα δρομολόγια. Δεν είναι τυχαίο που στη Σάμο ο Barbie μίλησε για τα μισθώματα των συγκεκριμένων αγόνων που από 5 εκ. γίνανε 9 εκ. και θα γίνουν 15 εκ.το χρόνο! Δεν είναι τυχαίο που προ ολίγο καιρό είπανε στη ΝΕΛ να πάρει τα πλοία της και να φύγει. Δεν είναι τυχαίο που στέλεχος ακτοπλοϊκής εταιρείας, απευθυνόμενος σε στέλεχος της ΝΕΛ ενώπιον πολλών παραγόντων, τους είπε να δραστηριοποιηθούν σε άλλες γραμμές από αυτές που έχουν. Θα με θυμηθείτε!!!

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάς?????? φίλε μου ούτε μεγαλομέτοχος να ήσουν.... Όλο αυτό το διάστημα με τις ¨βλαβες¨,τις καθυστερήσεις,τα δεν έχω πετρέλαια, πάω με 11-12 μίλια κ άμα σας αρέσει κ όλα αυτά τα όμορφα της εταιρίας, που ήσουν??? τελικά κάποιοι μυαλό δε βάζουν....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε symonshort βεβαίως και μπορείς να έχεις την άποψή σου, όταν τη διατυπώνεις όμως γραπτώς θα πρέπει να την στηρίζεις με λογικά επιχειρήματα και όχι με ακρότητες ποδοσφαιρικού τύπου. Γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς scripta manent.

Link to comment
Share on other sites

Ορθά aris 61 λες ότι "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν". Δεν θα έγραφα αν πρώτα δεν τα πίστευα και δεύτερο δεν μπορούσα να τα υποστηρίξω. Στην άγονη Λαύριο - Ψαρά - Μεστά η ΝΕΛ έπαιρνε μίσθωμα € 20.000 περίπου μικτά το δρομολόγιο όταν τα λειτουργικά έξοδα του ποιο οικονομικού της πλοίου ήταν κοντά στα € 30.000 καθαρά (τι έκανε ο ΥΝΑ - την κατάργησε τελείως). Στην άγονη Βορείου Αιγαίου η ΝΕΛ έπαιρνε € 106.000 περίπου μικτά για 3 δρομολόγια, συνολικά για 1774 μίλια την εβδομάδα, με λειτουργικά έξοδα περίπου € 220.000. Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ για 2 δρομολόγια, συνολικά για 1088 μίλια, παίρνει € 187.650 μικτά. Κάτι που δεν έχετε παρατηρήσει (γνωρίζω ότι απευθύνομαι σε ανθρώπους του χώρου) είναι ότι η HSW / ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ έχει εγκεκριμένα δρομολόγια για το καλοκαίρι του 2015 για καθημερινές αναχωρήσεις από Πειραιά για Σύρο-Μύκονο-Ικαρία-Σάμο. Θα τα αφήσει για χάριν της άγονης όταν είχε πέρσι εισπράξεις πάνω από € 150.000 σε εισιτήρια το δρομολόγιο και με το ΙΘΑΚΗ (CANADA 2014) απών; Όχι θα βάλει στην άγονη άλλο πλοίο και με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στην Ισπανία ποιο θα βάλει; Για τη γραμμή Λαύριο-Αι Στράτη-Λήμνο-Καβάλα το 2015 η ΝΕΛ θα πρέπει να αντικαταστήσει το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ με νέο πλοίο (ενώ έπρεπε να της δώσουν 3ετή παράταση, της έδωσαν 1,5). Θα δείτε πόσες τρικλοποδιές θα της βάλουν (η γραμμή μαζί με τα εισιτήρια είναι βιώσιμη). Κάθε χρόνο στις ενδοκυκλαδικές άγονες της ΝΕΛ (βιώσιμες και οι 2), για τις ακινησίες ή τις όποιες επισκευές για βλάβες των πλοίων, η ΝΕΛ κατόπιν εγκρίσεως από το ΥΝΑ έκανε συνδυαστικά δρομολόγια με ένα πλοίο. Φέτος για πρώτη φορά έβαλε πλοίο της HSW το ΑΡΤΕΜΙΣ για όσο καιρό θα λείπει το AQUA JEWEL (ψάξτε στο Υπουργείο να μάθετε για τι πραγματικά ήθελε ο ΥΝΑ να κάνει και για αυτό το θέμα στη ΝΕΛ). Για το "πάρε τα πλοία και φύγε" είναι ο λόγος μου ενάντια σε όποιον θελήσει να το αμφισβητήσει (δεν χάνεται όμως να το ψάξετε και αυτό στο Υπουργείο αν ειπώθηκε). Όσο για το δεύτερο ζητήστε τα ηχογραφημένα του ΣΑΣ στις 21/10/2014 (πρέπει να υπάρχουν). Πιστεύω ότι έστω και στο ελάχιστο να σας απέδωσα κάποια πράγματα. Θα κλείσω ξανά με το: Θα με θυμηθείτε!!!

Link to comment
Share on other sites

Να με θυμηθείτε σε ένα χρόνο από τώρα (όλοι όσοι γράφεται στο topic αυτό) όταν στην άγονη Βορείου Αιγαίου θα εκτελούνται 2 δρομολόγια έως Καβάλα από πλοίο κατώτερης ποιότητας από αυτά της ΝΕΛ και με υψηλότερο τίμημα, όταν τα "πάλαι ποτέ" 12 δρομολόγια από Πειραιά για Χίο - Μυτιλήνη (ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΘΕΟΦΙΛΟΣ - ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ) γίνουν 2 - βία 3. Να με θυμηθείτε όταν δαγκώσουν την άγονη Λαύριο - Αι Στράτη - Λήμνο - Καβάλα από την ΝΕΛ και μειώσουν τα δρομολόγια ή τα εντάξουν σε προέκταση δρομολογίου Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη για να φαίνονται περισσότερα τα δρομολόγια στη κύρια γραμμή. Να με θυμηθείτε όταν το " Στων Ψαρών την ολόμαυρη ράχη περπατώντας η Δόξα μονάχη " αποκτήσει νέα σημασία. Η ΝΕΛ δεν θέλησε ποτέ να υποβαθμίσει τις γραμμές που είχε / έχει, ζήτησε μόνο από τους "υπεύθυνους" να καταλάβουν ότι τα μισθώματα που εισέπραττε ήταν ιδιαίτερα χαμηλά. Τι έκανε ο Barbie και η Piraeus Bank Ferries (εύχομαι να μην μιλάμε του χρόνου για διαπλεκόμενα ανάμεσα σε Βαρβιτσιώτη - HSW - Blue Star - Σάλλα - δεν είναι τυχαία η αναφορά); Τι έκαναν; Συμφώνησαν με αυτά που τους επισήμανε η ΝΕΛ, τους πήρανε τις γραμμές (κυνηγάνε και άλλες) και τις δώσανε σε υποκατάστημα τους με πολλαπλάσια μισθώματα και λιγότερα δρομολόγια. Δεν είναι τυχαίο που στη Σάμο ο Barbie μίλησε για τα μισθώματα των συγκεκριμένων αγόνων που από 5 εκ. γίνανε 9 εκ. και θα γίνουν 15 εκ.το χρόνο! Δεν είναι τυχαίο που προ ολίγο καιρό είπανε στη ΝΕΛ να πάρει τα πλοία της και να φύγει. Δεν είναι τυχαίο που στέλεχος ακτοπλοϊκής εταιρείας, απευθυνόμενος σε στέλεχος της ΝΕΛ ενώπιον πολλών παραγόντων, τους είπε να δραστηριοποιηθούν σε άλλες γραμμές από αυτές που έχουν. Θα με θυμηθείτε!!!

 

Καθένας είναι ελεύθερος να εκφράζει τις απόψεις του. Όπως, και κάθε νοήμων άνθρωπος, είναι σε θέση να κρίνει ό,τι διαβάζει και να οδηγείται στα αντίστοιχα συμπεράσματα.

Προσωπικά, δεν περίμενα ότι στις μέρες μας, μετά από όλα όσα έχουν προηγηθεί με τη ΝΕΛ, θα έφτανε μέρα που θα διάβαζα ένα κείμενο σαν αυτό του φίλου που το ανάρτησε...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς είναι απο την πλευρά εκείνων που ταλαιπωρούσαν και όχι με την πλευρά εκείνων που έχουν υποστεί την ταλαιπωρία (καθυστερήσεις, πολύωρες αναμονές σε λιμάνια, ακυρώσεις δρομολογίων, ταχύτητες "σχεδίας" κ.α.).

Link to comment
Share on other sites

το τι γινοταν στις αγονες που ειχε αναλαβει η νελ και πως τις εξυπηρετουσε, το εχουμε αναλυσει εκτενεστατα και σε αυτο το θεμα και στα υπολοιπα σχετικα (lifelines/αγονες, ΝΕΛ, δρομολογια κυκλαδων, λαυριο - ενδιαμεσα - καβαλα κλπ), οπως επισης εχουμε δει πως καποιες γραμμες υπηρχαν μονο και μονο για να βολευτει η ΝΕΛ (ενδοκυκλαδικα με ταχυπλοα, λαυριο ψαρα μεστα κλπ)

 

αν ο υπουργος ενηργησε ωστε να σταματησει αυτο που γινοταν ειναι αξιεπαινος

Link to comment
Share on other sites

αν ο υπουργος ενηργησε ωστε να σταματησει αυτο που γινοταν ειναι αξιεπαινος

Στην εποχή των λαμογιων κάθε κίνηση λογική αντιμετωπίζεται ως εξασφάλιση του δικού η του φίλου τους ακομα και αν πριν υπήρχαν φωνές και άρθρα ( verba & scripta) για τη κίνηση αυτη απο τα άτομα που τωρα φωνάζουν

Link to comment
Share on other sites

«Κάποτε κατέβηκε ο θεός σε μια πολυεθνική αγροτική περιοχή και ρώτησε κάθε γεωργό χωριστά ποια επιθυμία του θα ήθελε να ικανοποιήσει.Ο Γερμανός ζήτησε ένα άλογο, ο Γάλλος μια αγελάδα, ο Ιταλός μια κατσίκα. Και ο Ελληνας; Δεν ζήτησε κάτι για τον εαυτό του, αλλά να…ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα»! Καλημέρα proud & friends!

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα θέλω να σας ενημερώσω ότι παρακολουθώ το συγκεκριμένο forum αρκετό καιρό. Απορροφώ πληροφορίες και ειδήσεις νωρίτερα από ναυτιλιακά site για αυτό και αναφέρθηκα προγενέστερα σε γνώστες του χώρου. Έκανα 2 τοποθετήσεις για το θέμα άγονες - ΝΕΛ πιστεύω (κατά την άποψη μου) εμπεριστατωμένα. Περίμενα να μου ασκηθεί κριτική με αντικρουόμενα και αντικειμενικά στοιχεία. Αντ' αυτού δέχτηκα "αφορισμούς" και χλευασμό πχ:ΝΕΛ: Η συγχρονη Jeanne d'Arc. Επειδή μέσα στα σχόλια σας είδα ότι με αποκαλέσατε μεγαλομέτοχο της ΝΕΛ, δεν θα κρυφτώ μέσα από την ανωνυμία. Ναι είμαι μέτοχος της ΝΕΛ, Ναι ζω από τη ΝΕΛ, Ναι πονάω την ΝΕΛ. Τα λάθη και τα κακώς κείμενα της ΝΕΛ τα παρακολουθώ και είναι απόλυτα λογική η κριτική σας για αυτά. Άλλο κριτική και άλλο αποπομπή. Σέβομαι όλους σας για το χρόνο που αφιερώνεται καθημερινά με τις τοποθετήσεις σας, το ίδιο ζητώ και από εσάς. Στο κάτω κάτω ανοιχτό forum δεν είναι;

Link to comment
Share on other sites

Η κριτική ηταν λογική μέχρι το 2013. Τωρα ξεκινάει η αποπομπή . Η ΝΕΛ εχει τοσα πλοια που κάθονται και απο οτι φαίνεται το bod δε πολυ νοιάζεται να τα ξεφορτωθεί ώστε να δοθούν και να πέσει λίγο ζεστό

Χρήμα όπου ειναι να πέσει. Καλύτερα να τα πουλήσει ολα και να ξαναβγεί με ενα καραβι παρα αυτο το χαλι που προκαλεί δικαιολογημένα το χλευασμό τόσο της εταιρείας οσο και των υποστηρικτών της πια... Δεν ξέρω αν είστε απλός μέτοχος απο το ΧΑΑ η έχετε και λογο μέσα στην εταιρεία αλλα πρέπει να καταλάβετε οτι πια εχει σπάσει ο πάτος του βαρελιού ...

Link to comment
Share on other sites

Περίμενα να μου ασκηθεί κριτική με αντικρουόμενα και αντικειμενικά στοιχεία. Αντ' αυτού δέχτηκα "αφορισμούς" και χλευασμό πχ:ΝΕΛ: Η συγχρονη Jeanne d'Arc.

 

Μετά την πρώτη ανάρτησή σας, μέτρησα 10 απαντήσεις από διάφορα μέλη. Για να δείτε τα αντικειμενικά στοιχεία που ζητάτε απλά έφτανε να δείτε την πρώτη απάντηση (Νο 658) του φίλου Meganisi που κατά τη γνώμη μου τα λέει όλα σε δύο σειρές. Μάλιστα, μια και λέτε ότι παρακολουθείτε το φόρουμ θα τα έχετε δει και πιο αναλυτικά στα διάφορα τόπικ. Πιστεύω ότι κανείς απο δω είτε ασχολούμενος με τη ναυτιλία είτε απλός ταξιδιώτης ή καραβολάτρης θέλει να δει εταιρείες να κλείνουν, γραμμές και δρομολόγια να αφανίζονται, νησιώτες να ταλαιπωρούνται ή να μένουν χωρίς πλοία καθώς και εργαζόμενους να μένουν απλήρωτοι και στο δρόμο (είχαμε πολλά θλιβερά παραδείγματα να μη λέμε ξανά ονόματα). Η κάθε είδους κριτική, ακόμα και η πιο αυστηρή πρέπει να γίνεται κίνητρο για καλυτέρευση. Όπως είπαμε μπράβο στη Γκόλντεν ή τη Λεβάντε αλλά και τη ΝΕΛ όταν παρουσίαζε κάτι καλό (πχ τα δρομολόγια της Ικαροσαμίας που όλοι την ξεχνούν το χειμώνα ή τις άγονες εφ όσον εξυπηρετούντο συνεπώς), έτσι εδώ θα μαστε πάλι όταν φανεί κάτι καλό. Κακά τα ψέματα, η ΝΕΛ υπό την τωρινή διαχείριση (μιλάω για κινήσεις, όχι για πρόσωπα) δυστυχώς δεν έχει προοπτικές για να μην πω μέλλον. Και οι αφορισμοί που ακούγονται είναι σίγουρα απόρροια αγανάκτησης και όχι ειρωνίας.  ;) 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για τη ΝΕΛ, ευτυχώς για τους κατοίκους του Β.Αιγαίου, το "πάρτυ" σιγά-σιγά τελειώνει. Η ΝΕΛ κρατιέται μέχρι σήμερα, καθώς υπήρχαν "ρίζες" πέρα απο αυτά που βλέπουμε και γράφουμε! Όμως και οι ρίζες ξεραίνονται κάποτε και κάτι καινούργιο δημιουργείται! Οπότε η λύση θα βρεθεί για τις άγονες του Βορείου Αιγαίου και ήδη γίνονται οι απαιτούμενες επαφές ;) (είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζετε απο "πρώτο χέρι" για που αναφέρομαι φίλτατε symonshort, γι αυτό και ο πνιγμένος προσπαθεί να σωθεί απο τα μαλιά του).

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ symonshort, η τελευταία σου ανάρτηση έχει μεγάλη διαφορά, τουλάχιστον στο ύφος σε σχέση με την πρώτη. Ενώ μπήκες επιθετικά και άρχισες εσύ να ειρωνεύεσαι τους πάντες, κατέληξες να παραπονείσαι ότι χλευάστηκες και αφορίστηκες. Λοιπόν, μια και είσαι μέτοχος, θα ήταν χρησιμότερο να κάνεις ένα flash back και να δεις πόσοι μέσα στα χρόνια που πέρασαν και ποιοί ήταν αυτοί που ασέλγησαν πάνω στη ΝΕΛ. Γιατί η αποπομπή όπως λές είναι η λύση και όχι το πρόβλημα. Το πρόβλημα ξεκίνησε πολύ παλιότερα και οι ένοχοι είναι πολλοί μεν, με ονοματεπώνυμο δε. Και θα είσαι χρήσιμος...και στη ΝΕΛ ως μέτοχος, αν αντί να θεωρείς πως όλοι οι υπόλοιποι φταίνε, βγεις από τον μικρόκοσμό σου και δεις τη συνολική εικόνα. 

Link to comment
Share on other sites

Αλλωστε αφου ο φίλος παρακολουθει καιρο το forum θα ηταν καλύτερο να έκανε παρεμβάσεις και τότε που τα προβλήματα τα οποία είχε δημιουργήσει στην αγονη η ΝΕΛ ηταν πολλά και μεγάλα και να πρότεινε καμια λύση σε όλους αυτούς τους ταλαίπωρούς (επιβάτες, νησιώτες, μεταφορείς, φορείς, ξενοδόχους κ.α.) στους οποιους απλά ανακοίνωνε με χαρακτηριστική ελαφρότητα και άνεση η εταιρεία οτι τα δρομολόγια εβγαιναν ανεκτέλεστα, ή καθυστερούσαν πέραν του φυσιολογικού ή ακυρώνονταν λόγω έλλειψης ρευστότητας....

Link to comment
Share on other sites

Οι επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν, που βίωσαν τις καθυστερήσεις, που δεν έφτασαν ποτέ στον προορισμό τους ή που τους ακυρώθηκαν κάποιες δουλειές, είναι μόνο η μικρή εικόνα των συνεπειών της διατήρησης της ΝΕΛ στις επιδοτούμενες γραμμές.

 

Η μεγάλη εικόνα αφορά τη μεταφορική κίνηση που δεν καταγράφτηκε ποτέ, το οικονομικό μαράζωμα των προορισμών που εξυπηρετούνται από αυτά τα πλοία, ακριβώς επειδή κανείς δεν τους επέλεξε λόγω των προβλημάτων, της ταχύτητας, της ποιότητας και της ασυνέπειας της συγκεκριμένης εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...