Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τα κανόνισαν έτσι ώστε να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι των νησιών που τόσα χρόνια είχαν γίνει έρμαιο του κάθε ανέντιμου εφοπλιστή. Τώρα αυτό για την Πάτμο ζητήθηκε από βουλευτές του νησιού

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κι εγώ είμαι υπέρ της παραμονής του Νήσος Μύκονος στην άγονη του Βορείου Αιγαίου, αλλά να εκτελεί ακριβώς τα δρομολόγια που εκτελούσε τόσα χρόνια η ΝΕΛ. Χωρίς καθόλου προεκτάσεις μέχρι Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον η νελ δεν τα εκτελούσε καν, δεύτερον να σε ενημερώσω ότι στην γραμμή Πειραιάς-Ικαρία-Σάμος δεν υπάρχει άλλο καράβι και αφού πάει το Μύκονος από Καβάλα μέχρι Σάμο, μπορεί να πάει και μέχρι Πειραιά και τρίτον εσύ τι πρόβλημα έχεις αν προεκτείνει μέχρι Πειραιά?

 

Επίσης η γραμμή Πειραιάς-Ικαρία-Σάμος πλέον είναι χωρίς επιδότηση και υπάρχει ελεύθερη δρομολόγηση 2 πλοίων αυτό το διάστημα. Η νελ όμως δεν τα εκτελεί..

Edited by karavokurhs
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ είμαι υπέρ της παραμονής του Νήσος Μύκονος στην άγονη του Βορείου Αιγαίου, αλλά να εκτελεί ακριβώς τα δρομολόγια που εκτελούσε τόσα χρόνια η ΝΕΛ. Χωρίς καθόλου προεκτάσεις μέχρι Πειραιά.

Εκτός το θέμα της Ικαροσαμίας πλέον υπάρχει και σύνδεση Κυκλάδων με Βόρειο Αιγαίο που έχει εξυπηρετήσει πολύ κόσμο (πχ φοιτητές)

Link to comment
Share on other sites

Εκτός το θέμα της Ικαροσαμίας πλέον υπάρχει και σύνδεση Κυκλάδων με Βόρειο Αιγαίο που έχει εξυπηρετήσει πολύ κόσμο (πχ φοιτητές)

Σίγουρα το Μύκονος βοηθάει και τη σύνδεση των νησιών μεταξύ τους και με τις Κυκλάδες (και ιδίως το καλοκαίρι θα βοηθήσει ιδιαίτερα)

Edited by karavokurhs
Link to comment
Share on other sites

Σωστά και κατανοητά όλα αυτά που αναφέρετε, απλά εγώ στέκομαι στο γεγονός ότι η σύμβαση είναι για 3 διαφορετικά δρομολόγια την εβδομάδα με αφετηρία την Καβάλα και τέρμα την Σάμο ή την Ικαρία (ανάλογα το δρομολόγιο). Όταν προεκτείνεις μέχρι Πειραιά επειδή έτσι γουστάρεις για να πάρεις την μπουκιά της κίνησης μέσα απ' το στόμα του άλλου (μιλάω για τα απογεύματα Παρασκευής από Πειραιά) θες δεν θες αυτομάτως πέφτεις στα 2 την εβδομάδα λόγω χρόνου. Τώρα αν εσείς οι νησιώτες για τους καλοκαιρινούς μήνες το ένα δρομολόγιο την εβδομάδα το λέτε εξυπηρέτηση και τουριστική ανάπτυξη, εμένα μου περισσεύει.  

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΣΑΜΟΣ-ΙΚΑΡΙΑ

    Ο διαγωνισμός διεξήχθη δημόσια στις 10 το πρωί, στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, ενώπιον 5μελούς επιτροπής, η οποία ορίστηκε με απόφαση του ΥΝΑ.

   Αν και επίσημη ανακοίνωση αναμένεται σε 20 εργάσιμες ημέρες, πληροφορούμαστε πως η τελική επιλογή των μειοδοτών, θα γίνει με σειρά προτεραιότητας κατηγορίας πλοίων. Η εκτιμώμενη προϋπολογισθείσα δαπάνη για το πρώτο έτος της σύμβασης (σύνολο 52 εβδομάδες) ανέρχεται στα 12.518.204,40 €.

   Με βάση λοιπόν τις πρώτες πληροφορίες, όπως αυτές τις μετέφερε ο Παναγιώτης Τσανταρλίωτης, πρώην Αντιδήμαρχος Λήμνου, και καθ υλην αρμόδιος για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λήμνου, στην πρωινή εκπομπή του Fm 100, «Έχουμε Θέμα», πρόταση υπέβαλαν 3 ναυτιλιακές εταιρίες.

   Πρόκειται για την HSW , την Blue Star και την ΑΝΕΚ.

 

Η πρόταση της HSW, αφορούσε την εκτέλεση των δρομολογίων :

1. Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου - Άγιος Κήρυκος Ικαρίας και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα. Το πλοίο θα έχει την υποχρέωση να προσεγγίζει την Πάτμο άνευ μισθώματος, από τις 15 Ιουνίου 2015 έως τις 13 Σεπτεμβρίου 2015 (σύνολο 13 εβδομάδες).

2. Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα, χωρίς όμως να εκδηλώσει ενδιαφέρον για το 3ο δρομολόγιο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δηλαδή.

Αυτό το δρομολόγιο, φαίνεται πως «χτύπησε» η ναυτιλιακή εταιρία Blue Star.

Το 3ο δρομολόγιο, αφορά τη εξυπηρέτηση της γραμμής Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι Σάμου και επιστροφή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα, την χρονική περίοδο από τις 15 Ιουνίου 2015 έως 13 Σεπτεμβρίου 2015 (σύνολο 13 εβδομάδες).
Η πρόταση της ΑΝΕΚ, προέβλεπε την εκτέλεση και των 3ων δρομολογίων, με πλοίο όμως Β΄ ή Γ' Κατηγορίας.

 

  Το πιθανότερο σενάριο, λοιπόν, αναφέρει πως η γραμμή θα περάσει στην HSW με δρομολόγια 2 φορές την εβδομάδα για 2 χρόνια και την Blue Star να αναλαμβάνει 1 δρομολόγιο την εβδομάδα μόνο όμως για τους καλοκαιρινούς μήνες.

  Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως η ΝΕΛ δεν κατέθεσε τελικά πρόταση.

 

ΛΑΥΡΙΟ-ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ

Ιδιαίτερα κρίσιμα όμως κρίνονται τα επόμενα εικοσιτετράωρα και για τη γραμμή Λήμνος Λαύριο, καθώς είναι πολύ πιθανό, η ΝΕΛ να κηρυχτεί έκπτωτη και από αυτή τη γραμμή.

Όπως επεσήμανε ο κ. Τσανταρλιωτης, η μη εκτέλεση δρομολογίων της εταιρίας από δική της υπαιτιότητα, όπως για παράδειγμα η επίσχεση των ναυτεργατών, για τη μη καταβολή των δεδουλευμένων, μπορεί να ενεργοποιήσει όρο της σύμβασης για αντικατάσταση της ναυτιλιακής εταιρίας.

Ως γνωστόν το πλοίο Ταξιάρχης τις τελευταίες ημέρες, δεν εκτελεί τα προγραμματισμένα του δρομολόγια, με αποτέλεσμα το ενδεχόμενο της έκπτωσης και από τη γραμμή του Λαυρίου να είναι πολύ πιθανό.

 

ΠΗΓΗ: http://www.limnosfm100.gr/limnos/item/12361-se-hsw-kai-blue-star-i-agoni-grammi-tou-voreiou-aigaiou-ekselikseis-kai-sti-grammi-tou-lavriou-mp3.html#sthash.M3633zQn.dpbs

Edited by karavokurhs
Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Μύκονος, το πλοίο που εξυπηρετεί τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και φυσικά και τη Λήμνο, όπως είναι ήδη γνωστό, έχει προγραμματισμένα δρομολόγια μέχρι και τις 3 Μαρτίου. Σύμφωνα με πληροφορίες της Λημνιακής Φωνής, το δρομολόγιο της Τετάρτης 4 Μαρτίου δεν είναι "ανοιχτό" στο σύστημα των Ταξιδιωτικών Πρακτορείων, ενώ στις 8 Μαρτίου είναι προγραμματισμένος ο δεξαμενισμός του πλοίου. Το Νήσος Μύκονος, μέχρι και πριν το Πάσχα δεν θα κάνει οποιοδήποτε δρομολόγιο, ενώ δεν υπάρχει ενημέρωση για αντικατάσταση του πλοίου.

Βέβαια οι καλά γνωρίζοντες, όπως πληροφορείται η Λημνιακή Φωνή, θεωρούν βέβαιο ότι θα υπάρξει συμφωνία της Hellenic Seaways με το Υπουργείο και θα μπει άλλο καράβι στην γραμμή, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες του διαγωνισμού, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου. Η εταιρεία έχει αρκετά πλοία και θα μπορούσε να καλύψει τα δρομολόγια, εάν βέβαια το Υπουργείο Ναυτιλίας προσεγγίσει την HSW.

Σήμερα Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου καμία πληροφορία δεν υπάρχει για τον Ταξιάρχη, αλλά ούτε και ποιο πλοίο, εάν έχει γίνει η απαραίτητη συμφωνία, θα καλύψει τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος.

Ας ελπίσουμε ότι πολύ γρήγορα θα μπορέσουμε να μάθουμε και επίσημα το μέλλον των ακτοπλοϊκών γραμμών της Λήμνου. Μέχρι τότε το νησί μας βρίσκεται σε μία κατάσταση, την οποία δυστυχώς έχουμε συνηθίσει, να μην γνωρίζουμε μετά βεβαιότητας τα δρομολόγια ούτε της ερχόμενης εβδομάδας, εάν υπάρχουν.

 

ΠΗΓΗ: http://limniakifoni.gr/?p=21784

 

Σημείωση: Η εταιρία HSW δεν έχει κάποιο διαθέσιμο (ελεύθερο) πλοίο. Οπότε αυτό σημαίνει ότι για ένα μήνα δεν θα γίνονται τα δρομολόγια? 

Edited by karavokurhs
Link to comment
Share on other sites

Θα προλαβαίνει? Εξάλλου το Μύκονος κάλυπτε και το κενό του Μυτιλήνη πηγαίνοντας 3 φορές Πειραιά, πιάνοντας και Φούρνους. Το Αριάδνη είναι μεγάλο πλοίο και δύσκολα να πιάνει Φούρνους Καρλόβασι και Άγιο Κήρυκο....

Link to comment
Share on other sites

To Νήσος Μύκονος θα λείψει από τη γραμμή 7-10 μέρες και το κενό του θα καλυφθεί από τον Πήγασο και το Αριάδνη.

 

Αν κατάλαβα καλά το Αριάδνη θα εξυπηρετεί Λήμνο & Καβάλα και το Εξπρές Πήγασος Ικαρία, Φούρνους & Σάμο.

 

Σύμφωνα με το site της HSW τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος παρατάθηκαν μέχρι τις 15 Μαρτίου.

Link to comment
Share on other sites

Συνοψίζοντας, το Νήσος Μύκονος αποχωρεί στις 15/3 και τα δρομολόγια του από Πειραιά για Ικαρία-Φούρνους-Σάμο τα παίρνει το Πήγασος και το Αριάδνη θα προεκτείνει Λήμνο-Καβάλα?

 

Δύο ερωτήσεις μόνο: 1)Το Μύκονος θα επιστρέψει στις 6/4 ή νωρίτερα? Γιατί κάνετε λόγω για 10 μέρες το πολύ και 2) Το Αριάδνη δεν θα πιάνει Βαθύ και  Άγιο Κήρυκο?

Edited by karavokurhs
Link to comment
Share on other sites

To κομμάτι Σάμου-Χίος;;


Μήπως η παράταση έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ΥΕΝ δεν έχει ακόμα υπογράψει την νέα σύμβαση για την άγονο γραμμή;; ( Στις 19/2 που συνεδρίασε η επιτροπή είχαν πει 20 μέρες για την τελική απάντηση) το ΑΡΙΑΔΝΗ δεν φαίνεται να προλαβαίνει να κάνει τα δρομολόγια ούτε προς Λημνο -Καβάλα (εξαιρέση το Σαββάτο που έχει διαμονή στην Μυτιλήνη) εκτός αν τροποποιήσει κάποιο δρομολόγιο του; Το εξπρες πήγασος μπορεί να κάνει την γραμμή της Ικαροσαμίας χωρίς καμπίνες όπως αναφέρει και ο Petros παραπάνω;;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δύσκολα να μπει το Πήγασος, καθώς δεν έχει καμπίνες και το Αριάδνη πρέπει να κάνει ολόκληρη την γραμμή για να παίρνει επιδότηση (και Βαθύ και Άγιο Κήρυκο). Χωρίς επιδότηση δεν πρόκειται να την κάνει... Οπότε ξανά επιστρέφουμε στα ανεκτέλεστα δρομολόγια, επειδή έτσι την βάρεσε την hellenic seaways... και δεν έχει πλοίο να αντικαταστήσει στην άγονη... Το να την δώσει για ένα μήνα σε άλλη εταιρία (μάλλον Ανεκ) παίζει?

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ο Orestis ηταν ξεκάθαρος και σε ότι λεει 99% δεν κανει λαθος προφανως θα μπει ο ΠΗΓΑΣΟΣ να κανει αυτά τα λιγα δρομολογια ασχέτως καμπινων.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπε κανείς το αντίθετο αλλά επειδή σε κάποιους αρέσει το πλοίο , μ έκανε εντύπωση που μπαίνει σε βαρβάτη γραμμή και χειμώνα .

Υ.γ. Ποιοι να ειν(μ)αι αυτοί οι κάποιοι μωρε :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...