margaritis24 Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 κ ειναι πιο κερδοφορα η γραμμη του β. αιγαιου απο 4ην κασοκαρπαθια κ θελει η ανεκ να παει βορεια δηλ.??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Συνοψίζοντας, 16 Μαρτίου με 5 Απριλίου αναλαμβάνει το Πήγασος από Πειραιά μέχρι Σάμο. Από Σάμο μέχρι Καβάλα??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xios Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 (edited) οεο; Το ΑΡΙΑΔΝΗ δεν νομίζω ότι α) προλαβαίνει με τα ωράρια που έχει και β) δεν χωράει σε λιμάνια της Ικαρίας και της Σάμου. Edited March 1, 2015 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Λογικά για τις 2 εβδομάδες απουσίας του ΜΥΚΟΝΟΣ δεν θα συνδέονται Σάμος με Χίο. Προς Λημνο ίσως ανεβαίνει το ΑΡΙΑΔΝΗ που τα Σάββατα έχει δυνατότητα να φτάσει κ μέχρι Καβάλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 κανετε λιγο κραττει με τα σεναρια να δουμε τι δρομολογια θα ανακοινωθουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 (edited) Πριν λίγο περάστηκαν τα δρομολόγια του Μύκονος στο επίσημο σύστημα κρατήσεων της εταιρίας. Το πλοίο συνεχίζει κανονικά μετά τις 15 Μαρτίου. Έχουν περασμένα όλα τα δρομολόγια και από Πειραιά για Σάμο και από Σάμο για Καβάλα με τις ίδιες ακριβώς αφιξο/αναχωρήσεις που ισχύουν και σήμερα. Μόνο που δεν έχουν περαστεί για το διάστημα 9-16 Μαρτίου. Μάλλον εκείνο το διάστημα γίνει η αντικατάσταση με το Πήγασος... όπως είπε ο Ορέστης πιο πάνω Edited March 1, 2015 by karavokurhs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Λογικά για τις 2 εβδομάδες απουσίας του ΜΥΚΟΝΟΣ δεν θα συνδέονται Σάμος με Χίο. Προς Λημνο ίσως ανεβαίνει το ΑΡΙΑΔΝΗ που τα Σάββατα έχει δυνατότητα να φτάσει κ μέχρι Καβάλα. Μία εβδομάδα θα μείνει το Νήσος Μύκονος εκτός δρομολογίων και σε αυτό το διάστημα το Αριάδνη θα καλύψει το κενό εκτελώντας δύο δρομολόγια (Δευτέρα & Παρασκευή) μέσω Σάμου και συνεχίζοντας προς Καβάλα. Την ίδια εβδομάδα το Εξπρές Πήγασος θα εκτελέσει 3 δρομολόγια καλύπτοντας Ικαρία & Σάμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 (edited) Επιβεβαιώνονται απόλυτα τα λεγόμενα του φίλου Orestis, καθώς το Νήσος Μύκονος απ' τη Δευτέρα 9/3 έως την Δευτέρα 16/3 θα μείνει εκτός δράσης. Είναι γνωστό αν στο διάστημα αυτό θα κάνει και δεξαμενισμό? Και αν ναι θα πάει Ελευσίνα ή Χαλκίδα? Edited March 3, 2015 by AQUA JEWEL Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Μετά από 15+ μέρες, χωρίς πλοίο η Λήμνος και ο Άγιος Ευστράτιος. Και η Λήμνος ας πούμε μπορεί να έχει μεταφορά προϊόντων... Ξέρουμε κάτι για την γραμμή Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Πάντως το μεγαλύτερο ζόρι το τράβηξε ο Άη-Στράτης που είχε μείνει εντελώς αποκλεισμένος, καθώς και η μοναδική του ελπίδα το Αιολίς, έλειπε για συντήρηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Εξάλλου αίσθηση προκαλεί ότι ως χθες το απόγευμα δεν είχε ανακοινωθεί απολύτως τίποτα από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για την κύρια άγονη γραμμή του Βορείου Αιγαίου, αυτή δηλαδή που συνδέει το λιμάνι της Καβάλας με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Γραμμή που διεκδικείται από τα πλοία «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways και «Πρέβελης» της ΑΝΕΚ. Για ένα μέρος των δρομολογίων του συγκεκριμένου διαγωνισμού έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον και από το Blue Star 1 της εταιρείας Blue Star. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στις 19 Φεβρουαρίου και ως χθες 12 Μαρτίου δεν είχε γίνει γνωστό το αποτέλεσμα του. ΠΗΓΗ: http://www.emprosnet.gr/article/70588-xana-sto-dritsa-oi-limnioi Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες μέσα στην εβδομάδα θα υποφραφούν οι συμβάσεις για τα δρομολόγια που συνδέουν την Καβάλα με τα νησιά του ΒΑ Αιγαίου... Το Νήσος Μύκονος παίρνει δύο δρομολόγια στην γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ-Άγιος Κήρυκος (μια φορά θα πιάνει τον Άγιο Κήρυκο) και το Blue star 1 στη γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι (μόνο το καλοκαιρι). Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanosp Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Προς (προσωρινή) επιβεβαίωση του δρομολογίου του BS1, η εταιρεία νοίκιασε γραφείο στην αίθουσα επιβατών του λιμανιού της Καβάλας σύμφωνα με την εφημερίδα Πρωινή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos123 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 (edited) Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού έχουν βγει για την άγονη της Καβάλας? Edited March 17, 2015 by tasos123 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Κανείς δεν ξέρει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Σήμερα πρέπει να είναι η τελευταία ημέρα κατάθεσης πιθανών ενστάσεων επί των δικαιολογητικών της κάθε συμμετοχής και στη συνέχεια θα ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Και πότε ξέρουμε τα τελικά αποτελέσματα? Υποτ'ιθεται θα έβγαιναν το πολύ σε 20 εργάσιμες, οι οποίες συμπληρώνονται την Παρακευή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Καμία απόφαση δεν πήρε ο Υπουργός και δεν είναι διατεθιμένος να πάρει. Μπορεί να ακυρώσει τον διαγωνισμό για οικονομικούς λόγους? http://www.limnosfm100.gr/limnos/item/12893-kamia-apofasi-gia-tin-agoni-grammi-tou-voreiou-aigaiou.html#sthash.nsp0uDh7.dpbs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ioannis Kamitsis Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Ας υποθέσουμε ότι όλα βαίνουν καλώς με τα 2 επιδοτούμενα δρομολόγια από Καβάλα. Στο ένα απ´ τα δύο θα έχει την υποχρέωση να πιάνει και Πάτμο. Λογικά για να ξεκινήσει τον κύκλο από Πειραιά, θα πιάσει Μύκονο- Σάμο- (Ικαρια)- Πάτμο- Χίο- Μυτιλήνη- Λήμνο- Καβάλα και επιστροφή. Σωστά? Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Οπότε με αυτό τον τρόπο έξυπνα και ωραία η εταιρεία ενεργοποιεί μια σύνδεση κουφέτο που δεν είναι άλλη απ´ αυτή της Μυκόνου με την Πάτμο. Πριν 2 χρόνια η HSW είχε εκφράσει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για τη συγκεκριμένη σύνδεση αλλά ασκήθηκε βέτο από το δήμαρχο της Μυκόνου ( it's said ). Αθέμιτος ανταγωνισμός από μέρους τους λόγω της ραγδαίας αύξησης του τουρισμού στο νησί μου την Πάτμο και άντλησης του ποιοτικού τουρισμού της Μύκονου, κρίμα δεν τους το είχα. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να έρχονται με ελικόπτερα, αν και το καλοκαίρι στην Πάτμο απ´ τη συνεχή άφιξη των ελικοπτέρων νομίζεις οτι γίνεται επιστράτευση. Περιμένω τις εκτιμήσεις σας όσον αφορά το πρώτο σκέλος, φρέσκα κουλούρια ο κουλούρας. Α. Θα πιάνει Μύκονο πριν τη Πάτμο για Καβάλα? Β. Θα πιάνει Μύκονο μετά την επιστροφή από Καβάλα- Πάτμο προς Πειραια? Μια χαρά τα κανόνισαν! Γι' αυτό και το Νήσος Μύκονος για την καλοκαιρινή περίοδο είχε αφήσει κενές τις ημέρες Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη, ώστε λοιπόν να κάνει το ένα δρομολόγιο της άγονης μέχρι Καβάλα και επιστροφή. Και αυτή η αναγκαστική προσέγγιση στην Πάτμο μου θυμίζει το ρητό: "τραβάτε με κι ας κλαίω"! Αφού η Πάτμος πάντα αποτελούσε κρυφό πόθο της HSW, από τότε που ήθελε να δρομολογήσει το πλοίο απ' τη Ραφήνα. Τελικά αυτοί που κλάψαμε στην κυριολεξία ήμασταν εμείς οι Πάτμιοι. :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Μετά τις 30/4 τι θα έχουμε από Καβάλα για ρα νησιά; Το blue star 1 θα μπει τελικά στη γραμμή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Ξέρουμε αν το δρομολογιο της blue star Καρλόβασι-Καβάλα θα εκτελείται σαν προέκταση του δρομολογίου Σύρος-Τήνος-Μύκονος ή Χίος-Μυτιλήνη που απλώς θα πιάνει και Καρλόβασι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 η λογικη λεει το δευτερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavokurhs Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Σύμφωνα με πληροφορίες το blue star 1 απο 15 Ιουνίου θα πραγματοποιεί 2 φορές την εβδομάδα δρομολόγια από Πειραιά προς Καρλόβασι Χίο Μυτιλήνη Λήμνο Καβάλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Μια φορα την εβδομαδα, οπως προβλεπεται απο το διαγωνισμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 BS1 & Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ στις άγονες του Β.Αιγαίου Με αποφάσεις του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού κ. ΘεόδωρουΔρίτσα που αναρτήθηκαν σήμερα 17/04/2015 στην Διαύγεια, εγκρίθηκαν τα εξής δρομολόγια : Δρομολογιακή γραμμή ΧΙΟΣ – ΨΑΡΑ και επιστροφή. Εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου σε συνέχεια δρομολογίων από ΠΕΙΡΑΙΑ, έναντι ποσού οκτώ χιλιάδων εννιακοσίων ευρώ (8.900,00 €) ανά πλήρες δρομολόγιο, στη νόμιμα εκπροσωπούμενη εταιρεία με την επωνυμία BLUE STAR FERRIES Α.Ν.Ε., πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1 Ν.Π.10744, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31/10/2015. Δρομολογιακή γραμμή ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ και επιστροφή. Εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα για το χρονικό διάστημα από 15/06/2015 μέχρι 13/09/2015 (σύνολο 13 εβδομάδες), έναντι ποσού ογδόντα έξι χιλιάδων διακοσίων πενήντα ευρώ (86.250,00 €) ανά πλήρες δρομολόγιο, στη νόμιμα εκπροσωπούμενη εταιρεία με την επωνυμία BLUE STAR FERRIES Α.Ν.Ε., πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1 Ν.Π.10744, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31/10/2015. Δρομολογιακή γραμμή ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή.Εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι ποσού ενενήντα οκτώ χιλιάδων σαράντα δύο ευρώ και σαράντα λεπτών (98.042,40 €) ανά πλήρες δρομολόγιο, στη νόμιμα εκπροσωπούμενη εταιρεία με την επωνυμία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε., πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ Ν.Π.10882, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31/10/2016. Δρομολογιακή γραμμή ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ – ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ και επιστροφή. Εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, με την υποχρέωση προσέγγισης του πλοίου στη νήσο Πάτμο, άνευ μισθώματος, κατά το χρονικό διάστημα από 15/06/2015 μέχρι 13/09/2015 (σύνολο 13 εβδομάδες), έναντι ποσού εκατόν εννέα χιλιάδων επτακοσίων ενενήντα δύο ευρώ και ογδόντα λεπτών (109.792,80 €) ανά πλήρες δρομολόγιο, στη νόμιμα εκπροσωπούμενη εταιρεία με την επωνυμία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε., πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ Ν.Π.10882, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31/10/2016. πηγή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now