Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να ρωτήσω κάτι. Αν δεν κάνω λάθος το πλοίο κατέβαινε από Καβάλα. Ή Θεσσαλονίκη, δεν είναι εκεί το θέμα. Δεν φτάνουν τα καύσιμα του πλοίου ώστε να κάνει το δρομολόγιο μέχρι τη Σάμο και να ξαναγυρίσει?

Link to comment
Share on other sites

Δε σημαίνει ότι το πλοίο δεν είχε πετρέλαιο να ολοκληρώσει το δρομολόγιο του. Εάν θυμάσαι τη προηγούμενη εβδομάδα ανεφοδιάστηκε στο Βαθύ της Σάμου, λογω της απεργίας των φορτηγών, όποτε εάν τελειώσουν τα καύσιμα σε ένα από τα δυο λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας (Καβάλα/ Θεσσαλονίκη) τότε θα έμεινε ακινητοποιημένο στα λιμάνια αυτά εάν δεν έρθει μπαριζα εκεί να τους ανεφοδιάσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρα την ανακοινωση της ΝΕΛ για τις αλλαγες στις ωρες,το βαπορι παλι δεν γλιτωσε την καθυστερηση.Τωρα μπαινει στη Μυτιληνη με ωρα αφιξης 08:00 και αναχωρησης 09:10.Αντε να δουμε που θα παει αυτη η κατασταση :angry:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς πολύ φοβάμαι ότι θα συνεχίσει το ίδιο βιολί τουλάχιστον μέχρι την ετήσια του. Γιατί με το δρόμο που έχει αυτή τη περίοδο δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την οποιαδήποτε καθυστέρηση που ακόμα κι από τύχη μπορεί να μαζέψει. Μόνο αν τον συμμαζέψουν στη μηχανή θα μπορέσει να ανασάνει το βαπόρι. Τώρα το αν θα το κάνουν είναι ένα άλλο ερώτημα... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Κάθομαι και παρατηρώ τόσο καιρό αυτό το γελοίο θέμα με τις καθυστερήσεις του ΘΕΟΦΙΛΟΥ και είπα να ασχοληθώ λίγο παραπάνω <_<

Στην προκειμένη περίπτωση προφανώς δεν φταίει το βαπόρι. Διότι ένα γεγονός που επαναλαμβάνεται κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι. Το γεγονός είναι πως το βαπόρι μαζεύει καθυστέρες. Το βαπόρι όμως έχει κάποιες δυνατότητες και οι δυνάμεις του φτάνουν μέχρι εκεί.

Έκατσα και κοίταξα λοιπόν τα δρομολόγια. Το Θεσσαλονίκη Λήμνος το δίνει σε 8 ώρες και 20 λεπτά. Μέση ταχύτητα δηλαδή 16,1 κόμβοι αν δεχτούμε ότι ο χρόνος έχει υπολογιστεί από φανάρι σε φανάρι. Την πιάνει ποτέ αυτή την ταχύτητα; Οχι! Επίσης επειδή η απόσταση είναι μεγάλη (134 μίλια) ακόμα και ένας κόμβος σημαίνει περίπου 40 λεπτά ταξίδι παραπάνω. Σκεφτείτε λοιπόν όταν το βαπόρι πηγαίνει μονίμως με 14 έως σκάρτα 15. Οπότε χοντρικά από το πρώτο κι όλας λιμάνι το βαπόρι από μόνο του έχει δημιουργήσει καθυστέρηση 1,5 περίπου ώρας. Το ίδιο συμβαίνει και στο Λήμνος Μυτιλήνη όπου ένας κόμβος διαφορά σημαίνει 25 περίπου λεπτά παραπάνω ταξίδι κ.ο.κ.. Οπότε αν σκεφτούμε ότι μέχρι τη Σάμο κανένα λιμάνι δεν απέχει από το άλλο λιγότερο από 3 ώρες, καταλαβαίνετε τι γίνεται. Επίσης σε όλα τα δρομολόγια, εκτός Σαββάτου, στο τερματικό του λιμάνι (Τρίτη το Βαθύ και Πέμπτη ο Άγιος Κήρυκος) δεν έχει παραμονή παραπάνω από 20-30 λεπτά. Οπότε δεν προλαβαίνει να μαζέψει κάτι από τα ασυμμάζευτα της μετάβασης και ξεκινάει για την επιστροφή φορτωμένος με όοοολη αυτή την καθυστέρηση. Φτάνοντας πλέον στη Λήμνο, οι 6ωρες και 7ωρες καθυστερήσεις δεν φαντάζουν και τόσο πλέον παράλογες.

Επίσης είδα ότι οι χρόνοι που δίνονται μεταξύ των λιμανιών αλλά και αυτοί που κάθεται στα λιμάνια σε ορισμένες περιπτώσεις δεν είναι σταθεροί. Μπορεί η ίδια διαδρομή στη μετάβαση να διαρκεί Χ χρόνο αλλά στην επιστροφή δίνεται κατά 10-20 λεπτά λιγότερο. Όπως μπορεί στη μετάβαση να κάτσει σε ένα λιμάνι 1 ολόκληρη ώρα και στην επιστροφή μισή.

Τέλος παρατηρώντας στο ais και διαβάζοντας το φόρουμ, βλέπω ότι κάθεται στα λιμάνια έως και 2 ώρες καμιά φορά. Αυτό πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αλλά λογικά κάποιος λόγος θα υπάρχει.

Συνοψίζοντας πιστεύω πως αν η ΝΕΛ ήθελε να δώσει ένα τέλος στην υπόθεση αυτή, θα μπορούσε να υπολογίσει τα δρομολόγια από την αρχή με 14 κόμβους και να τελειώνει η υπόθεση. Δεν το κάνει όμως και απλά αρκείται στο να βγάζει ανακοινώσεις για τεράστιο μεταφορικό έργο. Δεν ξέρω αν σε περίπτωση που το πλοίο δηλωθεί με ταχύτητα 14 κόμβων αλλάζει κατηγορία και μειώνεται το μίσθωμα, αλλά ακόμα και αν δεν ισχύει κάτι τέτοιο, ενδεχομένως να έχει να κάνει με τις ώρες ανάπαυσης του πληρώματος. Μιας και με τα δρομολόγια που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κάνει το πλοίο σε Καβάλα και Θεσσαλονίκη κάθεται έστω και οριακά τις 6ώρες που απαιτούνται. Χαρακτηριστικά με τα δρομολόγια που είναι περασμένα, στην Καβάλα την Τετάρτη φτάνει 13:45 και αναχωρεί 20:00. Καταλαβαίνετε πως αν δώσει τα πραγματικά δρομολόγια, όχι μόνο δεν θα κάτσει το βαπόρι στην Καβάλα καθόλου αλλά θα φτάσει και μετά την ώρα αναχώρησής του. B)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά τα λες George, αλλά σε όλο αυτό το γαιτανάκι υπάρχει και η άλλη -πλην της εταιρείας- πλευρά.

Υπάρχουν τα λιμεναρχεία που ενώ έχουν τα ωράρια του πλοίου, τους δίνουν από το υπουργείο τα νέα ωράρια και διαπιστώνουν ότι το πλοίο δεν μπορεί κατ'εξακολούθηση να ανταποκριθεί ούτε σε αυτά. Κανείς από όλους αυτούς δεν αναρωτιέται γιατί; Να πάρει ένα τηλέφωνο στο υπουργείο και να πει εδώ ο κόσμος που θέλει να ταξιδέψει ταλαιπωρείται,δείτε τι συμβαίνει και τι μπορείτε να κάνετε για να φτιάξετε σωστά ωράρια.

Φυσικά ερχόμαστε και σε αυτόν που εγκρίνει τα νέα ωράρια, καπου σε καποιο γραφείο του υπουργείου. Του στέλνουν το παιδί με το χαρτί και του λενε υπογράψτε γιατί θα καθυστερήσει ο ΤΕΟ που έχουμε πολλούς κυνηγούς από την Μυτιλήνη στη Λήμνο. Υπογράφει τη μια φορά, σε δυο μερες έρχεται πάλι το παιδί, υπογράψτε γιατί φεύγει ένα τσίρκο από τη Σάμο και θα καθυστερήσουμε. 1-2 φορές σίγουρα υπάρχει βάσιμη δικαιολογία, αλλά η καθυστέρα να ξεκινάει Δευτέρα και να τελειώνει Σάββατο καθε βδομάδα είναι τραγικό. Δεδομένου ότι ο ίδιος άνθρωπος υπογράφει, θα έπρεπε τουλάχιστον να έχει διαπιστώσει ότι το πλοίο δεν πάει με όσα του λένε στο χαρτί και να εγκρίνει ώρες που μπορεί να τηρηθούν και όχι να αλλάζουν μέσα στην ίδια μέρα.

Για το θέμα ταχύτητας με την σύμβαση δεν νομίζω να έχει όριο προς τα κάτω, προς τα πάνω :rolleyes: μόνο θυμάμαι να έχει.

Το να μην εγκρίνουν ωράρια με μειωμένη ταχύτητα λόγω 6ώρου παραμονής στα λιμάνια αποτελεί απλά στουθοκαμηλισμό, αφού γνωρίζουν ότι το πλοίο δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσει Καβάλα ή Θεσ/νικη στην ώρα του για να παραμείνει 6 ώρες.

o γνωστος και "πολυς" στρατης μπαλασκας, στολιζει τον Θεοτυφλο...

Αλλά και ύφαλο ανακάλυψε μετά από τέσσερις χιλιάδες χρόνια ανθρώπινης παρουσίας ανοιχτά της πόλης της Μυτιλήνης. Κανείς δεν τον ήξερε μέχρι που πρόπερσι ο «Θεόφιλος» τον υπέδειξε στο πανελλήνιον… ανεβαίνοντας πάνω του!

Πότε συνέβη αυτό και δεν το θυμάμαι;

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Αργοπορία ύψους 94.000 ευρώ

Πολλά και διαρκή είναι τα παράπονα από τους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους το πλοίο «Θεόφιλος» της ΝΕΛ.

Ο γενικός εντεταλμένος της ΝΕΛ, Ιωάννης Αβραντίνης, αναφερόμενος στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με το «Θεόφιλος», μας είπε ότι το πλοίο δεν έχει μειώσει την ταχύτητα με την οποία κινείται :P . Αντίθετα, κάνει ό,τι μπορεί για να κινείται πιο γρήγορα. Τα μικρά λιμάνια στα οποία είναι αναγκασμένο να δένει το πλοίο, έχουν ως συνέπεια να καθυστερεί στην πρόσδεσή του και σε συνδυασμό με τον αυξημένο αριθμό φορτηγών που μπαίνουν και βγαίνουν από το πλοίο αυτές τις μέρες, αυξάνεται ο χρόνος παραμονής του στα λιμάνια.

Η ΝΕΛ, για να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των καθυστερήσεων που εμφανίζονται, έχει προτείνει στη γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής να μειωθεί ο χρόνος παραμονής του πλοίο στο Βαθύ της Σάμου.

Πέρα, όμως, από αυτό το πρόσκαιρο ζήτημα, ο κ. Αβραντίνης επιβεβαίωσε ότι πρόθεση της ΝΕΛ είναι να αντικαταστήσει το «Θεόφιλος» με άλλο πλοίο, που θα είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές που θέτει η σύμβαση που έχει συνάψει με το Ελληνικό Δημόσιο. Η ΝΕΛ θέλει να βρει ένα πλοίο μικρότερου μεγέθους, λίγο μεγαλύτερο από τα 120 μέτρα, ώστε να μπαίνει με άνεση στα μικρά λιμάνια και να έχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου από το «Θεόφιλος». Η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου είναι αδήριτη ανάγκη για να είναι κερδοφόρες οι συμβάσεις των άγονων γραμμών που έχει υπογράψει η ΝΕΛ. Η αντικατάσταση του πλοίου αναμένεται να γίνει περί τα τέλη του χρόνου. Το «Θεόφιλος» θα αξιοποιηθεί σε άλλη γραμμή, όχι όμως στο βόρειο Αιγαίο.

Σε ό,τι αφορά στην ανεύρεση νεότευκτου πλοίου για τη δρομολόγησή του στις άγονες γραμμές που σήμερα βρίσκεται το «Θεόφιλος», η ΝΕΛ προσανατολίζεται στο να κάνει χρήση της διάταξης που της δίνει τη δυνατότητα να βάλει νεότευκτο πλοίο στη γραμμή το 2014.

Τεράστιο πρόβλημα για τη ΝΕΛ είναι και οι μεγάλες καθυστερήσεις στην πληρωμή των άγονων γραμμών από το Ελληνικό Δημόσιο. Οι πληρωμές καθυστερούν επτά μήνες, την ώρα που η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να πληρώνει τοις μετρητοίς τους μισθούς των ναυτικών, τα καύσιμα και τα ασφάλιστρα των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Πότε συνέβη αυτό και δεν το θυμάμαι;

Μια και έχουν περάσει κάποια χρόνια από τοτε...

Μάλλον εννοεί την πρόσκρουση του Θεόφιλος στην έξοδο του από το λιμάνι της Μυτιλήνης το 2006 (αν δεν με απατά η μνήμη μου). Το πλοίο εξερχόμενο από το λιμάνι όταν έκανε ακόμα Χίο - Μυτιλήνη είχε βρει η δεξιά προπέλα του στον μεσαίο λιμενοβραχίονα του λιμανιού (αυτόν με τα βράχια). Το πλοίο ταξίδευε τότε πολύ αργά (όπως τώρα δηλαδή :P ) 14-15 μίλια. Η ΝΕΛ είχε δικαιολογηθεί ότι έπεσε σε ύφαλο έξω από το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Παρά τα νέα ωράρια που μόλις χθες έβγαλε η ΝΕΛ το πλοίο συνεχίζει να μαζεύει καθυστερήσεις αβέρτα. Φτάνει τώρα στη Χίο με 2 ώρες delay :unsure: . ;Έλεος, φέρτε κανά ΠΗΝΕΛΟΠΗ προσωρινά για αντικατάσταση, ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΒΑΣΑΝΊΖΕΙ ΚΌΣΜΟ.. :angry:

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

EUR 94,000 την εβδομάδα σημαίνει σε ημερήσια βάση περίπου EUR 13,500. Πόσο να είναι το ημερήσιο operating cost του Θεόφιλου, και μάλιστα με μειωμένη ταχύτητα που λογικά(όχι απαραίτητα βέβαια) σημαίνει και μειωμένη κατανάλωση. Χωρίς να είμαι ειδικός στον τομέα των ferries, πολύ αμφιβάλλω αν είναι κάτι παραπάνω από 7-8 χιλιάρικα την ημέρα κάτι το οποίο σημαίνει πως η εταιρεία βγάζει ένα καλό κέρδος, αν και εφ' όσον φυσικά το Κράτος πληρώνει τις υποχρεώσεις του.

Link to comment
Share on other sites

Καλά εγώ έχω την εξής απορία:ποιοί είναι γενικά αυτοί που βγάζουν τά ωράρια τών δρομολογίων και ποιούς συμβουλεύονται;Ρωτάνε π.χ.τους καπετάνιους τών πλοίων που ξέρουν καί τίς πραγματικές ταχύτητες καί τίς συνθήκες στά λιμάνια που πιάνουν και στίς διαδρομές που ακολουθούν;Η κάθονται απλά στά γραφεία τους και γράφουν,θεωρώντας ότι τα πλοία είναι όλα υπερταχύπλοα;

Διότι μού φαίνεται απίθανο να μήν έχει καταφέρει κανείς να υπολογίση σωστά,με βάση τήν πραγματική ταχύτητα,την διάρκεια κάθε σκέλους τού δρομολογίου τού ΤΕΟ και να μήν έχη ρωτήσει τον καπετάνιο του πόση ώρα κάνει να μανουβράρη σε κάθε νησί,ούτε τούς πράκτορες στά λιμάνια που πιάνει πόσο κόσμο και οχήματα κάθε είδους φορτοεκφορτώνει συνήθως.Απλή αριθμητική είναι όλα αυτά και κοινή λογική....

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο διάστημα ο Θεόφιλος έχει γίνει συνώνυμο της αργοπορίας και της καθυστέρησης :mellow: !! Εξαιτίας αυτών το καλοκαίρι το Λισσος βρήκε ευκαιρία να του κάνει μια προσπέραση πριν το Ακρωτήρι Τηγάνι της Λήμνου, (λίγο πριν την είσοδο του λιμανιού της Μυρίνας). Το Θεόφιλος είχε αναχωρήσει στις 07:00 από τη Μυτιλήνη και στις 08:00 το Λισσος για Λήμνο και τα δυο πλοία. Έτσι γύρω στις 12:50 το Λισσος τον είχε πλησιάσει και ετοιμαζόταν να το κατασπαράξει :P !!!! Το Θεόφιλος εκανε συνεχώς ζιγκ ζαγκ για να αποφύγει τη προσπέραση αλλά ήταν μάταιο!!! Το Λισσος έκανε μια πρώτη κίνηση να τον περάσει από τα δεξιά αλλά άμεσα έκανε δεξιά το Θεόφιλος. Μόλις το Λισσος είδε το Θεόφιλο να ξεκιναει για δεξιά κάνει αυτός αριστερά και τον περναει από τα αριστερά (καλύτερα για αλλιώς θα τον είχα κόντρα στον ήλιο :P )!!!

Όποτε μπορείτε να παρακολουθήσετε καρέ καρέ τη προσπέραση του. Οι επιβάτες και των δυο πλοίων που ήταν στα καταστρώματα μια «άτυπη κόντρα» από τα παλιά. Το Θεόφιλος μόλις είχε μείνει πίσω από το Λισσος ακολούθησε από πρυμα το Λισσος και περιμενε λίγα λεπτά έξω από το λιμάνι της Μυρίνας, για να δέσει πρώτα το Λισσος στο παλιό λιμάνι και αυτός στο νέο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

:P

http://www.youtube.com/watch?v=6vNBdSL4vvk

ο P100 μας την εδειξε με φωτο την ιστορια της προσπερασης του τεο αλλα εγω βρηκα το βιντεο!δυστυχως κοβεται την ωρα που τον κλεινει δεξια κ δεν τον αφηνει να περασει :D

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Θεόφιλος Μπάρι-Δυράχιο

Επανηλθαν στο navi με link που λεει οτι το πλοιο τελικα ναυλωθηκε,δεν πουληθηκε.

Ανοιξε κ η γραμμη για τον ΤΕΟ.Στο καλο,ελπιζουμε συντομα στην αλλαγη ;) (ειμαι περιεργος να δω πως θα τα παει με τα ιταλικα port state control... :rolleyes:)

Και για να μην ξεχνιομαστε,μετα τα καινουργια δρομολογια που εβγαλε στο πλοιο η ΝΕΛ,οι καθυστερησεις συνεχιζονται σε καθε δρομολογιο,δεν αλλαξε κατι ;)

Link to comment
Share on other sites

Χμμμμ.....μήπως αυτό το Μπάρι-Δυρράχιο είναι προοίμιο τού τέλους γιά τόν ΤΕΟ;Γιατί δέν θυμάμαι κανένα πλοίο που μετά από αυτό το δρομολόγιο έκανε κάτι άλλο,συνήθως μετά ακολουθούσε ο παροπλισμός και η άγουσα γιά τό τελευταίο ταξίδι.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έφτασαν στα αυτιά μου σήμερα κάποια πράγματα για το πλοίο..

Απλά θα ήθελα να μεταφέρω τα συγχαρητήρια μου στο πλήρωμα του Θεόφιλος για ότι καταφέρνει ακόμα και κάνει το πλοίο να κινείται, ακόμα και με αυτή την ταχύτητα και βγάζει το ψωμί του κάτω από πραγματικά αντίξοες συνθήκες και υποστήριξης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά λύστε μου μια απορία :Για ποιό λόγο όλα τα πλοία ΄στο Πειραιά και στα λιμάνια της Αττικής είναι δεμένα λόγω απεργειας και ο Θεόφιλος εκτελει κανονικότατα τα δρομολόγια του απο Θεσσαλονίκη και Καβάλα??

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρησε πριν από λίγο (18:00) η Θεοφιλάρα από Μυτιλήνη για βόρεια με πολλές νταλίκες αφού τυραννίστηκε λίγο για να βγάλει την άγκυρα. Στο γυρισμό άκουσα ότι γίνεται μάχη στις μεταφορικές για το ποιος θα βάλει νταλίκα μέσα καθώς θα ανεφοδιάσει αρκετά νησιά. Λίγο υπερβολικό το μάχη αλλά ακούγεται λογικό ότι θα έχει πολύ κίνηση.

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που λένε ότι θα ανοίξει λίγο παραπάνω για να προλάβει την καθυστέρηση κρίνονται αναληθής :P

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και είναι αναληθείς αυτές οι πληροφορίες.... :P πως να πάει παραπάνω το δύστυχο αφού δεν μπορεί;; :P:P η μόνη πια για να πάρει τα πάνω του είναι η επισκευή του (αν μετά μείνει στην ΕΛλάδα και αν και αν και αν κλπ)Είναι αδιανόητη αυτή η στάση της εταιρείας... :angry:

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...