Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παιζει τιποτα με τον ΤΕΟ?Εφυγαν Ν.ΧΙΟΣ κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ απο Λεσβο με την ληξη του απαγορευτικου,εφυγε πριν λιγο το ΝΗΣΟΣ κ απ την Χιο για Κυκλαδες αλλα ΘΕΟΦΙΛΟΣ ακουνητος.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ρωτας κατι τετοιο?Εχεις ακουσει κατι?

Απο οσο ξερω ο προγραμματισμος ειναι να γυρισει κανονικα στα δρομολογια που εχει σημερα μετα την επισκευη και το δεξαμενισμο του

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι πάντως μερικές φορές, μετά το ατύχημα στις Οινούσσες και την επανάκαμψη του πλοίου σε δρομολόγια, ότι το "ράδιο αρβύλα" καλά κρατεί χρόνια και χρόνια τώρα στην Ελλάδα :(.

Θυμάστε άραγε όσους τον πρώτο καιρό μετά το ατύχημα διέδιδαν ότι το πλοίο ήταν "σμπαράλια, θρύψαλλα, κομμάτια" :rolleyes: από κάτω, ότι η μία μηχανή είχε φτάσει στην ...πλώρη και δεν έπαιρνε επιδιόρθωση, και ότι ήταν απόλυτα σίγουρο ότι δεν επρόκειτο να ξαναταξιδέψει και θα πήγαινε για scrap ???

Βέβαια αυτό το "δεν πρόκειται να ξαναταξιδέψει", μετά από λίγο καιρό είχε αποκτήσει τον ...προσδιορισμό "τουλάχιστον στην Ελλάδα", μέχρι που το πλοίο ανάλαβε να τους διαψεύσει πανηγυρικώς και να το βλέπουμε να ταξιδεύει εδώ και αρκετό καιρό στα νησιά μας με ελάχιστα έως καθόλου προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Παρότι σαν έθνος είμαστε της υπερβολής και των άκρων , συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις είναι αν και τι θα πληρώσει η ασφάλεια και πως θα βγει το claim.Αν μπορέσουν και πάρουν τα λεφτά από την ασφάλεια τοτε φτιάχνουν το βαπόρι αν όχι πάει υπέρ πίστεως.

Τα ίδια και με τον ΠΗΓΑΣΟ.Όταν έπαθε την ζημιά λόγο μεγάλου οικονομικού κόστους και προχωρημένης ηλικίας πολλοί φοβήθηκαν ότι ήταν η χαριστική βολή.

Παρόλα αυτά εφόσον η ασφάλεια τα έδωσε τότε φτίάχνουν και το βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους ταξίδεψα με το αγαπημένο μου πλοίο 2 φορές:Στίς 6 του μηνός από Μυτιλήνη -Θεσαλονίκη ,και το Σάββατο ξημερώματα από Καβάλα -Μυτιλήνη.Ηταν η πρώτες φορές που το ταξίδεψα μετά το ατύχημα και το ευχαριστήθηκα με την καρδιά μου.Από το πλοίο εσωτερικά όσον αφορά την διαμόρφωση των χώρων δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα.Το θέμα είναι οτί το πλοίο εσωτερικά και ποιό πολύ εξωτερικά βιώνει την εγκατάλειψη της άγονης την φτώχεια και την μιζέρια.Τι θέλω να πώ:Τα εξωτερικά του καταστρώματα ήταν μές τη σκουριά.τα καθίσματα σιχαινόσουν να κάτσεις. όσον αφορά το εσωτερικό οι κοινόχρηστες τουαλέτες του βαποριού της πρώτης θέσεως ήταν κλειδωμένες και έπρεπε να πάς στις πίσω οι οποίες είχαν το μαύρο τους το χάλι παρόλο που δεν είχε πολύ κόσμο.το μαξιλάρι και η κουβέρτα της καμπίνας που κοιμήθηκα μυρίζαν λες και είχαν να πλυθούν χρόνια. Δεν θύμιζε σε καμία περίπτωση τον παλιό καλό Θεόφιλο που ξέραμε και όταν μπαίναμε το νιώθαμε ποιό καθαρό και από το σπίτι μας.Γενικά το πλοίο έχει πολύ λίγο προσωπικό ίσα ίσα για να καλύπτει τις ανάγκες της γραμμής οπότε κάπως δικαιολογήται η κατάσταση.Ασ ελπίσουμετώρα στην επισκευή οτί θα γίνει καμία έξτρα συντήρηση γιατί την έχει μεγάλη ανάγκη. Λυπάμαι πολύ που πολλοί και διάφοροι λόγοι κατάντησαν έτσι αυτό το βαπόρι.

Τι να πω, κρίμα, γιατί στα πλευρά του γράφει ακόμη NEL LINES.

Link to comment
Share on other sites

Όχι και τόσο καινούριο το update αλλά δεν έχει γίνει και κανένα με φωτογραφίες από το εσωτερικό μετά την πρόσκρουση στις Οινούσες.

Από τις αλλαγές που παρατηρεί κανείς αν είναι συχνός θαμώνας του πλοίου :D είναι η προσθήκη ενός μικρού index.php?n=9318 (δεν ξέρω πως να το πω) στο σαλόνι της πρύμνης. Να σημειώσω εδώ ότι το συγκεκριμένο σαλόνι δεν είναι πάντα ανοιχτό. Συνήθως λειτουργεί στα δρομολόγια από Χίο και προς βορρά και όχι πρωινές ώρες (ανάλογα τον κόσμο δηλαδή). Διπλά του, το self-service λειτουργεί κανονικά. Δεν το δοκίμασα καμιά φορά να πω την αμαρτία μου...

Εν συνεχεία έχουν απομακρυνθεί οι υπολογιστές που προσφέρονταν για πρόσβαση στο Internet όπως και το wi-fi γενικότερα στο πλοίο και έχουν αντικατασταθεί με index.php?n=9320. (5 στο αριθμό αν δεν κάνω λάθος). Στο μέσον του πλοίου το μπαρ μπροστά από τις θέσεις πούλμαν δεν λειτουργεί ποτέ. Αντιθέτως το μαγαζάκι δουλεύει μερικές ώρες το απόγευμα.

Στη πλώρη πλέον του πλοίου, το μικρό σαλόνι δίπλα το κανονικό της πρώτης θέσης έχει μετατραπεί σε καπνιστήριο με τον εξαερισμό να μην λειτουργεί και πολύ καλά να πω την αλήθεια. Δηλαδή αν δεν καπνίζεται, δεν μπορείς να κάτσεις μέσα. Μην στεναχωριέστε πάντως γιατί υπάρχει άπλετος χώρος στο σαλόνι Α θέσεως. Όπως θα δείτε και στην index.php?n=9319 έχουν απομακρύνει όλα τα τραπέζια από τα τζάμια προφανώς για να μην ανοίγουν τις κουρτίνες οι επιβάτες.

Στους εξωτερικούς χώρους επικρατεί η σκουριά και γενικώς η επικράτηση.

Όπως έχει προαναφερθεί γενικώς το πλοίο λειτουργεί με το απολύτως απαραίτητο πλήρωμα. Δεν θα έλεγα ότι υπάρχει ανάγκη για πιο πολλούς αλλά με το μέγεθος του το πλοίου σου φαίνεται πραγματικά ολίγον νεκροταφείο... Βέβαια καμία από τις 4 φορές που μπήκα δεν είχε κόσμο.

Δεν θα το έλεγες βρώμικο, η κατάσταση στις τουαλέτες αντέχεται κάπως πλέον αλλά υπάρχει και μια γενικότερη οσμή που δεν είναι και ευχάριστη. Έχει βελτιωθεί αρκετά η κατάσταση σε σχέση με την πρώτη φορά που μπήκα στις αρχές του καλοκαιριού αλλά θέλει πολλά ακόμα.

Τουλάχιστον μηχανολογικά φαίνεται να λειτουργεί καλά ενώ διατηρεί εξαιρετικό ταξίδεμα ακόμα και σε 8 μποφόρ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ερχεται το καμαρι στα μερη μας με σουπερ οικονομικη ταχυτητα οποτε μαλλον κατα το μεημερακι λογικα θα ειναι Πειραια.

Αντε να κολοπιστει και ο ΤΕΟ μπας και σταματησει να δειχνει αυτο το χαλι

Link to comment
Share on other sites

Οπως και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ο ΤΕΟ θα σταματησει να δειχνει σε αυτο το χαλι μονο αν ξαναβαφτει στα λευκα.Ο καλλωπισμος που περιμενεις polmyt,εχει ηδη ψιλογινει αφου οσες φορες ειδα το πλοιο,βαφονταν εντατικα κ αρχιζε να γυαλιζει...Το θεμα ειναι οτι αυτο το γυαλισμα κραταει μια βδομαδα:DΕγω φανταζομαι οτι στην ετησια των επομενων ημερων,θα κανει δεξαμενισμο,κανα check στα μηχανολογικα και βουρ πισω...οποτε μεσα εξω θα παραμεινει το ιδιοB)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με την εφημεριδα της Μυτιληνης (ΕΜΠΡΟΣ) ο Θεοφιλος θα κανει μεχρι το καλοκαιρι την γραμμη Πειραιας - Χιο - Μυτιληνη.

Αυτο γιατι θα υπαρξει νεο πλοιο απο την ΑΝΕΚ στην υπαρχουσα γραμμη εχοντας σαν αποτελεσμα το να γινει το Μυτιληνη πολυ αργο για την γραμμη.

Υπαρχει και μια φημη να μπει στην γραμμη και νεο καινουριο πλοιο απο τον Βγενοπουλο με ονομα "Λεσβος" (σαν το ΧΙΟΣ λενε θα ειναι!)

Link to comment
Share on other sites

Ποιός τόλμησε να ρουφιανέψει στο ΛΧ Θεσ/νίκης το βαπόρι; Τι κάνουν τα υπόλοιπα λιμεναρχεία; Που ζούμε;

Απογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης ενημερώθηκε ότι το προγραμματισμένο δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μυτιλήνης 35, από Θεσσαλονίκη για Λήμνο * Μυτιλήνη * Χίο * Βαθύ Σάμου με ώρα αναχώρησης 19:00, παρέμεινε ανεκτέλεστο.

Για το ανωτέρω πλοίο είχε εγκριθεί διακοπή δρομολογίων προς εκτέλεση εργασιών ετήσιας συντήρησης και επιθεώρησης, με την προϋπόθεση αντικατάστασής του από άλλο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, η οποία δεν εφαρμόστηκε.

Σύμφωνα με δήλωση του ναυτικού πράκτορα δεν είχαν εκδοθεί εισιτήρια επιβατών και οχημάτων.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

Πηγή ΥΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εδώ παιδιά που τα λέμε καλά έκανε όποιος το έκανε και το ανέφερε.Η κατάσταση στο Βόρειο Αιγαίο έχει ξεφύγει όσον αφορά τα δρομολόγια και τις άγονες .Αυτή η γραμμή του Θεόφιλου έπρεπε να έξηπειρετείται από άλλο πλοίο τώρα που έχει βγεί σε ετήσια.Ο κόσμος έχει αγανακτήσει ποια με ένα δρομολόγιο την βδομάδα μόνο με το Λισσός.Δηλαδή φεύγει το ένα πλοίο για ετήσια και η γραμμή μένει κενή?Να κινητοποιηθεί το υπουργείο να βάλει πλοίο τι κάνουν όλοι μέρα αυτοί εκεί μέσα?

Link to comment
Share on other sites

Ακριβη ημερομηνια να σου πω δεν ξερω αλλα χοντρικα ειναι προγραμματισμενο να ξαναξεκινισει στο τελος της 1ης εβδομαδας του Φεβρουαριου, αν ολα πανε καλα φυσικα

Link to comment
Share on other sites

Έκανε το πρωί δοκιμαστικό μέχρι Αίγινα και επέστρεψε στο μεγάλο λιμάνι. Μέχρι Πέμπτη θα έχει φύγει για Καβάλα για να ξεκινήσει δρομολόγια στις άγονες.

Link to comment
Share on other sites

Οπως και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ο ΤΕΟ θα σταματησει να δειχνει σε αυτο το χαλι μονο αν ξαναβαφτει στα λευκα.Ο καλλωπισμος που περιμενεις polmyt,εχει ηδη ψιλογινει αφου οσες φορες ειδα το πλοιο,βαφονταν εντατικα κ αρχιζε να γυαλιζει...Το θεμα ειναι οτι αυτο το γυαλισμα κραταει μια βδομαδα:DΕγω φανταζομαι οτι στην ετησια των επομενων ημερων,θα κανει δεξαμενισμο,κανα check στα μηχανολογικα και βουρ πισω...οποτε μεσα εξω θα παραμεινει το ιδιοB)

Δεν ξερω τι εγινε στην ετησια,αλλα σε αυτη την φωτο φαινεται καπως το βαψιμο που τρωει ο ΤΕΟ ανα τακτικα χρονικα διαστηματα.Η τσιμινιερα ηταν στα τελειωματα:P(η μιση γυαλισμενη)ενω ειχαν αφησει την πλωρη για την ετησια και νομιζω ολη την αλλη πλευρα που δεν φαινεται στην φωτογραφια.Μακαρι να βγω ψευτης αλλα πιστευω πως συντομα θα τον ξαναδουμε στην ιδια εξωτερικη κατασταση...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...