Jump to content
Shipfriends

Πηνελόπη (ΙΜΟ 7400261)


Recommended Posts

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eδώ και λίγη ώρα το πηνελόπη άφησε την ράδα του πειραιά την οποία και κοσμούσε με την κομψή φιγούρα του B) την τελευταία εβδομάδα και έδεσε στα Aμπελάκια της Sαλαμίνας, στην θέση που κατελάμβανε μέχρι πρότινος το IERAPETRA.

Nα το δούμε το πλοίο στα Aμπελάκια της Sαλαμίνας, σε χθεσινή φωτό.

gallery_2102_171_329071.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Μπορει καποιος με καλυτερη γνωση στα Τουρκικα να καταλαβει τι θελει να πει ο ποιητης;

Κατι για Σαμψουντα-Νοβοροσισκ λεει,κατι για Αιγυπτο-Ισκεντερουν λεει αλλα ακρη δεν βγαζω

Εκτος και αν η φωτο του ΠΗΝΕΛΟΠΗ ειναι τυχαια πραγμα που δεν το νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

.......μιλάει για το πρόβλημα -χάος που έχει δημιουργηθεί στη Συρία.γιαυτό προτείνει τη συνεργασια του Μεχμέτ Γκιλντιρίμ με τους έλληνες συνεργάτες για 2 πλοία μεταφοράς φ/γ απο την Αντιόχεια στην Αίγυπτο για τις εξαγωγές περίπου 150 φ/γ.\ Ομως αναφέρει και για μιά 2η γραμμή μεταξύ Σαμψούντας και Νοβοροσίσκ πάνω κάτω 120 φ/γ λέει αλλά το άρθρο δεν αναφέρει καμμιά κουβέντα για Αγούδημο και Πηνελόπη.

Πάντως σε κάθε περίπτωση θα της έρθει της ΠΟΠΗΣ ΤΑΜΑΜ

Μάθε γλώσσα κι αστηνα κι αν πεινάσεις...πιάστηνα που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών......

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Για την ιστορια να πουμε οτι πραγματι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ ειχε φτασει μια ανασα απο το να παρει τη δουλεια αλλα τελευταια στιγμη χαλασε η συμφωνια

Αυτό είχε έλθει στο Αμπελάκι γεμάτο καινούργια ιαπωνικά ΙΧ επειδή δεν τους πλήρωνε ο ναυλωτής κ σηκώθηκε κ έφυγε από την γραμμή με λάφυρο το φορτίο. Ξέρει κανείς αν τα ξεφόρτωσαν;

Edited by polmyt
μεταφορα ποστ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το πλοιο ειναι στην Ελλαδα ενα χρονο και κατι.Λογικα δεν θα επρεπε να εχουν ξεφορτωσει τα ΙΧ;

Δεν νομιζω παντως οτι υπαρχει περιπτωσει να κανει αλλο ταξιδι το πλοιο εκτος απο το Σαλαμινα-Αλιαγα

Link to comment
Share on other sites

Αυτό εννούσα... Μαζί με τα αυτοκίνητα για απέναντι... Και τα αυτοκίνητα τα χάλια τους θα έχουν. ^_^

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κι εγώ μπερδεύτηκα προς στιγμήν, αλλά για την ΠΗΝΕΛΟΠΗ της Λιβύης χτύπησε το καμπανάκι.

 

 

Ακόμη Σαλαμίνα δεν είναι?

 

Απο οσο ξερω το πλοιο ειναι ακομα Σαλαμινα.Με τα αυτοκινητα που απο οτι ειχε ακουστει υπαρχουν στο γκαραζ τι θα γινει;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το εχει πάρει ο γνωστός μας στην Αλιαγα... Ετοιμο απο χαρτιά ( χρειάζονται αρκετά λόγω Ελλαδαρας για αυτο και αργησε ..) βγήκαν και τα αυτοκίνητα απο μεσα έμαθα.. Μαλλον θα το παει ο Εκτωρ. Η αγορά πρέπει να εχει ολοκλήρωθει απο τότε π το γραψα... Αν όχι όλη σίγουρα η κλασική προκαταβολή στις αγοραπωλησίες πλοίων

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

βγήκαν και τα αυτοκίνητα απο μεσα έμαθα..

 

Τα αυτοκινητα πως βγηκαν;Αν δεν κανω λαθος δεν εχει μετακινηθει καθολου απο τη θεση που ειναι στη Σαλαμινα;

Link to comment
Share on other sites

Απορία λίγο off topic:

Πως θα πουληθούν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα? Εάν κρίνω από προηγούμενες δημοσιεύσεις εδώ είναι κάτι σαν λάφυρα επειδή οι Λίβυοι δεν έδωσαν τα μπικικίνια της συμφωνίας ναύλωσης. Είναι νόμιμη η κτήση τους από τον πλοιοκτήτη?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα μπορεί να έχει πολλές πτυχές και ως μη γνωρίζων την υπόθεση μπορεί να αναφέρω ανακρίβιες. Εν πάση περιπτώσει το "λάφυρα" με οδηγεί μάλλον στην επίσχεση φορτίου (lien on cargo) για μη καταβολή ναύλου ή άλλων εξόδων. Δεν υπάρχει λοιπόν "κτήση" ή άλλως κυριότητα από τον πλοιοκτήτη αλλά μάλλον (αν νομικά ευσταθεί ο όρος} μεσεγγύηση. Ανάλογα λοιπόν με τους όρους του ναυλοσυνφώνου και την νομοθεσία της χώρας επιλύσεως των διαφορών, κατόπιν αποφάσεως διαιτησίας η δικαστηρίου είναι πιθανόν να εκποιηθεί το φορτίο αν δεν υπάρξει συμφωνία μεταξύ των εμπλεκομένων μερών. Σημειωτέον ότι είναι πιθανόν -ίσως το πιθανότερο- ο κύριος του φορτίου να μην είναι ο ναυλωτής. Τα δε αυτοκίνητα δεν είναι απαραίτητο να πωληθούν στην Ελλάδα. Ελπίζω να διαφώτισα λίγο.

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Αν όμως ο ιδιοκτήτης τού φορτίου δέν είναι ο ναυλωτής,τα πράγματα μπλέκουν πολύ περισσότερο,καθώς είναι πολύ πιθανόν ότι ο εν λόγω ιδιοκτήτης έδωσε τα μπικικίνια στον ναυλωτή γιά να ναυλώση το πλοίο και να μεταφέρη το φορτίο,αλλά ο ναυλωτής έκαμε την πάπια.Οπότε ο ιδιοκτήτης τού φορτίου ενδέχεται να στραφή νομικώς κατά τής εταιρίας τού πλοίου,η οποία διέταξε τον πλοίαρχο να πάρη παραμάσχαλα το (ξένο) φορτίο και να το φέρη στην Σαλαμίνα.Ο ιδιοκτήτης τού φορτίου δέν φταίει σε τίποτε άν ο ναυλωτής δέν έκανε σωστά την δουλειά του-αντιθέτως μάλιστα,θα υποστή και ζημία άν δέν τού επιστραφούν τα οχήματα.

 

Ολα αυτά βεβαίως δέν επηρεάζουν τα τής πωλήσεως τού πλοίου γιά σκράπ.

Link to comment
Share on other sites

πολύ σωστά. αλλά επειδή δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες θα μπορούσαμε να γράψουμε τόμους αναλύοντας τις παραμέτρους. Ένα κρίσιμο ας πούμε ερώτημα είναι που βρίσκονται οι φορτωτικές. Αν π.χ. παραμένουν στα χέρια του πλοιοκτήτη (λόγω της μη πληρωμης του ναύλου) τα πράγματα είναι διαφορετικά. Αν έχουν παραδοθεί φορτωτικές (έστω και να τις έχει εκδόσει ο ναυλωτης) το πράγμα μπλέκει ακόμη περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μου μετέφεραν εδώ στην Κόρινθο, ότι το πλοίο βρίσκεται στο Ικόνιο (εκεί που δένουν τα Ro/Ro της Neptune), άδειασε απο οχήματα κι ετοιμάζεται για το τελευταίο του ταξίδι!!

Link to comment
Share on other sites

She sails to infinity.... ως Lopi..με τη βοηθεια του Εκτωρα..εφυγε πριν μιση ωρα περιπου

 

 

. Μαλλον θα το παει ο Εκτωρ. 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...