Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Αν και όποτε ταξιδέψω θα προτιμήσω τα πλοία τους, οι χομπιστες (όπως αποκαλούν οι ίδιοι τους εαυτούς τους στην ακτοπλοιϊα) με την κάθε ευκαιρία κλαίγονται και το χάνουν στο επικοινωνιακό. Κανείς δεν σου είπε να αγοράσεις το Superferry II που έκαιγε πολύ και είχε ακριβό κόστος συντήρησης, κανείς δεν σου είπε να ρίξεις τόσα εκατομμύρια στο Superferry άδικα(λόγω γκαραζ) χωρίς να τα βγάλεις ποτέ, κανείς δεν σου είπε να πάρεις τα μικρά χωρίς σαφές πλάνο διαχείρισης κλπ. Ο διπλανός σου γιατί δεν κλαίγεται ενώ είναι εταιρεία παρόμοιου μεγέθους; Και αφού είναι χόμπι, ρίξτε και λίγο τις τιμές τώρα που το πετρέλαιο έπεσε κατακόρυφα, γιατί ο Ανδριώτης με την οικογένειά του θέλει δυόμιση κατοστάρικα να πάει πλέον.

Edited by togias_k
  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Καπιταλισμός the Greek way. Τα κέρδη δικά μας, οι ζημιές μας στο «Κράτος», δηλ. σε όσους πληρώνουν φόρους (ευτυχώς που προσφάτως πληρώνουν όλο και περισσότεροι).

Posted

Πάρε κοπελίτσα μου ένα μαντήλι να κλάψεις με την ησυχία σου.

Posted

Δυστηχως φαίνεται πως δεν υπάρχει όρεξη και πως στα δύσκολα δεν υπάρχει εναλλακτικό σχέδιο,πάρα υπάρχει μόνο η σκέψη της αποχώρησης.

Άλλη ερμηνεία αυτών των δηλώσεων είναι πως λέγονται αυτά ώστε να θολώνουν τα νερά και να σχεδιάζουν άλλα πράγματα από πίσω ώστε να αιφνιδιασουν τους ανταγωνιστές.

Όταν όμως απαξιώνεις τον θρύλο Superferry ii που ανέδειξε και ανέβασε την εταιρεία σου,τότε αυτό δείχνει το μέγεθος της άγνοιας.

 

Posted (edited)

Δηλαδή άμα κλείσει η Golden τα πλοία θα τα πάρει ο Ηλιόπουλος 💀 ;

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted
1 hour ago, nomikos said:

Δυστηχως φαίνεται πως δεν υπάρχει όρεξη και πως στα δύσκολα δεν υπάρχει εναλλακτικό σχέδιο,πάρα υπάρχει μόνο η σκέψη της αποχώρησης.

Άλλη ερμηνεία αυτών των δηλώσεων είναι πως λέγονται αυτά ώστε να θολώνουν τα νερά και να σχεδιάζουν άλλα πράγματα από πίσω ώστε να αιφνιδιασουν τους ανταγωνιστές.

Όταν όμως απαξιώνεις τον θρύλο Superferry ii που ανέδειξε και ανέβασε την εταιρεία σου,τότε αυτό δείχνει το μέγεθος της άγνοιας.

 

Νομίζω πως δεν το κάνουν για να θολώσουν τα νερά, απλά είναι γκρινιάρηδες, θέλουν επιδοτήσεις, όμως, σε μη επιδοτούμενες γραμμές.

Θεωρώ πως δεν είναι θέμα μόνο άγνοιας αλλά θέμα αυτοπροβολής, του στυλ εμείς από το μηδέν τα φτιάξαμε όλα κόντρα σε όλους και σε όλα.

1 hour ago, aggelos_lask said:

Δηλαδή άμα κλείσει η Golden τα πλοία θα τα πάρει ο Ηλιόπουλος 💀 ;

Δε νομίζω πως τίθεται σοβαρό θέμα διακοπής λειτουργίας της εταιρείας.

Βγάζουν χρήματα κι ας κλαίγονται, τώρα το πως τα διαχειρίζονται είναι άλλο θέμα.

Αλλά και να έκλεινε η εταιρεία θα μπορούσε να τα πάρει ο Ηλιόπουλος, ο Παναγιωτάκης κι όποιος άλλος.

Posted

Εγώ με την Χρυσάνθη θα συμφωνήσω στο θέμα της πράσινης μετάβασης στην ακτοπλοΐα,όντως δεν είναι απλό ειδικά για την golden δεν είναι Seajets ( που ούτε αυτοί το κάνουν ) ,ούτε Attica,ούτε Grimaldi.Αλλά το να μου κλαίνε όλη την ώρα για το πρώτο πλοίο που είχαν παλιά λες τους ανάγκασαν να το αγοράσουν και άλλα ποσά φάουλ που έκαναν είναι απαράδεκτο,δικά τους τα λάθη έτσι και αλλιώς τώρα τα ξεφορτώθηκαν γιατί τα ανέφερε δεν γνωρίζω 

Posted

Δε χρειάζεται να τα πάρουμε και στα σοβαρά αυτά όμως. Αυτές οι συνεντεύξεις είναι σαν μια θεατρική παράσταση, υπάρχει πρόζα, όπως πχ και ένας δικηγόρος σε ένα δικαστήριο που υπερασπίζεται έναν πελάτη, "πρέπει" να πει συγκεκριμένα πράγματα και θα ήταν έκπληξη αν έλεγε κάτι διαφορετικό! 

Ε σε τέτοιες περιπτώσεις όμως βλέπεις, γελάς και πας παρακάτω! 

Αυτά που έχουν στο μυαλό τους πάντως (και αυτοί και όλοι οι "παραδοσιακοί") σαν επενδύσεις έχουν τελειώσει ανεπιστρεπτί, ή τουλάχιστον οι τράπεζες δεν τα χρηματοδοτούν πλέον. 

Posted

για το "ξεκινήσαμε πολύ δειλά με ένα καραβάκι παμπάλαιο τότε" μπορεί να μας σοκάρει αλλά δεν οφείλει να'ναι καραβόφιλη όπως είπε ένας φίλος. Ωστόσο να πούμε ότι το "τότε" είναι ο Δεκέμβρης του 2010, όταν δηλαδή το Superstar ήταν 36. Άρα με τη λογική της το Superferry που έκλεισε τα 30 είναι ημιπαμπάλαιο; Και τα "φρέσκα" SuperExpress & Andros Queen (2 & 3 χρόνια νεώτερα του Superferry αντίστοιχα) ετοιμάζονται κι αυτά για τον ίδιο χαρακτηρισμό; Μάλιστα στην Ελλάδα της κρίσης στα τέλη του 2010 -χωρίς να'χω στοιχεία- οι μέσοι όροι ήταν υψηλότεροι & το πλοίο δεν θεωρείτο επ' ουδενί παμπάλαιο.

Posted
On 5/9/2025 at 2:20 AM, giorgos_249 said:

Δε χρειάζεται να τα πάρουμε και στα σοβαρά αυτά όμως. Αυτές οι συνεντεύξεις είναι σαν μια θεατρική παράσταση, υπάρχει πρόζα, όπως πχ και ένας δικηγόρος σε ένα δικαστήριο που υπερασπίζεται έναν πελάτη, "πρέπει" να πει συγκεκριμένα πράγματα και θα ήταν έκπληξη αν έλεγε κάτι διαφορετικό! 

Δεν έχεις άδικο, μόνο που στην συγκεκριμένη... παράσταση, ο χαρακτηρισμός "παμπάλαιο" ήταν εντελώς αχρείαστος, άστοχος και ατυχής. 

Αφενός διότι κάτι το "παμπάλαιο" για πολλούς μεταφράζεται και ως κάτι το επικίνδυνο - αναξιόπιστο, αφετέρου διότι κανείς δεν τους εξανάγκασε όχι μόνο να το αγοράσουν αλλά και να το κρατήσουν επί δέκα ολάκερα χρόνια. 

"Λησμόνησε" βέβαια να συμπληρώσει πως η αγορά του "παμπάλαιου" μεν, αλλά ίσως πλέον δημοφιλούς τότε πλοίου της Ραφήνας, αποτελούσε την πιό έξυπνη κίνηση (συν κόστος αγοράς, διατήρηση του ίδιου ονόματος) για μια νεοεισερχόμενη εταιρεία στην ακτοπλοΐα και στην γραμμή Α-Τ-Μ. 

Posted

Έτοιμη και στρωμένη πελατεία με ένα γνωστό πλοίο στα νησιά και πολύ καλά συντηρημένο. Ενώ το δρομολόγιο είναι κοντινό με ημερήσια δρομολόγια και μειωμένα κόστη.Το καλοκαίρι μεγάλες πληρότητες και το Χειμώνα σταματούσε κάμποσους μήνες...

Η επιτυχία του SFII τα πρώτα του χρόνια στη Golden οφείλεται όχι μόνο στο πλοίο αλλά σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό στο πλήρωμα του!!Μη το ξεχνάμε αυτό και το τονίζω!!!Όταν λες παμπάλαιο με απαξίωση αυτό το πλοίο, σίγουρα δεν ακούγεται ωραίο στα αυτιά όσων δούλεψαν τότε πάνω του ώστε αυτό να αστράφτει και να 20αρίζει!!!!Γιατί και άστραφτε και 20αριζε επί Golden.Και το λέω εγώ που ποτέ δεν ήμουν φαν του Superferry ii (εγώ ήμουν του Εξπρες Σαντορίνη).Η αλήθεια όμως είναι αυτή.

Posted

Εγώ θα πω και κάτι άλλο δεν ξέρω αν είναι σωστό διορθώστε με. 

Παλιότερα οι ακτοπλόοι πλοιοκτήτες αλλά και στην συγκεκριμένη περίπτωση οι στεφάνου ήταν ναυτικοί. 

Δε θα ήταν καλό οι εταιρείες να έχουν μέλη ναυτικούς κι οχι ανθρώπους απλως σχετικοί με manage της ναυτιλίας ;;;; 

Ξανά λέω αν είναι λάθος διορθώστε με και πείτε μου γνώμες. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...