Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απολυτα συμφωνος και με τον Θανο αλλα και με τον Κυριακο!!Απλα συζηταμε εδω και για ανταλλαγη αποψεων αλλα και μπας και καταλαβουν (αν μας διαβαζουν) οι ανθρωποι της ΝΕΛ αυτο που ειπες πολυ σωστα Θαναση...

ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΙΚΡΗ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΤΙΜΕΣ ....ειναι καταστροφικό να τις ανεβαζεις!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και για να μη λέμε μόνο τα στραβά αλλά και τα καλά-μη μας τη λέει και ο φίλος ΝΗΡΕΑΣ-παρατηρώ(με το μάτι στο λιμάνι της Μυτιλήνης,με το ΑΙS στα υπόλοιπα :P ) τα πλοία της ΝΕΛ που κάνουν ταξίδι τρενάκι (ΘΕΟΦΙΛΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ) να είναι πάντα στην ώρα τους σε όλες τις αφιξο-αναχωρήσεις,ελπίζω να συνεχιστεί έτσι.

Ενας βασικος λογος ειναι οτι τα δρομολογια τα εχουν υπολογισει με χαμηλοτερη ταχυτητα απο αυτη που πανε τα βαπορια.Οταν ειχαν βγει τα ωραρια ειχαμε πει οτι ο ΤΕΟ θα ταξιδευει με 14.5 μιλια ενω οσες φορες τον εχω δει η ταχυτητα του ειναι απο 15-16.Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι οτι την Παρασκευη το πρωι ειχε αναχωρηση απο Χιο για Σαμο στις 12 το μεσημερι και το πλοιο 10.40 κοντευε να φτασει στα φαναρια της Χιου

Link to comment
Share on other sites

Μείωση 22.3% παρουσιάζει η κινηση των επιβατων στη γραμμη, στους 7 πρωτους μηνες σε συγκριση με περυσι συμφωνα με το εμπροσνετ.

Μικροτερη μειωση παρουσιαζει η κινηση στα φορτηγα

Με ρυθμό 22,3% τρέχει στο επτάμηνο η μείωση της επιβατικής κίνησης το 2012 στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, σε σχέση με το 2011. Πολύ πιο εντυπωσιακή είναι η μείωση της επιβατικής κίνησης τον Ιούλιο, η οποία ανέρχεται στο 40%, παρά την είσοδο στη γραμμή ενός νέου σύγχρονου πλοίου που οδήγησε σε πολύ μεγάλη αύξηση τις διαθέσιμες θέσεις επιβατών.

Ο Ιούλιος μαζί με τον Αύγουστο είναι οι δύο μήνες που γίνεται ο μεγαλύτερος όγκος των μετακινήσεων με τα πλοία της ακτοπλοΐας, καθώς ταξιδεύουν οι κάτοικοι της ηπειρωτικής Ελλάδας προς τα νησιά για τις καλοκαιρινές διακοπές τους. Φέτος τα στοιχεία δείχνουν ότι οι μετακινήσεις περιορίστηκαν δραστικά, καθώς η οικονομική κρίση ρίχνει βαριά τη σκιά της σε όλο και μεγαλύτερα τμήματα της ελληνικής κοινωνίας.

Τον Ιούνιο παρατηρείται μια αύξηση της κίνησης κατά 13%, η οποία οφείλεται στις μετακινήσεις ετεροδημοτών που χρηματοδότησαν τα κόμματα για τις βουλευτικές εκλογές. Πολύ μεγάλα ποσοστά μείωσης της επιβατικής κίνησης παρατηρούνται και στους τρεις πρώτους μήνες του έτους, όπου η μείωση κυμαίνεται από 27,14% έως 29,45%.

Σε μικρότερα ποσοστά ανέρχεται η μείωση της επιβατικής κίνησης κατά τους μήνες Απρίλιο και Μάιο. Αυτό οφείλεται στη σχετικά αυξημένη κίνηση που υπάρχει πάντα την περίοδο πριν και μετά το Πάσχα, αλλά και στις εκλογές που έγιναν στις αρχές του Μαΐου.

Σε απόλυτους αριθμούς, όπως φαίνεται και στον πίνακα, χάθηκαν 40.000 επιβάτες (38.927 για την ακρίβεια) μέσα στους πρώτους επτά μήνες τού 2012, από τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.

Συν ένα πλοίο

Θα πρέπει εδώ να διευκρινίσουμε ότι από την αρχή του χρόνου έως τις 10 Ιουλίου, η γραμμή εξυπηρετούνταν από δύο πλοία, ένα τής ΝΕΛ και ένα τής Hellenic Seaways. Το ίδιο διάστημα του 2011, στη γραμμή υπήρχαν δύο πλοία τής ΝΕΛ και πλοίο τής Hellenic Seaways. Από την άλλη, από τις 10 Ιουλίου τού 2012 στη γραμμή δραστηριοποιείται και το νεότευκτο «Blue Star Patmos».

Η μείωση στην επιβατική κίνηση στην κύρια γραμμή του Βορείου Αιγαίου, όσο και αν ακούγεται εντυπωσιακή, δεν είναι έξω από τα πλαίσια που κινείται η μείωση σε όλες τις γραμμές του Αιγαίου. Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Attica, Σπύρος Πασχάλης, κατά την παρουσίαση του «Blue Star Patmos» στη Μυτιλήνη είχε αναφέρει ότι η μείωση της επιβατικής κίνησης κυμαίνεται από 15% έως 25% στο Αιγαίο.

Τα φορτηγά και τα Ι.Χ.

Ένα πολύ μεγάλο μέρος του τζίρου των πλοίων που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, προέρχεται από τη μεταφορά φορτηγών. Η κίνηση των φορτηγών δεν παρουσιάζει μεγάλη κάμψη. Τα στοιχεία δείχνουν ότι έφθασε στο -6,87% ή τα -548 οχήματα. Τούτο οφείλεται στο ότι οι μεταφορές προϊόντων από και προς το νησί με φορτηγά, καλύπτουν πάγιες ανάγκες, οι οποίες δεν είναι δυνατόν να παρουσιάσουν τόσο εντυπωσιακά ποσοστά πτώσης μέσα σε λίγους μήνες. Σε μεσοπρόθεσμη βάση, ωστόσο, δηλαδή σε διάστημα τριών έως πέντε ετών, η πτώση του αριθμού των φορτηγών που μεταφέρονται από τα πλοία, είναι πολύ μεγαλύτερη. Επιπλέον θα πρέπει να συνεκτιμηθεί πως στη μεταφορά φορτηγών δραστηριοποιείται και το Ro-Ro «Πελαγίτης», με αποτέλεσμα η πίτα να μοιράζεται σε περισσότερα πλοία.

Κατά 27,93% μειώθηκε η μεταφορά Ι.Χ. αυτοκινήτων στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη το επτάμηνο του 2012, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011. Μόνο τον Ιούλιο η μεταφορά Ι.Χ. αυτοκινήτων καταγράφει πτώση 43,70%.

Μόνο το Φεβρουάριο παρουσιάζεται ανάκαμψη στη μεταφορά Ι.Χ. αυτοκινήτων στη γραμμή, κατά 30,2%. Επίσης μικρή ανάκαμψη καταγράφεται και τον Ιούνιο κατά 4,2%, η οποία είναι φανερό ότι σχετίζεται με την έλευση των ετεροδημοτών για τις βουλευτικές εκλογές.

Αβέβαιο μέλλον

Τα στοιχεία που αποκαλύπτει το «Ε» σήμερα, αν δεν αλλάξουν εντυπωσιακά τον Αύγουστο και τους επόμενους μήνες, προδιαγράφουν ένα εξαιρετικά δύσκολο χειμώνα στο χώρο της ακτοπλοΐας. Όσο κι αν χαιρόμαστε που ήρθε το νεότευκτο «Blue Star Patmos», όσο κι αν χαιρόμαστε που στη γραμμή συνεχίζει να κινείται το «Νήσος Χίος», δεν μπορούμε παρά να αγωνιούμε για το μέλλον. Διότι η μεγάλη κάμψη στη μεταφορά επιβατών, φορτηγών και Ι.Χ. αυτοκινήτων καθιστά ζημιογόνα την εξυπηρέτηση της γραμμής από τρία επιβατηγά/οχηματαγωγά πλοία και ένα Ro-Ro.

Κι επειδή τα περιθώρια που έχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να συσσωρεύουν ζημίες εν όψει μελλοντικών κερδών έχουν εξαντληθεί, σύντομα τα σημερινά δεδομένα θα αλλάξουν. Αυτό σημαίνει πως είτε κάποιο από τα πλοία θα αποχωρήσει για να σταματήσει να γράφει ζημίες, είτε θα μειωθούν τα δρομολόγια που πραγματοποιούνται, με στόχο να περιοριστούν ή να μηδενιστούν οι ζημίες.

Μια άλλη λύση είναι να προχωρήσουν σε αναπροσαρμογή των τιμών των εισιτηρίων προς τα πάνω. Ένα τρίτο σενάριο, βέβαια, είναι ένας συνδυασμός των παραπάνω λύσεων.

Link to comment
Share on other sites

Μια που στις προηγουμενες σελιδες εχουμε μιλησει αρκετα για κοινοπραξια ΝΗΣΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ,οι γλαροι της Χιου λενε οτι βρισκομαστε σε προχωρημενες συζητησεις αλλα προς το παρον δεν υπαρχει συμφωνια.Εγω παντως πιστευω οτι απο αρχες Σεπτεμβριου θα δουμε τα εναλλαξ δρομολογια του joint service ^_^

Link to comment
Share on other sites

Αν και είναι λογικό και για τους δύο να προχωρήσουν σε μια κοινοπραξία στα πρότυπα του Ηρακλείου, μην ξεχνάμε ότι η HSW δεν είναι ΑΝΕΚ. Και όταν μαίνεται ο ενδοεταιρικός πόλεμος μεταξύ των μεγαλομετόχων της HSW, μου φαίνεται κάπως δύσκολο να προχωρήσει μια κοινοπραξία που θα δεσμεύει για κάποια χρόνια την εταιρεία και το καλύτερο πλοίο της, με μια συμφωνία με την οποία πιθανώς να διαφωνεί η μειοψηφία της HSW, προκαλώντας νέο γύρο αντιπαραθέσων. Πιό πιθανή θα θεωρούσα μια προσωρινή άτυπη συμφωνία για κατανομή των δρομολογίων, ώστε να περιορίσουν τις ζημιές του χειμώνα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

135 ιχ και 4 φορτηγά ξεφόρτωσε το Πάτμος σήμερα στη Χίο το μεσημέρι! Νομίζω ότι το πρωινό δρομολόγιο του Σαββάτου από Πειραιά πάει αρκετα καλάαν κρίνω και από την κίνηση τις προηγούμενες εβδομάδες... :)

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Κι απο ποιο πλοιο να 'βουτηξε' αραγε αυτη την κινηση :rolleyes: Μια χαρα τα παει το ΠΑΤΜΟΣ στην γραμμη(με βαση οτι ξεκινησε 14/7 και οτι με την κριση η κινηση ειναι αρκετα περιορισμενη),οσες φορες παρακολουθησα φορτωση του,παντα εμοιαζε να αυξανει τα μεριδια του σε ολες τις κατηγοριες.

Τα σχολια απο τους επιβατες που το ταξιδεψαν ειναι μονο θετικα και γινεται λογος για ενα πολυ αξιολογο/προσεγμενο/σουπερλουξ ferry στη γραμμη.Επισης απο αλλους επιβατες ακουσα για την υποδειγματικη συμπεριφορα του πληρωματος(ευγενια,εξυπηρετηση κλπ)κατι που δεν με εξεπληξε καθως παντα η ΑΤΤΙΚΑ ηταν top σε αυτον τον τομεα.

Μακαρι να μας μεινει το πλοιο για παντα :) ,ειναι μεγαλη αναβαθμιση για τα 2 νησια και για τους ταξιδιωτες της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω στα παραπάνω λόγια σου φίλε ΝHSOS XIOS απλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω στο κομμάτι που αφορά την ευγένεια του πληρώματος-εν μέρη πάντα ;) !!Έχω ακούσει αρκετά αρνητικά σχόλια -όπως και πάρα πολλά θετικά βέβαια- για κάποιους και έχω και προσωπική εμπειρία που δε περίμενα καθόλου τέτοια συμπεριφορά σε πλοίο που μόλις έχει αρχίσει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι παντα αναλογως τι θα τυχει στον καθενα και πως ο καθενας κρινει την συμπεριφορα του πληρωματος απεναντι του.Γενικα παντως απο την εμπειρια μου στην Αδριατικη με τα fast,νομιζω οτι ειναι κορυφαιοι σε αυτον τον τομεα.Αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι σε ολα τους τα πλοια θα ειναι τα παντα αψογα,θα υπαχουν σιγουρα και εξαιρεσεις.

Για να συνεχισουμε ομως την κουβεντα με την γραμμη,να πουμε οτι σε ενα μηνα περιπου θα εχουμε νεα δεδομενα καθως το ΠΑΤΜΟΣ απο 10/9 αλλαζει μερες(το ξεραμε απο το τελευταιο ΣΑΣ)με αναχωρησεις Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη απο Πειραια με τα ιδια ωραρια που εχουμε σημερα.

Ακριβως την ιδια βδομαδα,και συγκεκριμενα στις 11/9,μετακομιζει το EUROPEAN Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη ενω για το ΝΗΣΟΣ δεν εχουμε ακομα δρομολογια αλλα νομιζω οτι θα το δουμε σιγουρα απεναντι στην ΝΕΛ με βραδινα ωραρια αντιστοιχα η ιδια με του ΠΑΤΜΟΣ. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Με αυτά που ακούω συνέχεια μη ΔΕΝ το δούμε καθόλου το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ από Σεπτέμβρη αρχές Οκτώβρη και μετά!!!Είναι πολλά 3 (4 με ΠΕΛΑΓΙΤΗ) πλοιά τώρα που είναι καλοκαίρι οπότε για χειμώνα δε το κόβω.Θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όντως καλή σαν κίνηση αν και βέβαια η τουριστική σαιζόν τελειώνει αλλά πάντως είναι κάτι θετικό. Ίσως έτσι οι Χιώτες σταματήσουν (για λίγο :P ) τα πνέουν τα μένεα εναντίον της ΝΕΛ.

Πέραν αυτού, η full season σιγά σιγά τελειώνει και τα βαπόρια πρέπει να πηγαίνουν καλά από πληρότητες. Λόγω τεχνικου θέματος ο γράφων έπρεπε να αναβάλλει την επιστροφή του για τις 26/8 και όταν, alas, έψαξε να βρει εισιτήριο το μόνο που βρήκε ηταν το...άλας της θάλασσας. Έχουμε και λέμε λοιπόν, πριν λίγες μέρες, για το Πάτμος μηδέν εις το πηλίκο (τελικά βρέθηκε θέση, deck βέβαια, στο ιντερνετ, για το Xιος επίσης μόνο deck και αν, για τον Ευρωπαίο, στο πρακτορείο ανέφεραν ότι deck έμεναν 100 θέσεις ακόμα και ότι φεύγουν κι αυτές γρήγορα. Δε συζητώ για καμπίνες, αυτές είχαν ηδη φύγει προ πολλού. Αυτά αλίευσε ο γράφων από πρακτορείο και από το ιντερνετ βέβαια όταν άρχισαν να σκουραίνουν τα πράματα. Μακάρι και στα γκαραζ να πηγαίνουν το ίδιο καλά, όπως και να έχει από Σεπτέμβριο ξεκινά μια διαφορετική μέρα, μένει να δούμε τις ισορροπίες που θα διαμορφωθούν.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζοντας τον Καζαμια στο μηνα αυγουστο

η νελ ανακοινωνει οτι πλεον οι εργαζομενοι θα πληρωνονται σε εισιτηρια με τα πλοια της εταιριας λογω οικονομικης κρισης

Ε βεβαια αμα δεν παιρνει εισητηρια απο τους επιβατες πως να πληρωσει τον κοσμο...

Link to comment
Share on other sites

το ΠΑΤΜΟΣ απο 10/9 αλλαζει μερες(το ξεραμε απο το τελευταιο ΣΑΣ)με αναχωρησεις Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη απο Πειραια με τα ιδια ωραρια που εχουμε σημερα.

Ακριβως την ιδια βδομαδα,και συγκεκριμενα στις 11/9,μετακομιζει το EUROPEAN Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη ενω για το ΝΗΣΟΣ δεν εχουμε ακομα δρομολογια αλλα νομιζω οτι θα το δουμε σιγουρα απεναντι στην ΝΕΛ με βραδινα ωραρια αντιστοιχα η ιδια με του ΠΑΤΜΟΣ. ^_^

Με αυτά που ακούω συνέχεια μη ΔΕΝ το δούμε καθόλου το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ από Σεπτέμβρη αρχές Οκτώβρη και μετά!!!

Η HSW αν και ειναι απο το 2005 στην γραμμη ακομα δεν εχει βγαλει δρομολογια για μετα τις 9/9(προγραμματισμος οτι να ναι) :rolleyes: Εχει μαθει κανεις τι θα γινει? Περιμενουν μηπως να δουν τι θα κανει η ΝΕΛ?

Link to comment
Share on other sites

Εδωσε δρομολόγια φίλε ΝΧ για το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ :

Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο Από Πειραιά 18:00 άφιξη Χίο 01:15 Μυτιλήνη 05:00

Τετάρτη-Παρασκευή Από Μυτιλήνη 17:00 άφιξη Χίο 20:00 Πειραιά 05:30 :eek:

Κυριακή Από Μυτιλήνη 13:00 Αφιξη Χίο 16:00 Πειραιά 23:55

Όλο τη κατηγορείς την εταιρεία σου,ορίστε σου έβαλε ωραιότατα δρομολόγια.....απορώ ποιός τα σκέφτηκε βέβαια αν και κάτι/κάποιος μου έρχεται στο μυαλό :P;):ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Πιθανον τα σκεφτηκε ο ιδιος που ειχε την φοβερη ιδεα με το Ραφηνα-Συρος-Μυκονος-Ικαρια-Σαμος-Πατμος :ph34r:B)

Πανε να 'φανε' οτι μπορουν απο το EUROPEAN χωρις να τους ενδιαφερει αν το δικο τους πλοιο θα γεμιζει/θα μπαινει μεσα κλπ :rolleyes: Εχουν ενα εξαιρετικο πλοιο αλλα δεν ξερουν πως να το εκμεταλλευτουν και συνεχως το υποβαθμιζουν στα ματια του επιβατικου κοινου.

Η καταντια της HSW στην γραμμη(περα απο ολο το καλοκαιρι με τα ψευτικα ωραρια που τα εβγαζαν με οτι ταχυτητα γουσταραν)φαινεται απο το οτι,ενω ειναι πιο πολλα χρονια στην γραμμη απο την Blue Star,καταφεραν να βαλουν το πλοιο τους σε χειροτερα ωραρια/μερες και με την ΝΕΛ απεναντι :eek:

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά είναι κανονισμένα φίλε μη στεναχωριέσαι.Όλα βγήκανε με βάση να αποχωρήσει το ΕΕ και να μείνει μόνος του ο μεγάλος και οι τρείς μαζί ;):ph34r: :ph34r: !!!!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά λυπάμαι για τα χάλια της παρουσίας της Hellenic στο βόρειο Αιγαίο. Φαίνεται ότι έχουν αποφασίσει να παρατήσουν τη γραμμή αλλιώς δεν εξηγούνται οι πράξεις τους. Κρίμα γιατί η έλευση της Hellenic το 2005 άλλαξε τον χάρτη στη γραμμή. Κρίμα και πάλι κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε λέγαμε για την επιλογή της Hellenic να αφήσει χωρίς συμβατικά τις Κυκλάδες που έδωσε άπειρο χώρο στη Blue Star. Σήμερα η ιστορία επαναλαμβάνεται με την επιλογή της Hellenic να απογοητεύσει τους πιστούς της πελάτες, τους ταξιδιώτες από και προς Χίο. Εύγε στους ανθρώπους που προγραμματίζουν τα δρομολόγια, οι ανταγωνιστές της θα τους ευγνωμονούν. Θέλει τέχνη να καταστρέφεις ένα προϊόν και το brand name που δημιούργησε με αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Το κουβάρι αρχίζει να ξετυλίγεται.

Τα αυτιά μου πήραν κάτι για αλλαγή του κεντρικού πράκτορα της Hellenic στη Χίο.

Αναλαμβάνει το PHAETHON, κεντρικό πρακτορείο της Blue Star, ιδιοκτησίας Α.Βεντούρη..

Link to comment
Share on other sites

Γιατι λοιπον κανουν την ζωη τους δυσκολη(ο κοσμος το εχει τουμπανο κι αυτοι κρυφο καμαρι)και δεν βαζουν το ΧΙΟΣ με τα ιδια δρομολογια(με του ΠΑΤΜΟΣ)?

Ειδικα αυτο το 17.00 αναχωρηση απο Μυτιληνη ειναι αχωνευτο...με κορυφαιο το μεσημεριανο 13.00 τις Κυριακες :eek: (11ωρες ημερισιο δρομολογιο,με ΠΑΤΜΟΣ το βραδυ και EUROPEAN μονο του απο Πειραια :wacko:).

Μηπως νομιζουν οτι εχουν το ΡΟΜΙΛΝΤΑ και δεν θα προλαβαινει να βγαλει τα δρομολογια :ph34r:

Τα ιδια δεν ειχαν κανει πριν 1-2 χρονια,που κυνηγουσαν την ΝΕΛ στα απογευματινα δρομολογια,και δεν πατουσε κανεις στο πλοιο? Αντε μπραβο,ξανα τα ιδια <_<

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην το έχουν τόσο κρυφό καμάρι (λέμε τώρα) ή μπορεί να θέλουν πρώτα να ξεμπερδεύουν με τον Ευρωπαίο για να μεινει μετά η πίτα ολόκληρη και να γίνουν οι απαραίτητες μοιρασιές έτσι που τα πλοία να βγαίνουν τη χειμερινή σεζόν. :ph34r:

Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο για τις ώρες αναχώρησης, δεν ξέρω ποιος μπορεί να βολεύεται από αυτά τα δρομολόγια (εδώ ήδη 19:00/18:00 του Ευρωπαίου και είναι νωρίς). Βέβαια δεν νομίζω να ενδιαφέρονται τόσο για τους επιβάτες τους οποίους τους έχουν δεδομενους (αν και όταν επέστρεφα με το Πάτμος, άκουσα από άσχετο κόσμο πολλά παραπονα για το Χίος και τις καθυστέρες που βάραγε :unsure: ) ή έτσι νομίζουν τέλος πάντων, όσο για τα φορτηγά...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...