Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η ΝΕΛ φαίνεται να σηκώνει λευκή σημαία στη γραμμή κορμού. Με 7 δρομολόγια του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ και 4 του ΠΑΤΜΟΣ, θα παιρνει το EUROPEAN ό,τι περισσεύει. Πιστεύω πως θα εχουμε ζόρια από Σεπτέμβρη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα το βραδυνό που έκανε την άνοιξη το Νήσος Χίος πάνω κάτω είχε τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις. Αναχώρηση βραδυνή, άφιξη λίγο πριν το χάραμα. Το κόστος ταξιδιού όμως ανεβαίνει. Άλλο 40 Ευρώ κάθισμα και άλλο 58 Ευρώ για καμπίνα συν ότι άλλο συνεπάγεται το πιο μεγάλο ταξίδι. Και αν το πολλαπλασιάσεις επί 4 και με επιστροφή η διαφορά είναι υπολογίσιμη.

Το χίος τότε έκανε 11 ώρες και βάλε,αυτή η γραμμή δεν θα έπρεπε να είναι πάνω απο 10 ώρες μέχρι τη μυτιλήνη εδώ και μια δεκαετία,αλλά δυστυχώς και με το πάτμος δεν βλέπω να αλλάζει για την ώρα,επίσης φτάσαμε στην εποχή που σε λίγο θα αναρωτιώμαστε πως είναι να δυνατόν να πάρει κάποιος καράβι για να πάει κάπου τι στιγμή που η διαφορά αεροπλάνου-οικονομικής πλοίου είναι πολύ μικρή και για καμπίνα το καράβι βγαίνει πολλές φορές ακριβότερο ( ισχύει στη γραμμή της Ρόδου) που η blue star εχει μείνει μόνη,αν τα πράγματα συνεχίσουν έτσι οι μόνες γραμμές που θα έχουν επιβατική κίνηση θα είναι μόνο οι κυκλάδες τη θερινή παρίοδο όλες οι μακρινές γραμμές θα στηρίζονται στην εμπορευματική κίνηση μόνοόσο υπάρχει και αυτή και ας έχουν πλοία κοσμήματα σαν το πάτμος

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

και ναι η ΝΕΛ μας καραφλιαζει ΠΑΛΙ..''κοβει'' απο το αλλο Σαββατο το δρομολογιο του ΘΕΟΦΙΛΟΣ απο Πειραια προς Χιο Μυτιληνη κ.α.!!!!

Λογικό το κόβω ! Ποιος γνωστικός θα έπαιρνε το πλοίο τη στιγμή που θα έκανε 4 τέρμινα να φτάσει ; αν το έβαζαν με περισσότερο δρόμο είχε ελπίδες, αλλά υπό αυτές τις συνθήκες δεν με εκπλήσσει που οι μόνοι που πήραν το πλοίο ήταν...το πλήρωμα ! Πάντως ότι θυμούνται χαίρονται κι αυτοί στη ΝΕΛ ! Δεν το περίμεναν δηλαδή ότι τέτοιο δρομολόγιο ήταν καταδικασμένο ; ;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη: εννοειται οτι θα γουσταρα να μπει το ΠΑΤΜΟΣ με 25μιλια σε καθημερινα δρομολογια ωστε να φτανω σε 6ωρες στο νησι μου.Απο την αλλη ομως αντιλαμβανομαι οτι αυτο ειναι αδυνατο με βαση

Μα αγαπητέ μου, η Blue Star πρωτίστως φροντίζει να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των καλών της πελατών. :rolleyes: Τον Διαγόρα 19.00-07.00 ζητήσαμε...το Πάτμος 21.00-08.00 μας έβαλαν :D

Η πρωινή άφιξη στην Μυτιλήνη συμφέρει από όλες τις πλευρές και για λόγους που τους έχουμε ξαναπεί παλαιότερα…πέρα από παρωπίδες και ανόητους τοπικισμούς. Όμως (όπως διαπίστωσα) η διαφορά κλάσης είναι πλέον τόσο μεγάλη που υπερκαλύπτει το μειονέκτημα της νυκτερινής άφιξης. Άσε την διαφορά ωρών, 9 με 13. Πάντως, όπως και νάχει, εκείνο το «άφιξη 02.10» δύσκολα χωνεύεται. Και γι’ αυτό τον λόγο, παρόλο που αυτή την στιγμή το θεωρώ μακράν το καλύτερο πλοίο της γραμμής, εάν «αύριο» έμπαινε στη γραμμή ένα καλό αλλά αντικειμενικά υποδεέστερο πλοίο, πχ της κλάσης του Διαγόρα, με δρομολόγια 19.00-.07.00…θα το προτιμούσα αναμφίβολα, τουλάχιστον προς Μυτιλήνη. Μέχρι τότε…Νήσος Χίος…δαγκωτό!

Link to comment
Share on other sites

Για ένα χρόνο πάντως, η blue star δεσμεύτηκε σε όλες τις μεγάλες μεταφορικές, ότι η τιμή του εισιτηρίου για την γραμμή θα παραμείνει ώς έχει κοιτάζοντας παράλληλα πιθάνη μείωση εάν και εφόσον είναι εφικτό

Link to comment
Share on other sites

Ξεκιναει το ΠΑΤΜΟΣ λοιπον και πρεπει να αναλυσουμε τα δεδομενα για να καταλαβουμε πως θα κυλησει ο ανταγωνισμος μεταξυ των 3 εταιριων.

Δεδομενο Α

Το καινουργιο πλοιο της Blue Star ξεκιναει με τις καλυτερες προυποθεσεις για να παρει ενα αρκετα μεγαλο μεριδιο της γραμμης.Απο Πειραια,καθε Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη θα εχει απεναντι του τα πλοια της ΝΕΛ που πανε μεσω ΙκαροΣαμιας(ποιος τρελος θα τα επιλεξει?)ενω θα τσιμπαει και τους επιβατες που δεν προλαβαινουν το μεσημεριανο δρομολογιο του ΝΗΣΟΣ.Το Σαββατιατικο 9 το πρωι,δεν νομιζω να εχει επιτυχια σαν δρομολογιο καθως οι περισσοτεροι θα εχουν φυγει την Παρασκευη το απογευμα.

Απο Μυτιληνη παλι,ισχυουν περιπου τα ιδια,με την εννοια οτι ΤΕΟ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ μεσω των αλλων νησιων δεν μπορουν να του παρουν κοσμο,ενω δεν αποκλειεται να τσιμπησει αρκετους επιβατες απο το βραδινο δρομολογιο του ΝΗΣΟΣ καθως εχει το πλεονεκτημα να φτανει πιο νωρις Πειραια.(αφιξη 6.30 εναντι 7.30-8.00 που φτανει το ΜΥΚΟΝΟΣ).Το πρωινο της Κυριακης παλι,δεν πιστευω οτι θα το επιλεξει κανεις καθως μπορεις να περασεις ολη την μερα στα νησια και να φυγεις το βραδυ με το ΝΗΣΟΣ.

Δεδομενο Β

Απο Πειραια,το EUROPEAN αναμενεται να μεινει με σταθερο μεριδιο κινησης καθως απεναντι του θα εχει μονο το ΝΗΣΟΣ σε πρωινα δρομολογια(εκτος της Παρασκευης που ειναι απογευματινο αλλα κραταει μεχρι τα μεσα Ιουλιου)και ετσι θα παιρνει οπως παντα ολους αυτους που δεν προλαβαινουν το δρομολογιο των 12.30 η εστω αυτους που θελουν να φτασουν πρωι και οχι βραδυ στην Μυτιληνη.

Απο ΜΥΤΙΛΗΝΗ και παλι θα ειναι σταθερο το μεριδιο του,καθως δεν αλλαζει κατι για τους επιβατες τις μερες που εχει δρομολογια.(επιλογη αναμεσα σε απογευματινο EUROPEAN η βραδινο ΝΗΣΟΣ).

Δεδομενο Γ

Φτανουμε πια στο ζουμι που δεν ειναι αλλο απο το τι θα κανει η HSW με τα δρομολογια της.Αν τα διατηρησει ως εχει,(με βαση και τα παραπανω)θα εχει να αντιμετωπισει το μοιρασμα της κινησης με το EUROPEAN και το ΠΑΤΜΟΣ αλλα με περισσοτερα εξοδα(πετρελαια)καθως το πλοιο της βγαζει τα δρομολογια με 24-25μιλια.

Ειναι αραγε σε θεση,μετα κι απο τον δυσκολο χειμωνα αλλα και αυτον που ερχεται,να κρατηθουν στην γραμμη με απωλειες στην κινηση και επομενως απωλειες στα εσοδα τους?

Μηπως ειναι μονοδρομος η αλλαγη δρομολογιων(και η πιθανη ατυπη/τυπικη κοινοπραξια που λεμε παραπανω)και οι εναλλαξ μερες αναχωρησης ΝΗΣΟΣ και ΠΑΤΜΟΣ με συμβατικες ταχυτητες?

Για να δουμε τι θα γινει τελικα... ^_^

Link to comment
Share on other sites

Το πρωινο της Κυριακης βολευει οσους θελουν να ειναι το βραδυ σπιτι τους, χωρις να αναγκαστουν να πανε απο το πλοιο κατευθειναν στη δουλεια.Επι ΝΕΛ ειχε αρκετη επιτυχια το συγκεκριμενο δρομολογιο και μαλιστα ηταν και εξπρες απο Μυτιληνη.Λογικα θα εχει κινηση.Η μοναδικη ενσταση που εχω ειναι οτι και φετος ουσιαστικα ανακοινωθηκε αρκετα αργα και αρκετος κοσμος ισως και να εχει κλεισει εισητηρια για αλλες μερες

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο ότι τις κρίσιμες ημερομηνίες το Νήσος είναι σχεδόν soldout, σίγουρα θα υπάρξει καλή κίνηση και για το Patmos. Χώρια που από σήμερα τα ραδιόφωνα παίζουν τη σχετική διαφήμιση συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να ισχυει οτι δεν θα πιασει το πρωινο του σαββατου γιατι θα εχουν φυγει απο βραδυς οσοι θελουν να ταξιδεψουν! διαφερει δηλ. η αναχωρηση του Πατμος στις 9.απο του ΧΙος στις 12.30 τα σαββατα!καμια,απλα μπορει ο επιβατης να παει πιο γρηγορα στα νησια

Link to comment
Share on other sites

Κακα τα ψεμματα.Πιστευω οτι η κινηση θα μοιραστει αναμεσα στο Νησος και στο Πατμος.Και τα δυο αυτα πλοια μπορουν (αν και οποτε θελουν) να κανουν χρονους καλους στην γραμμη αυτη.Αντιθετα με την ΝΕΛ που φυσικα δεν "κολλαει" αναμεσα τους!

Αυτο που δεν βλεπω να εχετε αναφερει ειναι οι τιμες αναμεσα στα πλοια!

Με την μεν ΝΕΛ και με 47 ευρω πας οικονομικη θεση και σε 12 ωρες με ενα ... ας πουμε πλοιο!!Με τα ιδια χρηματα πας με το Νησος (Μυκονος η Χιος) στην VIP θεση και με ενα σοβαρο πλοιο.Φυσικα και με το Πατμος στις ιδιες τιμες!

Το αυτοκινητο τωρα η ΝΕΛ ακομα και αυτα κατω απο 4 μετρα (τα μικρα δηλαδη) τα εχει 100 ευρω...ΗΜΑΡΤΩΝ...σε αντιθεση με τις αλλες εταιριες που ειναι λιγο πιο κατω!

Ταξιδευα χρονια με την ΝΕΛ και ενα εχω να πω!!Εγω προσωπικα με τις τιμες αλλα και τα υπάρχοντα πλοια δεν θα ξαναταξιδεψω μαζι της!

Ασχετο κατι ειχα ακουσει οτι θα ξαναμπει η ΑΝΕΚ στην γραμμη??? (η οχι?)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου συμφωνώ με αυτά που γράφεις την έχουν ψιλοδεί εκεί στη ΝΕΛ, όσο για την ΑΝΕΚ αν έρθει και αυτή -που δε το πιστεύω(αφού έιναι και η HSW εδώ)-τους βλέπω και τους τέσσερις να πάνε για φούντο :P !!!

Link to comment
Share on other sites

Η τιμολογιακη πολιτικη της ΝΕΛ ειναι το λιγοτερο απαραδεκτη.Δεν ειναι δυνατον να θελεις 105 ευρω το ατομο για μια δικλινη καμπινα στο EUROPEAN και 47 ευρω το deck.Υποτιθεται οτι αν εχεις χειροτερο βαπορι σε σχεση με τον ανταγωνισμο,προσπαθεις να εισαι λιγο πιο φθηνος για να μπορεσεις να τραβηξεις κοσμο.Δεν ειναι λιγοι αυτοι που ξερω που προτιμησαν ειτε να παρουν μια μερα παραπανω αδεια ωστε να φυγουν με τo PATMOS την Πεμπτη το βραδυ ειτε με τα πρωινα της HSW.

H ANEK απο οσο ξερω δεν θα ξαναμπει,τουλαχιστον οχι με τις υπαρχουσες συνθηκες

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές είναι όντως αλμυρές, τόσο για τη ΝΕΛ (που είναι πιο ακριβή έστω και κατά 5 ευρώ, έχουν κι αυτά την αξια τους) όσο και για τις υπόλοιπες εταιρείες, ειδικά όταν ταξιδεύει ολόκληρη οικογένεια με αυτοκίνητο κλπ. Μετά θα παραπονούνται ότι η κίνηση έχει πέσει κλπ, λες και ανακάλυψαν την πυρίτιδα... :rolleyes:

Αυτό που ίσως συμφέρει πιο πολύ αν ταξιδέψει κανείς με τη ΝΕΛ είναι το εισιτήριο της επιστροφής που όπως αναφέραμε έχει εκπτωση 40%.

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα εκανα τσεκ με την ΝΕΛ για 3 ενηλικες 1 παιδικο 1 βρεφος και ενα αμαξι (την πιο μικρη κατηγορια) με καμπινα εσωτερικη και μου εβγαλε 600 κατι ευρω....την ιδια στιγμη που με το Νησος στις VIP θεσεις και με το αμαξι 470!!!!!Τι να πω εγω τωρα για την ΝΕΛ???

Θα μου πειτε το ενα με καμπινα και το αλλο VIP.....ναι αλλα και τι???Οι καμπινες της ΝΕΛ με το vibration αλλα και το απαραδεκτο πλοιο (το πληρωμα φυσικα ειναι απαιχτο) αλλα και τις ωρες που κανει δεν καλυπτει την διαφορα.....

Πιστευω οτι πολυ απλα η ΝΕΛ πρεπει να ριξει τις τιμες της εαν θελει να παραμείνει....

(οι τιμες με επιστροφή)

Edited by E 367
Link to comment
Share on other sites

Σωστος ο Neptune αλλα με μια διαφορα .Τοτε τα Blue Star ηταν γεματα με αποτελεσμα ο Καπτα Μακης να ειναι ο μονος που ειχε διαθεσιμα εισητηρια,αρα πηγαινες με αυτον ηθελες δεν ηθελες.Τωρα βρισκεις ευκολα εισητηριο και στην HSW και στην Blue Star.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάτε ότι αυτοί που κανονίζουν την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας και άλλα πολλά ;) είναι ''παιδιά'' του Αγούδημου ;):ph34r: !!!!Και απ'ότι βλέπω θα κάνουν τα ίδια που κάνανε και εκεί,τα πρώτα δείγματα αρχίζουν να φαίνονται....... :P

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν κατανοώ το νόημα αυτής της συζήτησης. Όταν υπάρχουν τα Πάτμος και τα Νήσος και έχουν διαθεσιμότητα...δεν υπάρχει κανένας λόγος να φθείρετε τα πληκτρολόγια σας, διαμαρτυρόμενοι για την τιμολογιακή πολιτική της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που η εταιρια υπαρχει και δραστηριοποιηται στη γραμμη ειναι λογικο και να διαμαρτυρομαστε και να σχολιαζουμε τις οποιες κινησεις τις, ακομα και αν υπαρχουν αλλες εταιριες καλυτερες.

Link to comment
Share on other sites

Ζητω συγνωμη για τις οποιες παρεμβασεις μου η σχολιασμους....αλλα λογο καταγωγής απο Λεσβο τα ταξιδια μας τα καναμε με την ΝΕΛ παντα στηρίζοντας την οσο μπορουσαμε...αλλα...πιστευω οτι μας δινατε το δικαιωμα να εκφρασουμε τις παρατηρήσεις μας για μια εταιρια που αγαπησαμε και στεναχωριέμαι πολυ που την βλεπω ετσι!Αλλα απο την αλλη λογο εποχης και κρισης και μετρώντας και το τελευταιο ευρω (εκει που μας φτασανε) ειμαι υποχρεωμενος να ταξιδευω με αλλες εταιριες.

Θεωρω (οπως εχω πει παραπανω) απαρεδεκτες τις τιμες σε σχεση με την προσφορα (πλοιο-ξενοδοχειακα-ωρες ταξιδιου) που προσφερει!

Link to comment
Share on other sites

Είναι το προ-τελευταίο στάδιο του δράματος λόγω μειωμένη κίνηση συνοδευόμενο απο κινήσεις πανικού. Ανεβάζεις τις τιμές όσο μειώνετε η κίνηση με την προοπτική οτι θα καλύψεις την χασούρα απο τους λίγους αντί να τις κατεβάσεις μήπως και προσφέρεις ένα δέλεαρ! Το επόμενο στάδιο φυσικά είναι γνωστό. Επιχειρηματικότητα the Greek way.

Link to comment
Share on other sites

Μα είπαμε ότι οι τιμές ειναι όντως ακριβές, αλλά από την άλλη κατά την ταπεινή μου άποψη δεν γίνεται να συγκρίνεις καμπίνα με κάθισμα (έστω και VIP). Ασχέτως αν το δρομολόγιο του Χίος ή του Μυκονος σε βοηθά να πάρεις κάθισμα (αν αντέχεις). Και μπορεί να ακουστεί κάπως, αλλά στα δικά μου τα ματάκια όταν δινω 65-68-70 ευρώ για να έχω κρεβάτι σε καμπίνα μου φαίνονται πολλά, νέτα σκέτα και ασχέτως πλοίου. Δεν υπερασπίζομαι τη ΝΕΛ (άλλωστε τα έχω "χώσει" πολλές φορές για τις βλακώδεις τακτικές που ακολουθεί) όμως δε γίνεται να συγκρίνουμε μη συγκρίσιμα μεγέθη. Υπό ορισμένες συνθήκες παίδες, ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ πλεον να παίρνεις πλοίο εκτός κι αν αναγκάζεσαι (λόγω αυτοκινήτου). Αλλά έχουμε τρεις εταιρείες στη γραμμή (και να δούμε πόσες από Σεπτέμβριο, και ποιος θα πρωτομείνει όρθιος ) και τα εισιτήρια άμα θες καμπίνα πλησιάζουν αυτά των αεροπλάνων.

Τελος, σε ποιο πλοίο αναφέρεσαι ; (και καταφέρεσαι εναντίον του δις :P ) καθώς το European την τελευταία φορά που το ταξίδεψα δεν ειχε ιχνος vibration ούτε και νομίζω θεωρείται "ας πούμε πλοίο"... :)

ΥΓ : Εγώ πάλι τα ταξίδια μου ποτέ δεν τα έκανα μόνο με τη ΝΕΛ, αλλά με όποιο δρομολόγιο με βόλευε περισσότερο, καθώς πάντοτε γίνεται πολύπλοκο με τις άδειες από τη δουλειά κλπ.

Εdit: Και για του λόγου το αληθές, αυτή τη στιγμή που ψάχνω για επιστροφή από Μυτιλήνη γυρω στις 20/8 μου βγαίνει με aegean 73 ευρώ. Όταν ένα κρεβάτι έχει 67 με ΝΕΛ και το ίδιο με Hellenic, για ποιο λόγο να πάρω πλοίο ; Χώρια που αν κάνω το aller retour έχει προσφορά την επιστροφή...

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...