Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από 17/10 ζήτησε τελικά η ΝΕΛ τη δρομολόγηση του Θεόφιλος (ενώ αρχικά το είχε ζητήσει από αύριο)

Τι γινεται με την ΝΕΛ,δεν την ενδιαφερει να εχει πλοιο στην γραμμη :huh: ? Λετε τελικα ο ΤΕΟ να θελει τιποτα χαρτια ακομα και γιαυτο καθυστερουν?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η αντικατάσταση ζητήθηκε μετά το ατύχημα του European Express. Όσο για την απορία σου nhsos xios ο Θεόφιλος μετά από 10 μήνες παροπλισμου θέλει και και κάποιες ημέρες για να ετοιμαστεί το πλοίο για να ξεκινήσει δρομολόγια. Όπως εχει πει ο Earl Granville το πλοίο εχει πάρει χαρτιά από το νηογνωμονα που τον παρακολούθει

Link to comment
Share on other sites

η απαντηση του earl αφορα το νηογνωμωνα. το πλοιο που εχει παρει αγονη και μενει εκτος με διαφορες δικαιολογιες (πχ φτιαχνουν κυλιομενες κλπ), μπορει να δρομολογηθει με ελευθερη δρομολογηση σε αλλη γραμμη και να παει αλλο στην αγονη;

μηπως παιζει τετοιο παρασκηνιο και τους παρεπεμψαν στο ΣΑΣ της 18/10 για εγκριση;

Link to comment
Share on other sites

Καλά, δεν πρόκειται για ελεύθερη δρομολόγηση, 15 μέρες αντικατάσταση υποτίθεται ότι θέλει να κάνει. Στο κάτω κάτω το Μυτιλήνη τους έχουν στην άγονη, που φτάνει και περισσεύει. Το πλοίο σε 2 ημέρες δεν γίνεται να ξεκινήσει από 10μηνο παροπλισμό (που λέει και ο Π100), μόνο απεντόμωση :) να κάνεις θέλεις 1-2 μέρες, να μαζέψεις πληρώματα, γυμνάσια, τροφοδοσίες κλπ. Και μάλλον καλό είναι που ο ΤΕΟ δεν ξεκινά σήμερα, αφού θα έπρεπε να κάνει τα έκτακτα δρομολόγια του european δηλ να ταξιδεύει από Παρασκευή μέχρι Τρίτη, οπότε για να είμαστε σίγουροι ας ξεκινήσει μετά την απεργία. Το μέγα ερώτημα βέβαια είναι αν αξίζει να επωμιστείς το κόστος να επαναφέρεις ένα πλοίο στην ενεργό δράση από το να ψάξεις ίσως εμβαλωματικές λύσεις μέχρι να επανέλθει το european (πχ δρομολόγια roro μυκονος). Να μου πείτε μπορεί να είναι πείραμα (ίσως και ευκαιρία) να δουν αν μπορεί να κρατηθεί το πλοίο στη γραμμή (την ανταπόκριση του κόσμου). Πάντως τα τοπικά μέσα το περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες...

post-1827-0-10350700-1318578737_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Χρυσές δουλειές θα κάνει αυτές τις μέρες το Ν.ΧΙΟΣ..Πάντως το ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα ήταν καλό αν προλάβαινε να ετοιμαστεί να κάνει έστω Κυριακή απόγευμα ένα δρομολόγιο για πάνω, να προλάβει την απεργία που κανείς δεν ξέρει πόσες μέρες θα κρατήσει και τα νησιά δεν θα τροφοδοτούνται..

Link to comment
Share on other sites

Πολλα και 'ωραια' απο το σημερινο ΕΜΠΡΟΣ

Να αφήσει τη χειμερινή περίοδο ένα πλοίο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη εξετάζει η διοίκηση της ΝΕΛ, προκειμένου να μειώσει τις ζημίες από τη μειωμένη κίνηση και το αυξημένο κόστος των καυσίμων. Οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ακόμη, αλλά το συγκεκριμένο σενάριο συγκεντρώνει πάρα πολλές πιθανότητες. Ίσως, μάλιστα, να υπάρξει μια άτυπη συνεννόηση με την Hellenic Seaways, ώστε η γραμμή να εξυπηρετείται εναλλάξ από τις δύο εταιρείες. Δηλαδή τη μία ημέρα να υπάρχει πλοίο της μίας και την επομένη πλοίο της άλλης.

Η συγκεκριμένη μέθοδος εφαρμόστηκε το περασμένο καλοκαίρι στις γραμμές της Ιταλίας και στη συνέχεια και στις γραμμές της Κρήτης. Τώρα, όλα δείχνουν ότι θα εφαρμοστεί και στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου.

Στόχος της κίνησης αυτής είναι να αυξηθούν οι πληρότητες των πλοίων της γραμμής, μια και θα υπάρχει σε αυτήν μόνο ένα πλοίο. Παράλληλα επιδιώκεται μείωση του κόστους από τις δαπάνες για καύσιμα, μισθούς και ανταλλακτικά για τα πλοία.

Αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι το «Θεόφιλος» είναι έτοιμο να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή κι αυτό θα γίνει μόλις τερματιστούν οι απεργίες των ναυτικών που ξεκινούν τη Δευτέρα.

Έδεσε και απέλυσε…

Εν τω μεταξύ, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το «European Express» έδεσε και είναι άγνωστο πότε θα ολοκληρωθούν οι επισκευαστικές εργασίες που χρειάζεται το πλοίο. Παράλληλα, διακόπηκαν και οι συμβάσεις των ναυτικών που εργάζονταν σε αυτό.

Το πότε θα επιστρέψει το πλοίο στα δρομολόγιά του, είναι άγνωστο αυτήν τη στιγμή. Ωστόσο, σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), η αντικατάσταση του «European Express» από το «Θεόφιλος» θα σταματήσει στις 31 Οκτωβρίου. Την ίδια ημέρα ολοκληρώνεται και η αντικατάσταση του «Ταξιάρχης» από το «Μυτιλήνη» στις άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου.

Οι οριστικές αποφάσεις της εταιρείας σε μεγάλο βαθμό θα κριθούν από τα αποτελέσματα της συνεδρίασης του ΣΑΣ που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως, μάλιστα, να υπάρξει μια άτυπη συνεννόηση με την Hellenic Seaways, ώστε η γραμμή να εξυπηρετείται εναλλάξ από τις δύο εταιρείες. Δηλαδή τη μία ημέρα να υπάρχει πλοίο της μίας και την επομένη πλοίο της άλλης.

Η συγκεκριμένη μέθοδος εφαρμόστηκε το περασμένο καλοκαίρι στις γραμμές της Ιταλίας και στη συνέχεια και στις γραμμές της Κρήτης. Τώρα, όλα δείχνουν ότι θα εφαρμοστεί και στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου.

Θα έλεγα ότι τα παραπάνω εκφράζουν ευσεβείς πόθους ορισμένων, καθώς ξεχνούν ότι για να γίνει η κοινοπραξία του Ηρακλείου παροπλίσθηκαν τα 2 ΚΡΗΤΗ και ήρθε το CHAMPION. Και δεν έγινε κοινοπραξία του SF XII με τα ΚΡΗΤΗ. Ομοίως και στην Αγκώνα η κοινοπραξία έγινε μεταξύ ισοδύναμων πλοίων.Γιατί άραγε η HSW και ο Grimaldi, που είναι υπέρμαχος της απόσυρσης των παλαιών πλοίων, θα έκανε κοινοπραξία (έστω και άτυπη) του ΧΙΟΣ με τον Θεόφιλο ή με το Μυτιλήνη?

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια εποχή πέρσι γινόντουσαν 14 κυκλικά την εβδομάδα (6 ΝΕΛ – 5 HSW – 3 ANEK) . Αυτή την εβδομάδα έγιναν 5 και δεν άνοιξε μύτη (και είμαστε ακόμα στον Οκτώβριο, πόσο μάλλον να ήμασταν μέσα στο καταχείμωνο).

Δείγμα των υπερβολών του παρελθόντος και των περιθωρίων εξορθολογισμού που υπάρχουν ακόμα.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

1. Δεν άνοιξε μύτη γιατί εξυπηρετήθηκαν άνετα όλοι οι επιβάτες, από ένα πλοίο το οποίο θα μπορούσε να εκτελέσει ακόμα και επιπλέον δρομολόγια εάν υπήρχε ανάγκη.

2. Δεν ξέρω εάν έχει μειωθεί αυτό το διάστημα η κίνηση (γενικά η γραμμή πήγε κόντρα στη γενικότερη μείωση). Τα δρομολόγια πάντως μειώθηκαν κατά 64%.

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια εποχή πέρσι γινόντουσαν 14 κυκλικά την εβδομάδα (6 ΝΕΛ – 5 HSW – 3 ANEK) . Αυτή την εβδομάδα έγιναν 5 και δεν άνοιξε μύτη (και είμαστε ακόμα στον Οκτώβριο, πόσο μάλλον να ήμασταν μέσα στο καταχείμωνο).

Δείγμα των υπερβολών του παρελθόντος και των περιθωρίων εξορθολογισμού που υπάρχουν ακόμα.

Τα 8 δρομολογια του ομιλου ΑΝΕΚ ηταν νομιζω οι υπερβολες,κατι που ειχαμε επισημανει πολλες φορες(φωναζαμε ποιος ο λογος που υπηρχε το ΛΙΣΣΟΣ μαζι με το Ν.ΧΙΟΣ).

Τωρα(με την ΝΕΛ πιθανον με ενα πλοιο στην γραμμη)τι περιθωρια εξορθολογισμου υπαρχουν παραπερα? Να φευγει ο ενας την μια μερα και ο αλλος την αλλη? Ε αυτο δεν λεγεται εξορθολογισμος B)

Link to comment
Share on other sites

ορεστη οταν λες υπαρχουν περιθωρια εξορθολογισμου, εννοεις απο τα προ ατυχηματος δρομολογια (αρχαγγελος +4νελ +5hsw) ή απο το τωρινο (μονο 5 hsw)?

Βασικά με αφορμή τη συγκεκριμένη περίπτωση (όπου ακινησία και ατύχημα συνέπεσαν, χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα), αναφερόμουν σε όλες τις γραμμές. Σχεδόν παντού υπάρχουν περικοπές και θεωρώ πως θα υπάρξουν και άλλες. Φυσικά και δεν εννοούσα από την κατάσταση της τελευταίας εβδομάδας.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Περά από τη δρομολόγηση του Θεόφιλος, η τροποποίηση των δρομολογίων που πήρε για τη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης στο ΣΑΣ, γιατί πιστεύω ότι μπορεί να είναι και μείωση των δρομολογίων σε 3 από 4, δηλαδή να έχει δρομολόγια τις ήμερες που ήταν το Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Αν οντως μπουν τα δρομολογια ετσι,ενισχυεται το σεναριο της 'συμφωνιας'(που λεμε 2 ποστ παραπανω)μεταξυ HSW κ ΝΕΛ,καθως ΘΕΟΦΙΛΟΣ κ Ν.ΧΙΟΣ θα 'κοντραρονται' στα δρομολογια τους μονο μια φορα απο τον Πειραια(καθε Πεμπτη) και 2 φορες απο Μυτιληνη(καθε Δευτερα και Τεταρτη).

Στην περιπτωση που ο ΤΕΟ ακολουθουσε τα δρομολογια του EUROPEAN,τα δρομολογια που θα 'επεφταν' μαζι τα 2 πλοια,θα ηταν συνολικα 6(3+3).

Δεν ξερω αν υπαρχει πραγματι συμφωνια μεταξυ των 2 εταιριων η απλα η ΝΕΛ διαλεγει αυτα τα δρομολογια για να δουλευει καλυτερα ο ΤΕΟ,αλλα η ουσια ειναι οτι με αυτο τον συνδυασμο δρομολογιων βολευονται 100% οι επιβατες των 2 νησιων(γεμιζουν οι μερες που ηταν κενες απο αναχωρησεις).

Link to comment
Share on other sites

Όπως το υποψιαζόμουν!!. Τα δρομολόγια του Θεόφιλος θα είναι τρία την εβδομάδα. Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή από Πειραιά και Τρίτη Πέμπτη Κυριακή από τη Μυτιλήνη

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτα θα ειναι τα δρομολογια,εγω ειχα καταλαβει οτι θα ηταν τα αναποδα :wacko: Ετσι παλι εχουμε Παρασκευη χωρις αναχωρηση απο νησια και Κυριακη χωρις δρομολογιο απο Πειραια :ph34r: 9μιση ωρες για Χιο και 13μιση για Μυτιληνη(στα υπεροχα ανακαινισμενα σαλονια του ΤΕΟ :D )= 15-16μιλια ταχυτητα :wub:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που φεύγει από Χίο για Πειραιά 22:30 αντί 22:00 θυμίζει τα δρομολόγια του Αλκαίος μετά το ναυάγιο του Σαμίνα. Επειδή δεν προλάβαινε έρθει από Μυτιλήνη, να φορτώσει και να φύγει στις 10 το βράδυ, έφευγε 22:30. Βέβαια αν θυμάμαι καλά τότε έκανε και 11 ώρες για Πειραιά. Ιστορικές στιγμές...

post-1827-0-19347800-1319450607_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Και γω σαν και σενα τα αναποδα ειχα καταλαβει.Στο openseas παντως φαινεται οτι ο ΤΕΟ κανει δρομολογιο την Πεμπτη απο Πειραια και οχι την Παρασκευη οποτε ισως να υπαρχει αλλαγη λογω τριημερου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...