Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 12/7/2022 at 7:34 AM, proud_ionian said:

Δεν μπορει η εισηγμενη να εχει εισπραξει προκαταβολη και να κανει τοσο κατηγορηματικες διαψευσεις. Μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα

On 12/7/2022 at 7:10 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Επειδή η Viking Line είναι εισηγμένη εταιρεία στο χρηματιστήριο θα ανακοινώσει τη πώληση του πλοίου όταν πληρωθεί όλο το ποσό για την αγορά του, δηλαδή μετά που θα σταματήσει τα δρομολόγια στις 9 Ιανουαρίου. Προς το παρόν δόθηκε η προκαταβολή για την αγορά του.

7 hours ago, Petros P said:

Ας τα πούμε σε ένα μήνα , γιατί ίσως να έχει να κάνει με κλείσιμο χρονιάς 

22 hours ago, Annivas said:

Το πιθανότερο είναι να έτρεξαν να διαψεύσουν ότι πήραν προκαταβολή , μην τυχόν και προλάβουν και φανούν τα λεφτά στο statement του λογαριασμού της εταιρείας.

Επιμενω οτι αν εχει εισπραξει προκαταβολη, δεν γινεται να εχει ερωτηθει και να το εχει  διαψευσει, ειδικα επειδη ειναι εισηγμενη. Ουτε γινεται να κρυφτει μια πιστωση σε τραπεζικο λογαριασμο. Εκτος και αν δεν εχουν ερωτηθει.

Μιας και γιναμε ολοι ειδικοι στις εισηγμενες, εχουμε και στην Ελλαδα περιπτωσεις που επηλθε συμφωνια πωλησης, ανακοινωθηκε και οταν εξοφληθηκε το τιμημα και παραδοθηκε το πλοιο βγηκε αλλη ανακοινωση οτι ολοκληρωθηκε η πωληση. Μια που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το Superferry II. Η πωληση του στους αδερφους ανακοινωθηκε το Φθινοπωρο του 2010 και η παραδοση εγινε την ανοιξη του 2011, οποτε και βγηκε νεα ανακοινωση περι παραδοσης του πλοιου και ολοκληρωσης της πωλησης. Η συναλλαγη αποτυπωνεται στη χρηση που εγινε.

 

 

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Εν παση περίπτωση το βαπόρι έχει αγοραστεί , δεν χρειάζεται να υπάρχει επιμονή στα περί του αντιθέτου .

Θυμίζω ότι τον περασμένο Γενάρη είχε βουίξει όλος ο κόσμος ότι οι Στεφανου πήραν το silver queen κι επειδή ένας συνασθενης σε αλλοδαπό forum έγραψε ότι πουλήθηκε  για σκραπ , κάποιοι τον πίστεψαν τυφλά .

Σημερα την είδηση την επιβεβαιώνει και το ellinikiaktoploia. 

Δεν αμφισβητώ ότι την ώρα που έγιναν οι δηλώσεις του CEO δεν είχαν εισπράξει ακόμη την προκαταβολή , αλλά προφανώς  έσπευσε να διαψεύσει πριν φανούν τα λεφτά στο λογαριασμό για κάποιο λόγο τον οποίο δεν γνωρίζουμε . 
Η συμφωνία αγοραπωλησίας εχει δυο σκέλη . Η υπογραφή του προσυμφώνου αγοράς το επονομαζόμενο  ΜΟΑ και η κατάθεση προκαταβολής στο χρονικό διάστημα που προβλέπει το συμφωνητικό . Το ένα σκέλος το διέψευσε το άλλο όχι …και είπε ότι δεν εχει εισπράξει αλλά αυτο δεν σημαίνει οτι  δεν αναμένει κιόλας …

Δεν έγινε κανένας ειδικός στις εισηγμένες τουλάχιστον περισσότερο εξ υμων . 

Τον χρόνο και τον τροπο καταβολής της προκαταβολής και εξόφλησης δεν γνωρίζουμε ενώ ο CEO τον γνωρίζει . Υπάρχουν πολλοί τρόποι κατάθεσης για μια αγοραπωλησία ενός πλοίου  , όπως απευθείας κατάθεση στον  λογαριασμό του πωλητή που πολλές φορές μεσολαβεί ανταποκρίτρια τράπεζα άρα χρειάζονται 1-2 ημέρες για να φανούν αν δεν ζητήσει επιπλέον δικαιολογητικά περα του ΜΟΑ , αποστολή των χρημάτων σε joint account η σε escrow account και την συμφωνημένη ημερομηνία γίνονται release υπέρ του πωλητή …. 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2022 at 12:02 AM, proud_ionian said:

Οι της Aegean Speedlines κοιταξαν λεει το Rosella.:rolleyes:

To κοιταξαν, οκ, αλλα μην το ματιασουν απο το πολυ κοιταγμα.;)

Μην το παιξτε και στο στοιχημα παντως. Καλυτερα να στοιχηματισετε οτι θα χασει κιλα ο Marcelo:D

 

On 12/7/2022 at 2:55 AM, MILTIADIS said:

Ειναι απιστευτο το ποσο ευκολα τσιμπανε καποιοι την καθε φολα που σερβιρεται στο διαδικτυο.Σε βαθμο που απο οταν εσκασε η "ειδηση"συνασθενεις σε ομαδες του εξωτερικου φωτογραφιζαν τους ελληνες καραβολατρες και τα σχετικα ενημερωτικα site ως αναξιοπιστα.

Αν ισχυει η δηλωση του CEO της Viking θα μιλαμε για ξεβρακωμα ολκης.Αλλα οπως παντα θα ακουσουμε το περιφημο"Ηταν να κλεισει η πωληση αλλα τελευταια στιγμη κατι στραβωσε.."😎

 

On 12/7/2022 at 7:11 AM, proud_ionian said:

Σας ειπα απο την αρχη, πιο πιθανο ειναι να χασει κιλα ο Μαρσελο:P, αλλα που...

Η "ειδηση" εκανε μπαμ απο την αρχη οτι ειναι κατηγοριας... εκλεισε ο Arsène Wenger στον Ολυμπιακο. Οι παλιοτεροι θα θυμαστε οτι μας ειχε απασχολησει ενα καλοκαιρι στις αρχες των 90s, στα πρωτα χρονια του Σωκρατη.

Eιναι αστειο παντως πως καποιοι ψευτες ψαχνουν θυματα για να διαδοσουν ενα ψεμα. Αμα δεν τσιμπαει ο πρωτος πανε στον επομενο;).

 

On 12/7/2022 at 8:42 AM, proud_ionian said:

Αναφέρομαι στη διάψευση και την προκαταβολή. Για να διαψεύδει δεν μπορεί να έχει εισπράξει λεφτά. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε σε πέντε εβδομάδες 

Ούτε 24 ώρες δεν έμειναν οι διαψεύσεις από την Viking Line. Ίσως αυτές οι διαψεύσεις να ήταν από λόγια ανθρώπων πέριξ των λιμανιών της Φιλανδίας και της Σουηδίας. Καλό θα είναι να κρατάμε πισινή <_<σε τέτοια δημοσιεύματα από σελίδες του εξωτερικού, που δεν ξέρουμε κατά πόσο είναι αληθινά ή μυθοπλασίες δημοσιογράφων.

On 12/7/2022 at 1:08 PM, giorgos_249 said:

Θα εκπλαγώ αν όντως πουληθεί γιατί η γραμμή πάει καλά και δεν υπάρχει (όπως φαίνεται) αντικαταστάτης !

Στο κατω κατω πέρα από ενα ποστ του Αρχιπέλαγος, 2-3 μηνύματα εδώ και 5-10 συγκεκριμένους ανθρωπους του Πειραιά δεν ακούσαμε τίποτα επίσημο από την Ελληνική πλευρά, ακούσαμε όμως επίσημα διάψευση από την άλλη πλευρά ! 

Δεν μπορω να πω με βεβαιότητα τι ισχύει, αλλά τι από τα δύο είναι ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ να κάνει λάθος? Ο CEO της Viking ή οι καβοδέτες του Πειραιά ; 

(προσοχή στο ερώτημα, δε λέω ποιος ΚΑΝΕΙ λάθος - δεν το ξέρουμε - αλλά ποιος είναι ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ να κάνει λάθος) 

19 hours ago, MILTIADIS said:

Μετα τη Viking και η Aegean Speed Lines διαψευδει τα περι Ροζελας.

https://alandsradio.ax/nyheter/aegean-speed-lines-rosellaaffaren-rykte

 

Screenshot_20221207-232012_Chrome.jpg

Ίσως οι καβοδέτες ξέρουν καλύτερα από τον CΕΟ της κάθε εταιρείας!!!

Link to comment
Share on other sites

Πριν ούτε δύο ώρες πάντως σε γνωστό γκρουπ του fb γράφτηκε ότι παρα τις διαψευσεις επιβεβαιωνεται η πώληση του πλοίου και ότι θα επανέλθουν με περισσότερες πληροφορίες.

 

Αντε βγάλε άκρη...

https://www.shippax.com/en/news/viking-line-confirms-sale-of-rosella-.aspx

Link to comment
Share on other sites

Και να διευκρινίσω ότι η εταιρεία μετονομάστηκε σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Viking Line από Aegean Speed Lines σε Aegean Sea Lines. To επόμενο που περιμένουμε να μάθουμε είναι το όνομα του πλοίου και να του ευχηθούμε καλές θάλασσες και καλή επιτυχία στον Όμιλο Ευγενίδη για την αγορά του. 

 

Link to comment
Share on other sites

Η Δήμαρχος Σίφνου Κα. Μαρία Ναδάλη έβγαλε ανακοίνωση σχετικά με την αγορά πλοίου από τον όμιλο Ευγενίδη

Quote

Ο συμπατριώτης μας κ. Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης με χαρά μας ανακοίνωσε χθες την αγορά από τον Όμιλο Ευγενίδη ενός συμβατικού επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου, κατάλληλου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των κατοίκων των Δυτικών Κυκλάδων και να καλύψει το κενό που άφησε το Speed Runner ΙΙΙ.

Η σημερινή δημόσια ανακοίνωση της εταιρείας χαροποιεί όχι μόνο τους Σιφνιούς αλλά και τους άλλους νησιώτες και προκαλεί αισιόδοξα συναισθήματα για μια εκσυγχρονισμένη ακτοπλοϊκή κάλυψη.

Στις δύσκολες συνθήκες της εποχής μας, ο ερχομός του νέου πλοίου, με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες που διαθέτει,  είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός και υποδηλώνει τη βούληση του Ομίλου Ευγενίδη και προσωπικά του κ. Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη να συμβάλουν και να ενισχύσουν την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη των νησιών μας.

Ο Δήμος Σίφνου κι εγώ προσωπικά ευχόμαστε το νέο πλοίο να έχει καλά ταξίδια.

Στο συμπατριώτη μας κ. Λεωνίδα Δημητριάδη – Ευγενίδη και στους ανθρώπους της εταιρείας ευχόμαστε από καρδιάς υγεία και ευδοκίμηση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
22 hours ago, speedrunner said:

Ο κύριος Δεπάστας ανάρτησε πριν από λίγο το παρακάτω μήνυμα στο Facebook 

Το F/Β ANEMOS έρχεται και την Κυριακή 08:30 θα γίνει η πρώτη γνωριμία με τη Σίφνο και ο πρώτος επιβάτης θα είναι η εικόνα του Αγίου Συμεών και η σημαία μας που θα μπει στον ιστό του πλοίου από τη Δήμαρχο μας.

 

 

3 hours ago, KARAVI said:

Η εικόνα του Αγίου Συμεών ανέβηκε όπως και η η σημαία με το έμβλημα της Σίφνου που ανέβηκε στον ιστό του πλοίου και μετά αναχώρησε.

Θέλει προσοχή πάντως όταν μπλέκεις με Δημάρχους, Παπάδες και όλα τα παρελκόμενα. Άλλο πράγμα τα εγκαίνια και άλλο να σε ακολουθούν σε κάθε βήμα 

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε μάθει κάτι παραπάνω για το ακριβές δρομολόγιο που σχεδιάζει η εταιρεία? Θα είναι το κλασικό Σέριφος- Σίφνος- Μήλος, η υπάρχει σενάριο και για άλλους προορισμούς?

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, JTEDimandix said:

Το πλοίο παραμένει στην Αίγινα, αν και όχι σταματημένο. Λέτε να έβαλε πλώρη για Πέραμα;

ΥΓ μόνο εμένα η υποδοχή στην Σιφνο μου φάνηκε υπερβολική, από την στιγμή που το πλοίο δεν το ξέρουν ακόμη; 

Γιατι υπερβολικη? Το περιμενουν αρκετο καιρο και εν κατακλειδι για να το γνωρισουν εστω και στα κλεφτα που λενε...Η πλοιοκτησια επισης δεν ειναι απροσωπη και με το sr οι κατοικοι των Δυτικων νησων ητο ευχαριστημενοι...

Link to comment
Share on other sites

Το ότι η ASL ήταν well-established στους ντόπιους Κυκλαδιτες, αλλά και στους επισκέπτες, το γνωρίζω. Αυτό όμως συνέβαινε στην εποχή του Speedrunner, όπου τότε ήταν μια εταιρεια με άνετο και γρήγορο service. Τώρα μπορεί μεν να είναι άνετο (Μιας και η Viking είναι επίσης well-established), αλλά σίγουρα όχι γρήγορο, τουλάχιστον οχι όπως όριζε η εταιρεία το γρήγορο έως τότε. Το Speedrunner ήταν ταχύπλοο του 1999 (Εαν θυμάμαι καλά), το Άνεμος είναι συμβατικό 43 ετών. Όχι ότι η ηλικία παιζει πάντα ρόλο (βλ. Superferry/Superstar), αλλά πρέπει οι νησιώτες να είναι προετοιμασμένοι ότι θα δουν μια ASL τελείως διαφορετική από αυτήν που ήξεραν.

Στο δια ταυτα, δεν νομιζω ότι η απόκτηση του Anemos θα μειώσει την αξιοπιστία της εταιρειας, το ακριβώς αντίθετο θα συμβεί κατ' εμέ. Απλώς δεν νομίζω ότι το να "judge a book by its cover" είναι ότι καλυτερο. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρισκω παραλογο το οτι πηγε Σιφνο το πλοιο

Η εταιρια εχει αρκετα τοπικο χαρακτηρα,εχει διαφημισει το πλοιο ,τι καλυτερο λοιπον απο το να το παει μια βολτα και απο τη Σιφνο να το δει ο κοσμος.Δεν προκειται να πουν σε κανεναν ουτε την ηλικια του ,ουτε αν εχει θεματα (που δεν εχει,αλλα λεμε).

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Αυτή ειναι και η διαφορά για εταιρείες με αφεντικό και εντοπιότητα από εταιρείες απρόσωπες και πολυμετοχικές. Η ΑSL έχει μια ιδιαίτερη σχέση με την Σίφνο και ο ιδιοκτήτης της έλκει την καταγωγή του από εκεί. Φυσικό επακόλουθο λοιπόν ήταν να θέλει να το περάσει από το νησί του και να τηρηθούν τα ντόπια έθιμα.

Καλώς η κακώς στις προσωποπαγής εταιρείες αυτά συμβαίνουν έναντι των μεγάλων και πολυμετοχικών σχημάτων που δεν περιμένεις κάτι αντίστοιχο.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανε και πέρασε από Σίφνο. Χρειάζεται η τήρηση των παραδόσεων. Ο πλοιοκτήτης έχει δέσιμο με το νησί, αρκετοί ντόπιοι δουλεύουν στην εταιρεία, ήταν λογικό και αναμενόμενο να περάσει από κει.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, polmyt said:

Δεν βρισκω παραλογο το οτι πηγε Σιφνο το πλοιο

Η εταιρια εχει αρκετα τοπικο χαρακτηρα,εχει διαφημισει το πλοιο ,τι καλυτερο λοιπον απο το να το παει μια βολτα και απο τη Σιφνο να το δει ο κοσμος.Δεν προκειται να πουν σε κανεναν ουτε την ηλικια του ,ουτε αν εχει θεματα (που δεν εχει,αλλα λεμε).

Μωρέ δεν είπα να μην πάει στην Σίφνο, αλίμονο. Μακάρι να το έκαναν όλες οι εταιρείες. Απλώς εντύπωση μου έκανε η τόση φανφάρα χωρίς να έχει καν ξεκινήσει δρομολόγια. Μην ξεχνάμε το ότι ήρθε από την Βαλτική, όπου υπάρχουν ελαφρώς διαφορετικές προδιαγραφές για πλοία. (Ευτυχώς όχι στο επίπεδο της Ιαπωνίας), τι σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει να γίνει μια μικρή εναρμόνιση με της προδιαγραφές της Ελλάδας (προσθήκη καταπέλτη επιβατών μιας και στην βαλτική οι επιβάτες μπαινουν από αλλού, ίσως μικρές επεμβάσεις στο ξενοδοχειακό κλπ.), ή έστω μια ανακαίνιση. Και τα δώρα με την σημαία και την εικόνα είναι ωραια κίνηση (Αλήθεια, η σημαία είναι του δήμου ή ανεπισημη;), αλλά όπως λέει κι η φράση "Το καλό πράγμα αργεί να γίνει". 

Επίσης ουσιαστικά με την δρομολογηση του πλοίου θα σπάσουν το χειμερινό μωνοπόλιο του Κοραή. Όταν η Seajets έρχεται μόνο καλοκαιρι και ο Κοραής έχει μονοπώλιο τον υπόλοιπο χρόνο, λογικό είναι οι Σίφνιοι να είναι ενθουσιασμένοι. Μη σας πω ότι η Ζάντε θα έπρεπε κατ' εμέ να επικεντρωθεί στην έδρα της (Την Ζάκυνθο), ειδικά τώρα που η Levante έχει μονοπώλιο, αλλά θα με πειτε υπερβολικό. 

Στο δια ταύτα, το πλοίο δεν έχει θέματα, αλλά θα έπρεπε να περιμένουμε μέχρι να ξεκινησουν δρομολόγια. Μπορεί να ειναι η ASL, αλλά όχι με την παλιά της φιλοσοφια. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...