Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Να όμως το εν λόγω Vodafone να φθάνει στα Χανιά αργά το απόγευμα της 17-05-2007. Περίπου από την είσοδο του Κόλπου της Σούδας είχε κόψει ταχύτητα απελπιστικά. Έδεσε 20.46, σάλπαρε ακριβώς 21.00. Κόσμος μέτριος, αυτοκίνητα (ΙΧ μόνο) λίγα.

post-186-128326964539_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι φίλοι μας οι Τηνιακοί θα πρέπει να κάνουν διαμαρτυρία στη HSW:D .

Γιατί στον ηλεκτρονικό πίνακα του Highspeed 5 στο απογευματινό δρομολόγιο δεν αναφέρουν καθόλου τη Τήνο (γραφούν Σύρο Μύκονο) ενώ στα Αγγλικά γραφούν Syros Myknoos T.

Όπως φαίνεται Gpan ότι υπάρχει ένα σχέδιο από τους Μυκονιάτες για την απαξίωση του νησιού σου.;) ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Και εκτός αυτού..άλλο μαρτύριο για τους Φίλους Τηνιακούς, ότι το HS5 φτάνει στη Μύκονο στις 20:00 και περιμένει μέχρι τις 20:30 για να αναχωρήσει για Τήνο!;)

Επειδή πρόσφατα ταξίδεψα μαζί του, έχω να τονίσω και εγώ ότι δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει σκάλα που να σε βγάζει μέσα στο γκαράζ. Έτσι αναγκάζεσαι ουσιαστικά να βγείς έξω από το πλοίο και να ξαναμπείς για να πας στο αυτοκίνητο. Σε αυτό το θέμα έχει γίνει κακή μελέτη. Επίσης κάποιος να τους πεί όταν κάνει ανακοίνωση να μην μας κόβει την ΤV βάζοντας φωτογραφία του πλοίου και μας κόβει το ματσάκι;) ! Υπέροχη η business ειδικά όταν είναι και στην τιμή economy:rolleyes: ! H economy έχει φασαρία αρκετή και τρίζουν αρκετα οι ψευδοροφές.

Από ταχύτητα 39-40, άψογο. Σε γενικές γραμμές δεν φαίνονται πουθενά ούτε τα 2 χρόνια του.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά φτάνεις μέχρι εκεί που είναι οι κάβοι, και σε σταματάνε όταν το πλοίο είναι έτοιμο να δέσει για λόγους ασφαλείας....!Όλα τα highspeed είναι έτσι...και επίσης σε όλα υπάρχουν σκάλες και στο πλώριο τμήμα που κατεβαίνουν στο γκαράζ αλλά δεν χρησιμοποιούνται και από πολλούς.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Κατά το χθεσινο ταξίδι της επιστροφής στον Πειραιά με το Ε/Γ-Ο/Γ HIGH SPEED 5 ο κ. Τζωάννος επέβλεψε εν πλω, άσκηση πυρκαϊάς με τη συνεργασία πληρώματος και επιβατών, στο πλαίσιο προληπτικών ελέγχων που διενεργούνται για την ασφάλεια πλοίων και επιβαινόντων.

Πηγη ΥΕΝ

Έχω την απορία με ποσά άτομα από το πλήρωμα έγινε το γυμνάσιο εν πλω?? Γιατί σίγουρα κάποια άτομα θα ήταν απασχολημένα στη διάρκεια του ταξιδιού.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω την αλλη απορια: Ο εν λογω κυριος ειναι ΓΓ του ΥΕΝ αν δεν κανω λαθος, με ποια ιδιοτητα και γνωσεις του επαγγελματος "επεβλεψε" το γυμνασιο?

Link to comment
Share on other sites

Ε καλά δέν ξέρετε τώρα? Όπως επιβλέπουν όλοι οι Υπουργοί και άλλοι διάφοροι πολιτικοί τα μεγάλα έργα. Φυσικά πάντα για να κάνουν τις βαρισύμαντες δηλώσεις και να επωφεληθούν τα πολιτικά οφέλοι. Τις κακοτεχνίες όμως ποτέ δεν πάνε να ελεγξουν! Έτσι λοιπόν αν γίνει ποτέ κάποιο άτύχημα (Θεός φυλάξει μακριά!) πιστεύεται ότι θα πάει ο κος Τζοάνος στο δικαστήριο να υποστηρίξει την ικανότητα Πλοιάρχου και πληρώματος?

Σχετικά με το άλλο ερώτημα, μπορεί να γίνει Γυμνάσιο και με λιγότερα μέλη τοι πληρώματος αφού ακόμα και το πλοίο να είναι δεμένο υπάρχουν βάρδιες οι οποίες αναγκαστικά δέν συμετέχουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υποστηρίζω ότι δεν γίνεται γυμνάσιο με λιγότερα μέλη του πληρώματος.

Αλλά όταν σε ένα ταχύπλοο έχει 25-30 άτομα πλήρωμα, και όταν είναι δυο στη γέφυρα και δυο στη μηχανή και 2-3 άτομα στο ξενοδοχειακό, που σίγουρα δε θα συμμετείχαν. Ποσά άτομα έμειναν να κάνουν αυτό το γυμνάσιο??

Βέβαια μετά όταν μοιράσουν τα χαρτιά για τις υπογραφές για το γυμνάσιο θα δεις που όλα τα μέλη του πληρώματος, θα έχουν υπογράψει ότι έλαβαν μέρος (ακόμα και οι απόντες).

Γυμνάσιο πυρκαγιάς υπάρχουν σε θεωρητικό επίπεδο (να πουν για τα είδη πυρκαγιών, τα διάφορα είδη πυροσβεστήρων και που χρησιμοποιούνται και πως αντιμετωπίζεται μια πυρκαγιά) και πρακτικό επίπεδο (να ανοίξεις συστήματα κατάσβεσης, να βγάλεις τις μανικές από τις πυροσβεστικές φωλιές). Όποτε θα έγινε ένα θεωρητικό για να τα ακούσει και να τα μάθει ο Γ.Γ. του ΥΕΝ:P

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Στο πλοίο θα γίνει μετασκευή το προσεχές χρονικό διάστημα. Θα κλειστεί το πάνω γκαράζ και θα μετατραπεί σε χώρους επιβατών έτσι ώστε να αυξηθεί το πρωτόκολλό του στα 1100 άτομα.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι κι αλλιώς η οικονομική θέση σ' αυτό το πλοίο ήταν μια στρούνγκα με πολύ λίγες θέσεις... Σπάνια εβρίκες οικονομική σε περίοδο αιχμής. Μάλλον καλή την βρίσκω σαν κίνηση από διαχείρισης. Θα δείξει :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και αυτή τη μετασκευή ποιος θα την κάνει??? Η austal θα έχει καμία άποψη γι'αυτο το θέμα? Σίγουρα θα αλλάξει και η όψη του εξωτερικά. Τουλάχιστον αν γίνει χώρος επιβατών να γίνει οικονομικής θέσης και όχι business. Περίεργη κίνηση ακούγετε...να δούμε. Κάτι είχε ακουστεί και για το HS1 για ανακαίνιση. Όσο έχω ταξιδέψει με το πλοίο..και ορισμένες φορές και γεμάτο.. το γκαράζ σπάνια ποτέ δεν γέμισε.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως φετος δεν ειδα κανενα ταχυπλοο με γεματο γκαραζ 100%. Νομιζω μεγαλυτερο κερδος θα εχουνε απο τις θεσεις επιβατων. Τα γκαραζ δε γεμιζουν γιατι ο αλλος νοικιαζει αυτοκινητο στο νησι που παει και του ερχεται πολυ οικονομικοτερα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν και μάλλον off topic θέλω να πω ότι στα HS2/3 υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με το garage, ακόμα και στο δρομολόγιο από Ραφήνα, αφού οι διατειθέμενες θέσεις οχήματος ανά επιβάτη είναι πολύ μικρότερες από τα υπόλοιπα Highspeed. Σε ότι αφορά στην πιθανή μετασκευή του HS5 η οποία ακούγεται λογική, νομίζω ότι θα έπρεπε να την είχαν ήδη ξεκινήσει αν ήθελαν να το δρομολογήσουν περί τα μέσα Μαρτίου. Αρα το σενάριο αυτό μοιάζει για φέτος τουλάχιστον λίγο άκαιρο. Αλήθεια για την πιθανή αντικατάσταση των HS2/3 έχει ακουστεί κάτι???? Το HS5 θα συνεχίσει δρομολόγια προς Ιο -Θήρα???

Link to comment
Share on other sites

Η πληροφορία που σας μετέφερα είναι από την πλέον αξιόπιστη πηγή. Το πάνω γκαράζ του HS5 έμενε σχεδόν πάντα άδειο και ίσως να μην είναι μέτρο σύγκρισης τα μικρά HS. Αρχές του νέου έτους θα μπει κάποιο πλήρωμα μαζί με καπετάνιο για να ξεκινήσουν οι εργασίες. Αν κάτι αλλάξει στην πορεία δεν μπορώ να το ξέρω. Τα μέχρι σήμερα δεδομένα όμως λένε ακριβώς αυτό που σας ανέφερα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Θα προλάβουν φίλε George σε τόσο μικρό διάστημα να κάνουν τέτοιες εργασίες??? Παράξενο μου φαίνεται εκτός και αν δεν έχουν σκοπό να το δρομολογήσουν από τις αρχές της περιόδου και το δρομολογήσουν μετά το Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

Προλαβαίνουν σε 3 μήνες να το κάνουν και προφανώς θα έχει γίνει και κάποιος προγραμματισμός από την εταιρία και τα συνεργεία.Εδώ σε 9 -10μήνες κατασκευάστηκε το μεγαλύτερο μέρος του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

mallon den echoune skopo na to dromologisoune arches tis season,

persi ekane kapia proina Pireas-Ios-Thira, kai kathimerina Pireas-Chania.

Fetos, opos gnorizoume den tha chriasti gia to apogeymatino Piraeus-Chania. Sta proina dromologia mpori prosorina na valoune kapio mikro Highspeed i kai katholou afou iparchi kai to Speedrunner 2 pou pai Santorini kai i zitisi prin to Pasxa den tha einai idia opos stin perisni.

Pantos to filadio tis Hellenic dini ta oraria mono apo 13/06/08 mexri 07/09/08

Link to comment
Share on other sites

Κάποια που στοιχεία που να δικαιολογούν τη πρόθεση της εταιρείας για αυτή την ενέργεια είναι τα παρακάτω:

Από όσο γνωρίζω το HS 5, το καλοκαίρι είχε πάρει maximum 120 ΙΧ σε ένα ταξίδι. Στη κορυφή της κίνησης (τέλος Ιουλίου-Αύγουστος), ο αριθμός των ΙΧ που συνήθως έπαιρνε, ήταν περίπου 100-110 ΙΧ.

Όταν έχει χωρητικότητα για 154 ΙΧ, σημαίνει ότι είχε πάντα χώρο για 30-40ΙΧ, ενώ δεν υπήρχε διαθέσιμη χωρητικότητα στους επιβάτες. Ένα επιπλέον είναι ότι στη γραμμή που είναι δρομολογημένο το πλοίου, τα ΙΧ έχουν κυρίως προορισμό τη Σαντορίνη. Αλλά το θέμα είναι ότι η Σαντορίνη δεν έχει την ίδια διακίνηση αυτοκίνητων με αλλά νησιά των Κυκλάδων (Πάρο, Νάξο, Σύρο, Μύκονο), ενώ σε επιβάτες μπορεί να τα συναγωνιστεί.

Για εμένα ένας πιο λογικός τρόπος αύξησης του πρωτοκόλλου θα ήταν να κλείσουν το ανοικτό κατάστρωμα παρά να χαλάσουν το γκαράζ (πιθανότερα πιο φτηνή λύση και πιο γρήγορη). Κάτι παρόμοιο είχε γίνει παλιότερα με το Highspeed 1.

Link to comment
Share on other sites

Το ανοιχτό κατάστρωμα στα highspeed 4 και 5 είναι ότι πιο ωραίο έχουν πάνω τους και αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν ειδικά όταν ταξιδεύουν σε full speed είναι όλα τα λεφτά να κάθεσαι να χαζεύεις τα απόνερα,αν και στο τελευταίο ανοιχτό deck που έχει το 5 δεν πρέπει να αφήνουν εν πλώ

Link to comment
Share on other sites

Είναι απόλυτα σωστός ο Π100.

Ενώ το πλοίο δεν δυσκολευόταν να πουλήσει ΟΛΑ τα εισιτήριά του ακόμα και τα VIP ( 100 ευρουλάκια παρακαλώ!!!) , δεν θυμάμαι καμία αναχώρησή του με full garage. Είναι παραπάνω από εμφανές πως θέλει παραπάνω καθίσματα και μικρότερο garage.Το πως θα το καταφέρουν , αυτοί το ξέρουν καλύτερα από μας.Ας περιμένουμε λοιπόν...

Link to comment
Share on other sites

Eίναι όλα τα λεφτά να κάθεσαι να χαζεύεις τα απόνερα,αν και στο τελευταίο ανοιχτό deck που έχει το 5 δεν πρέπει να αφήνουν εν πλώ

Σε κανένα Highspeed (φαντάζομαι και στα λοιπά ταχύπλοα των άλλων εταιριών) δε σε αφήνουν στο ανοιχτό deck εν πλω. Δυστυχώς... ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...