Troul Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 Ξεκίνησε σήμερα και αυτό τα καλοκαιρινά του δρομολόγια (3 μέρες νωρίτερα από πέρσι). Εδώ αναλυτικά ο πίνακας των δρομολογίων του: Συνοπτικά οι διαφορές με πέρσι είναι η προσέγγιση σε Σύρο και Νάξο μόνο Δευτέρες και Τρίτες αντί καθημερινά, ενώ προς το παρόν παραμένει κενή η Τετάρτη. Καλά ταξίδια να έχει!
Champion Jet_2 Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το πλοίο θα είχε μεγαλύτερη επιτυχία σε μία γραμμή καθημερινά του τύπου Πειραιάς-Σύρο-Μύκονο-Πάρο-Ίο Σαντορίνη και επιστροφή με μια ταχύτητα 37-38 kts χωρίς Ηράκλειο έστω και με διπλό πλήρωμα.Το Ηράκλειο-Σαντορίνη δουλεύει κυρίως με αυθημερόν εκδρομές και το πλοίο δε μπορεί να το κάνει αυτό καθώς πιάνει Ηράκλειο μέρα παρά μέρα,ενώ στη γραμμή του Ηρακλείου θα μπει και το Santa Irini οπότε στη γραμμή θα υπάρχει υπερκάλυψη της ζήτησης με 3 ταχύπλοα,πόσο μάλλον με 4...
jimmyN Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 Αυτό το Τετάρτη να κάθεται στον Πειραιά, δεν το καταλαβαίνω. Δεν θα μπορούσε εύκολα να κανει ένα κατέβασμα κυκλάδες και επιστροφή?
proud_ionian Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 Όχι γιατί δεν θα τηρούσε τις ώρες ανάπαυσης. Δες εδώ:
speedrunner Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 (edited) Δεν είναι αυτός ο λόγος γιατί με βάση των παραπάνω πίνακα δρομολόγιων οι εβδομαδιές ώρες είναι κάτω από 60 οπότε άνετα έβγαινε και η Τετάρτη. Edited June 9, 2022 by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 Πέρυσι την υψηλή περίοδο έκανε δρομολόγιο τη Τετάρτη από Πειραιά για Πάρο Νάξο. Απλώς τώρα πιστεύω ότι είναι θέμα οι πολύ υψηλές τιμές των καυσίμων η αιτία αυτών των περικοπών στα δρομολόγια του.
MILTIADIS Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 Περυσι καποιες προσεγγισεις ανακοινωθηκαν κατα τη διαρκεια της σεζον,μετα την εναρξη των δρομολογιων.Το ιδιο πιστευω μπορει να γινει και φετος.
ships.greece Posted June 9, 2022 Posted June 9, 2022 (edited) @MILTIADIS υπάρχει περίπτωση να το δούμε και στην Τήνο γιατί πέρυσι δούλεψε πολύ καλά και είχε προσθέσει και έξτρα προσεγγίσεις Edited June 9, 2022 by Nick the Greek Quote
ships.greece Posted June 10, 2022 Posted June 10, 2022 (edited) Το ταχυπλοο μέχρι στιγμής φέτος ταξιδεύει με αρκετά ικανοποιητικές ταχύτητες τάξης των 34 kn -36 kn γενικά και αυτό και το Highspeed 4 φέτος έχουν δείξει μια εντελώς διαφορετική εικόνα σε σχέση με πέρυσι κάτι που είναι αρκετά ευχάριστο Edited June 10, 2022 by ships.greece
Orfgdc Posted June 23, 2022 Posted June 23, 2022 Το πλοίο σήμερα κινείται με χαμηλές ταχύτητες γύρω στα 28 μίλια. Στη Σαντορίνη θα φτάσει με καθυστέρηση από ότι φαίνεται. Άραγε αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα?
Champion Jet_2 Posted July 10, 2022 Posted July 10, 2022 Βλέποντας σήμερα το πλοίο στη Πάρο βλέπω ότι δουλεύει πάρα πολύ καλά και με αρκετή κίνηση σε ΙΧ(μέτρησα 40 στον αριθμό) αλλά και σε επιβάτες.Βοηθάει το πολύ χαμηλό εισιτήριο από Πειραιά για Πάρο και επιστροφή στα 49€ παρόλο που κάνει 4 ώρες για Πειραιά δηλαδή ίδιες με τα συμβατικά της Blue...Η Minoan πρέπει να βρεί τρόπο να το διπλώσει με ένα παρόμοιο πλοίο .Ο Grimaldi χτίζει τόσα και τόσα πλοία...Μια κατασκευή ενός ολόιδιου ταχύπλοου στην Austal θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο τη κίνηση του ενώ θα γινόταν δυνατή και πάλι η καθημερινή μετ' επιστροφής κρουαζιέρα από Κρήτη προς Σαντορίνη.Δηλαδή ένα Πειραιάς Σύρος Μύκονος Πάρος Ίος Σαντορίνη Ηράκλειο εν αλλαξ το ένα ταχύπλοο με το άλλο θα έκανε πάταγο...
d1969 Posted July 23, 2022 Posted July 23, 2022 (edited) Πρέπει να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα εδώ και 30 λεπτά ταξιδεύει με 26 μίλια σύμφωνα με το marinetraffic.Ταξιδεύω σήμερα με το πλοίο και έχω την εντύπωση ότι πάει με μειωμένη ταχύτητα. Είναι γεμάτο.Το 70% των επιβατών δεν φορά μάσκα και δεν ασχολείται κανένας. UPDATE Συνεχίζει με μειωμένη ταχύτητα. Όπως πάει θα φτάσει στην Μύκονο με 50-60 λεπτά καθυστέρηση Edited July 23, 2022 by Nick the Greek Quote
d1969 Posted July 23, 2022 Posted July 23, 2022 Μετά την Μύκονο.επέστρεψε στις κανονικές ταχύτητες Αφού μάζεψε μια ώρα καθυστερηση
nomikos Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 (edited) Ταξιδάκι με το καλύτερο ταχύπλοο του Αιγαίου και οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες.Επιβίβαση υποδειγματική από το πρύμνη embarkation,το ταχύπλοο φρεσκοβαμμένο και πεντακάθαρο από άκρη σε άκρη και το πλήρωμα εξυπηρετικό.Η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με το Naxos Jet.Τήρηση επακριβώς των ωραρίων και γενικά μία εικόνα επαγγελματική που παραπέμπει ξεκάθαρα σε Highspeed και όχι σε Sea Jets. Δύο αρνητικά.Το ότι και εδώ οι επιβάτες καθόντουσαν στα αριθμημένα καθίσματα όπου να'ναι και όταν ανοίγει στροφές βγάζει πολύ ντουμάνι.Παραθέτω φωτογραφία ενδεικτικά. Edited July 24, 2022 by nomikos
Champion Jet_2 Posted August 9, 2022 Posted August 9, 2022 (edited) Πολύ πολύ έντονος καπνός από το πλοίο τις τελευταίες μέρες ειδικά από αριστερά. Ντουμανιάζει ο τόπος.Έχει χειροτερέψει κατά πολύ σε σχέση με τη φωτογραφία του nomikos Edited August 9, 2022 by Champion Jet_2
togias_k Posted August 9, 2022 Posted August 9, 2022 Κυκλοφόρησε κ ένα βίντεο στο fb, μιλάμε για απίστευτο ντουμάνι.
HIGHSPEED 6 Posted August 9, 2022 Posted August 9, 2022 (edited) Να ρωτήσω κάτι σε περίπτωση που γνωρίζει κάποιος; Σε πρόσφατη ερώτηση μου σε πλήρωμα της Μινοαν για το Santorini Palace, είπε οτι το πλοίο το πηγαίνουν πολυ πιο κάτω των δυνατοτήτων του καθαρά λόγω καυσίμων, ισχυριζόμενος οτι στο Φούλ των στροφών του πάει πάνω απο 42 κομβους ακόμα ( μέγιστη που πραγματι έδινε και η hsw ως Highspeed 7 και μετά τη μετασκευή) μου είπε όμως οτι και το Highspeed 4 ειναι ακριβως το ίδιο γρήγορο αν το ανοίξουν στο Φούλ ( είχε δουλέψει σε αυτο οταν το είχε φέρει η Hellas flying dolphins ). Προσωπικά σαν Highspeed 5 ειχα ταξιδέψει πολλές φορές που το καράβι παταγε πάνω απο 41 ενώ και το Highspeed 4 σε δρομολόγια για Κρήτη έδινε 40 κομβους Edited August 9, 2022 by HIGHSPEED 6
d1969 Posted August 9, 2022 Posted August 9, 2022 Πραγματικά το είδα όταν έφευγε από την Πάρο και η καπνα ήταν υπερβολική. Δεν φαινόταν από τον καπνο
Nick the Greek Posted August 9, 2022 Posted August 9, 2022 On 1/28/2019 at 8:41 PM, Nick the Greek said: Το άλλο που μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση ήταν ο καπνισμός, πράγμα το οποίο στα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχε τόσο έντονα. Ας το δούμε εδώ μέσα στη μαυρίλα του, και εδώ σε πιο ανοιχτό πλάνο με τον άνεμο να ρίχνει την καπνιά στη γέφυρα του Tera Jet. Αξιοσημείωτη η διαφορά στις εκπομπές ρύπων, τουλάχιστον οπτικά, είμαι πολύ περίεργος όσον αφορά το πως και γιατί. Δεν το έχω πετύχει φέτος αλλά αυτό με τον καπνισμό είναι διαχρονικό, από τότε που περιήλθε στις αγκάλες του Grimaldi τουλάχιστον.
d1969 Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Ταξιδεύω για ν επιστρέψω Πειραιά από Πάρο. Μια μεγάλη απογοήτευση είναι . Ξανά με μειωμένη ταχύτητα στα 25 με 26 μίλια. Έφυγε από την Πάρο με 50 λεπτά καθυστέρηση. Κάτι δεν πάει καλά φέτος με το πλοίο. Φυσικά κανένας δεν φορά μάσκα. Και φυσικά αδιαφορεί το πλήρωμα ούτε μια αναΚοινωση για τις μάσκες. Είμαστε τρεις οι θέσεις μας είναι πολύ μακριά η μια από την άλλη καμμία συνέχομενη. Το προτίμησα πιστεύοντας ότι θα θυμίζει λίγο high-speed 7 Αλλά δυστυχώς με απογοήτευσε για δεύτερη φορά αυτόν το μήνα.
Champion Jet_2 Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Αν είναι μια από τις αριστερές μηχανές που έχει θέμα, φώναζε από μακριά ότι κάτι τρέχει με τόσο κάπνα που έβγαζε. Το πλοίο θέλει μια σωστή επισκευή... Επί Hellenic σαν 5 ιδίως το 2013 και 2014 από Ηράκλειο πέταγε και από πληρότητες και από ταχύτητες χωρίς καμία βλάβη ενώ έπαιζε μπάλα μόνο του... Δυστυχώς πάνε αυτές οι εποχές... Το πλοίο και κομμένο ταξιδεύει και συχνότερες βλάβες βγάζει...Αναρωτιέμαι αν δε γινόταν ποτέ αυτή η μετασκευή και η Hellenic ακολουθούσε ένα μοντέλο στυλ Ηλιόπουλου με 2 πλοία καθημερινά από Ηράκλειο ένα με το Highspeed 5 και ένα με το FC3 ή 4 αν θα ήταν ακόμα στη γραμμή και οι πληρότητες έπιαναν ταβάνι...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Αφού το πλοίο βρέθηκε κατά λάθος στις Μινωικές δεν νομίζω ότι τους ενδιαφέρει και τόσο η συντήρηση του όπως γινόταν επί ιδιοκτησίας Ελλενικ.
d1969 Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 (edited) Θα συμφωνήσω μαζί σου. Δεν ενδιαφέρονται για ποιότητα μόνο για να βγάλουν όσο περισσότερο μπορούν. Είναι κρίμα γιατί είναι πάντα γεμάτο στην Πάρο άδειασε και ξαναγεμισε το ίδιο γίνεται σε κάθε λιμάνι. Το κόστος Πάρο Μύκονο για 40 λεπτά αν πηγαίνει χωρίς βλάβη είναι πάνω από 60 ευρώ. Όταν ο πελάτης πληρώνει πρέπει να απαιτεί και συνέπεια και σσωστές υπηρεσίες. Για να μην λέμε μόνο τα αρνητικά μας πρόσφεραν ένα μπουκάλι νερό και ένα σνακ. Στην ανακοίνωση ανέφεραν λόγω αυξημένης παραμονής στους λιμένες θα καθυστερήσει η άφιξη στον Πειραιά. Προφανώς και δεν είπαν λόγω μειωμένης ταχύτητας Edited August 21, 2022 by Nick the Greek Quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now