Jump to content
Shipfriends

Hellenic Highspeed (IMO 9141845)


Neptune

Recommended Posts

Καπετανιος στο πλοιο ειναι αυτος που ηταν και στις Αζορες ή εκεινος του Αρτεμις??
 

Να και ενα βιντεο που βρηκα στο yt:

 

(δεν ειναι δικο μου φυσικα  :P )


Ενώ το απόγευμα γινοντουσαν εργασίες στο δεξιό καταπέλτη, που θα είναι λογικά ο μόνος που θα δουλεύουν στην άγονη!

Χρησιμοποιειται ποτε ο αλλος??Η ο πλαινος??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 779
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Χρησιμοποιειται ποτε ο αλλος??Η ο πλαινος??

Στις Αζορες κυρίως χρησιμοποιούν το πλαινο καταπέλτη και το δεξιό πρυμνιο, όπως και στην Ελλάδα σε οποίες θέσεις είχε δέσει για επισκευές αυτά τα χρόνια!! Ο αριστερός καταπέλτης είναι πολύ κοντός και κάνει μεγάλη γωνία με την προβλήτα!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ νομίζω ότι του πάει η νέα του γραμμή και σαν ταχύτητες είναι ότι πρέπει αλλά δεν ξέρω αν βγαίνει με την επιδοτήσει και δν ξέρω πόσο τρώει στα καύσιμα και συν πώς είναι η συνθέσει είναι συμβατικού η ταχύπλοου?

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται όμως ότι σε αυτές τις ταχύτητες καταναλώνει αρκετά περισσότερο καύσιμο σε σχέση με τη κανονική του ισχύ. ;)

 

 

 

 

ΥΓ mod: η συνεχεια εδω.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πολύ μέτριο το πλοίο , πραγματικα σε σχεση με τα speedrunner είναι φτωχός συγγενής.

 

Εσωτερικα ήταν καθαρό γενικά - αλλά εντελώς παρατημένο θα έλεγα , με τα σημαδια του χρόνου πολύ εμφανή. Στα αρνητικα επισης και το οτι δε μπορουσες να δεις εξω από την κρουστα αλατιού που είχε πιάσει σε όλα τα παράθυρα , καθώς και το ότι ενώ πηγαινει με 20 κόμβους επιτρέπεται στον κόσμο να βγαίνει έξω μόνο στα λιμάνια .

( σε αντιθεση πχ με το champion jet 2 που με 37 κομβους επιτρεπεται ν καθεσαι σε όλο το ταξίδι έξω)

 

Βάζω μια φωτογραφια από το εσωτερικό.....

 

 

post-2780-0-80007700-1445276258_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ουσιαστικά επανέρχεται το περσινό σενάριο για το Hellenic Wind που το ήθελε να πήγαινε στη Ραφήνα για λογαριασμό της Hellenic Seaways. Ουσιαστικά θέλει να κάνει το δρομολόγιο που έκανε φέτος το Flying Cat 4. Απλώς να δούμε πόσα πλοία θα μαζευτούν στη πρωινή ζώνη της Ραφήνας γιατί πολύ πιθανόν να μην χωράνε όλα τα πλοία ταυτόχρονα στο λιμάνι!!! 2-3 πλοία η Fast Ferries, 2 η Golden Star Ferries, 1 Blue Star Ferries, 1 η Seajet (Paros Jet) και 1 η HSW (Hellenic Wind)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι φήμες ισχύουν για δρομολόγηση του στις Κυκλάδες την επόμενη σαιζόν? Πάντως θέλει δουλειά μέσα,,, είναι σε πολύ μέτρια κατάσταση σε σχέση με τα υπόλοιπα της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Είναι γνωστό εάν το όνομα του πλοίου θα παραμείνει το ίδιο ? Θέλω να πω, ότι μετά την απόφαση για δρομολόγησή του στην Ελλάδα, αλλά και την ανακαίνισή του μήπως η εταιρεία θέλει να το παρουσιάσει σαν κάτι εντελώς καινούργιο ? Ας πούμε κάτι σε Highspeed 8 ?

Link to comment
Share on other sites

Είχα την ίδια απορία. Αν τελικά δρομολογηθεί Ραφήνα και μάλιστα ανακαινισμένο, θεωρώ θα πρέπει να γίνει HS, και ειδικά τότε να μπει στην "ομάδα" Cosmote.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 

Hellenic Highspeed (ex. Hellenic Wind): Ραφήνα - Τήνος - Μύκονος - Πάρος - Ίος - Σαντορίνη

 

Να πω την αλήθεια δεν μου αρέσει το νέο όνομα (Hellenic Highspeed) που έδωσε η εταιρεία του στο πλοίο!! 

Να υποθέσω οτι θα βαψουν και το τελευταίο a la Cosmote?

Σωστά υποθέτεις!! Θα το δούμε και αυτό με τα σινιάλα της Cosmote!!
 
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...