Jump to content
Shipfriends

Hellenic Highspeed (IMO 9141845)


Neptune

Recommended Posts

  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η αρχική πρόθεση ήταν να περάσει από το δίαυλο, αλλά δεν είχε πάει τι χαρτί στο τραφικ οπότε δεν έδωσε την έγκριση για την διέλευση. Έτσι το πλοίο άλλαξε ροτα έτσι ώστε να πάει από το στενό της Φανερωμενης και το γύρο της Σαλαμίνας. Το πλοίο αυτή την ώρα δένει στο λιμάνι του Πειραιά, στην Ακτή Τζελεπη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να προσθέσουμε ό,τι στις 22-04 έκανε ένα δοκιμαστικό στην Ραφήνα, την Κυριακή 24-04 έκανε πιστοποίηση στα λιμάνια που θα πιάνει συμπεριλαμβανομένης και της Σύρου, ενώ στις 26 έκανε 2 δοκιμαστικά στην Ραφήνα, ένα νωρίς το πρωί και ένα το βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο πραγματι ξεκινησε με 10 λεπτα καθυστερηση.

Μπαινοντας απο το δεξιο καταπελτη περιπου 45 λεπτα πριν το ταξιδι κατι πρεπει να μαστορευαν ακομα γιατι ηταν ανοιχτες κανα δυο ανθρωποθυριδες και υπηρχε κινητικοτητα

Απο ταχυτητες κινηθηκε στα γνωστα 27-28 μιλια ενω ηταν απο κοσμο και γκαραζ πρεπει να ηταν πρωτοκολο.

Το πλοιο εσωτερικα ειναι αρκετα ομορφο.

Το κατω ντεκ ειναι οικονομικης θεσης με καρεκλες κοκκινες και γκρι ενω το πανω ντεκ ειναι στο μεγαλυτερο του μερος σαλονι οικονομικης με πορτοκαλι καρεκλες.Υπαρχει και ενα μικρο σαλονι vip το οποιο εχει πιο ανετες καρεκλες με τραπεζι σε καθε τετραδα.

Το πλοιο σε καμια περιπτωση δεν φτανει εσωτερικα το επιπεδο των HIGHSPEED αλλα κατα την αποψη μου ειναι σαφως πιο ομορφο απο τα SPEEDRUNNER αν και σε αυτο βοηθαει και το οτι ειναι φρεσκοανακαινισμενο.

Στη Μυκονο υπηρχε καθυστερηση στην αποβιβαση των ΙΧ του πανω γκαραζ γιατι ειχε κολησει μια ασφαλεια και δεν κατεβαινε η κεντρικη ραμπα.

Το πληρωμα ευγενεστατο και προθυμο να βοηθησει.

Εσωτερικες φωτο δεν υπαρχουν λογω πολυκοσμιας

Link to comment
Share on other sites

Στο πολύωρο δοκιμαστικό στο Σαρωνικό την Τρίτη 19/4 το πλοίο δεν είχε πιάσει ταχύτητα πάνω από 17 κόμβους. Το πλοίο είχε επιστρέψει κατά τις 20:00 στο λιμάνι του Πειραιά όπου υπήρχε κορεσμός εργασιών (τα συνεργεία να πάρουν τα εργαλεία τους, το πλήρωμα να πετάξει τα μπάζα, τις τελευταίες πινελιές στα βαψίματα) γιατί την επομένη ημέρα έφευγε για τη Ραφήνα. Το απόγευμα της Τετάρτης 20/4 στη Ραφήνα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια και ο αγιασμός του Hellenic Highspeed. Εδώ μπορούμε να δούμε λίγα πλάνα από το εσωτερικό του πλοίου.

Λόγω των συνεχών δοκιμαστικών το Hellenic Highspeed μετάθεσε την έναρξη των δρομολογίων του από τις 22/4 στις 26/4 και τελικά το έκανε στις 27/4 όπως ανέφερε πιο πάνω ο Polmyt.

 

Περισσότερα από 2 εκ. ευρώ δαπανήθηκαν από την εταιρεία για την ανακαίνιση του Hellenic Highspeed στις μηχανές, τα συστήματα της γέφυρας και τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό (καθίσματα, χώροι υποδοχής, χώροι εστίασης, γκαράζ, καταπέλτης). Η επισκευή έγινε εξ’ ολοκλήρου στην Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, απασχολώντας περισσότερα από 70 άτομα κατά τη διάρκεια των 4 μηνών που διήρκεσε η σχετική διαδικασία.

 

την Κυριακή 24-04 έκανε πιστοποίηση στα λιμάνια που θα πιάνει συμπεριλαμβανομένης και της Σύρου

Δεν νομίζω ότι ήταν ταξίδι πιστοποίησης γιατί το πλοίο έχει ξαναπάει στα λιμάνια  της Τήνου, Πάρου και Σύρου που πέρασε ενώ μόνο στη Μύκονο δεν είχε ξανά πάει. Ενώ δεν πέρασε καθόλου από την Ίο και τη Σαντορίνη που θα είναι στο δρομολόγιο του.

Link to comment
Share on other sites

Μια φωτογραφία από τη τοποθέτηση τη μεταφορά του αριστερού καταπέλτη του Hellenic Highspeed κατά τη διάρκεια του δεξαμενισμού στο ναυπηγείο της Ελευσίνας. Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα της εταιρεία ΓΕΝΕ στο facebook.

post-1850-0-04010100-1461946973_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο ηρθε σημερα στη Μυκονο αλλα δεν εδεσε στην 7 που παει συνηθως αλλα στην 3 και αυτο γιατι στην 7 ηταν το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π που ειχε απο χτες διανυχτερευση.

Το προβλημα σε ολο αυτο ειναι οτι λογω του αερα το βαπορι δυσκολευοταν να κρατηθει σε αυτη τη θεση.Στην αρχη δωσανε 5-6 καβους απο πρυμα δεξια και κανα δυο απο αριστερα αλλα επειδη ουτε αυτο ειχε αποτελεσμα το βαπορι βγηκε για 1-2 ωρες και εκοβε βολτες στη ραδα.Τελικα εδεσε σε ελαχιστο χωρο που υπηρχε αναμεσα στο FAST FERRIES ANDROS και στην προβλητα στη θεση 6 του λιμανιου.

Link to comment
Share on other sites

Mε αυτές τις ταχύτητες πάντως δύσκολα θα βγάζει το δρομολόγιο μέχρι Σαντορίνη χωρίς μεγάλες καθυστερήσεις. Μήπως το πάνε συντηριτικά μην μείνει καμια μηχανή στο χέρι? Μέσα αρκετά καλό, αλλά καμια σχέση με τα υπόλοιπα highspeed. Επίσης αρκετά δύσκολο γκαράζ νομίζω. 

Link to comment
Share on other sites

Στα δοκιμάστικα όταν είχε έρθει Πειραιά την πρώτη χρονια που το είχαν πάρει και ναυλωθηκε στις Αζόρες είχε πιάσει 38-39 στα trials αν θυμάμαι καλα ! Νομίζω οτι απο ταχύτητα πιάνει οτι τα speed runner 3-4 απο κει κ πέρα πάει πράγματι συντηρητικά απο τότε που ξεκίνησε δρομολόγια ίσως για οικονομία καυσίμου ή λόγω οτι το φοβούνται μη τους μείνει στο χέρι ..

Στα δοκιμάστικα όταν είχε έρθει Πειραιά την πρώτη χρονια που το είχαν πάρει και ναυλωθηκε στις Αζόρες είχε πιάσει 38-39 στα trials αν θυμάμαι καλα ! Νομίζω οτι απο ταχύτητα πιάνει οτι τα speed runner 3-4 απο κει κ πέρα πάει πράγματι συντηρητικά απο τότε που ξεκίνησε δρομολόγια ίσως για οικονομία καυσίμου ή λόγω οτι το φοβούνται μη τους μείνει στο χέρι ..

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι ποτέ να έχουν πιάσει αυτή τη ταχύτητα γενικά τα Speedrunner είτε αυτό σε ταξίδι ή κάποιο δοκιμαστικό!! Στα καλά τους βγάζουν 34-35 και συνήθως οι ταχύτητες τους είναι 30-32 με νορμάλ ιπποδύναμη και κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Στο δοκιμαστικό όταν είχε έρθει είχε δώσει νομίζω μεχρι 38 και κάτι αλλα μπορεί να ηταν το Φούλ του οποτε σε δρομολόγιο εννοείται δεν θα πάει τόσο ! Τα runner στα καλα τους έχουν βαρέσει και 36-37 ( σε παρα πολυ σπάνιες περιπτώσεις σε επιβατικό και αυτο όχι τις τελευταίες 2 σεζόν ) αλλα γενικά max δεν πάνε πάνε απο αυτο που είπες !! Χαχα τι να κάνουμε δεν ειναι ολα σαν τα Highspeed :)

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το κόστος της μετασκευής η HSW έχουμε το τίμημα της αγοράς του Hellenic Wind από τη θυγατρική εταιρεία Helcat Lines S.A. με κόστος αγοράς 4,3 εκατ. Ευρω. σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της Hellenic Seaways

Περισσότερα από 2 εκ. ευρώ δαπανήθηκαν από την εταιρεία για την ανακαίνιση του Hellenic Highspeed στις μηχανές, τα συστήματα της γέφυρας και τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό (καθίσματα, χώροι υποδοχής, χώροι εστίασης, γκαράζ, καταπέλτης). 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το είδαμε το πλοίο στα λιμάνια και στα ναυπηγεία του Πειραιά, πάμε να το δούμε σε ορισμένες φωτογραφίες που ελπίζω να αρέσουν στο φιλοθέαμον κοινό, εν δράσει, στο -κατά γενική ομολογία στην ταινία "Η Παριζιάνα" (34:50) :D-  ομορφότερο νησί του κόσμου :P

 

Η πρωινή άφιξη του πλοίου, ήταν προγραμματισμένη για τις 0935 τις ημέρες εκείνες, στην πράξη νωρίτερα από τις 10 δεν έφτανε ποτέ κάτι που επανέλαβε σταθερά και στις απογευματινές του αφίξεις. Η ταχύτητα φαίνεται να κυμαίνεται από τα 27-28 μίλια έμφορτο, εώς τα 32-33 σχετικά άδειο. Βάλτε μισή ώρα καθυστέρηση για Μύκονο να είστε μέσα. Όπως και να έχει το πράγμα, η πρωινή του άφιξη είναι ιδανική για ωραίες φωτογραφίες. Εδώ το βλέπουμε από ψηλά να έρχεται και να γυρνάει σιγά-σιγά πρός τη θέση 7. Και λέω σιγά-σιγά γιατί υποψιάζομαι πως κάποιο θέμα είχε, εκείνη τη συγκεκριμένη ημέρα ήταν αργό, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες. Μάλιστα αντί να γυρίσει μπροστά στη θέση του και να συρταρώσει πίσω, γύρισε εμπρός στην 6 και έκανε μια κίνηση που θύμιζε οπισθογωνία. Όποια άλλη φορά το είδα όμως, ήταν ιδιαίτερα γρήγορο και σίγουρο στη μανούβρα, δείχνοντάς μας εδώ και την πρύμη του ενώ γυρνάει για τη θέση 2, με άμεση αναχώρηση.

 

Όπως περιέγραψε και ο συναγωνιστής polmyt παραπάνω, το πλήρωμα ταλαιπωρήθηκε αδίκως την Κυριακή του Πάσχα. Θεολόγος Π και Fast Ferries Andros έκαναν Ανάσταση σε 7 και 6 αντίστοιχα, με συνέπεια στο δρομολόγιο της Κυριακής του Πάσχα το Hellenic Highspeed να πέσει στη 2 όπως βλέπουμε εδώ. Εις μάτην προσπάθησε να κρατηθεί, το 5άρι Δυτικός δεν αστειευόταν εκείνη τη μέρα όπως φαίνεται κι εδώ. Τελικά χώθηκε ανάμεσα στο ντόκο και στο Fast Ferries Andros, η ταπεινή μου γνώμη όμως είναι πως δεν έπρεπε να έχει γίνει τέτοια κατανομή θέσεων, το ταχύπλοο με την 1 άγκυρα-μακαρόνι, δεν υπήρχε περίπτωση να κρατηθεί. Μάλιστα το περίμενα να φύγει άμεσα από την 2 , βλέποντας όμως το πλήρωμα να πηγαίνει ΚΨΜ :P  στην προβλήτα, είπα πως έκανα λάθος. Τελικά έγινε το αναπόφευκτο.

 

Γενική εξωτερική εντύπωση πως πρόκειται για συμπαθητικό ταχύπλοο σε εξωτερική εμφάνιση, σίγουρα πολύ πιο εμφανίσιμο από τα Highspeed. Και ο χρωματισμός, τα σπάει. 

 

Και για το τέλος, size does matter  :D

Link to comment
Share on other sites

Πιο εμφανίσιμο απο Highspeed 4 ( που ειναι το πιο όμορφο ) ή το 7 ;;;

Εμένα μου φαίνεται το πιο άσχημο απο τα Highspeed! ( αλλα ειναι η προσωπική μ άποψη ) !

Πολυ ωραίο φωτορεπορτάζ

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που πολύ περιγραφικά μας αναφέρει ο Nick πιο πάνω για τα ωράρια του πλοίου είναι σωστό. Νομίζω ότι παραείναι στριμωγμενα και σίγουρα θα καθυστερεί ειδικά σε συνθήκες καλοκαιριού με την κίνηση στα λιμάνια αλλά και τα μελτεμια. Όσο για την εμφάνιση και εγώ συμφωνώ ότι είναι πιο good looking από οποιοδήποτε catamaran.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έτυχε να κάνω ένα ταξίδι με το πλοίο και οι εντυπώσεις είναι θετικές (παρότι δε μου αρέσουν καθόλου  τα ταχύπλοα). Το πλοίο είναι πολύ φωτεινό και με minimal διακόσμηση αλλά πολύ ευχάριστη και ξεκούραστη στο μάτι. Μεγάλα παράθυρα με θέα ακόμα και για αυτούς που κάθονται πιο μέσα. Όλα τα λεφτά είναι το σαλόνι πρυμα με φοβερή θέα στα απόνερα. Στα λιμάνια επιτρέπεται και η πρόσβαση στο ανοικτό κατάστρωμα. Επίσης είναι πολύ σβέλτο στα ρεμετζα. Αν του φτιαχνανε και τις ώρες ώστε να ανταποκρινονται στην πραγματικότητα τότε θα είναι ακόμα καλύτερα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...