Jump to content
Shipfriends

gpetrakis

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

879 profile views
  1. H πλοιοκτήτρια εταιρία δήλωσε το πλοίο ως ολική απώλεια μετά τη κατάσβεση της πυρκαϊάς.
  2. Tο πλοίο όντως είχε βγεί από δεξαμενή για επισκευές από ατύχημα που είχε γίνει μερικούς μήνες πριν και προφανώς πήγαινε για να φορτώσει.
  3. Αυτή την εβδομάδα ξεκίνησε η διαδικασία ανέλκυσης της φρεγάτας που είναι βυθισμένη στο ίδιο σημείο ευτυχώς από το Νοέμβρη. Ανελκύθηκε απο 2 πλωτούς γερανούς και ρυμουλκήθηκε στο ναύσταθμο του Haakonsvern, εκεί δηλαδή που επρόκειτο να καταπλεύσει μετά την άσκηση που πήρε μέρος, Πολλές φωτογραφίες της επιχείρισης υπάρχουν στα link του dropbox εδώ.
  4. Θάνατος εργάτη στα ναυπηγεία του Monfalcone τη Τρίτη: https://www.ilfattoquotidiano.it/2018/05/09/monfalcone-operaio-19enne-muore-schiacciato-da-carico-di-cemento-di-700-chili-in-fincantieri/
  5. Η διαχειρίστρια εταιρεία του είναι η Νορβηγική Solstad Farstad ενώ είναι ενταγμένο στα πλάνα της Saipem.
  6. Καλό θα ήταν από τώρα και για ένα διάστημα να αποφεύγουμε να βάζουμε συνδέσμους, είτε εδώ είτε στα υπόλοιπα θέματα, από το shipspotting . com . Λόγω του ότι ένα bitcoin Mining bot έχει ενσωματωθεί σε ένα στοιχείο της ιστοσελίδας, η χρήση των επεξεργαστή φτάνει στο μέγιστο εάν δε το blockάρει κάτι. Μάλιστα και οι ίδιοι οι διαχειριστές το αναγνώρισαν και προέτρεψαν τα μέλη για το ίδιο μέχρι να επιλυθεί εντελώς.
  7. Οι λόγοι παραμονής τους, όπως και των περισσότερων πλοίων στην ιδία κατάσταση, ήταν η ανυπαρξία ναύλου . Αποτέλεσμα της πτώσης της τιμής των χύμα φορτίων μέχρι πρότινος. Επιπλέον μια τέτοια λύση θα αποδείχθηκε ότι ήταν και η πιο συμφέρουσα.
  8. Το Αμεριικανικό Π. Ν. ανακοίνωσε τη περισυλλογή των πτωμάτων των μέχρι πριν λίγες ημέρες αγνοουμένων ναυτικών ενώ και η αποκατάσταση των εκτεταμένων ρηγμάτων του USS JOHN S. MCCAIN τελείωσε.
  9. Στην εκπομπή ΜΕ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ της ΕΤ1, αύριο στις 11:30, θα προβληθούν μεταξύ άλλων, πλάνα από τις εργασίες συντήρησης του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΒΕΡΩΦ κατά το δεξαμενισμό του στις 26.04 στο Ναυπηγείο του Σκαραμαγκά.
  10. Η κρουαζιέρα έγινε για επιλεγμένο προσωπικό της Aegean και ταξιδιωτικούς πράκτορες για περιήγηση και εξοικείωση με το προορισμό σαν λιμάνι προσέγγισης του πλοίου για φέτος.
  11. Everything is pointing to a chartering to a joint venture between Attica Group and a number of Moroccan banks.
  12. Αναλογιστείτε λίγο πριν σχολιάσετε πως είστε φλύαροι για το τίποτα. Το video είναι του Μαϊου 2015. 10 μήνες μετά είμαι σίγουρος πως τα επισκευάσιμα έχουν διορθωθεί. Όποιος δεν έχει ιδέα για τους αξιωματικούς της εταιρίας. ας μη σχολιάζει καλύτερα. Αυτό που είδατε είναι καθαρά απότέλεσμα των αφρικανων επιβατών. Να σας υπενθυμίσω οτι πήγε για δεξαμενισμό πριν 2 μήνες; Απλά βρίσκετε και τα λέτε.
  13. Με εξετάσεις που έγιναν πέρισυ σε ευρέθησαν καρκινικά κύτταρα στο θυρεοειδή ιπαιδιών κάτω των 18 ετών σε αρκετά μεγάλο ποσοστό: http://www.sciencemag.org/news/2016/03/mystery-cancers-are-cropping-children-aftermath-fukushima
  14. Η εκκίνηση των ναυτικών μηχανών γίνεται με χρήση συμπιεσμένου αέρα αποθηκευμένου σε φιάλες μεγέθους και αριθμού ανάλογες με τη χρήση που προορίζονται. Ένα βασικό σύστημα εκκίνησης μιας μηχανής περιλαμβάνει αεροσυμπιεστή-ες, μπουκάλες αέρα, το κατάλληλο διανομέα προς τους κυλίνδρους και τη βαλβίδα εκκίνησης στο πώμα κάθε κυλίνδρου. Ανάλογα με την φορά εκκίνησης που επιθυμούμε, το σύστημα ελέγχου της μηχανής δίνει εντολή στο διανομέα να διοχετεύσει αέρα στον ανάλογο κύλινδρο λαμβάνοντας υπόψη τη θέση κάθε εμβόλου.
  15. Δε ξεκαθαρίστηκε εάν το πλοίο συνάντησε το τυφώνα στη διαδρομή ή γνώριζε ο Πλοίαρχος την υπάρξή του και πέρασε μέσα από αυτόν. Επίσης τρομερό λάθος είναι πως δεν ειδοποίησε την Ακτοφυλακή αμέσως αλλά αυτή επικοινώνησε αργότερα με το Πλοίαρχο για το συμβάν...!
×
×
  • Create New...