Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

παντος η ελειψη θεσεων στο λιμανι του Πειραια και το προβλημα που δημιουργουν τα παροπλισμενα αγουδημοπλοια και το Παναγια (Α)γιασου φανηκε σημερα με τον Διαγορα πριν λιγο να δενει στις θεσεις 75-76 δηλαδη εκει που αυτη τη στιγμη δεξια του απο μεσα ειναι δεμενο το Hellas Liberty και αριστερα του το πρωι θα δεσει το Μυτιληνη για να δεσουν στο υπουργειο το πρωι το Νησος Ροδος - Blue Horizon - και Blue Star 2 ενω στο υπουργειο μπροστα θα δεσει το Νησος Μυκονος και Superfast XII με τις γνωστες μεθορμισεις μετα...

Edited by Jimmys
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μην ξεχνάμε ότι από Σεπτέμβρη κλείνουν τα λεμονάδικα για εργασίες οπότε τα 3 μπλου σταρ και το highspeed 4 θα πρέπει να βρουν άλλο σημείο αναχώρησης.

μια πληροφορια που εχω ειναι, πιθανη θεση για τα Blue Star απο τον ηλεκτρικο σταθμο ειναι να πανε εκει που τωρα δενουν τα Speedrunner 3 & 4 και τα ταχυπλοα να ξεχειμωνιασουν καπου αλλου...

Link to comment
Share on other sites

Όπως εισηγήθηκε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης στο Δ.Σ. του Οργανισμού, ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. προχωράει στην Αναπαλαίωση και Αξιοποίηση της υπερκατασκευής του «Μώλου Κράκαρη», που βρίσκεται στο λιμενοβραχίονα της αριστερής εισόδου του Κεντρικού Λιμένα Πειραιώς.

Link to comment
Share on other sites

πες ρε ανθρωπε οτι αναπαλαιωνουν τα ερειπια στο κοκκινο να καταλαβουμε.

ελπιζω να ειναι ελευθερη η προσβαση και να επιρεπεται η φωτογραφιση

Link to comment
Share on other sites

Τι νοημα θα εχει αυτη η αναπαλαιωση; Πεταμενα λεφτα μυριζομαι. Εκτος και αν κανουν τιποτα υποδομες για μας φανταζεστε;;:D

Link to comment
Share on other sites

Μια καλή ιδέα κ λογική είναι να γίνει κάποια καφετέρια,δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο διότι σε αυτή τη θέση δεν υπάρχουν προοπτικές.Πάντως τη θεωρώ μία πολύ καλή κίνηση διότι είναι η βιτρίνα του λιμανιού και είναι αισθητικά άσχημο.Άσε που θα είμαστε και εμείς πιο άνετα και ωραία:D

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι αρχιτεκτονικώς αξιόλογο έχουν αυτά τα ερείπια, ώστε να δώσουν λεφτά για τα αναπαλαιώσουν? Αν θέλουν να φτιάξουν κάτι καλό, ας τα γκρεμίσουν κι ας φτιάξουν ένα καινούριο καλαίσθητο κτίσμα. Μόνο για να αποκαταστήσουν τις φθορές στον σκελετό, δεν φθάνει ο προϋπολογισμός του ΟΛΠ, που λέει ο λόγος. Αντίστοιχο παράδειγμα είναι το κτήριο του ΦΙΞ που αφού έβγαλαν αυτό το κουτί διατηρητέο "δείγμα βιομηχανικού κτηρίου κλπ" έφαγε και τρώει το καταπέτασμα εδώ και χρόνια...κι ακόμα ημιτελές είναι.

Κια μια ερώτηση: μέχρι να γίνουν αυτά τα ωραία σχέδια πραγματικότητα....στην ακτή Βασιλειάδη υπάρχει καφενείο να πεις ένα καφέ...θαυμάζοντας τα παροπλισμένα του καπτά Μάκη και του κυρ Φώτη?

Link to comment
Share on other sites

Κια μια ερώτηση: μέχρι να γίνουν αυτά τα ωραία σχέδια πραγματικότητα....στην ακτή Βασιλειάδη υπάρχει καφενείο να πεις ένα καφέ...θαυμάζοντας τα παροπλισμένα του καπτά Μάκη και του κυρ Φώτη?

Πολύ σωστό αλλά θεωρώ οτι όσος χρόνος χρειαστεί μέχρι να γίνει η αποπεράτωση του συγκεκριμένου έργου θα έχουν φύγει και αυτά :D

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα παροπλισμένα μωρά στην πίστα.
παντως μια ζωη τα 200ρια, για παροπλισμους και ακινησιες τα ειχαν. εδω το 2001 και εδω το 1995. δε γινεται πρωτη φορα τωρα με τα αγουδημοπλοια. για να μην παω πιο παλια με νησος χιος και la palma
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και μια εβδομάδα έχουν ξεκινήσει κάποια έργα στα 200αρια, ανάμεσα στις μπιντες 237-238. Από την εξέλιξη των έργων φαίνεται ότι ήθελαν να χαμηλώσουν τη προβλήτα. Αλλά για ποιο λόγο έγιναν αυτές οι εργασίες?? Ποιο πλοίο έχει τόσο χαμηλό καταπέλτη??

Link to comment
Share on other sites

Μήπως πλησιάζει η ώρα που θα αλλάξει θέση πρόσδεσης ο ΚΟΡΑΗΣ;

Προσεχώς το πλοίο θα αλλάξει θέση πρόσδεσης και θα πάει στα 200άρια. Έτσι τουλάχιστον ακούγεται έντονα τις τελευταίες μέρες.Έτσι τα δύο συμβατικά των Δυτικών θα αναχωρούν από την ίδια προβλήτα.
Link to comment
Share on other sites

Πρόχειρο συνοπτικό μειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ανάδειξη αναδόχου, ο οποίος θα αναλάβει την αναγκαστική μεθόρμιση των πλοίων “Παναγιά Αγιάσσου” “Δημητρούλα”, “Μιλένα” και “Ανθή Μαρίνα” από την περιοχή του Κεντρικού Λιμένα στην περιοχή του Νέου Μόλου Δραπετσώνας, υπέγραψε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης μετά από ομόφωνη έγκριση του Συμβουλίου Διεύθυνσης.

Link to comment
Share on other sites

Πρόχειρο συνοπτικό μειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ανάδειξη αναδόχου, ο οποίος θα αναλάβει την αναγκαστική μεθόρμιση των πλοίων “Παναγιά Αγιάσσου” “Δημητρούλα”, “Μιλένα” και “Ανθή Μαρίνα” από την περιοχή του Κεντρικού Λιμένα στην περιοχή του Νέου Μόλου Δραπετσώνας, υπέγραψε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης μετά από ομόφωνη έγκριση του Συμβουλίου Διεύθυνσης.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΛΠ, όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν προσφορά θα πρέπει να παραλάβουν το σχετικό φάκελο από τον ΟΛΠ, δεδομένου ότι η επιλογή αναδόχου θα γίνει 10 ημέρες μετά τη δημοσίευση της προκήρυξης στον ημερήσιο τύπο.

Η μεθόρμιση γίνεται γιατί τα πλοία έχουν χαρακτηρισθεί από το Κεντρικό Λιμεναρχείο επικίνδυνα για την ασφάλεια και γιατί πριν την εκποίησή τους πρέπει να συντηρηθούν και επισκευασθούν, δραστηριότητα η οποία απαγορεύεται να γίνει εντός του επιβατηγού λιμένα.

Με εντολή του κ. Γ. Ανωμερίτη, ξεκινάει και η διαδικασία απομάκρυνσης και των λοιπών ανενεργών πλοίων, λόγω της κατασκευής των νέων προβλητών στο λιμένα Αλών και στον Προβλήτα Αγίου Νικολάου (Ακτή Μιαούλη).

capital.gr

Link to comment
Share on other sites

Πρόχειρο συνοπτικό μειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την ανάδειξη αναδόχου, ο οποίος θα αναλάβει την αναγκαστική μεθόρμιση των πλοίων “Παναγιά Αγιάσσου” “Δημητρούλα”, “Μιλένα” και “Ανθή Μαρίνα” από την περιοχή του Κεντρικού Λιμένα στην περιοχή του Νέου Μόλου Δραπετσώνας, υπέγραψε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης μετά από ομόφωνη έγκριση του Συμβουλίου Διεύθυνσης.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΛΠ, όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν προσφορά θα πρέπει να παραλάβουν το σχετικό φάκελο από τον ΟΛΠ, δεδομένου ότι η επιλογή αναδόχου θα γίνει 10 ημέρες μετά τη δημοσίευση της προκήρυξης στον ημερήσιο τύπο.

Η μεθόρμιση γίνεται γιατί τα πλοία έχουν χαρακτηρισθεί από το Κεντρικό Λιμεναρχείο επικίνδυνα για την ασφάλεια και γιατί πριν την εκποίησή τους πρέπει να συντηρηθούν και επισκευασθούν, δραστηριότητα η οποία απαγορεύεται να γίνει εντός του επιβατηγού λιμένα.

Με εντολή του κ. Γ. Ανωμερίτη, ξεκινάει και η διαδικασία απομάκρυνσης και των λοιπών ανενεργών πλοίων, λόγω της κατασκευής των νέων προβλητών στο λιμένα Αλών και στον Προβλήτα Αγίου Νικολάου (Ακτή Μιαούλη).

capital.gr

Το λιμάνι ήδη ασφυκτιά και η δρομολόγιση των highspeed 6 kai EUROPEAN EXPRESS τις επόμενες μέρες, θα κάνει τραγική την κατάσταση αν δεν υπάρξει ΑΜΕΣΗ απομάκρυνση τουλάχιστον των 4 παροπλισμένων της ακτής Βασιλειάδη, όπου κυρίως εντοπίζεται το πρόβλημα και μετά και στα 200αρια.

Link to comment
Share on other sites

Καλά μην κάνεις έτσι!! Το Highspeed 6 έχει ήδη τη θέση στην Ακτή Τζελεπη, ενώ το European Express θα δένει λογικά στο κεφάλι της Ηετίωνας. Το πρόβλημα το έχει μονό το Νήσος Μύκονος κάθε Κυριακή με Δευτέρα, που φτάνοντας στο Πειραιά τη Κυριακή το βραδύ ξεφορτώνει και μεθορμίζει στο προλιμένα και τη Δευτέρα μεθορμίζει στη θέση του. Όσο για τα πλοία της GA Ferries από το ντοκ 3 θα φύγουν σίγουρα, μιας και έχουν συγκατάθεση της εταιρείας

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τα πλοία της GA Ferries από το ντοκ 3 θα φύγουν σίγουρα, μιας και έχουν συγκατάθεση της εταιρείας

Γιατι δηλαδη αν δεν υπηρχε η συγκαταθεση της εταιρειας δεν θα φευγανε:confused:

Link to comment
Share on other sites

Αερολογίες τότε μας λέει και ο ΟΛΠ!!!

Ο καιρός περνάει όμως, έχουμε μπει στην τουριστική περίοδο και η απομάκρυνση των πλοίων δεν έχει γίνει. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Marinews.gr ο ΟΛΠ έχει κάνει όλες τις νομικές διαδικασίες, όμως οι εταιρείες έχουν ζητήσει προθεσμία βάσει του νόμου.

Μέχρι τότε ο ΟΛΠ θα παρακολουθεί το θέμα προκειμένου να αναλάβει πρωτοβουλίες όταν θα έχει το νομικό δικαίωμα.

Πηγή : Marinews.gr

Link to comment
Share on other sites

Και να αμφιβάλλουμε για το καθεστώς ιδιοκτησίας των πλοίων δεν παιζει κανένα ρόλο, αφού οι μεθομίσεις των τεσσάρων πλοίων είναι δεδομένο οτι θα γίνουν. Υπενθυμίζω οτι ο διαγωνισμός γίνεται στις 14 Ιουλίου και όταν ο ανάδοχος του έργου λάβει τις άδειες μεθόρμισης θα έχει περιθώριο 20 ημερών να απομακρυνει τα πλοία, για τα οποια ο ΟΛΠ μας δίνει ήδη τις θέσεις που θα τα βλέπουμε στο μέλλον:

1.Του Φ/Γ-Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ στο Ν. Μόλο Δραπετσώνας δεξιά του σήμερα ευρισκόμενου EASY CRUISE LIFE.

2.Του Ε/Γ-Ο/Γ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ στο Ν. Μόλο Δραπετσώνας δεξιά της θέσης που θα καταλάβει το πλοίο ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ.

3. Του Ε/Γ-Ο/Γ ΜΙΛΕΝΑ στο Ν. Μόλο Δραπετσώνας δεξιά της θέσης που θα καταλάβει το πλοίο ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ.

4.Του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ στο Ν. Μόλο Δραπετσώνας δεξιά του σήμερα ευρισκόμενου ITAL BIANCA.

Link to comment
Share on other sites

Που σημαίνει ότι οι μεθορμίσεις θα γίνουν μετά τον Αύγουστο,αφού πλέον θα έχη τελειώσει (ουσιαστικά) η καλοκαιρινή περίοδος............

Link to comment
Share on other sites

Αερολογίες τότε μας λέει και ο ΟΛΠ!!!
Ο καιρός περνάει όμως, έχουμε μπει στην τουριστική περίοδο και η απομάκρυνση των πλοίων δεν έχει γίνει. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Marinews.gr ο ΟΛΠ έχει κάνει όλες τις νομικές διαδικασίες, όμως οι εταιρείες έχουν ζητήσει προθεσμία βάσει του νόμου.

Μέχρι τότε ο ΟΛΠ θα παρακολουθεί το θέμα προκειμένου να αναλάβει πρωτοβουλίες όταν θα έχει το νομικό δικαίωμα.

Πηγή : Marinews.gr

δεν βλεπω καμια ανακοινωση του ΟΛΠ, αλλα μια συνοψη απο ρεπορταζ του Marinenews. Σε κατασχεμενο πλοιο το λογο τον εχουν οι πιστωτες. (η κουβεντα αυτη μπορει να συνεχιστει εδω;))

στην ουσια τωρα πιστευω οτι ο ΟΛΠ αργησε να ξεκινησει τη διαδικασια, η οποια ειναι ετσι και αλλιως χρονοβορα. οσο για το ΝΜΔ, δεν ξερω αν ειναι συμβιβαστικη λυση για να προχωρησει το θεμα, αλλα πιστευω οτι ολα αυτα τα πλοια (GA & Aγιασου), μπορουσαν ανετα να φτιαξουν μια ντανα στην Ελευσινα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καιρός ήτανε να φύγουνε οι φωτογραφίες με τις ιέρειες από την Ολυμπία και να καταλάβουμε ότι πέρασαν οι Ολυμπιακοί αγώνες του 2004. Και ακόμα καλύτερα θα ήταν εάν έβαζαν τα μεσημέρια και κανένα τροχονόμο στην Ε3, ώστε να αδειάζει γρήγορα το λιμάνι και όχι να βγαίνουν τα αυτοκίνητα από το λιμάνι με ένα μικρό σε διάρκεια φανάρι και αυτό μισό (παλλόμενο πορτοκαλί).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...