Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όπως έχουμε ξαναπεί είναι πλέον θέμα χρόνου να δωθεί λύση γιατί το πρόβλημα εντείνεται μέρα με τη μέρα και σύντομα θα έρθει η ώρα που τα πλοία θα πρέπει είτε να μην έρχονται στον Πειραιά είτε να αναμένουν να βρούν θέση.

Καλά τα λέει ο κύριος Πρόεδρος, αλλά η δική μου ένσταση είναι στο ότι παρότι η μελέτη είναι σωστή και με όραμα θα πολαπλασιάσει ένα πρόβλημα ήδη υφιστάμενο.

Με τις κινήσεις των κρουαζιεροπλοίων ήδη δημιουργούνται μεγάλες καθυστερήσες στις υπόλοιπες κινήσεις της ακτοπλοϊας.

Εαν το λιμάνι επεκταθεί προς Δυσμάς (και όχι προς Βορρά) το πρόβλημα θα γίνει μεγαλύτερο και οι αναμονές θα γίνουν μακρύτερες (όσο δεν θα μπορούν να γίνονται ταυτόχρονες κινήσεις εισερχόμενων κα εξερχόμενων), έτσι δεν θα γίνει "γρηγορότερο".

Ταπεινή μου υπερβατική πρόταση θα ήταν να αντιγράψουμε τους Ισπανούς που μεγαλώνουν τη Barcelona εδω και τουλάχιστον 15 χρόνια, αλλά είδαν και το τυρί και τη φάκα.

Εφόσον το "στήσιμο" του λιμανιού είναι "μακρόστενο" και θα γίνει ακόμα πιο μακρόστενο με την επέκταση, θα μπορούσε να φτιαχτεί μια νότια έισοδος μπροστά απο τη ΝΔΑ για να περνάνε τα μικρομεσαία πλοία, και να ενώνεται

με την υπόλοιπη νέα κατασκευή με γέφυρα ικανού ύψους είτε σταθερή είτε ανακλινόμενη.

Οι Ισπανοί έτσι ένωσαν το πρώην λιμενοβραχίονα και νυν κρουαζιεράδικο ντόκο, τον adosado A-D με την πόλη και αποσυμφόρησαν αρκετά το ήδη πιεσμένο λιμάνι.

Βέβαια εδω είναι Βαλκάνια και αυτά είναι έργα επιστημονικής φαντασίας, αλλά έαν ποτε γίνει η επέκταση έχει να πέσει αρκετή αναμονή εκτός λιμένα και καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ενα απόγευμα του Ιουνίου υπήρξε κάποιο πρόβλημα με μια παροχή ύδατος στα 200αρια, ανάμεσα στο Μιλενα και το Ρομιλντα. Από τις 17:00 μέχρι τις 19:20 το πόσιμο νερό έτρεχε ακατάπαυστα στη προβλήτα δημιουργώντας ένα σιντριβάνι. Χρειάστηκε πάνω από 2 ώρες ώστε οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ να καταφέρουν να διακόψουν τη παροχή νερού έτσι ώστε να σταματήσουν τη διαρροή νερού από τη λήψη.

post-54-128326982566_thumb.jpg

post-54-128326982569_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχτές το απόγευμα κατέβηκα στο λιμάνι για να παραλάβω έναν καλό φίλο και γείτονα, με την οικογενειά του, που γύριζε από διακοπές στην Κρήτη.

Ρεθύμνιος στην καταγωγή και αφού δεν είχε και πολλές επιλογές προτιμούσε το διδυμο ΚΝΩΣΟΣ - ΦΑΙΣΤΟΣ για την μεταφορά της οικογένειας, άσχετως του ότι πρέπει να πάει Ηράκλειο να πάρει το Πλοίο.

Τηλεφωνικά μου είπε ότι το πλοίο έδινε άφιξη 19:45 στο Πειραιά.

Κατέβηκα πολύ νωρίτερα με το καφεδάκι μου για το γνωστό οφθαλμόλουτρο που προσφέρει το λιμάνι του Πειραιά.

Το οφθαλμόλουτρο ξεκίνησε με ΚΡΗΤΗ ΙΙ, συνέχισε με ΕΛΥΡΟΣ (πανέμορφο απο τίς τσιμινιέρες και πλώρα , σαν τρόλλευ της γραμμής από τις τσιμινιέρες και πρύμα). Κατά της 20:15 φάνηκε το πλοίο και σαν καλός καπετάνιος της προβλήτας άρχισα να παρατηρώ και να σχολιάζω το ρεμέτζο. Εκεί που λες πως θα το κουμαντάρει το θηρίο να το φέρει μέσα ξαφνικά το βλέπεις μετά την επιτόπια στροφή να έρχεται με τις πάντες με την βοήθεια των Bow - Stern και σε ελάχιστο χρόνο να συρταρώνει στην προβλήτα και να δίνει κάβους.

Χάρμα οφθαλμών, αλλά και απορία μεγάλη : Πως καταφέρνουν τα τόσο δύσκολα να τα κάνουν να φαίνονται τόσο εύκολα?

Από εκεί και πέρα όμως άρχισαν τα πανηγύρια.

Κατά την αποβίβαση του κόσμου και από τις 2 ράμπες περίμενε και ο κόσμος για την επιβίβαση. Σκηνές άπειρου χάους. Εχανε η μάνα το παδί και το παιδί τον γείτονα. Κυριολεκτώ γιατί μόλις με είδε ο μπόμπιρας έτρεξε να με αγκαλιάσει και χάθηκε μεσα στο αλλάλαζον πλήθος. Λόγω που η καρδιά μου είναι παλιάς τεχνολογίας (δεν είχαν βγει ακόμα με pitch και είμαι με μπαταριστές) τα δευτερόλεπτα που χρειάστηκα μέχρι να εντοπίσω πάλι τον πιτσιρικά μου φάνηκαν αιώνας. Τελικά τα καταφέραμε και βγήκαμε στην ανοιχτωσιά καμμιά εικοσαριά μέτρα από τις ράμπες του πλοίου. Εκεί βέβαια ένιωθα σαν τα φρουτάκια στο pack - man. Με κηνηγούσαν όλα τα αυτοκινητα που έβγαιναν και όσα προσπαθούσαν να μπουν για να με πατήσουν. Ρε αμάν λέω, αυτά ζαμάν, εκεί. Τελικά και αφού σωθήκαμε και πλησιάζαμε στο αυτοκινητο μου, μου σκάει το παραμύθι ο γείτονας. Ξέρεις μου λέει πρέπει να πάρουμε και τις αποσκευές, τις οποίες υποχρεωτικά τις είχε βάλει σε κάτι ρυμούλκες-αποθήκες. Πλησιάσαμε τις ρυμούλκες οι οποίες ήταν αφημένες ακριβώς στα αριστερά της ράμπας του πλοίου, μέσα στον χαμό.

Και εκεί αρχιζει ένα δεύτερο αλλαλούμ. Καμμία σειρά παραλαβής, όποιος ήταν πιο δυνατός πέρναγε μπροστά έπερνε την αποσκευή του αλλά βέβαια δεν είχε από που να φύγει και έπρεπε με την αποσκευή να σπρώξει όλο το πλήθος για να μπορέσει να φύγει. Μέσα στην σκευοφόρο ένας και μόνο ένας του πληρώματος προσπαθούσε να εξυπηρετήσει τον πικραμένο επιβάτη. Σε λίγο οι επιβάτες κατάντησαν όχλος. Το μπινελίκι και τα καντήλια άρχισαν να κάνουν την ατμόσφαιρα εκρηκτική. Το πλοίο, η εταιρεία και ο έρμος του πληρώματος άκουσαν όσα δεν είχαν ακούσει από .. από πότε? από το προηγούμενο ταξίδι ίσως. Στην προσπαθεια μου να υπερασπιστώ το μέλος του πληρώματος παρά λίγο να με πετάξουν στην θάλασσα σαν εγκάθετο της εταιρείας. Εδώ που τα λέμε από τύχη δεν έπεσα μόνος μου στην θάλασσα με τόσο στριμωξίδι μιας και τουλάχιστον η ρυμούλκα που περιμέναμε εμείς τα πράγματα είχε ανοίξει και μοίραζε τις αποσκευές από την πλευρα της θάλασσας με απόσταση όχι μεγαλύτερη των 2-3 μέτρων από την προβλήτα. Μου έκανε όμως εντύπωση ότι έβριζαν και φώναζαν την εταιρεία την οποία πριν κάποιες ώρες είχαν πληρώσει. Εβριζαν και το πλοίο όμως και έτσι κατάλαβα γιατί το μισό είχε κοκινίσει. Μάλλον από την ντροπή του. Τελικά έπειτα από ΜΙΑ ώρα και αφού στον όχλο είχαν προστεθεί και φώναζαν και οι επιβάτες που περίμεναν να δώσουν τα πραγματά τους για την επιβίβαση καταφέραμε και αναχωρήσαμε από το λιμάνι.

Φτάσαμε σπίτι και σε όλο το δρόμο άπειρα γιατί με βασάνιζαν.

Γιατί στην μπίντα που έδωσε τον πρώτο κάβο παρακάλαγε ο καβοδέτης τον τύπο που καθόταν επάνω !!!! στην μπίντα να κάνει πιο πέρα?.

Γιατί αυτός ο ανεκδιήγητος ενώ φέρμαραν τους κάβους καθόταν πάλι επάνω στην μπίντα?

Γιατί ενώ αποβιβάζει τον κόσμο του, ακριβώς στην είσοδο της ράμπας περιμένει ο κόσμος που θα επιβιβαστεί?.

Γιατί δεν υπήρχαν 2 κολονάκια να οριοθετούν μια σειρά εισόδου και ένα χώρο εξόδου στις σκευοφόρους?

Γιατί δεν ήταν ένας ακόμα από το πλήρωμα ίσως και δύο επάνω στην σκευοφόρο να εξυπηρετηθεί ο κόσμος?

Γιατί οι σκευοφόροι ανοίγουν τις καταπακτές από την μεριά της θάλασσας δίπλα στην θάλασσα?

Γιατί μαμά?

Γιατί δεν είδα πουθενά λιμενικούς να προσπαθούν να σώσουν την κατάσταση?

Γιατί να με κυνηγούν τα αυτοκίνητα να με πατήσουν? παίρνουν extra bonus?

Γιατί ένας λιμενικός που μου θύμισε το RAMBO II, κυνήγαγε έναν ταλαίπωρο τυπάκο που έσουρνε ενα καροτσάκι super market και φόραγε ένα κίτρινο γιλέκο που έγραφε "Φώτης αχθοφόρος" ?

Γιατί μια κυρία φώναζε πως έχασε το πορτοφόλι της ενώ πριν λίγο ορκιζόταν ότι το είχε στην τσάντα της?

Γιατί στην ταμπέλα στην σκευοφόρο έγραφε ότι το φιλοδώρημα ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό?

Με τόσα γιατί στο κεφάλι μου κάθησα στον αναπαυτικότατο καναπέ μου να δώ μια εκπομπή στο χαζοκούτι με τίτλο "Γιατί κάηκαν τα δάση?"

PS: Οργισμένο ξεκίνησα να το γραψω χιουμοριστικό μου βγήκε, ας είναι.

Με τόσα που είδα, την επόμενη φορά όσο και να με πονάει θα επιλέξω αεροπλάνο.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις περιέγραψες -αναλυτικά και γλαφυρά- αυτά που (πάνω-κάτω) είδα και εγώ τις προάλλες στην άφιξη ημερήσιου του ΕΛΥΡΟΣ. Νομίζω ότι το πρόβλημα αυτό πάντα θα υπάρχει όταν έρχονται γεμάτα πλοία τέτοιου μεγέθους...και απ' έξω περιμένουν άλλοι να επιβιβασθούν. Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται χώρος...που δεν διατίθεται. Σίγουρα ένας καλός συντονισμός θα έκανε καλύτερα τα πράγματα.

ΥΓ Στο ΕΛΥΡΟΣ η σκευοφόρος έκανε κανένα 5λεπτο να βγει....μέχρι να πεισθεί ένας αρειμάνιος νταλικέρης (που περίμενε για επιβίβαση) να μετακινήσει την νταλίκα του. Ενώ ο χώρος είχε κατακλυσθεί από ΙΧ που θα αναχωρούσαν μετά από 2 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια εζησα και εγω πανω κατω στο προσφατο ταξιδι μου για Πειραια με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Νομιζω εχει να κανει περισσοτερο με την φυση του Ελληνα και οταν μαλιστα εχει πολλους απο μας:D(Ελληνες),δηλαδη πρωτοκολο,η κατασταση ειναι απλα τραγικη.Δεν θελω ποτε να ταξιδευω υπο τετοιες συνθηκες και οταν 'αναγκαστικα' το κανω φτανω να λεω αυτο που ειπες και εσυ 'χιλιες φορες με αεροπλανο' παρα αυτος ο σιχαμοςB)

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια εζησα και εγω πανω κατω στο προσφατο ταξιδι μου για Πειραια με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Νομιζω εχει να κανει περισσοτερο με την φυση του Ελληνα και οταν μαλιστα εχει πολλους απο μας:D(Ελληνες),δηλαδη πρωτοκολο,η κατασταση ειναι απλα τραγικη.Δεν θελω ποτε να ταξιδευω υπο τετοιες συνθηκες και οταν 'αναγκαστικα' το κανω φτανω να λεω αυτο που ειπες και εσυ 'χιλιες φορες με αεροπλανο' παρα αυτος ο σιχαμοςB)

Τι να πω, ίσως και να έχεις και δίκιο. Υπάρχουν όμως πράγματα που πηγάζουν έστω από την απλή λογική. Οπου δεν φτάνει η απλή λογική θεσπίζονται νόμοι, κανονισμοί και λοιπά παραφερνάλια και τότε είμαστε υποχρεωμένοι να τα τηρούμε.

Πολλά από τα πράγματα που ανέφερα ενέχουν σοβαρούς κινδύνους για τον κόσμο. Πιστευω ότι απο καθαρή τύχη δεν έχουμε θρηνήσει θύματα. Μα δεν νοιάζετε κανένας? Πρέπει να γίνει το κακό και μετά να έχουμε τηλεδίκες, καπετάνιους με χειροπέδες και ανθρώπους να πηδούν απο πολυκατοικίες για να βάλουμε μυαλό? Μα όλα στον αυτόματο πιλότο πλέον?

Τελος πάντων, ισως σαν Ελληνας από φύση μου να είμαι γκρινιάρης.

Φιλικά πάντα

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου, δεν είσαι γκρινιάρης και χίλια δίκια έχεις σε όσα λες. Δυστυχώς, όπως και στους περισσότερους τομείς της νεοελληνικής πραγματικότητας...ταξιδεύουμε με τον αυτόματο πιλότο. Μέχρι που ξαφνικά..."έκπληκτοι...ανακαλύπτουμε ποιά είναι η Ελλάδα...η Ελλάδα όλων μας".

Link to comment
Share on other sites

Αν χρησιμοποιούνταν οι μπροστινοί καταπέλτες δε θα μπορούσαμε να είχαμε ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ καλύτερα αποτελέσματα;

Αν δηλαδή τα Knossos/Festos καθώς και τα Χανιώτικα της ΑΝΕΚ είχαν λειτουργικούς μπροστινούς καταπέλτες δε θα διευκολυνόταν αρκετά η κατάσταση στα ημερήσια;

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω πως το ολο θεμα του αλαλουμ στην φορτοεκφορτωση δεν εχει να κανει ουτε με εταιριες,ουτε με πλοια,ουτε με πλωριους καταπελτες αλλα ουτε και με τον Πειραια.Για μενα το προβλημα εντοπιζεται σε εμας τους επιβατες,τις απαραδεκτες λιμενικες μας υποδομες και την μη σωστη στελεχωση τους(λιμενικο,καβοδετες,αχθοφοροι κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω, δεν εχει να κανει με το λιμανι απαραιτητα. Απλα επειδη υπαρχουν 2000 χιλιαδες επιβατες που αποβιβαζονται και αλλοι τοσοι που επιβιβαζονται, συν τα οχηματα, συν τα φορτηγα, συν οσους περιμενουν ή αφηνουν καποιον, συν τους shipfriends:D, το προβλημα φαινεται εντονοτερο. Γιατι στα αεροπλανα συμβαινει κατι διαφορετικο? Με αριθμημενες θεσεις ταξιδευουν ολοι και σε οποιαδηποτε πτηση μπει κανεις για Ελλαδα, θα δεις τον κοσμο μιση ωρα πριν την επιβιβαση να εχει κανει ουρα, ορθιος στο gate, χωρις κανενα λογο. Κι οταν εσυ -εχοντας θεση παραθυρο:P- επιβιβαστεις με τους τελευταιους γιατι πολυ απλα δεν θελεις να καθεσαι τοση ωρα ορθιος στην ουρα, δυσανασχετουν που τους ξεβολευεις για να περασεις στην θεση σου:D. Η μηπως στις στασεις του λεωφορειου γινεται κατι διαφορετικο, η στην ουρα μιας δημοσιας υπηρεσιας? Ειναι απλα θεμα κουλτουρας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Θα κατοικοεδρευουν οι συναρμοδιοι υπουργοί γιατί έχει καλύτερη θέα από τα γραφεία του ΥΕΝΑΝΠ.

Κι επειδή πριν 1,5 χρόνο είχε γίνει η κομπλα με το ΑΡΙΑΔΝΗ που το πήγαν εκεί κι έκρυψε την θέα του υπουργού ο οποίος το έστειλε πάλι πίσω στην παγόδα με συνοπτικές διαδικασίες, εκ τοτε λοιπόν έλαβε τα μέτρα του και για τον ίδιο και για τους επόμενους.

Η συγκεκριμένη θέση ουσιαστικά έχει χαρακτηριστεί ως αμοιβή θέση η οποία θα χρησιμοποιείται σε κατάσταση απαγορευτικού όταν κάποιο πλοίο δεν θα στεκεται στην θέση του.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τα μέσα Ιουλίου η μπιντα Νο: 205 (η μπιντα είναι στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού) είναι σπασμένη μετά από μια ελαφριά πρόσκρουσης της με τη πρύμη ενός πλοίου. Όχου περάσει σχεδόν 3 μήνες από τότε και ακόμα η μπιντα δεν εχει επισκευαστεί, τι περιμένει ο ΟΛΠ?? Να πάρει τα χρήματα από τη πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου που έκανε τη ζημία??

Υ.Γ1: Κανονικά οι μπιντες δε πρέπει να είναι από μασίφ χάλυβα και όχι σαν «κοίλος» (κούφια μέσα):confused:

Υ.Γ2: Έτσι για την ιστορία τη μπιντα την καταδίκασε ο Άγιος Νεκτάριος Αίγινας.:o

post-54-128326983588_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που πέρασα μια βόλτα από εκεί όχι μόνο δεν έχει αποκατασταθεί αλλά κι η μπίντα παραμένει λαβωμένη ως έχει.

Με άλλα λόγια τα πλοία που δένουν στην γωνία του σαρωνικού ξεχνάνε τι θα πει σπρινγκ γιατί δεν υπάρχει μπίντα να το καπελώσουν.

Σε αυτές τις περιπτώσεις υπεύθυνο για την αποκατάσταση είναι το Λ.Τ εν προκειμένω ο ΟΛΠ.

Η εταιρεία που το πλοίο της φερει την ευθύνη υποχρεούται να πληρώσει την ζημιά αλλά αν δεν πληρώσει ή καθυστερήσει η δεν ξέρω εγω τι άλλο προβλημα θα προκυψει ο ΟΛΠ θα έπρεπε να την είχε ήδη αποκαταστήσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

σε βραδινη μου επισκεψη στο λιμανι βρηκα τις πορτες του κλειστες!!!ποτε στα 13 χρονια μου στο λιμανι δεν το βρηκα κλειδωμενο!μονο απο τις δεξαμενες του ολπ μπορουσες να μπεις ολες οι αλλες πορτες ηταν κλειστες...

Link to comment
Share on other sites

To λιμανι θεωρητικα κλεινει τα βραδυα και ανοιγει τα ξημερωματα, στο ενδιαμεσο μενει ανοιχτη και ελεγχομενη μονο η Ε7. Υποτιθεται γιατι εφαρμοζεται ο ISPS, τις υπολοιπες ώρες τι ακριβως εφαρμοζεται;;

Link to comment
Share on other sites

Η πύλη Ε4 είναι συνήθως κλειστή εκτός από τις ώρες που έχει αφίξεις. Η πύλη Ε3 είναι ανοικτή το πρωί (κατά τις αφίξεις των Κρητικών) ενώ μετά κλείνει (αυτή η πύλη είναι πιθανότερο να είναι ανοικτή το πρωί παρά η Ε3), αλλά κάποιες φορές είναι κλειστή μέχρι και τις 18:00

Link to comment
Share on other sites

Το αποτέλεσμα του διαμελισμού του ΥΕΝ φαίνεται τα βράδια στο κτήριο του υπουργείου. Δεν υπάρχει ίχνος φωτός σε κανένα γραφείο (πλήν εξαιρέσεων)από τον πρώτο όροφο και πάνω...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...