Jump to content
Shipfriends

Αρχάγγελος (IMO 7383451)


Recommended Posts

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ...

Παρολο που ετσι ειναι η κατασταση στην ακτοπλοια μας και το ξερουμε ολοι τοσα χρονια οτι οποιος δεν ειναι η εποχη του δεν μπορει να δουλεψει οπως θελει...

Εγω αν ημουν Αγαπητος θα εβγαζα την Ελληνικη σημαια απ ολα τα βαπορια μου που μπορω και απλα θα πληρωνα ΝΑΤ σε ολους τους Ελληνες... Και Νηογνωμονα και ολα παρολο που δεν ειναι ευκολο... Ας κοιταξει τωρα να το ναυλωσει καπου στο εξωτερικο να δουλεψει το βαπορακι και οι ανθρωποι του γιατι ειναι κριμα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με τέτοιο πρόστιμο πάντως δεν νομίζω οτι τίθεται θέμα να το πληρώσει. Είτε θα του χαριστεί είτε...

Μόνο το πρόστιμο είναι παραπάνω από το κόστος του πλοίου. Αρα καλύτερα για αυτόν να αγοράσει κάποιο άλλο παράνα πληρώνει το πρόστιμο...

Πάντως όσο και να είναι κρίμα για τους εργαζόμενους, όπως και να το κάνουμε ο ιδιοκτήτης προέβη σε κάτι παράνομο και λογικό είναι να υπάρχουν συνέπειες. Άρα καλώς υπάρχουν οι συνέπειες. Μόνο που αυτές παρασύρουν και τους όποιους εργαζόμενους

Link to comment
Share on other sites

Ο πλοιοκτήτης συμφωνώ προέβηκε σε παρανομία και πρέπει να πληρώσει.Μόνο που η ποινή παρά το τεράστιο μέγεθος του χρηματικού ποσού συνεχίζεται με την επίμονη άρνηση του ΥΕΝ να δρομολογηθεί το βαπόρι στο Αιγαίο.

Είπαμε η ποινή έχει σωφρωνιστικό χαρακτήρα κι όχι εξοντωτικό.

Link to comment
Share on other sites

«Μειοδοτικό διαγωνισμό με κατεπείγουσες διαδικασίες, με έγγραφες ενσφράγιστες πρόσφορες και με κριτήριο κατακύρωσης το χαμηλότερο ναύλο, πραγματοποιεί το ΥΕΝ για την ανάδειξη μειοδότη θαλάσσιου μεταφορέα με πλοίο Ro-Ro η αλλού κατάλληλου με Ελληνική σημαία πλοίου που θα αναλάβει τη μεταφορά ουγγρικού εξοπλισμού από το Koper της Σλοβενίας στο Al Shuyabah του Κουβέιτ. Η συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη για την μεταφορά είναι 1,25 εκ €, ενώ το κριτήριο κατακύρωσης του διαγωνισμού ο χαμηλότερος ναύλος. Το συμβόλαιο που θα συναφθεί θα είναι voyage charter party. Για την υπόψη μεταφορά θα απαιτηθούν ιδιαίτερα μέτρα ασφάλειας, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις για την προστασία του φορτίου από τρομοκρατική ενέργειας.»

Πηγή χθεσινή έντυπη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ!!

Εγώ αναρωτιέμαι πιο πλοίο Ro-Ro υπάρχει διαθέσιμο αυτή τη στιγμή?? Μηπως το Aegean Sun??

Εάν καταθέσει ο Αγαπητός πρόσφορα οικονομικότερη, θα μπορέσει να κάνει αυτή τη μεταφορά κύριε Υπουργέ??? Η θα είναι ακόμα στη καραντίνα του Υπουργείου σας??

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αναρωτιέμαι πιο πλοίο Ro-Ro υπάρχει διαθέσιμο αυτή τη στιγμή??

Να πάρουν το Άγιο Ευστάθιος...θα φτάσει -αν φτάσει- στον επόμενο πόλεμο Ιράκ-Κουβέϊτ :)

Link to comment
Share on other sites

Τό πιό πιθανό είναι να φτάση..μετά τον μεθεπόμενο πόλεμο :)

Και επανερχόμενος:Τελικά το Aegean Sun θά το αφήσουν να κάνη δρομολόγια ναί ή ού;

Μήν ξεχνάμε οτι τόσο καιρό που καθόταν στο ΝΜΔ πλήρωνε και λιμανιάτικα αλλά και πλήρωμα (έστω και μειωμένο) καί καύσιμα (γιά τίς ηλεκτρομηχανές που λειτουργούσαν).Αυτά,πέραν τού προστίμου που πρέπει να πληρώση ο Αγαπητός.

Και εν πάσει περιπτώσει,ακόμα και άν θεωρήσουμε οτι ο πλοίαρχος ήταν συνυπεύθυνος διότι δέν δέχτηκε να σπάση το εμπάργκο παρά την εντολή τού Αγαπητού (άν έγιναν όντως έτσι τα πράγματα),οι υπόλοιποι ναυτικοί τί φταίνε και απολύθηκαν από το πλοίο;Μήπως θά έπρεπε ο μούτσος π.χ. νά πάη στη γέφυρα και να εμποδίση τον τιμονιέρη νά βάλη το πλοίο στο λιμάνι;Η να πηδούσε όλο το πλήρωμα στη θάλασσα αφήνοντας μόνο του πάνω στο βαπόρι τον "παρανομούντα" πλοίαρχο;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ωραία, να σας πω τι θα κάνουμε.

Δεν ξαναγράφουμε ότι αποδεσμεύτηκε ή ξεκινά δρομολόγια αν δεν το κουνήσει από τον ΝΜΔ, μπας και ξεκολλήσει το θέμα.

Οι πληροφορίες όλων σας ελέγχονται ως ανακριβείς.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή άδικα με κατηγορείς για ανακριβείς πληροφορίες!! Να τι ακριβώς έγινε!!

Έγινε δικαστήριο, και οι αποφάσισαν την αποδέσμευση του πλοίου, αλλά την επόμενη μέρα του Υπουργείο είπε ότι αυτό το δικαστήριο δεν ήταν αρμόδιο να κρίνει την αποδέσμευση του πλοίου!!

Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί έγινε τότε η δίκη???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χθες 2 άτομα από τη ΝΕΛ ξανά επισκέφτηκαν το πλοίο!! Λέτε να έχουμε εξέλιξη?? Εάν και δε το βλέπω εύκολο!! Αλλά λέω μήπως με τη ζημιά του Ταξιάρχη (που δε ξέρουμε πόσο σοβαρή είναι??) και με το Μυτιλήνη να αναμένει για να δέσει, μήπως πιέσουν κάποια κατάσταση για να δρομολογηθεί στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης.

Link to comment
Share on other sites

Καλομελέτα κι' ερχεται..

Δεν νομίζω ότι θα γίνει λόγω έλλειψης πλοίων, αλλά λόγω εισαγωγής του ΚΑ στην εταιρεία και οι διεργασίες-συμφωνίες που θα ακολουθήσουν.

Να δούμε πως θα φαίνεται το ΝΕΛ στις πλευρές του Σαν και των άλλων..

Link to comment
Share on other sites

Οι ανθρωποι της Νελ πηγαν να δουν το πλοιο για να δουνε σε τι κατασταση βρισκεται για να παρουν ανταλλακτικα για τον Ταξιαρχη που τους καιει περισσοτερο. Κυριως φτερα για την προπελα εψαχναν γιατι τα αλλα που θελει ο Ταξιαρχης δεν ξηλωνονται ευκολα απο βαπορι για να μπουν αλλου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...