Jump to content
Shipfriends

Αρχάγγελος (IMO 7383451)


Recommended Posts

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Παρασκευή, 6 Μαϊου 2005 15:23

Τελευταία Ενημέρωση : 06/05/2005 15:27

Σύμφωνα με την τουρκοκυπριακή εφημερίδα «Γενί Ντουζέν», πλοίο ελληνικών συμφερόντων, με την ονομασία Aegean Sun, κατέπλευσε στο κατεχόμενο λιμάνι της Αμμοχώστου μεταφέροντας εκατοντάδες μεταχειρισμένα οχήματα από τη Βρετανία.

Όπως υποστηρίζει η εφημερίδα, το πλοίο κατέπλευσε στο λιμάνι της Αμμοχώστου υψώνοντας τη σημαία του ψευδοκράτους, ενώ στο δημοσίευμα κατονομάζεται ο πλοίαρχος ο οποίος -σύμφωνα με την εφημερίδα- είναι ο έλληνας υπήκοος Στάθης Στυλιανού.

Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία Aegean Cargo, ιδιοκτησίας του Κ. Αγαπητού και είναι χρονοναυλωμένο στη βρετανική εταιρεία Euromet.

«Εχω σημειώσει την είδηση από τη "Γενί Ντουζέν". Το θέμα ερευνάται», δήλωσε για το θέμα ο κύπριος κυβερνητικός εκπρόσωπος Κύπρος Χρυσοστομίδης.

Ακούω σχόλια

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εφ' οσον το πλοιο ειναι χρονοναυλωμενο και η Τουρκοκρατουμενη Κυπρος δεν ειναι μεσα στις εξαιρουμενες περιοχες που προβλεπει το ναυλοσυμφωνο, και να θελει η εταιρεια δεν μπορει να αρνηθει την προσεγγιση του πλοιου. Βεβαια συνηθως η συγκεκριμενη περιοχη περιλαμβανεται στις εξαιρουμενες περιοχες και για να ζητησουν οι ναυλωτες να αφαιρεθει, παει να πει πως για να συναινεσουν και οι πλοιοκτητες δεν ειχαν προβλημα.

Το ερωτημα ειναι με τι σημαια προσεγγισε το πλοιο. Αν ακομα εχει ελληνικη σημαια, καταπλους = εμπορικη πραξη = de facto αναγνωριση. Αν εχει διαφορετικη σημαια, αλλαζει το θεμα οσον αφορα εμας. Ενα αλλο ερωτημα ειναι ποτε προσεγγισε την περιοχη, συμφωνα με τις πηγες μου δεν ειχε προσεγγισει το συγκεκριμενο λιμανι ως τις 30 Απριλιου.

Προσωπικα παντως δεν μου προκαλει εντυπωση σα γεγονος, δουλειες με μερη που ειναι σε ενα ειδος απομονωσης η εμπαργκο αφηνουν καλα κερδη και οι εφοπλιστες ειναι οι τελευταιοι στον κοσμο που θα συμμεριζονταν θεματα οπως τα εθνικα. Ειναι πολλα τα λεφτα, Eremenegildo :D

Link to comment
Share on other sites

Οπως ακριβώς τα λέει ο Nick, οι Ελληνες εφοπλιστές είναι διάσημοι για τις κατα καιρούς αγαθές τους πράξεις :D (κοινώς τις περισσότερες φορές πίσω απο σπάσιμο κάποιου εμπάργκο κρύβεται κάποιος δικός μας)

Προσυπογράφω, είναι πάρα πολλά τα λεφτά συνεπώς η εθνική συνείδηση πάει ταξίδι με το Ολυμπία (=πάει περίπατο :( )

-> το σχόλιο είναι γενικό κ δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο γεγονός

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Παρασκευή, 6 Μαϊου 2005 21:34

Ο πλοίαρχος του υπό ελληνική σημαία, νηολογίου Πειραιώς, πλοίου «Aegean Sun» , Στάθης Στυλιανός, υποστηρίζει ότι παραπλανήθηκε και εξαναγκάστηκε τελικά να καταπλεύσει στο λιμάνι της κατεχόμενης Αμμοχώστου.

Το Λιμεναρχείο Λεμεσού επικοινώνησε με τον πλοίαρχο μέσω δορυφορικού τηλεφώνου και ζήτησε εξηγήσεις για τον κατάπλου του σκάφους στο λιμάνι Αμμοχώστου, που κηρύχθηκε κλειστό από την Κυπριακή Δημοκρατία από το 1974.

Ο πλοίαρχος ανέφερε στο Λιμεναρχείο ότι απέπλευσε από το Βρετανικό λιμάνι Χάργουιτς με φορτίο 216 μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, με προορισμό την Αλεξανδρέττα. Είπε επίσης ότι καθ' οδόν η εταιρεία EUROMED, που είχε ναυλώσει το σκάφος με προορισμό την Αλεξανδρέττα, τον διέταξε να αλλάξει πορεία και να καταπλεύσει στην Αμμόχωστο. Οπως υποστήριξε ο πλοίαρχος, στην αρχή αντέδρασε αλλά αναγκάστηκε τελικά να συμμορφωθεί.

Οπως ανέφερε στο Λιμεναρχείο Λεμεσού, δεν ύψωσε τη λεγόμενη Τουρκοκυπριακή σημαία και δεν προέβη σε καμιά συναλλαγή στην κατεχόμενη Αμμόχωστο. Επίσης ανέφερε ότι αναμένει να αποπλεύσει από το λιμάνι Αμμοχώστου αύριο.

Σύμφωνα με τον Τουρκοκυπριακό Τύπο, το πλοίο έφθασε στην Αμμόχωστο χθες στις πέντε το απόγευμα, υψώνοντας τη λεγόμενη σημαία του ψευδοκράτους, προκειμένου να γίνει δεκτό στο λιμάνι από τις κατοχικές αρχές.

Η εφημερίδα «Γενί Ντουζέν», όργανο προβολής των θέσεων του Μεχμέτ Αλί Ταλάτ, ισχυρίζεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που ελληνικά πλοία εισέρχονται στο κατεχόμενο λιμάνι της Αμμοχώστου. Ωστόσο, όπως αναφέρει, είναι η πρώτη φορά που το πλήρωμα ενός πλοίου που καταπλέει στην Αμμόχωστο είναι στο σύνολο του ελληνικό. Σύμφωνα με την Γενί Ντουζέν, και τα δεκαεννέα μέλη του πληρώματος είναι Ελληνες.

Πηγή: ΑΠΕ

Link to comment
Share on other sites

Μερικες παρατηρησεις στο αρθρο

- Το γεγονος οτι διεταχθη τελικα να παει και πηγε, υποδηλωνει οτι η αρχικη διαταγη των ναυλωτων ηταν συνομη με το ναυλοσυμφωνο πραγμα το οποιο σημαινει οτι η Τουρκοκρατουμενη Κυπρος δεν ηταν εξαιρετεα περιοχη. Αρα δεν υπηρχε αλλη επιλογη και η πλοιοκτητρια εταιρεια το ηξερε εκ των προτερων.

- Συμφωνω οτι ακομα κι αν ηξεραν οτι μπορει να πηγαιναν σε εκεινα τα μερη, μου φαινεται δυσκολο να ειχαν τη σημαια της περιοχης. Μαλλον δεν ειχαν τιποτα στον ιστο, και μονο οτι πλοιο με ελληνικη σημαια κατεπλευσε ειναι αρκετο για το ψευδοκρατος, το αν ειχε τη σημαια ειναι τεχνικη λεπτομερεια για τον παρακατω λογο.

- Ο καταπλους ειναι απο μονος του εμπορικη πραξη. Ακομα κι αν δε ζητησουν ουτε νερο απο τη στερια, ο καταπλους ειναι εμπορικη πραξη και ενα ειδος ντε φακτο αναγνωρισης.

- Ειναι σιγουρο οτι δεν ηταν το πρωτο ελληνοκτητο πλοιο αλλα σιγουρα το πρωτο με ελληνικη σημαια.

Εδω που τα λεμε βεβαια και ειδικα μετα το ναυαγιο της τελευταιας διαδικασιας περυσι, καπου κανουμε οτι δεν καταλαβαινουμε τι εχει γινει και κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας. Και εις αλλα με υγειαν.

Link to comment
Share on other sites

διαβαστε το αρθρο της σημερινης Ελευθεροτυπιας παρακατω. εκτενη ρεπορταζ σε ολα τα καναλια. Το ΥΕΝ θα τιμωρησει σκληρα τον Πλοιαρχο (λεει) που... δεν τιμησε την Ελληνικη σημαια και ο πλοιαρχος λεει οτι παραπλανηθηκε και οτι θα πηγαινε αλεξανδρεττα.

_______________________________________________

ΣΤΗΝ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟ, ναυλωμένο από βρετανική εταιρεία. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: Οι αυστηρότερες ποινές

Ελληνικό πλοίο με σημαία Αττίλα!

Των ΦΑΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ - ΘΑΝΟΥ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ

Πλοίο ελληνικών συμφερόντων κατέπλευσε στο κατεχόμενο λιμάνι Αμμοχώστου μεταφέροντας εμπορεύματα.

Η τουρκοκυπριακή εφημερίδα «Γενί Ντουζέν» δημοσίευσε ολοσέλιδη έγχρωμη φωτογραφία του πλοίου «Aegean Sun» και αναφέρει ότι κατέπλευσε στο λιμάνι υψώνοντας τη σημαία του ψευδοκράτους. Σημειώνει επίσης ότι ο καπετάνιος ονομάζεται Στάθης Στυλιανού, Ελληνας υπήκοος, κι ότι το πλοίο μετέφερε από την Αγγλία 216 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Κ. Χρυσοστομίδης δήλωσε ότι οι αρμόδιες αρχές εξετάζουν την υπόθεση.

Το υπό ελληνική σημαία «Aegean Sun», χωρητικότητας 10.000 τόνων, ανήκει στην ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία «Ετζίαν Κάργκο CO», συμφερόντων του εφοπλιστή Κ. Αγαπητού, που εδρεύει στον Πειραιά. Εδώ και 8 μήνες είναι χρονοναυλωμένο, σύμφωνα με πληροφορίες, στη βρετανική μεταφορική εταιρεία «Γιουρομέτ», η οποία έχει εμπορικές δραστηριότητες τόσο με την Κύπρο όσο και με το ψευδοκράτος.

Οργή Κεφαλογιάννη

Με ανακοίνωσή του χθες το βράδυ, ο υπουργός Εμπ. Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννης γνωστοποιεί ότι προτίθεται να επιβάλει τις αυστηρότερες προβλεπόμενες ποινές τόσο στην πλοιοκτήτρια εταιρεία όσο και στον πλοίαρχο.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι:

«Παρά τη ρητή απαγόρευση του ΥΕΝ στα ελληνικά εμπορικά πλοία να προσεγγίζουν στα κατεχόμενα λιμάνια της Κύπρου, το οχηματαγωγό πλοίο "Aegean Sun" προσέγγισε παράνομα. Ως εκ τούτου, ο πλοίαρχος θα παραπεμφθεί στο Πειθαρχικό Συμβούλιο του Εμπορικού Ναυτικού και μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση θα του αφαιρεθεί η άδεια-δίπλωμα πλοιάρχου καθώς και το ναυτικό φυλλάδιο. Επίσης, του δόθηκε εντολή να επιστρέψει άμεσα στο πλησιέστερο ελληνικό λιμάνι, ενώ σε περίπτωση που αρνηθεί αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης μέχρι 2 ετών.

Ελληνικά πλοία που δεν προασπίζονται τα εθνικά συμφέροντα δεν είναι δυνατόν να φέρουν την ελληνική σημαία».

Τέλος, στην ίδια ανακοίνωση του κ. Κεφαλογιάννη τονίζεται ότι τόσο η ελληνική κυβέρνηση όσο και η κυπριακή έχουν απαγορεύσει την προσέγγιση εμπορικών πλοίων, που είναι εγγεγραμμένα στα εθνικά τους νηολόγια στα τουρκοκρατούμενα λιμάνια των Αμμοχώστου, Κυρήνειας Καραβοστασίου, ενώ επισημαίνεται ότι κάθε Ελληνας ναυτικός που υπηρετεί σε ελληνικό ή ελληνόκτητο πλοίο «δικαιούται να αρνηθεί την προσφορά των υπηρεσιών του και την άμεση απόλυσή του από πλοίο που προγραμμάτισε να προσεγγίσει σε λιμάνι απαγορευμένο από την ελληνική κυβέρνηση».

Link to comment
Share on other sites

Αυτες οι αντε μην πω με τις "αυστηρες ποινες" και "το μαχαιρι στο κοκκαλο" εχουν αρχισει να μου προκαλουν ναυτια... Εδω ο κοσμος το' χει τουμπανο οτι αργα η γρηγορα θα γινει επισημη αναγνωριση, κι εμεις θα τιμωρησουμε(λεμε τωρα) τον Πλοιαρχο και την εταιρεια(της οποιας τις εντολες εκτελει ο πλοιαρχος). Ολη την πολιτικη και στρατιωτικη ηγεσια που εφτασαν τα πραγματα ως εδω τις τελευταιες δεκαετιες, ποιος θα τους τιμωρησει?

Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι νέα για Αγαπητή.. συζήτηση

1. Απαράδεκτη πράξη εταιρείας και Πλοιάρχου

2. Είναι πιθανό το ναυλοσύμφωνο να μην περιείχε την εξαίρεση, η οποία είναι

δεδομένη σε όλους τους ναυλωτές τουλάχιστον στις Ελληνικές σημαίες και όχι

μόνον. Επομένως χαρακτηρίζει την εταιρεία της γειτονιάς που θέλει να κάνει διεθνή

ναυτιλία.

3. Το εν λόγω πλοίο έκανε εμπορική πράξη... αλλά ο κατάπλους ενός πλοίου δεν σημαίνει ..ντε φακτο.. εμπορική πράξη.

4. Πίσω απο την επιδερμίδα, μπορεί να κρύβεται κακία της εταιρείας, προς το ΥΕΝ, αφού δεν του κάνει τα κέφια.

5. Ενας άλλος τρόπος να πιέσει για την αλλαγή της σημαίας, την οποία όπως φαίνεται δεν μπορεί να την κάνει.

6. Ο Πλοίαρχος βέβαια , και στην μία και στην άλλη περίπτωση είναι ο χαμένος.

7. Το ξεκινήσαμε απο.. εκεί.. για να πάμε εκεί.. αλλά πήγαμε αλλού... μάλλον υποτιμάτον δηλώντα..

8.Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει ...πολυ χρήμα.. αλλού βεβαίως, σίγουρα

9. Σίγουρο το διαχρονικό ερώτημα..ποιός θα τους τιμωρήσει?

10. Οταν οι Πλοίαρχοι, θα σταθούν στο ύψος του αξιώματος, τότε θα πάψουν να εκτελούν και τις όποιες μη σύννομες εντολές της πλοιοκτήτριας, αλλά....

Link to comment
Share on other sites

Μόλις άκουσα τον Πλοίαρχο του Ετζιαν Σαν, να λέει...

μα είναι σίγουρο φωτομοντάζ, στην φωτό που έδειχνε να έχει υψωμένη την Τουρκοκυπριακή σημαία... διότι όσοι ξέρουν ... η σημαία του κράτους στο οποίο έχει καταπλεύσει, υψώνεται δίπλα στην σημαία του πλοίου...

Υπάρχει σχόλιο??

Link to comment
Share on other sites

η σημαια του κρατους/λιμενα υποδοχης υψωνεται στο κεντρικο καταρτι (πανω απο τη γεφυρα). στην πρυμη παει η σημαια νηολογιου.

γενικα η ιστορια λιγο αποσπασματικη ειναι οπως την ακουσαμε. υψωσε δεν υψωσε σημαια κλπ.

το πλοιο παει οπου του πουν οι ιδιοκτητες και οι ναυλωτες του. δεν εκανε δα και εμποριο ναρκωτικων!!! μεταχειρισμενες μπουλντοζες τους πηγε.

το πιο απλο θα ηταν να υψωναν απο πριν σημαια panama και να πηγαιναν και δε θα μιλαγε κανεις. αλλα σιγα μην εστειλε το ρορο να στενοχωρησει το ΥΕΝ. μαλλον το ΥΕΝ βρηκε παπά να θαψει

εφοσον δεν ξερουμε τους ορους του συμβολαιου και τις εντολες των ναυλωτων καλλιτερα να μη βιαζομαστε να κρινουμε.

οσο για τα υπολοιπα απλα κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα δεν ειναι σκοπος μας να λυσουμε το Κυπριακο και ομολογω πως μερικα δικα μου σχολια ισως και να ηταν περιττα, αλλα νομιζω πως η συζητηση πηγαινει εκει απο μονη της. Το ρεζουμε παραμενει οτι αν δεν αποκλειεται στις συμβατικες της υποχρεωσεις, η πλοιοκτητρια εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να στειλει εκει το πλοιο, τελεια και παυλα.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητά μέλη,

Σχολίασα μία σοβαρή είδηση, και έδωσα την γνώμη μου, για ορισμένα σχόλια από άλλα μέλη.

Ο σκοπός του φορουμ είναι να ενημερώνει , σχολιάζει , ψυχαγωγεί αλλά και να διδάσκει (έμμεσα)

Για πολλοστή φορά διάβασα τα σχόλια μου, και δεν βρήκα επιθετικότητα.

Δεν είναι υποχρεωτικό, για κάποιον που δεν γνωρίζει να απαντήσει, αλλά θεωρώ υποχρέωση, σε αυτόν που γνωρίζει να το δώσει και στους υπόλοιπους.

Συμμετέχω, όχι μόνο για τον σχολιασμό, αλλά και την απλή ενημέρωση και γνώση που θα πάρω.

Εάν λοιπόν ο διαχειριστής θεωρεί ότι είμαι εκτός κλίματος, δεν έχω καμμία αντίρρηση να μην σας ενοχλώ.

Εως τότε, χωρίς να γίνομαι επιθετικός, θα πώ ότι ο proud ionian, αντι να σχολιάσει τα γραφόμενα, σχολίασε εμένα.

Δηλαδή , η κρίση και σχολιασμός, θεωρείται ότι προσπαθούμαι να λύσουμε το Κυπριακό?? ( έκφραση)

Nick the Greek, δεν σχολίασες για να σχολιάσεις, είναι μέσα στο πεδίο του προβληματισμού σου, λόγω των γνώσεων και εμπειριών που έχεις.

Θα πώ λοιπόν, ότι η εταιρεία είναι υπεύθυνη διότι εγνώριζε ότι απαγορεύεται η προσέγγιση στα λιμάνια της Β. Κύπρου, και δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα.

Δεν γεννάται θέμα ότι εφόσον υπογράφεις ένα συμβόλαιο, θα πρέπει και να τηρήσεις τους όρους του.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή , η κρίση και σχολιασμός, θεωρείται ότι προσπαθούμαι να λύσουμε το Κυπριακό?? ( έκφραση)

Θα πώ λοιπόν, ότι η εταιρεία είναι υπεύθυνη διότι εγνώριζε ότι απαγορεύεται η προσέγγιση στα λιμάνια της Β. Κύπρου, και δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα.

Δεν γεννάται θέμα ότι εφόσον υπογράφεις ένα συμβόλαιο, θα πρέπει και να τηρήσεις τους όρους του.

ετσι οπως το θετεις τωρα συμφωνω. οτι η εταιρεια επρεπε να παρει τα μετρα της. ενα απο αυτα ομως θα μπορουσε να ηταν η αλλαγη σημαιας.

(μας αρεσει δε μας αρεσει στην ποντοπορο οι περιουσιες εγιναν με το σπασιμο των εμπαργκο)

οσο για πριν απλα δεν μου αρεσαν οι ηθικολογιες του τυπου "ποτε οι πλοιαρχοι θα σταθουν στο υψος τους" κλπ. ειμαστε απέξω και εχουμε ευκολη την κριτικη.

ΥΓ κουβεντα κανουμε δεν εχουμε να μοιρασουμε τιποτα

EDIT

φτανει κατα τις 13.00 στον πειραια η πετρα του σκανδαλου. ολοι στο κοκκινο :D

Link to comment
Share on other sites

.

Διαβάστε το άρθρο στην Τουρκοκυπριακή εφημερίδα "YENI DUZEN” που προκάλεσε την θύελλα:

http://www.yeniduzengazetesi.com/?newsid=6499&category=3

Και εδώ η επίσημη μετάφραση του άρθρου από το Γραφείο Τύπου της Κυπριακής Δημοκρατίας:

2. YENIDUZEN newspaper reports that a Greek registered ship with flag of the occupation regime docked at Famagusta port

Under the title: “Greek Registered, with `TRNC΄ flag” Turkish Cypriot daily YENIDUZEN newspaper (06.05.05) reports under banner headlines in its front page that a Greek registered ship, the AEGEAN SUN, docked in the occupied Famagusta Port.

Following is the full text of the report: “The Greek registered `RO-Ro΄ ship the AEGEAN SUN which belongs to the `Euro-Med΄ company of Britain arrived at the Famagusta port yesterday at16.40 hours local time.

It was learned that the ship has set sail in mid-April from Harwich Port, Britain with 216 used cars. The ship, whose captain Stathis Stylianos and its 19-member crew are Greek citizens, in order to enter into our ports, has raised the `TRNC΄ flag in accordance with our laws.

The 128-meter RO-RO ship is not the first Greek Registered ship that entered into the North Cyprus ports. Greek registered ships had previously as well entered the ports. However, it is the first time that a Greek registered ship with all its crew Greek citizens is arriving at the North Cyprus Port”.

http://www.moi.gov.cy/moi/pio/pio.nsf/All/6A99B07CC999BCE2C2256FF90039EEE5?OpenDocument

Ήπια ήταν η τοποθέτηση του Κύπριου Κυβ. εκπροσώπου στο Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων:

Κ) Εκπρόσωπος - Πλοίο - Κατεχόμενα

ΚΥΠΕ - ΛΕΥΚΩΣΙΑ-Κύπρος - 7/5/2005 13:49

Απαράδεκτο χαρακτήρισε σήμερα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Κύπρος Χρυσοστομίδης το θέμα της παράνομης προσέγγισης του υπό ελληνικής σημαίας και νηολογίου Πειραιά πλοίου ''AEGEAN SUN'' στο κλειστό λιμάνι της Αμμοχώστου.

Σε δηλώσεις του σε εκδήλωση στην Λεωφόρο Μακαρίου στη Λευκωσία, στο πλαίσιο εκστρατείας ενημέρωσης των πολιτών για το Ευρωσύνταγμα, ο κ. Χρυσοστομίδης είπε ότι θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα έτσι ώστε να μην επαναληφθεί κάτι τέτοιο.

http://www.cna.org.cy/news_i/newsdisp.asp?a=243976

Το θέμα στις Κυπριακές εφημερίδες παρουσιάζεται υποβαθμισμένο και τουλάχιστον όχι στις διαστάσεις που πήρε στην Ελλάδα.

Εφημερίδα ΣΗΜΕΡΙΝΗ:

http://www.simerini.com/nqcontent.cfm?a_id=196873

Εφημερίδα ΧΑΡΑΥΓΗ:

http://www.haravgi.com.cy/08_05_2005/1/001.html

Ένα σημείο της υπόθεσης μου που δεν διαψεύσθηκε (εκτός και αν δεν πρόσεξα την διάψευση) μου έκανε εντύπωση: ότι δεν είναι το πρώτο πλοίο με Ελληνική σημαία που καταπλέει σε λιμάνι των κατεχομένων.

«The 128-meter RO-RO ship is not the first Greek Registered ship that entered into the North Cyprus ports. Greek registered ships had previously as well entered the ports. However, it is the first time that a Greek registered ship with all its crew Greek citizens is arriving at the North Cyprus Port”.»

Με τα άλλα πλοία τι είχε γίνει ? Το πρόβλημα είναι το Ελληνικό πλήρωμα ή η σημαία του πλοίου???

Μήπως υπάρχουν άλλοι λόγοι που φουντώνει το θέμα σε αυτή την περίπτωση ???

Δεν ξέρω τι ακριβώς γράφουν τα ναυλοσύμφωνα και ποια είναι η διεθνής πρακτική σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά πιστεύω ότι ο πλοίαρχος σε αυτή την περίπτωση το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει θα ήταν να επικοινωνήσει και να ζητήσει εγγράφως οδηγίες από την πλοιοκτήτρια εταιρεία και από το Υπουργείο Ε.Ν..

Τώρα εάν τα έκανε, τι ακριβώς έκανε, τι του είπανε μόνο αυτός τα ξέρει. Και, μάλλον, εν όψει της δυσμενούς θέσης που βρίσκεται, θα αναγκαστεί να τα δημοσιοποιήσει.

.

Link to comment
Share on other sites

Μολις τωρα περασε την Ψυτταλεια και παει για νεο Μωλο...

Για αλλα ελληνοκτητα πλοια ειμαι σιγουρος οτι εχουν παει στην Τουρκοκρατουμενη Κυπρο αλλα ασχετα με το τι λενε οι εφημεριδες τους μου φαινεται δυσκολο να εχει ξαναπαει πλοιο με ελληνικη σημαια. Συμφωνω μαζι σου Νηρεα βεβαια οτι αν δεν ειναι το πρωτο πλοιο με ελληνικη σημαια, τοτε υπαρχει κατι που δεν γνωριζουμε που κανει αυτην την περιπτωση ξεχωριστη. Ως συνηθως βεβαια, τα μηντια παρουσιαζουν το γεγονος σαν να περναγε το πλοιο εξω απο την Κυπρο και ξαφνικα τη βαρεσε στον καπετανιο να πιασει στο συγκεκριμενο λιμανι.

Link to comment
Share on other sites

O AGAPITOS PSAXNEI SYNEXEIA AFORMES NA ALLA3EI SHMAIA K DYSTHXWS TO VLEPW POLY PI8ANON NA GINEI. EGW 3ERW OTI PAMPOLA ELLHNKA PLOIA PANE STA KATEXOMENA. KAT EME PSAXNOYME E3YLASTHRIA 8YMATA (VLEPE KAPETANIO, PLHRWMA) K ETAIRIES. EGW 3ERW OTI 8A XASEI O KOSMAKHS TO PSOMAKI TOY... KAI EDW POY TA LEME TA ELLHNIKA PLOIA PANE SE OLA TA LHMANIA TOY KOSMOY TA KATEXOMENA MAS PEIRA3ANE?SE OLA TA DIKTAKTORIKA KRATH STA PLEON E3I8LIWMENA MERH K KANENAS DEN LEEI TIPOTA, ALLA EXOYME MA8EI NA KRYVOMASTE SE MIKROPOLITIKA TERTIPIA TOSA XRONIA ME TOYS KYPRIOYS. KALA PERNANE AFTOI EKEI ME OLLES TIS PARANOMES OFF SHORE ETAIRIES K FAINETE H ELLADITSA KAKIA K OPIS8ODROMIKIA. EDW KAIME TIS SHMAIES MAS, ARNIOMASTE THN ISTORIA K TA GBRAMMATA MAS K MAS PEIRAZEI H AFI3H ENOS ELLHNIKOY PLOIOY STA KATEXOMENA?EDW PSYNOYN APO TOY XRONOY NA GINEI TELIKA H SYMOMOSPONDIA THS KYPROY, ALLA OI NAYTIKOI 8A PLHRWSOYN TA SFALMATA K TO KERDOS TWN ALLWN...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω σε γενικες γραμμες μαζι σου. Ειναι ουτοπικο να περιμενει κανεις απο επιχειρηματιες(μιλαω γενικα) που λειτουργουν με γνωμονα το κερδος, να εχουν ευαισθησιες σε τετοια θεματα, ειδικα απο τη στιγμη που υπαρχει μια διαιωνισμενη κατασταση που οδηγειται σε μια δυσαρεστη η ευχαριστη λυση οπως δειχνουν τα πραγματα. Κλασσικα οι ελληνικες αρχες βεβαια, μη μπορωντας και μη θελωντας να χτυπησουν το γαιδαρο(πλοιοκτησια), χτυπανε το σαμαρι(ναυτικους) παραβλεποντας το γεγονος οτι ειναι απλοι υπαλληλοι που ακολουθουν τις εντολες των εργοδοτων τους. Μια παρακληση Αποστολε, αν δεν εχεις ελληνικα στο πληκτρολογιο σου γραφε τουλαχιστον με μικρα γραμματα για να ειναι πιο ευαναγνωστο το κειμενο. Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα θα απαγγελθούν από την Εισαγγελία Πειραιά οι κατηγορίες κατά του πλοιοκτήτη του πλοίου Aegean Sun, Κώστα Αγαπητού, του πλοιάρχου και κατά παντός άλλου υπευθύνου για την προσέγγιση του πλοίου στο κατεχόμενο από τους Τούρκους λιμάνι της Aμμοχώστου.

Ηδη, χθες ολοκληρώθηκε η προανακριτική διαδικασία και προβλέπεται να ασκηθούν ποινικές διώξεις οι οποίες είναι πλημμεληματικού χαρακτήρα. Ωστόσο, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το πλοίο επιθεωρήθηκε από εξειδικευμένο προσωπικό του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και κατεγράφησαν 47 παρατηρήσεις - το πλοίο ανήκει στον Γερμανικό Νηογνώμονα - και ελεγκτές του υπουργείου Οικονομικών επισκέφθηκαν τα γραφεία της πλοιοκτήτριας εταιρείας για οικονομικό έλεγχο.

Την Κυριακή το μεσημέρι το σκάφος κατέπλευσε στο λιμάνι του Κερατσινίου και εκεί ανέμεναν τον πλοίαρχοι αξιωματικού του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά στους οποίους και ο πλοίαρχος εκλήθη να δώσει εξηγήσεις όπως και οι αξιωματικοί γέφυρας. Εξηγήσεις κλήθηκε να δώσει και ο πλοιοκτήτης που είχε ναυλωθεί σε βρετανική εταιρεία πλοίου, εφοπλιστής, Κώστας Αγαπητός, προκειμένου να διαλευκανθεί κάτω από ποιες συνθήκες το ελληνικό πλοίο κατέπλευσε στην Aμμόχωστο. O πλοίαρχος, Στάθης Στυλιανού, κατέθεσε σε αξιωματικό του Λιμενικού τα έγγραφα του «Aegean Sun» από τα οποία αποδεικνύεται το δρομολόγιο του πλοίου, όσο και το ναυτικό του φυλλάδιο και το δίπλωμα πλοιάρχου Α' τάξης που διαθέτει.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι λιμενικοί προσπαθούν να μάθουν από ποιους ο πλοίαρχος έλαβε την εντολή προσέγγισης στο κατεχόμενο λιμάνι και σε ποιον διαμαρτυρήθηκε για αυτήν την εντολή, όπως ο ίδιος φέρεται να υποστηρίζει. O υπουργός Eμπορικής Nαυτιλίας, Mανόλης Kεφαλογιάννης, έχει ζητήσει τις αυστηρότερες των ποινών, τόσο στον πλοίαρχο, όσο και στην πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Πηγη www.kerdos.gr

Οι αυστηρές ποινές θα είναι πυκνοί έλεγχοι σε πλοία και οικονομική!!!

Ο πλοίαρχος του AEGEAN SUN αφέθηκε ελεύθερος, μετά τις ανακρίσεις!!

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για τους λατινικούς χαρακτήρες αλλα είναι θέμα συνήθειας. Το ζήτημα είναι οτι αλλού είναι τα προβλήματα μας και οι πολιτική αλλού μας οδηγεί. Μου σπασε τα νεύρα που άκουγα στα κανάλια για την ''αυστηρότερη των ποινών'' που θα αποδωθεί σε πλοίαρχο κ εταιρία... Εδώ στην Κύπρο κάνουν σύμφωνιες φιλίας με την Τουρκία κ εμείς αποδείδουμε πρόστιμα στον πλοίαρχο...

Link to comment
Share on other sites

Πρόστιμο 5.200.000 ευρώ θα επιβληθεί στην εταιρεία Aegean Cargo, ιδιοκτησίας του Κ. Αγαπητού, πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου «Aegean Sun», το οποίο στις 6 Μαΐου προσέγγισε παράνομα το λιμάνι της Αμμοχώστου στην κατεχόμενη Κύπρο, ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΥΕΝ μετά τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι του Πειραιά, «κλιμάκιο από προσωπικό του Κλάδου Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων και του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά επιβιβάστηκαν σ’ αυτό, διενήργησαν ελέγχους και διαπίστωσαν αντικανονικότητες και ελλείψεις στο τομέα της ασφάλειας (ναυτιλιακό, μηχανοηλεκτρολογικό και τηλεπικοινωνιακό) καθώς επίσης και μη συμμόρφωση με απαιτήσεις της Διεθνής Σύμβασης MARPOL».

Όπως σημειώνεται, για τις παραπάνω παραβάσεις θα επιβληθούν στην πλοιοκτήτρια εταιρεία αυστηρές διοικητικές κυρώσεις, ενώ το συνολικό ύψος των προστίμων ανέρχεται στο ποσό των 5,2 εκατ. ευρώ.

απο τη ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

Μου θυμιζει το γνωστο ανεκδοτο "Γιατι δε φορεσες το κρανος σου?"... Μαλλον τυχαια θα περνουσανε απεξω και ειπανε "δεν παμε να κανουμε φυλλο και φτερο το πλοιο?" Μετα αν αλλαξει σημαια σε οσα πλοια δεν ειναι ναυλωμενα στην ΑΝΕΚ τι θα γινει? Τις ιδιες σχολαστικες επιθεωρησεις και του ιδιου υψους προστιμα εχει κανενας τα αντερα να παει να τις κανει σε τιποτα αλλες γνωστες ακτοπλοικες εταιριες? Ενα δυνατο κο-κο-κο ακουω, μαλλον ειναι απο το κοτετσι του γειτονα :o:o:P:P

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσει η ακόλουθη φράση του υπουργού.

Ελληνικά πλοία που δεν προασπίζουν τα εθνικά συμφέροντα δεν είναι δυνατόν να φέρουν την ελληνική σημαία

Link to comment
Share on other sites

Βάλανε αυτό το υπέρογκο πρόστιμο!!! Που κάτι γνώμη είναι εξωφρενικό!! Πιο μεγάλο είναι το πρόστιμο παρά η αξία του πλοίου!!! Καλά αυτό δε πρόκειται να πληρωθεί, γιατί θα γίνουν εφέσεις σε δικαστήρια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...