Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνα με αναρτηση του mononews προ εξαμηνου, ο Mubashir και η Blantyre, εχουν ξεκινησει εδω και μηνες συνεργασια με την Τραπεζα Πειραιως, για τη διαχειριση συμμετοχων μη σχετιζομενων με τον χρηματοοικονομικο τομεα.

Quote

Mubashir Mukadam: Στην Τράπεζα Πειραιώς ένας φίλος ήρθε απόψε απ’ τα παλιά…

Ένας άλλος μοναχός που διαβάζει με μανία όλες τις Χρηματιστηριακές Ανακοινώσεις που επεσήμανε μία αρκετά ενδιαφέρουσα:

«Η Τράπεζα Πειραιώς, θυγατρική της Πειραιώς Financial Holdings, προχώρησε σε σύναψη μακροχρόνιας συμφωνίας με εταιρείες του ομίλου της Blantyre Capital Limited (“Blantyre Capital”) για τη διαχείριση μη κύριων συμμετοχών που κατέχει και για αρχική περίοδο διάρκειας 10 ετών (η «Συναλλαγή»).

Το υπό διαχείριση χαρτοφυλάκιο, αρχικής περιμέτρου €0,2 δισ., αποτελείται από επιλεγμένες συμμετοχές μη σχετιζόμενες με τον ευρύτερο χρηματοοικονομικό τομέα και την κύρια δραστηριότητα της Τράπεζας Πειραιώς».

Για να μην σας ταλαιπωρώ με πολλές λεπτομέρειες η Blantyre Capital είναι μια Λονδρέζικη εταιρεία με γραφεία στο Picadilly Arcade, στην οδό Jermyn, την οποία διευθύνει ένας Ινδικής καταγωγής genius, o Mubashir Mukadam (Managing Partner & Chief Investment Officer) που ειδικεύεται σε επενδύσεις μετοχών και «ειδικές περιπτώσεις χρεών και δανείων».

Με τη συμφωνία που υπέγραψε θα αναλάβει τη διαχείριση των ακινήτων της ΕΤΒΑ.

Στην εταιρεία αυτή εργάζεται –αν δεν κάνω λάθος– και ο κ. Χρήστος Βλάχος, αυτή η ξεχωριστή, ευγενική και διαρκώς χαμογελαστή, φυσιογνωμία της αγοράς μας.

Θυμάμαι όμως επίσης ότι ο κ. Mubashir Mukadam είχε προσπαθήσει να πάρει και τα δάνεια του Λογοθέτη (τελικά κέρδισε η Davidson Kempner του Χατζηπαύλου) αλλά επίσης αγόρασε και κάποια άλλα δάνεια «ιδιαίτερης βαρύτητας και ευαισθησίας» που έλυσαν χρονίζοντα προβλήματα στον χώρο των μέσων ενημέρωσης.

Είναι τόσο μικρός αυτός ο κόσμος…

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μεγάλα και Χίος σίγουρα (ειδικά αν πάρει την άγονη της Κασοκαρπαθίας). Γενικά, όσα πάνε Κυκλάδες δεν το κόβω να φοράνε πλυντηρίδες, τα υπόλοιπα που πάνε πιο μακριά, τις βλέπω ήδη τις κουμούτσες εκεί πάνω..! 

Link to comment
Share on other sites

Αν αληθεύει, μάλλον επιβεβαιώνεται αυτό που έχουμε καταδείξει και με αριθμούς στο παρελθόν. Ότι δηλαδή τα οικονομικά των scrubbers βγαίνουν, και μάλιστα τη δεδομένη χρονική στιγμή, εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

O Όμιλος βλογάει και πάλι τα γένια τουB).

7 Βραβεία Health & Safety Awarsds, που διοργανωνει γνωστη εταιρια επικοινωνιας κλπ.

Διπλή πιστοποίηση ISO από την TÜV AUSTRIA HELLAS, στους τομεις: α. λειτουργία Κεντρικών Γραφείων Διοίκησης Ομίλου, Υπηρεσιών Υποστήριξης και Διαχείρισης στόλου πλοίων β. υλοποίηση εργασιών συντήρησης και επισκευής σκαφών

Σιγουρα οι παραπανω βραβευσεις, δεν θα αλλλαξουν την καθημερινοτητα ναυτικων νησιωτων και τουριστων, ουτε θα βελτιωσουν το προφιλ της εταριας στα σημεια οπου πασχει, αλλα αφου η εταιρια καμαρωνει γι'αυτες, ας τις μαθουμε και εμεις ;) 

Link to comment
Share on other sites

Ένα μπράβο στην εταιρία ομως που είναι η μοναδική που επενδύει σε νεότευκτα σκαφη, και αναφέρομαι στα Aero. Εύχομαι να προχωρήσει και στη ναυπήγηση νέων συμβατικών όπως είχε στα σχεδια της. Άραγε ένα ελληνικό ναυπηγείο τυπου Ατσαλακης που κάποτε είχε κατασκευάσει το Σονια (2004) θα μπορούσε να δώσει μια τιμή πάτωμα ώστε να γίνει ανταγωνιστικό έναντι των ναυπηγείων του εξωτερικού; Η ακτοπλοΐα μας χρειάζεται σίγουρα πλοία της σειράς Paros/Naxos, μικρά, ευέλικτα, γρήγορα, που πάνε παντού. Ούτε ταχύτητες στο Θεό, ούτε εντυπωσιασμοι. Πλοία εργαλεία.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ πως πλοία μεγέθους κ ικανοτήτων chios/mykonos είναι αυτά που μας χρειάζονται περισσότερο, δεδομένων κ των ιδιομορφιων του αρχιπελάγους (τα οποία ειρήσθω εν παρόδω είναι κ ελληνικής κατασκευής)

Link to comment
Share on other sites

On 8/13/2022 at 3:54 PM, proud_ionian said:

O Όμιλος βλογάει και πάλι τα γένια τουB).

7 Βραβεία Health & Safety Awarsds, που διοργανωνει γνωστη εταιρια επικοινωνιας κλπ.

Διπλή πιστοποίηση ISO από την TÜV AUSTRIA HELLAS, στους τομεις: α. λειτουργία Κεντρικών Γραφείων Διοίκησης Ομίλου, Υπηρεσιών Υποστήριξης και Διαχείρισης στόλου πλοίων β. υλοποίηση εργασιών συντήρησης και επισκευής σκαφών

Σιγουρα οι παραπανω βραβευσεις, δεν θα αλλλαξουν την καθημερινοτητα ναυτικων νησιωτων και τουριστων, ουτε θα βελτιωσουν το προφιλ της εταριας στα σημεια οπου πασχει, αλλα αφου η εταιρια καμαρωνει γι'αυτες, ας τις μαθουμε και εμεις ;) 

ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ😝

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 9/8/2022 at 9:50 PM, Petros P said:

Ιδού και ένα βίντεο απο τα εγκαίνια και τα πυροτεχνήματα που πραγματικά για κανενα 5λεπτο "έδωσαν πόνο"

 

Και η επισημη ανακοινωση της μαμας Attica Group, για τα εγκαινια των Aero

Quote

Η ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ («Attica Group»), μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), γιόρτασε την παραλαβή των 3 υπερσύγχρονων πλοίων της, AERO Highspeed 1, AERO Highspeed 2 και AERO Highspeed 3, σε εκδήλωση εγκαινίων που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022 στο Λιμάνι του Πειραιά, με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσκεκλημένων, εκπροσώπων Αρχών, συνεργατών και πλήθους κόσμου. Η ημέρα αυτή είναι πολύ σημαντική για τον Όμιλο Attica και για την Ελληνική ακτοπλοϊκή οικογένεια, αφού τα τρία AERO Highspeed, αποτελούν τα πρώτα νεότευκτα πλοία που ήρθαν στην Ελλάδα για την εξυπηρέτηση κύριων ακτοπλοϊκών γραμμών, 10 χρόνια μετά το τελευταίο νεότευκτο πλοίο της ελληνικής ακτοπλοΐας, το Blue Star Patmos, που και πάλι η Attica Group παρέλαβε, τον Ιούνιο του 2012. Τα τρία AERO έφθασαν από τη Νορβηγία στην Ελλάδα την 1η Αυγούστου 2022 και δρομολογήθηκαν άμεσα στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, ανανεώνοντας σημαντικά το στόλο μας που δραστηριοποιείται σε αυτές τις γραμμές και απολαμβάνοντας ήδη την προτίμηση του επιβατικού κοινού. Η Attica Group ήταν και εξακολουθεί να είναι ο ηγέτης στις γραμμές που δραστηριοποιείται προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Πάντα πρωτοπόρος στην εισαγωγή νέων και καινοτόμων σχεδίων πλοίων στα οποία ενσωματώνονται οι πλέον σύγχρονες κάθε φορά τεχνολογίες, στην Attica Group εργαστήκαμε επί δύο σχεδόν χρόνια στο concept design, προχωρώντας στη συνέχεια στην υλοποίηση ενός ανώτερου και φιλικού προς το περιβάλλον προϊόντος που αναβαθμίζει τις εγχώριες γραμμές, θέτοντας, για μία ακόμη φορά, νέα πρότυπα. Η κατασκευή των τριών AERO έγινε στο ναυπηγείο Brødrene Aa της Νορβηγίας. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανήλθε σε 21 εκατ. ευρώ (7 εκατ. Ευρώ ανά πλοίο) και η χρηματοδότησή της έγινε με ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό προερχόμενο από τη Νορβηγική Export Finance Norway (“Eksfin”) με την εγγύηση του Norwegian Export Credit Guarantee Agency (“GIEK”) και την Alpha Bank που μας εμπιστεύτηκαν και συνέβαλαν σημαντικά στην αναπτυξιακή μας αυτή επένδυση. Τα AERO Highspeed είναι πλοία τύπου Catamaran, τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής, έχουν σχεδιαστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν πλήρως τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας στους πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται ετησίως στις γραμμές του Αργοσαρωνικού μια νέα, μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Με τη δρομολόγηση των τριών αυτών πλοίων αυξήθηκε η μεταφορική ικανότητα στους προορισμούς του Αργοσαρωνικού, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών. Κάθε πλοίο έχει μέγιστη ταχύτητα 32,2 κόμβων με πλήρες φορτίο, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών ενώ η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικότερα ο πρωτοποριακός σχεδιασμός τους έχει στόχο την προσφορά υψηλού επιπέδου ανέσεων και υπηρεσιών στον επιβάτη. Ενδεικτικά: • Άνετο ταξίδι ακόμη και σε συνθήκες υψηλού κυματισμού, το οποίο διασφαλίζουν οι καινοτομίες τόσο στη γάστρα του σκάφους, όσο και στα συστήματα πλοήγησης • Ευρύχωρους χώρους ενδιαίτησης επιβατών με μεγάλα παράθυρα για πλήρη θέα και άπλετο φυσικό φωτισμό • Αποθήκευση αποσκευών επάνω από τα καθίσματα αλλά και σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους • Ειδική μέριμνα για τη διευκόλυνση επιβατών με περιορισμένη κινητικότητα • Ειδικούς χώρους για τη μεταφορά ποδηλάτων • Υψηλών προδιαγραφών χώρους για τη μεταφορά κατοικίδιων. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο κος Σπύρος Πασχάλης, CEO της Attica Group, ανέφερε: «Η επένδυση στα πλοία AERO Highspeed συμβάλλει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Attica Group και στη σταδιακή μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα, πιο πράσινη και περισσότερο ανταγωνιστική, ενισχύοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω -μεταξύ άλλων- της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και των μειωμένων εκπομπών αέριων ρύπων λόγω ελαφρύτερου υλικού κατασκευής των πλοίων, καθώς και της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών μονάδων (solar panels), οι οποίες καλύπτουν τις ανάγκες φωτισμού και ηλεκτροδότησης των ξενοδοχειακών υπηρεσιών των πλοίων. Με την επένδυση αυτή υλοποιούμε τον επιχειρηματικό μας σχεδιασμό με προσεκτικά βήματα, προκειμένου να ενισχύσουμε τον ηγετικό μας ρόλο και να ανταποκριθούμε στις αυξημένες διεθνείς απαιτήσεις του κλάδου. Επιβεβαιώνουμε στην πράξη για μία ακόμη φορά, τη δέσμευσή μας για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στην ελληνική ακτοπλοΐα, τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, καθώς και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας. Επιπλέον, το σημαντικό ύψος της επένδυσης, σε μία περίοδο με έντονες τις οικονομικές δυσχέρειες εξαιτίας της παγκόσμιας κρίσης από την πανδημία, αλλά και της γεωπολιτικής και ενεργειακής κρίσης στην Ευρώπη, αποτελεί αδιάψευστη επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής του Ομίλου μας για βιώσιμη ανάπτυξη με παράλληλη ενσωμάτωση των αρχών ESG σε κάθε νέο επενδυτικό έργο και στην καθημερινή μας λειτουργία και ταυτόχρονα έμπρακτη συμβολή στον εθνικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας. Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στους μετόχους, τους δανειστές, τους συνεργάτες και προμηθευτές μας και στο επιβατικό κοινό για την εμπιστοσύνη, την προτίμηση και τη συνεργασία τους όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και στους εργαζόμενους της Attica σε ξηρά και θάλασσα για την αφοσίωσή τους και την παροχή υψηλής ποιότητας εργασίας που οδήγησαν τον Όμιλό μας στο να είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος στον κλάδο μας στην Ελλάδα, ο τρίτος μεγαλύτερος στη Μεσόγειο και ανάμεσα στους δέκα μεγαλύτερους στην Ευρώπη». H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 35 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

.

Link to comment
Share on other sites

Το ενδιαφέρον σημείο από την ανακοίνωση, πέρα από τον πανηγυρικό χαρακτήρα, είναι ότι το project δεν χρηματοδοτήθηκε από τη, συνήθη ύποπτο, Τράπεζα Πειραιώς, αλλά, κατά ένα μέρος, από τη Νορβηγική Τράπεζα Προωθήσεως Εξαγωγών, με εγγύηση του αντίστοιχου κρατικού φορέα της Νορβηγίας. Ένα μέρος της δαπάνης προήλθε από ίδια διαθέσιμα της εταιρίας και το υπόλοιπο χρηματοδοτήθηκε από την Alpha Bank. Λεπτομέρειες θα δούμε στις οικονομικές καταστάσεις. 

Θεωρώ ότι είναι θετικό για την εταιρία ότι μπορεί πλέον και βρίσκει πηγές χρηματοδότησης εκτός της Πειραιώς που την έχει παντρευτεί θέλοντας και μη.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και πάνω σε αυτό που αναφέρεις να ρωτήσω τι είδους πλοία θεωρείτε πώς χρειάζεται ο όμιλος αυτη τη στιγμη;

Ας πούμε θα μπορούσε να ξαναφτιάξει το brand highspeed με ενα ακόμα ταχύπλοο παίζοντας με 5 δυνατα ταχύπλοα (HS 4, Hell Highspeed, ενα νεο, και τα γατακια 3&4)  

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Οι τραπεζες ειναι εδω για να δανειζουν,το θεμα ειναι εαν μπορει η εταιρεια να υποστηριξει ενα  νεο progect που να εχει αποσβεση κ κερδοφορια σε υπαρχουσες ή σε νεες γραμμες ή να μεγαλωσει τις δικες γραμμες!!!

Στην αδριατικη ας φερουμε παραδειγμα μπορει η επενδυση σε ενα νεο πλοιο 5.000lines να καλυψει κ την Αγκωνα κ το Μπαρι μαζι ή τη Βενετια  σε ενα δρομολογιο;1πλοιο 1 πληρωμα λιγοτερα πετρελαια κ περισσοτερα εσοδα θεωρητικα...σιγουρα το κοστος κατασκευεις θα ειναι ακριβο αλλα σιγα σιγα οι εταιρειες του βορρα ξαναδημιουργουν κλιμα κ μεις το ακολουθουμε με πιο αργους ρυθμους βεβαια

 

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσα σίγουρα να δω 2 πλοία σαν το Πάτμος ένα για αντικατάσταση του Διαγορα και ένα πλοίο σε μια άγονη, δυο Superfast για Αδριατικη τύπου Megastar με παραπάνω καμπίνες όμως, και δυο ταχύπλοα παρόμοια του Osman/Orhan Gazi 1 με λίγο παραπάνω ταχύτητα. Αν θέλει να χτυπήσει και την Seajets δυο ταχύπλοα όπως του Halunder Jet από Πειραιά πάνω στα δρομολόγια των δυο μικρών…

Link to comment
Share on other sites

On 7/29/2022 at 11:53 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Φέτος το χειμώνα μάλλον θα επανέλθει το πρόγραμμα εγκατάστασης scrubbers σε πλοία του ομίλου της Attica Group 

 

On 7/29/2022 at 3:26 PM, Nick the Greek said:

Αν αληθεύει, μάλλον επιβεβαιώνεται αυτό που έχουμε καταδείξει και με αριθμούς στο παρελθόν. Ότι δηλαδή τα οικονομικά των scrubbers βγαίνουν, και μάλιστα τη δεδομένη χρονική στιγμή, εύκολα.

Έχουμε εικόνα, από πληροφορίες, όχι από εικασίες, ποια πλοια θα βαλουν φετος.

Εχει γραφτει αρκετα για τα φαστ του Bari και το Χιος. Ισχυει αυτο; Απο εκει και περα, ποια ακομη ειναι στο προγραμμα και με ποια σειρα θα δεσουν, έχουμε ιδέα;

Link to comment
Share on other sites

Λιγο πολυ ολοι φανταζομαστε ποια ειναι υποψηφια.

Τα τρια που εχουν αναφερθει πολυ: Το Χιος και τα fast του Bari, αλλα και τα μεγαλα BS.

Για τα Paros και Naxos υπαρχει ερωτηματικο λογω μεγεθους και διαθεσιμων χωρων και για τα υπολοιπα υπαρχει ερωτηματικο λογω ηλικιας.

Ρωτησα κατι συγκεκριμενο ομως

11 hours ago, proud_ionian said:

Έχουμε εικόνα, από πληροφορίες, όχι από εικασίες, ποια πλοια θα βαλουν φετος.

Αν ξερει καποιος στα σιγουρα ποια θα βαλουν φετος και με ποια σειρα θα δεσουν.

Υπολογιζοντας οτι θελει 3-4 μηνες το καθενα, δεν πιστευω οτι μπορει να βαλει σε πανω απο 3, αν ειναι να βγαινουν κανονικα τα χειμερινα δρομολογια και οι ακινησιες των υπολοιπων

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, rantanplan said:

 

3 hours ago, ithermos said:

Μάλλον ουτοπικό για το άμεσο μέλλον. 

 

3 hours ago, proud_ionian said:

Αν ζητάνε πάντως 120 εκ από το ταμείο ανακαμψης, κάτι υπάρχει στα σκαριά 

Παιζει παντως να μην αφορουν νεα ναυπηγηση, τα 120εκ απο το Ταμείο Ανάκαμψης για επενδσεις αναβαθμισης του στολου.

Μπορεί μέσα εκεί να έχουν περάσει τα υπόλοιπα Scubbers, καθως και αλλα πιασαρικα περι μειωσης περιβαλλοντικου αποτυπωματος. πχ: Ηλεκτροδοτηση απο το δικτυο ηλεκτροδοτησης και μη χρηση των ηλεκτρομηχανων οταν ειναι στο λιμανι, ηλιακα panels κλπ.

Άλλωστε στο δημοσιευμα του euro2day λεει αναλυτικα:

Quote

Πρόκειται για το α’ μέρος των επενδύσεων που δρομολογεί η ακτοπλοϊκή, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της, τη σταδιακή μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα και την ενεργειακή αναβάθμιση των πλοίων της

Στο ομολογιακο του 2019, ειχαν προβλεφθει €25εκ για scrubbers, τα οποια φανταζομαι πηγαν στα 4 που εχουν βαλει ηδη

Link to comment
Share on other sites

Πιο πιθανό από τα συμφραζόμενα είναι να ζητάει τα χρήματα αυτά για αναβάθμιση του στόλου ως προς το ενεργειακό τους αποτύπωμα, λεγε με scrubber, παρά για νέα ναυπήγηση. Μακάρι πάντως να δούμε νέα πλοία από την εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως άμα είναι να βάλουν σε 5 πλοία scrubber όπως ακούγεται το ποσό δε νομίζω να είναι παραπάνω από 35εκ.Ίσως τα άλλα χρήματα να πάνε όντως σε κάποια νέα ναυπήγηση. Και για να πω την αλήθεια μου αν η Άττικα κοιτάει για ανανέωση στόλου θα ήταν ορθό να έφτιαχνε νέα πλοία για την Αδριατική και τα δύο fossen της ΑΝΕΚ να ερχόντουσαν στο Πειραιά Ηράκλειο για Αντικατάσταση των Κρήτη και του Horizon μαζί με 1-2 πλοία για την BlueStar.Ειδικά αν πάρει την άγονη της Κασοκαρπαθίας ένα ακόμα πλοίο τύπου Πάτμος το έχει ανάγκη ίσως με option για άλλο ένα. Πόσο ακόμα θα ανεβοκατεβαίνουν ασταμάτητα τα Χίος/Μύκονος/Πάτμος...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...